Wat ben je ook een lekker 1337'tje hequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:57 schreef fvivif het volgende:
fIpo! !1 11!1 Eiznzz z![]()
![]()
![]()
!11 1111 lollerlol olollol
Nohhhquote:
Ik d8 mss word ik hier vrolijk vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat ben je ook een lekker 1337'tje he![]()
En ? Nee zeker hequote:
Ach ja, heeft het toch nog nut gehadquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef fvivif het volgende:
[..]
Nee maar heeft me wel een stijve piemel bezorgd
Haiquote:
quote:
Ik had helemaal geen zin in een stijve piemelquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, heeft het toch nog nut gehad![]()
Moet je op je hoofd gaan staan; trekt het bloed weer naar je hoofdquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:05 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen zin in een stijve piemel
He, fvivif is coolquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:05 schreef mash_ het volgende:
fvivif kan je zelfmoord plegen voor mij?
Sorryquote:
Of je Lis zonet nog sprakquote:
Ok, laat dan maarquote:
Mijne ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:18 schreef mash_ het volgende:
mijn msn doet het gewoon
Haha, wil Tom dat niet zeggen op msn ?quote:
Neequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, wil Tom dat niet zeggen op msn ?
Ik weet het ook nietquote:
WelKE Is Dat DAN WanT DiE wIl Ik Ook Best eEns prObeReNquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ok, ik HEB Een of aNdER VAGe PLUgIn vooR winAMp die MijN sCROll-nuM-CapslOcK Op DE maAT vaN dE mUZiEk MEE lAAt DOeN, ZIE hIEr HEt RESulTAaT vaN die capsdInGeS!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ok, ik HEB Een of aNdER VAGe PLUgIn vooR winAMp die MijN sCROll-nuM-CapslOcK Op DE maAT vaN dE mUZiEk MEE lAAt DOeN, ZIE hIEr HEt RESulTAaT vaN die capsdInGeS!
Nee, zei ik alquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef K-mail het volgende:
Ik weet van niks...
Keyboard lights 2, http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=58104 heb hem alweer uit staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WelKE Is Dat DAN WanT DiE wIl Ik Ook Best eEns prObeReN![]()
omgquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
AcH HEt LukT MiJ ZonER PlUg-In Ook Wel HooR DAcHT IK Zoquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Keyboard lights 2, http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=58104 heb hem alweer uit staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |