Dit is een nieuwe peilingquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:36 schreef du_ke het volgende:
Beetje dubbel
[poll] Wat ga jij stemmen #2
De PNVD doet niet mee met de verkiezingenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef King_of_Kool het volgende:
Doet de PNVD nog mee?
Dan toch maar voor de SGP
Dan ga ik voor de SGPquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De PNVD doet niet mee met de verkiezingen![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:30 schreef verzameldirk het volgende:
woutertje kaboutertje
http://pmm.typepad.com/stem2006/2006/10/woutertje_kabou.html
Het is echt een partij voor babyboomers. Zonder veel aantrekkingskracht op jongeren.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:16 schreef Demius het volgende:
Valt me op dat er zo weinig mensen cda stemmen hier. Omdat dit in de peilingen anders is.
naja... wat je mooi vindt...quote:
Probeer even je taal aan te passen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:04 schreef Hi_flyer het volgende:
http://forums.ncrv.nl/stand/viewtopic.php?sid=ba6ca6e05a09a3b0b72bfc6524db8c2a&f=1247&t=147806
En: http://forums.ncrv.nl/stand/viewtopic.php?sid=ba6ca6e05a09a3b0b72bfc6524db8c2a&f=1247&t=147813
Een of andere kutmarokkaan die deze poll aan het verzieken is, via de site van de ncrv.....:{
Ondanks dat PvdA via NCRV stemmen probeert te halen, blijft Adje de boel zwaar ownen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:04 schreef Hi_flyer het volgende:
Een of andere kutmarokkaan die deze poll aan het verzieken is, via de site van de ncrv.....:{
Die mis ik ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef dennistd het volgende:
Ik mis de optie: ik mag nog niet stemmen met dank aan D66
Uhmm, het IS een marokkaan (zegt ie zelf op die site) en hij/zij is aan het kutten, derhalve: kutmarokkaanquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:37 schreef yeremy het volgende:
[..]
Probeer even je taal aan te passen.
Dom racist gelul is hier niet gewenst.
Dat de POLLS op FOK niet kloppen is al een tijdje duidelijk .
Waarom denk je anders dat AD BOS zo hoog staat.
Hier word aangewerkt.
Slim racistisch gelul mag zeker wel?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:37 schreef yeremy het volgende:
Dom racist gelul is hier niet gewenst.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:41 schreef Toorop het volgende:
Ik stem:
VOOR:
* een gezinsvriendelijk beleid en de keuzevrijheid van ouders om zelf je kinderen op te voeden
* welvaartsvaste AOW
* extra inzet voor jeugd-, thuis- en verpleeghuiszorg
* kansen voor kwetsbare groepen op de arbeidsmarkt
* betaalbare huizen voor starters
* gratis schoolboeken
* een streng maar in de uitvoering humaan asielbeleid
* meer en schoon openbaar vervoer
* 3000 extra agenten, vooral buiten de randstad
Tegen:
* een Europese grondwet en een Europese superstaat
* 4 miljard bezuinigen op de zorg, zoals het CDA wil
* een door de VVD gedomineerd kabinetsbeleid
* politieke speeltjes en zwevende politici
* abortus
* homohuwelijk
* euthanasie
Oftewel: ik stem op de meest groene partij: ChristenUnie (zie ook : www.greenpeace.nl).
CU meest groene partij? Je vergist je.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:41 schreef Toorop het volgende:
Oftewel: ik stem op de meest groene partij: ChristenUnie (zie ook : www.greenpeace.nl).
Toorop doelt op het gegeven dat Greenpeace gezegd heeft dat CU de beste keus hierin is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:51 schreef onemangang het volgende:
[..]
CU meest groene partij? Je vergist je.
Dat is nog altijd Groen Links, een partij die in tegenstelling met de CU wel vindt dat iemand die ondraaglijke pijnen lijdt, mag beslissen tot het overgaan van euthanasie. Voor de rest komen hun punten redelijk overeen met jouw lijstje.
Wat ik er zo van opving ging dat alleen om het energiebeleid. Maar ach ze zullen elkaar niet zoveel schelen en ik ben voor euthenasie, homohuwelijken en abortus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Toorop doelt op het gegeven dat Greenpeace gezegd heeft dat CU de beste keus hierin is.
Net zoals Rover toch heeft aangegeven dat CU het beste is voor het OV?
Als je wil voorkomen dat macht corrumpeert (neem CDA-er Ben Bot die dealt met de dictator van Kazachstan om een order voor Shell binnen te slepen), stem dan niet op een regeringspartij...quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:34 schreef opgebaarde het volgende:
Ik weet het echt nog niet, eigenlijk wil ik 1NL wel zien met 2 of 3 zetels maar voor het grotere werk gaat mijn stem uit naar het CDA.
Vanavond hard (auw) nadenken
In bovenstaand onderzoek hebben 8 milieuorganisaties meegdaan, waaronder Greenpeace.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Toorop doelt op het gegeven dat Greenpeace gezegd heeft dat CU de beste keus hierin is.
Net zoals Rover toch heeft aangegeven dat CU het beste is voor het OV?
Precies, die drie punten vind ik ook erg belangrijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat ik er zo van opving ging dat alleen om het energiebeleid. Maar ach ze zullen elkaar niet zoveel schelen en ik ben voor euthenasie, homohuwelijken en abortus.
Hm, ik ben beetje anti stemwijzer en die andere keuze dingquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:56 schreef onemangang het volgende:
Als je wil voorkomen dat macht corrumpeert (neem CDA-er Ben Bot die dealt met de dictator van Kazachstan om een order voor Shell binnen te slepen), stem dan niet op een regeringspartij...
Laat je anders gewoon leiden door de stemwijzer. Dat is nog altijd beter dan ezeltje prik.
Ik denk dat je het principe van greenpeace niet gelijk moet stellen aan 'groen', maar aan 'activistisch'. Hun acties en standpunten (kernenergie/zeehondjes/olieplatformen) zijn niet altijd het beste voor het milieu, maar eerder gericht tegen globalisering en machtsmisbruik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:05 schreef Taurus het volgende:
"verwijzing naar www.greenpeace.nl als bewijs voor groene partij"
Me too, maar ik ga zeer waarschijnlijk op d66 stemmenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:18 schreef rebel6 het volgende:
ik zweef nog
Als ik in jouw positie zou zitten zou ik ChristenUnie stemmen, vond Rouvoet echt sterk vandaagquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:46 schreef Ephemera het volgende:
Ik wist het wel vóór het debat van vanavond zeker; CDA
Nu twijfel ik... op het laatste moment; CDA of Christenunie![]()
Klopt! Dat maakte me juist zo aan het twijfelen. En ik vermoed dat een strategische stem op CDA niet meer nodig is.. die krijgen genoeg zetels..quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:48 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Als ik in jouw positie zou zitten zou ik ChristenUnie stemmen, vond Rouvoet echt sterk vandaag![]()
Dat is nou een partij die ik wel een zetel gun. Lijkt me geweldig, een Kamerlid dat continu stoned is.quote:
Voorspel de verkiezingsuitslagquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:37 schreef boratlover het volgende:
Ik stem Partij voor de Dieren
En dit wordt volgens mij de verkiezingsuitslag:
SP 26
GL 6
SGP 2
D66 1
Pvd D 4
Een NL 1
Wilders 7
CU 5
VVD 20
PvdA 35
CDA 42
Groenvrij 1
------------------------
totaal 150 zeteltjes
Plaatsgebrek denk ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:48 schreef Nessy-Max het volgende:
waarom staat libdem er niet bij?
Eh nee..quote:
Is dit niet een wat rare afweging?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:46 schreef Ephemera het volgende:
Ik wist het wel vóór het debat van vanavond zeker; CDA
Nu twijfel ik... op het laatste moment; CDA of Christenunie![]()
Ligt een beetje aan het onderwerp. Zaken als het gezin en sociaal christelijk beleid was het CDA wel sterk in maar onderhand heeft de CU daar de koppositie overgenomen. Als je dat belangrijk vindt is een stem op CU niet zo logisch. Die partijen liggen niet zo ver uit elkaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is dit niet een wat rare afweging?
Het zijn nogal verschillende partijen tenslotte.
Zaken wb gezin en moraal komen inderdaad overeen, in heel veel andere standpunten wijken ze nogal af. Alleen als je persé christelijk wilt stemmen, kom je bij deze afweging, denk ik. Alhoewel het CDA eigenlijk niet zo gek veel meer met het christendom te maken heeft. Alleen ergens in de grondvesten.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het onderwerp. Zaken als het gezin en sociaal christelijk beleid was het CDA wel sterk in maar onderhand heeft de CU daar de koppositie overgenomen. Als je dat belangrijk vindt is een stem op CU niet zo logisch. Die partijen liggen niet zo ver uit elkaar.
Heeft zijn naam in ieder geval meequote:Op woensdag 22 november 2006 01:55 schreef Ludacriss het volgende:
SP.... Waarschijnlijk op van Bommel.
Bos ook.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft zijn naam in ieder geval mee![]()
Ik hoop het zo he! Maar Balkie vind ik ook maar niks...quote:Op woensdag 22 november 2006 02:15 schreef Lkw het volgende:
[..]
Bos ook.
Die wordt - hopelijk - het bos ingestuurd![]()
Je spelling bewijst je intelligentie om op Wilders te stemmenquote:
... ik heb zojuist toch maar Balkenende gestemd. Maar zelfs NU twijfel ik nogquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:52 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Klopt! Dat maakte me juist zo aan het twijfelen. En ik vermoed dat een strategische stem op CDA niet meer nodig is.. die krijgen genoeg zetels..
Terecht dat je nu nog twijfelt, je stemt bij twijfel toch niet op Balkiequote:Op woensdag 22 november 2006 10:33 schreef Ephemera het volgende:
[..]
... ik heb zojuist toch maar Balkenende gestemd. Maar zelfs NU twijfel ik nogWaarom mag je niet gewoon 2x stemmen..
![]()
Haha ik ga me er zo ook aan wagen! Voor mij is de keuze makkelijk. Kieskompas en stemwijzer gaven PVDA en SP aan. Mijn moeder staat op de lijst van de SP dus dan kies ik voor haarquote:Op woensdag 22 november 2006 11:15 schreef Momitsu het volgende:
PvdA gestemd. Mag ik bij deze iedereen die nog moet gaan stemmen, veel wijsheid toewensen achter de stemcomputer
Ik twijfelde tussen Balkie en meneer Rouvoet. Was je daar wél mee akkoord gegaan?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Terecht dat je nu nog twijfelt, je stemt bij twijfel toch niet op Balkie![]()
Waaaaaaaaaaat, Rouvoet is geweldig!! heb je gisteravond dat debat niet gezien!!?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:31 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Balkie en meneer Rouvoet. Was je daar wél mee akkoord gegaan?![]()
joh.. was daar ff wat eerder mee gekomen. Nu heb ik op de verkeerde gestemd!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaat, Rouvoet is geweldig!! heb je gisteravond dat debat niet gezien!!?
Rouvoet was ik mee akkoord gegaan.![]()
Laten we het hopen!!!! Komt er tenminste een stop op de bouw van moskeeen. Als het aan PVDA, SP en GL ligt moegen er namelijk nog rustig 100 worden bijgebouwd.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef Badabingea het volgende:
Wilders gaat het maken!
Ja maar... stel dat Balkenende nu met 1 stem verschil gaat winnen, dan is het allemaal jouw schuld.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:10 schreef Ephemera het volgende:
[..]
joh.. was daar ff wat eerder mee gekomen. Nu heb ik op de verkeerde gestemd!![]()
Damn hee, die dingen komen echt als paddestoelen uit de grondquote:Op woensdag 22 november 2006 12:13 schreef Brammetje het volgende:
[..]
Laten we het hopen!!!! Komt er tenminste een stop op de bouw van moskeeen. Als het aan PVDA, SP en GL ligt moegen er namelijk nog rustig 100 worden bijgebouwd.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja maar... stel dat Balkenende nu met 1 stem verschil gaat winnen, dan is het allemaal jouw schuld.![]()
OMG, wat heb je gedaan?
quote:
Ja kan de bouw ervan praktisch gezien helemaal niet verbiedenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:13 schreef Brammetje het volgende:
[..]
Laten we het hopen!!!! Komt er tenminste een stop op de bouw van moskeeen. Als het aan PVDA, SP en GL ligt moegen er namelijk nog rustig 100 worden bijgebouwd.
4 jaar spijt!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:33 schreef Ephemera het volgende:
[..]
... ik heb zojuist toch maar Balkenende gestemd. Maar zelfs NU twijfel ik nogWaarom mag je niet gewoon 2x stemmen..
![]()
en afgelopen 4 jaar ookal.. Toen stemde ik op D66.quote:
Nou ja, waarschijnlijk valt het komende CDA-PvdA kabinet al na een jaar en mag je opnieuw stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:48 schreef Ephemera het volgende:
[..]
en afgelopen 4 jaar ookal.. Toen stemde ik op D66.Ontneem mij m'n stemrecht.. asjeblieft
![]()
Nee, geintje; ik heb alleen spijt van het stemmen op Balkenende. Niet van het stemmen op CDA. Ik had liever op een andere CDA-kandidaat gestemd. Dus het valt allemaal mee. Toch had ik liever gezien dat ik zelfverzekerd naar het stemlokaal ging![]()
Je gaat teveel op meningen van ander af. CDA is geen slechte keus ook al is Jan Peter niet de ideale leider. Tevens moet je je stem niet laten afhangen van één debat. CDA is een stabiele partij met o.a. redelijke sociale doelstellingen. Als PvdA en CDA samen groot worden dan komen ze er waarschijnlijk niet uit en dan kunnen we wellicht weer stemmen ^^.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:10 schreef Ephemera het volgende:
[..]
joh.. was daar ff wat eerder mee gekomen. Nu heb ik op de verkeerde gestemd!![]()
-edit- Ja ik heb het debat gezien.Daarom twijfelde ik dus (Balkenende sleecht.. Rouvoet geweldig inderdaad)
Ik luister inderdaad (te?) veel naar andere mensen. Maar ik vind daar niet zo veel verkeerds aan. Ben benieuwd naar andermans drijfveren om voor een partij te kiezen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Je gaat teveel op meningen van ander af. CDA is geen slechte keus ook al is Jan Peter niet de ideale leider. Tevens moet je je stem niet laten afhangen van één debat. CDA is een stabiele partij met o.a. redelijke sociale doelstellingen. Als PvdA en CDA samen groot worden dan komen ze er waarschijnlijk niet uit en dan kunnen we wellicht weer stemmen ^^.
Idem hier.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:01 schreef Quoi het volgende:
Ik kies voor inhoud. LibDem!
Jammer dat ie er niet tussenstaat... Ik weet wel dat een (nieuwe) partij publiciteit moet 'verdienen', maar ik moet zeggen dat er toch weinig aandacht is voor deze inhoudelijke kleine partij. In plaats daarvan gaat alle media-aandacht naar de schreeuwerige kleintjes (Wilders, Pastors, etc).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |