quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef vinnieboy het volgende:
Wakker stoten en zeggen dat ze mot stoppen met snurken
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:55 schreef Litso het volgende:
Ik ken een verhaal van een meid wiens vriendje zo stil was tijdens sex dat ze hem 's ochtend een keer stijf kreeg en begon te pijpen en er later pas achter kwam dat hij helemaal niet wakker was
Vond 'ie niet zo leuk, maar waarom precies?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef LasTeR het volgende:
Haha laatst toen ze sliep ging ik haar beffen en zelfs neukenWerd ze wakker, vond ze helemaal te gek haha
een paar keer meegemaakt en ik kan je zeggen dat je denkt dat je nog droomt als een meid p je odol aan het sabbelen is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
lijkt me DE manier om wakker te worden....
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
een paar keer meegemaakt en ik kan je zeggen dat je denkt dat je nog droomt als een meid p je odol aan het sabbelen is.
alleen het nadeel van ochtendsex vind ik nog dat je een beetje uit je bek meurt en het zoenen en het gehijg in elkaars gezicht dan ranzig is.
Haha, als ik 's ochtends eerder wakker ben enzo en ff TV ga kijken en pissen en tanden poetsen, ga ik weer in bed liggen, met m'n vriendin zoenen en dan kapt ze omdat ik mijn tanden al gepoetst hebquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
een paar keer meegemaakt en ik kan je zeggen dat je denkt dat je nog droomt als een meid p je odol aan het sabbelen is.
alleen het nadeel van ochtendsex vind ik nog dat je een beetje uit je bek meurt en het zoenen en het gehijg in elkaars gezicht dan ranzig is.
hahaha misschien welquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zo zijn ze vast op het idee voor 69 gekomen....
zoiets ->quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:44 schreef -skippybal- het volgende:
Wat ook leuk is als je wakker wordt met een odol, die jongen zo onder haar neus te doen en dan even wachten tot ze wakker is. Prachtige blikken zie je dan![]()
Wat ee geniepig tactisch plan heb je zeg....quote:Op woensdag 8 november 2006 11:03 schreef Oversight het volgende:
als ze op haar zij ligt heel zachtjes strelen aan de binnenkant van haar lies....
Meestal maakt ze daar dan onbewust wat ruimte voor door haar benen te ontspannen..
Daarna kun je haar in princiepe in iedere gewenste houding leggen door zachtjes tegen haar aan te gaan liggen en heel voorzichig te bewegen...
Wat een brompotquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
Mijn vriendin is absoluut totaal niet wakker te krijgen en wordt zelf lichtelijk geirriteerd in haar slaap als zoiets probeer.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef MacNificent het volgende:
[..]
Wat ee geniepig tactisch plan heb je zeg....![]()
Inderdaad!!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:03 schreef Oversight het volgende:
als ze op haar zij ligt heel zachtjes strelen aan de binnenkant van haar lies....
Meestal maakt ze daar dan onbewust wat ruimte voor door haar benen te ontspannen..
Juridisch kan ze je daarvoor aanklagen, weet je dat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:30 schreef Oversight het volgende:
Persoonlijk vind ik het geweldig om met mijn partner te spelen als ze slaapt...
Geweldig om te zien en voelen hoe ze op aanrakingen en binnendringende vingers reageert...
Wat doe jij allemaal met je partner als hij/zij slaapt?
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Juridisch kan ze je daarvoor aanklagen, weet je dat?
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:03 schreef Oversight het volgende:
Daarna kun je haar in princiepe in iedere gewenste houding leggen door zachtjes tegen haar aan te gaan liggen en heel voorzichig te bewegen...
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Inderdaad!!!!
![]()
![]()
![]()
Dat werkt echt zo goed.
Die techniek heeft mij ook nog nooit in de steek gelaten.
Of om ff te melden dat ze d,r dikke hol uit de weg moet ruimen omdat je anders er niet door kan om te pissen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef vinnieboy het volgende:
Wakker stoten en zeggen dat ze mot stoppen met snurken
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:56 schreef Mr-Coffee het volgende:
Nee, sexuele dingen doen met je partner als die slaapt vind ik een beetje weird.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef karoltje het volgende:
Je bedoelt.....verkrachting?
Als die jongeman in je FoBo het bij jou doet kun je daar van spreken ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef karoltje het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:59 schreef LasTeR het volgende:
Aan de ene kant is het wel een beetje vies en stiekem maar aan de andere kant ontzettend geil en lekker!![]()
Ja, dan krijg ik dus gelijk een vuistslag voor m,n smoel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:44 schreef -skippybal- het volgende:
Wat ook leuk is als je wakker wordt met een odol, die jongen zo onder haar neus te doen en dan even wachten tot ze wakker is. Prachtige blikken zie je dan![]()
Daarom vind ik ,t dus niks, ookal zou m,n vriendin het niet erg vinden, voor mij komt dat over als wellicht ongewenst/bijna aanranderig.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef karoltje het volgende:
Ik zou mijn leuter dan ook niet onder de neus van jou vriendin willen houden.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:03 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja, dan krijg ik dus gelijk een vuistslag voor m,n smoel.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik zou me vies voelen als ik zoiets zou doen.
Die van mij soms ook, en behoorlijk sterk.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef JoPiDo het volgende:
mijn vriendin is nogal chagie 's ochtends
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef LasTeR het volgende:
Sex is gewoon fantastischHeerlijk en lekker en kan niet zonder. Gelukkig denkt m'n vriendinnetje er ook zo over
![]()
Gister had ik haar aan de telefoon en had een gedicht voorgelezen die ik gemaakt heb voor d'r, genaamd: "Sex!"
Ze had het warm toen ik klaar was met het oplezen
Voor de kenners, dit deed me even denken aan Baldricks gedichtje over die kanonnen.quote:
't gaat niet om de titel nerdo, meer om het onderwerp dat ik duidelijk m.b.v. de titel.quote:
Hoe kun je nou tegenwerken als je slaapt?quote:
Post eens.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef LasTeR het volgende:
[..]
't gaat niet om de titel nerdo, meer om het onderwerp dat ik duidelijk m.b.v. de titel.
als ik midden in de nacht wakker gepijpt wordt komt de term 'verkrachting' nou niet bepaald bij me op.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoe kun je nou tegenwerken als je slaapt?
Er zijn hier wel eens rechtzaken over geweest hoor. En verkrachting/aanranding kan ook binnen het huwelijk.
Oke, nerdo.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:26 schreef LasTeR het volgende:
Euh nee? Ik heb niet het gevoel dat het nodig is om het gedicht te posten om aan jou te bewijzen dat het niet kansloos is.
Meer aan de buitenkant onderkant schuin, net niet in de zij.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nog 2 magische plekjes :
De rand waar haar borst overgaat in haar ribbenkast, precies daar waar het bol begint te staan.... heel zachtjes langsgaan met de bovenkant van je vingernagel...
Dat werkt bij sommige niet.quote:En de beste,... helemaal onderaan haar rug, net boven de billen zit een soort kuiltje als je voorzichtig voelt, en daar groeit heel klein donshaar..... als je dat gaat kriebelen terwijl je nouwelijks haar huid raakt reageert ze gegarandeerd...... duwt omhoog tegen je hand aan en dat is het moment om haar "per ongeluk" wakker te maken.....
het lijkt mij dat je het ook alleen maar zou doen met min of meer toestemming..quote:Op woensdag 8 november 2006 16:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoe kun je nou tegenwerken als je slaapt?
Er zijn hier wel eens rechtzaken over geweest hoor. En verkrachting/aanranding kan ook binnen het huwelijk.
daar hebben we andere middelen voor.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef Tique3 het volgende:
[..]
het lijkt mij dat je het ook alleen maar zou doen met min of meer toestemming..
als de partner wakker wordt en toch geen zin heeft dan stop je toch wel..
dat is bij mij dus het ultieme plekje om gestreeld te worden. Dan kun je me inpakken. Weet niet hoe dat is als ik slaap maar wakker... jezus. Kippevel enzoquote:Op woensdag 8 november 2006 17:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Meer aan de buitenkant onderkant schuin, net niet in de zij.![]()
[..]
Dat werkt bij sommige niet.
Wat ook werkt is bij sommige de onderbuik. zeg maar broekrand richting heup, die "lijn" zeg maar.
Heel zachtjes met je nagels "strelen".
dan is het gewoon verkrachting idd...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
daar hebben we andere middelen voor.
hey schat neem een slokje water => [insert] GHB [/insert]
Mee slapenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:30 schreef Oversight het volgende:
Persoonlijk vind ik het geweldig om met mijn partner te spelen als ze slaapt...
Geweldig om te zien en voelen hoe ze op aanrakingen en binnendringende vingers reageert...
Wat doe jij allemaal met je partner als hij/zij slaapt?
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik wilde dit ook wel proberen bij mijn ex, alleen ik wist nooit hoe k zijn boxer uit kon krijgen zonder dat ie wakker werd.![]()
als je het niet probeert weet je nooit of hij wakker wordt...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik wilde dit ook wel proberen bij mijn ex, alleen ik wist nooit hoe k zijn boxer uit kon krijgen zonder dat ie wakker werd.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:21 schreef Tique3 het volgende:
[..]
dan is het gewoon verkrachting idd...
als je vriendin het leuk vind zal ze je toch niet tegenhouden..
zeker iemand ie ook uren en uren kan slapen?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:57 schreef ilsepielse het volgende:
het lijkt me dat ik wakker zou worden van al het gedoe.
weet ook niet of ik het wel zo leuk zou vinden om in mijn slaap gestoord te worden.
hahahaha pwned!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:55 schreef Angst het volgende:
als je een relatie met iemand hebt, weet je echt wel wat iemand goed vind en wat niet, dus lijkt me er geen sprake van verkrachting, behalve als je het tegen beter weten in doet.
overigens ik heb het weleens geprobeerd maar hij draait zich dan altijd om of gaat op ze buik liggen en ken ik d'r niet meer bij
ah, juridisch aanklagen !quote:Op woensdag 8 november 2006 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Vind ,t toch ook wel ,t lekkerst om gewoon tegen haar aan te kruipen.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:57 schreef Darkwolf het volgende:
Tegen haar aan slapen en inslaap vallen (wat dan ook niet lang meer duurt)!![]()
Het word voor jou wel weer eens tijd dat iemand jou onzedelijk gaat betastenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:56 schreef Kiteless het volgende:
[..]
ah, juridisch aanklagen !
Da's heel andere kost dan gewoon aanklagen !
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:18 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Het wordt voor jou wel weer eens tijd dat iemand jou onzedelijk gaat betasten
Nou, ga maar liggen en doe maar alsof je slaaptquote:
En je zou toch denken dat met zulke foto's jij toch wel de "lady to fill" zou zijn...quote:
hmm als ik geen vriendin zou hebben had ik gezegd: mag ik?quote:
kan je beter voor de orale sex even spoelen met lysterine, werktquote:Op woensdag 8 november 2006 19:52 schreef ContraPunctus het volgende:
Als je vriendin slaapt moet je eens een fireball in je mond houden tot hij heet wordt. Je neemt dan de -op volle sterkte zijnde- fireball uit de mond, zorgt ervoor dat hij lekker vochtig is en wrijft hem lekker stevig over de clit en schaamlippen van je meid.
Wedden dat ze heet wordt? Misschien wel too hot to handle, in positieve óf negatieve zin.
De dames kunnen dit ook doen natuurlijk. Echter, zij wrijven de fireball lekker over de eikel en het toompje.
Je kunt, als je uitgewreven bent, de fireball weer in je mond nemen en lekker verder sabbelen.
Haha, dank je voor de tip! Dat ga ik testen, nu nog een proefpersoon.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:47 schreef LS-Drop het volgende:
[..]
kan je beter voor de orale sex even spoelen met lysterine, werkt![]()
Weet niet of een fireball nou zo prettig is.
Ben je bereid om klappen op te lopen van je proefpersoon in tze neem of seijuns?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:40 schreef ContraPunctus het volgende:
[..]
Haha, dank je voor de tip! Dat ga ik testen, nu nog een proefpersoon.
Ehm, met het risico hier voortaan als de fireball-masochist van het forum te worden gezien, ik heb het bij mezelf uitgeprobeerd.En ja, het brandt, een paar minuten!! De vraag is of je dat prettig vindt, er zijn mensen die zweren bij pijn. Ik niet per sé, ik deed het voor seijuns
![]()
Tijgerbalsem proberenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:40 schreef ContraPunctus het volgende:
[..]
Haha, dank je voor de tip! Dat ga ik testen, nu nog een proefpersoon.
Ehm, met het risico hier voortaan als de fireball-masochist van het forum te worden gezien, ik heb het bij mezelf uitgeprobeerd.En ja, het brandt, een paar minuten!! De vraag is of je dat prettig vindt, er zijn mensen die zweren bij pijn. Ik niet per sé, ik deed het voor seijuns
![]()
Dat is afhankelijk van verschillende factoren, laat ik het zo zeggenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:25 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ben je bereid om klappen op te lopen van je proefpersoon in tze neem of seijuns?
knijp eerst haar neus dicht!quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:47 schreef onsite het volgende:
Als m'n vriendin slaapt probeer ik altijd me penix in haar keel te proppen maar om de een of ander reden gaat ze altijd![]()
Misschien moet ik meer spuug gebruiken?
ik zou het alleen bij je vriendin doen en niet bij ieder willekeurig meisje dat bij je in huis logeert en waarvan je niet weet of ze het goed vindtquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:08 schreef Nyles het volgende:
Hmmm, dit is bij mij dus echt fout afgelopen he!
Ligt per persoon verschillend of dit acceptabel is?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:08 schreef Nyles het volgende:
Hmmm, dit is bij mij dus echt fout afgelopen he!
Ligt per persoon verschillend of dit acceptabel is?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:41 schreef Sylvana het volgende:
Oversight, waarom zet je voor elke zin een smilie
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
of helemaal "heet" maken, en dan wakker maken, en doen alsof JIJ slaapt...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:27 schreef karoltje het volgende:
Willen jullie vriendinnetjes bij bewustzijn geen sex dan?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:57 schreef Godshand het volgende:
Een ander heb ik ooit klaargevingerd toen gingen we neuken, nouja en alsof er niks gebeurt was sliep ze weer verder... volgende dag wist ze van niks
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:10 schreef ukga het volgende:
haar vinger in je kont stoppen en dan verder slapen, en dan wachten tot ze wakker wordt.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:36 schreef ukga het volgende:
vast binden aan het bed
en dan lekker gaan douche en ontbijte tot je geschreeuw uit de slapkamer hoort
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:10 schreef ukga het volgende:
haar vinger in je kont stoppen en dan verder slapen, en dan wachten tot ze wakker wordt.
En dan nog es een flinke p00p laten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:10 schreef ukga het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |