Klopt! Dat maakte me juist zo aan het twijfelen. En ik vermoed dat een strategische stem op CDA niet meer nodig is.. die krijgen genoeg zetels..quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:48 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Als ik in jouw positie zou zitten zou ik ChristenUnie stemmen, vond Rouvoet echt sterk vandaag![]()
Dat is nou een partij die ik wel een zetel gun. Lijkt me geweldig, een Kamerlid dat continu stoned is.quote:
Voorspel de verkiezingsuitslagquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:37 schreef boratlover het volgende:
Ik stem Partij voor de Dieren
En dit wordt volgens mij de verkiezingsuitslag:
SP 26
GL 6
SGP 2
D66 1
Pvd D 4
Een NL 1
Wilders 7
CU 5
VVD 20
PvdA 35
CDA 42
Groenvrij 1
------------------------
totaal 150 zeteltjes
Plaatsgebrek denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef Nessy-Max het volgende:
waarom staat libdem er niet bij?
Eh nee..quote:
Is dit niet een wat rare afweging?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:46 schreef Ephemera het volgende:
Ik wist het wel vóór het debat van vanavond zeker; CDA
Nu twijfel ik... op het laatste moment; CDA of Christenunie![]()
Ligt een beetje aan het onderwerp. Zaken als het gezin en sociaal christelijk beleid was het CDA wel sterk in maar onderhand heeft de CU daar de koppositie overgenomen. Als je dat belangrijk vindt is een stem op CU niet zo logisch. Die partijen liggen niet zo ver uit elkaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is dit niet een wat rare afweging?
Het zijn nogal verschillende partijen tenslotte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |