quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef vinnieboy het volgende:
Wakker stoten en zeggen dat ze mot stoppen met snurken
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:55 schreef Litso het volgende:
Ik ken een verhaal van een meid wiens vriendje zo stil was tijdens sex dat ze hem 's ochtend een keer stijf kreeg en begon te pijpen en er later pas achter kwam dat hij helemaal niet wakker was
Vond 'ie niet zo leuk, maar waarom precies?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef LasTeR het volgende:
Haha laatst toen ze sliep ging ik haar beffen en zelfs neukenWerd ze wakker, vond ze helemaal te gek haha
een paar keer meegemaakt en ik kan je zeggen dat je denkt dat je nog droomt als een meid p je odol aan het sabbelen is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
lijkt me DE manier om wakker te worden....
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
een paar keer meegemaakt en ik kan je zeggen dat je denkt dat je nog droomt als een meid p je odol aan het sabbelen is.
alleen het nadeel van ochtendsex vind ik nog dat je een beetje uit je bek meurt en het zoenen en het gehijg in elkaars gezicht dan ranzig is.
Haha, als ik 's ochtends eerder wakker ben enzo en ff TV ga kijken en pissen en tanden poetsen, ga ik weer in bed liggen, met m'n vriendin zoenen en dan kapt ze omdat ik mijn tanden al gepoetst hebquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:04 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
een paar keer meegemaakt en ik kan je zeggen dat je denkt dat je nog droomt als een meid p je odol aan het sabbelen is.
alleen het nadeel van ochtendsex vind ik nog dat je een beetje uit je bek meurt en het zoenen en het gehijg in elkaars gezicht dan ranzig is.
hahaha misschien welquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zo zijn ze vast op het idee voor 69 gekomen....
zoiets ->quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:44 schreef -skippybal- het volgende:
Wat ook leuk is als je wakker wordt met een odol, die jongen zo onder haar neus te doen en dan even wachten tot ze wakker is. Prachtige blikken zie je dan![]()
Wat ee geniepig tactisch plan heb je zeg....quote:Op woensdag 8 november 2006 11:03 schreef Oversight het volgende:
als ze op haar zij ligt heel zachtjes strelen aan de binnenkant van haar lies....
Meestal maakt ze daar dan onbewust wat ruimte voor door haar benen te ontspannen..
Daarna kun je haar in princiepe in iedere gewenste houding leggen door zachtjes tegen haar aan te gaan liggen en heel voorzichig te bewegen...
Wat een brompotquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
Mijn vriendin is absoluut totaal niet wakker te krijgen en wordt zelf lichtelijk geirriteerd in haar slaap als zoiets probeer.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef MacNificent het volgende:
[..]
Wat ee geniepig tactisch plan heb je zeg....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |