Hoi Patricia.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoi PuntoortjeIk wilde eigenlijk net weggaan ik ben denk ik precies op de verkeerde avond hier
![]()
Wat jammer voor Kribbet dat hij er juist nu niet isquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zei je toch al dat die eend niet te vertrouwen was![]()
![]()
Is dat zoquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Patricia.Blijf nog even. Wordt wel weer rustiger.
Hoop ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ze houden zo wel op denk....hoop![]()
![]()
Hoi Donald Duckquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jammer voor Kribbet dat hij er juist nu niet is![]()
Dus kneus zeggen en dergelijke mag in het vervolg niet meer ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
het mag overal over gaan, zolang het geen COS wordt en binnen de policy van fok past
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zei je toch al dat die eend niet te vertrouwen was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
dat dachten we allemaal....maar TL vind het niet leuk ofzo dat een discussie die elders is begonnen hier verder gaat ofzoiets in die richtingquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoop ik ook![]()
Ik begrijp er ook niet veel van, ik moest van Flugeltje en Manu82 de faq doorlezen en begreep dat hier over alles gesproken mocht worden![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoop ik ook![]()
Ik begrijp er ook niet veel van, ik moest van Flugeltje en Manu82 de faq doorlezen en begreep dat hier over alles gesproken mocht worden![]()
Ik zie nergens in welke policy dan ook staan dat praten over moderators niet mag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
het mag overal over gaan, zolang het geen COS wordt en binnen de policy van fok past
Hier ook nog even dan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben chagrijnig dus flikker allemaal eens op met dat gezeik en ga fietsen ofzo
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus kneus zeggen en dergelijke mag in het vervolg niet meer ?![]()
Laten we het hopen want dit is niet echt gezelligquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Patricia.Blijf nog even. Wordt wel weer rustiger.
Omdat het een negatieve en beledigende intonatie heeft. Of mag dat wel? Mag je hier mensen beledigen volgens de policy? Graag spoedig antwoord opdat ik mijn postings hier op aan kan passen!quote:
Nix azijnzeikers, de SC is nog ongeveer de enige plek waar je volgens de policy over alles mag ouwehoeren...tot zojuist!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:54 schreef Manu82 het volgende:
stelletje azijnzeikers
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |