abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43451189
Edwin Woerdman?
pi_43451219
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:21 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Stand.nl duurt maar een half uurtje, niet 24 uur per dag.
En Stand.nl is van de NCRV. Dus niet van Hans Laroes.
pi_43451247
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:23 schreef ceedeehoer het volgende:

Huichelaar.
Heb je nu gisteren speciaal deze user aangemaakt om dat tegen me te zeggen?

Leuke kloon hoor. Dingen met 'hoer' doen het altijd goed
pi_43451302
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:29 schreef X. het volgende:
Heb je nu gisteren speciaal deze user aangemaakt om dat tegen me te zeggen?
Nee. Zou je dat dan graag willen .
quote:
Leuke kloon hoor. Dingen met 'hoer' doen het altijd goed
Als je geen antwoord op de rest van m'n reactie weet, ga je maar niet-relevante dingen erbij betrekken ...
pi_43451822
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:31 schreef ceedeehoer het volgende:

[..]

Nee. Zou je dat dan graag willen .
quote:
Als je geen antwoord op de rest van m'n reactie weet, ga je maar niet-relevante dingen erbij betrekken ...
Nee, ik heb ook nooit beweerd dat jullie beweerd hebben dat de NOS extreem-rechts/christelijk is.

En verder constateer ik dat jij toevallig gisteren met een geweldige username aangemeld bent. Geeft niets, wel meer mensen klonen om meer 'medestanders' te krijgen in een discussie

Maar schelden werkt enorm goed. Dat toont ook aan dat je goede argumenten hebt en je zinvol bezig bent
pi_43451899
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:53 schreef X. het volgende:
Nee, ik heb ook nooit beweerd dat jullie beweerd hebben dat de NOS extreem-rechts/christelijk is.
Oh, daarnet leek je wel er vanuit te gaan. En het is trouwens beweerT en beweren.
quote:
En verder constateer ik dat jij toevallig gisteren met een geweldige username aangemeld bent. Geeft niets, wel meer mensen klonen om meer 'medestanders' te krijgen in een discussie
Ik kloon niet om medestanders te krijgen, hoor .
quote:
Maar schelden werkt enorm goed. Dat toont ook aan dat je goede argumenten hebt en je zinvol bezig bent
Parafraseren is anders ook een optie voor jou. Verder had ik wel argumenten gepost, maar die negeer je simpelweg ...
pi_43454102
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:56 schreef ceedeehoer het volgende:

[..]

Oh, daarnet leek je wel er vanuit te gaan. En het is trouwens beweerT en beweren.
Boeie.
quote:
Ik kloon niet om medestanders te krijgen, hoor .
Tuuk niet
quote:
Parafraseren is anders ook een optie voor jou. Verder had ik wel argumenten gepost, maar die negeer je simpelweg ...
Tuurlijk. Ik heb nog niks inhoudelijks gezegd

Maar ik zou zeggen: ga naar de Dam en ga demonstreren tegen de linkse media. Zet je woorden eens om in daden! Start een eigen zender met alleen maar objectief nieuws en kijk nooit meer naar het Journaal.

Succes
pi_43454199
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:21 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Stand.nl duurt maar een half uurtje, niet 24 uur per dag.
Inderdaad. En vanaf het begin krijg ik het verwijt dat het te links is. En trouwens ook te rechts. Of dat we een 'mongool als Hans van Baalen' of een extreem-links politicus als Harry van Bommel niet moeten uitnodigen etc. etc. - het email bakje is iedere dag weer een feest en ik beantwoord alles keurig, zolang het geen scheldmail is tenminste. En over al die jaren blijkt dat links en rechts vrij keurig in evenwicht zijn, zonder dat we daar trouwens echt heel bewust op letten.

Het is ook een misverstand dat het iets zegt: alsof een gast een soort open podium bij ons heeft. Niet zelden hebben gasten het erg lastig of vallen ze door de mand en hadden ze er beter niet kunnen zitten, voor zichzelf dan.
pi_43454587
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:41 schreef knowall het volgende:

[..]

[afbeelding]

Of als je meer van de radicale aanpak bent:

[afbeelding]

pi_43456645
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:41 schreef knowall het volgende:

[..]

[afbeelding]

Of als je meer van de radicale aanpak bent:

[afbeelding]
Best, maar intussen zitten we jaarlijks 430 miljoen euro's belastinggeld te besteden aan linkse propaganda die we niet eens willen.

Dus uitzetten gaat wat minder makkelijk.
pi_43464069
Was weer een links stukje op het 22.00 journaal, en zometeen Bos in Nova..

OMG, the horror, the pain!!

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43469868
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:39 schreef Tikorev het volgende:

[..]

"Onder links versta ik het verdedigen van een van de volgende acht standpunten: pro-verzorgingsstaat, pro-zielige mensen, pro-multiculturele samenleving, pro-milieufundamentalisme, anti-bedrijfsleven, anti-Irak-oorlog, anti-Amerika en anti-Israël."

Bron
[..]

"Henry Sturman is eigenaar van Sturman Enterprises, een Haags bedrijf dat diensten verleent op het gebied van automatisering en internet. Verder schrijft hij af en toe artikelen voor HP/De Tijd."

Bron
Misschien een domme vraag, maar kunnen rechtse mensen niet bijvoorbeeld anti-Israel of voor een muticulturele samenleving zijn ? En waar komt het dogma vandaan dat een links persoon anti bedrijfsleven zou zijn ? Waar plaats jij Harry de WInter (oprichter van IDtv en prominent SP lid) dan ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 12 november 2006 @ 12:20:24 #238
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43472417
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 22:11 schreef venomsnake het volgende:
Was weer een links stukje op het 22.00 journaal, en zometeen Bos in Nova..

OMG, the horror, the pain!!

Idd heb gisteren ook een stuk NOS Journal gezien.

Werd groot uitgelicht dat de PvdA zetels had verloren maar dat de SP wel grotere was geworden en dat Balkende niet met Bos in debat durfde
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43472709
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:20 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Werd groot uitgelicht dat de PvdA zetels had verloren maar dat de SP wel grotere was geworden en dat Balkende niet met Bos in debat durfde
Wat is daar links aan ?
pi_43472773
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:33 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Wat is daar links aan ?
Niets. Dat is wat hij wil zeggen. Dat het hele Nos=links geneuzel flauwekul is
  zondag 12 november 2006 @ 12:39:36 #241
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43472859
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:33 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Wat is daar links aan ?
Dat gemakshalve het gejank van Bos over dat ze hem kapot maken en dat het CDA ver uit de grootste partij is even vergeten werd om te melden want links zou eens in een slecht daglicht komen te staan
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43473049
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:39 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat gemakshalve het gejank van Bos over dat ze hem kapot maken en dat het CDA ver uit de grootste partij is even vergeten werd om te melden want links zou eens in een slecht daglicht komen te staan
Hier is een spreekwoord voor, het heeft iets te maken met spijkers en laag water.
pi_43473720
De linkse staatsmedia
pi_43487044
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Piep piep, hallo, piep piep hallo, Caaaalimeeeeroooo...

Om misselijk van te worden, dit puberale gejank.
Je bent nog erger dan SCH, die is tenminste niet zo zuigend of achterbaks.

Als je ontkent dat het journaal vreselijk gekleurd is, dan ben je moedwillig blind.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 12 november 2006 @ 20:41:27 #245
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_43487470
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:28 schreef StefanP het volgende:

[..]

Als je ontkent dat het journaal vreselijk gekleurd is, dan ben je moedwillig blind.
Laat ik mezelf eens herhalen dan:
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het is schandalig! Parlementaire enquete. Minstens. Waar is het OM als je ze nodig hebt? Frappant overigens dat je over dit soort idioterie alleen zieligerds op forums hoort en nooit de politiek zelf. Blijkbaar zijn de rechtse partijen niet mondig genoeg om, bijvoorbeeld, even de staatssecretaris van Cultuur naar de Kamer te trekken en even door te zagen over dit.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 12 november 2006 @ 20:47:46 #246
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43487710
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Op dinsdag 7 november 2006 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het is schandalig! Parlementaire enquete. Minstens. Waar is het OM als je ze nodig hebt? Frappant overigens dat je over dit soort idioterie alleen zieligerds op forums hoort en nooit de politiek zelf. Blijkbaar zijn de rechtse partijen niet mondig genoeg om, bijvoorbeeld, even de staatssecretaris van Cultuur naar de Kamer te trekken en even door te zagen over dit.
De NOS knipt dat er natuurlijk altijd uit

Overigens als je bovenstaande echt meent dan volg je de politiek veeel slechter/ selctiever dan ik dacht want ik hoor die geluiden weldegelijk vanuit de politiek.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43488155
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef Napalm het volgende:
Overigens als je bovenstaande echt meent dan volg je de politiek veeel slechter/ selctiever dan ik dacht want ik hoor die geluiden weldegelijk vanuit de politiek.
Ja tuurlijk. Maxime Verhagen voorop, hoe objectief.

Het is een zinloze en kansloze discussie die ingegeven is door slachtofferschap en beeldvorming, en door niks anders. Ik maak het dagelijks mee met onze programma's helaas.
pi_43575382
Gisteravond op het NOS-journaal:
Verslaggeefster (wijzende op een 'ster' in de tomaat van de SP): verwijst die ster naar het communistische verleden van de SP?
Marijnissen (ontwijkend): nee, dat moet de ster van Bethlehem voorstellen
Verslaggeefster: betekent dat dat de SP een christelijke partij wordt
Marijnissen: nou,je kunt het ook zien als de ster van Heineken
verslaggeefster: nog erger, de SP wordt een kapitalistische partij
Marijnissen: grinnikt
Buachaille met een biertje voor de tv: Kk hoeâh!!!!
pi_43576224
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:44 schreef buachaille het volgende:
Gisteravond op het NOS-journaal:
Verslaggeefster (wijzende op een 'ster' in de tomaat van de SP): verwijst die ster naar het communistische verleden van de SP?
Marijnissen (ontwijkend): nee, dat moet de ster van Bethlehem voorstellen
Verslaggeefster: betekent dat dat de SP een christelijke partij wordt
Marijnissen: nou,je kunt het ook zien als de ster van Heineken
verslaggeefster: nog erger, de SP wordt een kapitalistische partij
Marijnissen: grinnikt
Buachaille met een biertje voor de tv: Kk hoeâh!!!!
Dat is iets wat ze 'humor' noemen
pi_43576922
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat is iets wat ze 'humor' noemen
Tussen de regels door kun je lezen dat verslaggeefster het erg vindt als een partij Christelijk is. Die vieze atheïstische bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')