Uuh wel steentjes voor de vrouw maar niet voor de manquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
goed nu de trouw ringen..
nog voorkeur voor kleur? steentjes ja of nee?
hmms. ik ben niet zon fan van goud. maar ik zal us checkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh wel steentjes voor de vrouw maar niet voor de man![]()
En ik denk witgoud met een reepje geelgoud![]()
Tisser mis met goudquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmms. ik ben niet zon fan van goud. maar ik zal us checken
Dan is het wel heel ergquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef fvivif het volgende:
Ik heb zelfs geen zin om te fokken en mijn pub vriendjes blij te maken
Dat vind jij toch heul niet ergquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef K-mail het volgende:
ik heb ook nergens zin in...
om mn moeder maar blij te maken, ga ik de resterende 3 JO boeken maar doorbladeren voor hapjes...
door haar ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef fvivif het volgende:
Ik heb zelfs geen zin om te fokken en mijn pub vriendjes blij te maken
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:39 schreef liiszle het volgende:
goed.. deze ring dus
http://www.weddingrings.com/item.cfm?int_item_id=204&category_id=4
Ja, die fladderen dan zo mooi uit je hand enzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:40 schreef liiszle het volgende:
eeeen, ik wil in de lente van die duifjes enzo
http://thumbs.dreamstime.com/thumb_66/1150461270T6kZ45.jpg
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Bravebart het volgende:
En rijst in je broekzak om terug te gooien
ik heb g een broekzakquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Bravebart het volgende:
Ik welquote:
ik ben alleen bang voro duifen, maar ochquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die fladderen dan zo mooi uit je hand enzo![]()
Ja je moet ook een beetje kunnen lachen op een bruiloftquote:
Zat, maar dat komt welquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben alleen bang voro duifen, maar och
verder nog eisen ?
*mompelt iets met kinderachtig enzo...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Bravebart het volgende:
jaaa, even autotje zoeken..quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zat, maar dat komt wel![]()
Owja auto![]()
Ja nee rijstgooien is volwassenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef K-mail het volgende:
[..]
*mompelt iets met kinderachtig enzo...
In principe wil ik de nieuwe auto van mn vader wle beschikbaar stellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zat, maar dat komt wel![]()
Owja auto![]()
Kan je beter met koets heen, dat staat stijlvollerquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaaa, even autotje zoeken..
maaar dr mmoeten ook paarden bij, dus of met de auto daar heen, en terug met koets+paardjes of andersom
Ja maar wat kan dat wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:47 schreef K-mail het volgende:
[..]
In principe wil ik de nieuwe auto van mn vader wle beschikbaar stellen(er is alleen nog geen beslissing gemaakt wat het wordt
)
Ow wtf, ik dacht dat dat een grapje wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef K-mail het volgende:
[..]
*mompelt iets over BMW 6, AM V8, XK...![]()
Die niet...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef booo het volgende:
Mercedes CLS 500
Jaja, ik ben voor het eerst verliefd op een auto
Maarmaarmaar, die is vet mooiquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:50 schreef K-mail het volgende:
[..]
Die niet...
Boo, Mercedesen zijn voor foute mensen
Tsja, kmoet nog wel ff wat pressie uitoefenen, maar er zijn wel concrete plannenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow wtf, ik dacht dat dat een grapje was
Nee, wel een BMW uiteraard![]()
Over stijlvol gesprokenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:50 schreef liiszle het volgende:
http://www.antiquelimoofi(...)ura_limo-760x506.jpg
BMWquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow wtf, ik dacht dat dat een grapje was
Nee, wel een BMW uiteraard![]()
Als je hem hebt, kom ik hem wel eens inzittenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef K-mail het volgende:
[..]
Tsja, kmoet nog wel ff wat pressie uitoefenen, maar er zijn wel concrete plannen
quote:
Is goed, maar dan zonder de sleutel erin...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je hem hebt, kom ik hem wel eens inzitten![]()
Neejoh, mag je best laten zittenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:53 schreef K-mail het volgende:
[..]
Is goed, maar dan zonder de sleutel erin...
Ja, klopt. Mercedes CLS 500quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Ik heb tot een paar jaar geleden volgehouden dat ik hoe dan ook een BMW Z3 moet hebben als auto
Maar nu blijken er toch zat andere mooie auto's rond te rijden
Boquote:
Hoho, koestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |