Jawohlquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Voor jou? Echniet, net pak! Met je (ongetwijfeld superfoute Duitse) leasebak!
respect voor Barry trouwensquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Voor jou? Echniet, net pak! Met je (ongetwijfeld superfoute Duitse) leasebak!
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:19 schreef Manu82 het volgende:
stelletje zeikerds
nee, maar ik kan me voorstellen dat ze schijtziek worden van dat eeuwige gezeik op hun persoon als ze godbetert nog iets leuks proberen te organiseren ook. Er zitten een paar beroepszeikerds die iedere scheet aangrijpen om hun autoriteitsprobleem af te reageren op elk blauw kleurtje dat ze zien. Dat zou voor mij reden zijn om een, in mijn ogen onjuiste beslissing, dan maar per PM aan te kaarten, i.pv. het in de FB te zetten. Ik vind wat er vanmiddag gebeurde in de fb bijna te genant voor woorden en het had in dit geval niets maar dan ook helemaal niets meer met de discussie te maken maar was puur TL bashen....imho zeer onterecht. Van mij had die vorige FB ook niet dichtgehoeven maar om daar nou zo'n giga punt van te maken....quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mijn bakkes te houden over slechte moderatie omdat er een paar nono's zitten die elke scheet aangrijpen om er een rel danwel lolletje van te maken. Dat gepeupel hou je toch wel maar om dan daar het zwaartepunt te leggen terwijl de discussie eigenlijk elders hoort te liggen is als het weggooien van het kind met het spreekwoordelijk waswater.
Niemand hoeft zijn mond te houden over al dan niet slechte moderatie, maar dat gezuig tot in den treuren is gewoon zielig. Dat mensen TL een lul vinden moeten ze zelf weten maar laat je niet zo in je zak schijten ezeg ik dan en ga niet steeds je zetten herhalen ...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mijn bakkes te houden over slechte moderatie omdat er een paar nono's zitten die elke scheet aangrijpen om er een rel danwel lolletje van te maken. Dat gepeupel hou je toch wel maar om dan daar het zwaartepunt te leggen terwijl de discussie eigenlijk elders hoort te liggen is als het weggooien van het kind met het spreekwoordelijk waswater.
Ben ze aan het maken:quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jawohl![]()
Heb je ook geitenwollen sokken?
Als je nou gewoon hier verder gaat wordt het tenminste niet weggehaald, kunnen wij het ook lezen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef PC eend het volgende:
geeditte quote
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon hier verder gaat wordt het tenminste niet weggehaald, kunnen wij het ook lezen...
genoeg is genoeg. Ongeacht het topic.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef Mike1964 het volgende:
HOHO TL! Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel redenen om zijn tekst hier weg te halen, in de FB kan ik het me voorstellen maar hier kunnen we toch gewoon verder discussieren?
Ik zei toch huiliequote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef Mike1964 het volgende:
HOHO TL! Ik zie eerlijk gezegd niet zoveel redenen om zijn tekst hier weg te halen, in de FB kan ik het me voorstellen maar hier kunnen we toch gewoon verder discussieren?
De vorige FBquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
nee, maar ik kan me voorstellen dat ze schijtziek worden van dat eeuwige gezeik op hun persoon als ze godbetert nog iets leuks proberen te organiseren ook. Er zitten een paar beroepszeikerds die iedere scheet aangrijpen om hun autoriteitsprobleem af te reageren op elk blauw kleurtje dat ze zien. Dat zou voor mij reden zijn om een, in mijn ogen onjuiste beslissing, dan maar per PM aan te kaarten, i.pv. het in de FB te zetten. Ik vind wat er vanmiddag gebeurde in de fb bijna te genant voor woorden en het had in dit geval niets maar dan ook helemaal niets meer met de discussie te maken maar was puur TL bashen....imho zeer onterecht. Van mij had die vorige FB ook niet dichtgehoeven maar om daar nou zo'n giga punt van te maken....![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
genoeg is genoeg. Ongeacht het topic.
Hij heeft het nou zelf ook door geloof ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
De vorige FB
Een Tong topic
Het meeting Topic
En zo zijn er nog wel een paar voorbeelden te vinden...kom op Mike.......het bashen gaat eerder de andere kant op...
afspraak was 2 dagen zelfregulering. In overleg met mijn collega's einde zelfregulering.quote:
een topic met een briljante OPquote:Een Tong topic
daar is nu wel genoeg uitleg over geweest. Dat je mijn uitleg niet gelooft of wilt geloven, soit.. maar ook flugel heeft die uitleg gegeven., En ja, soms houdt het dat gewoon opquote:Het meeting Topic
quote:En zo zijn er nog wel een paar voorbeelden te vinden...kom op Mike.......het bashen gaat eerder de andere kant op...
ohwkeeeeeeeeequote:Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef PC eend het volgende:
edit
edit
[ Bericht 99% gewijzigd door teamlead op 07-11-2006 20:29 (ik zei klaar nu) ]
Ik vind TL helemaal geen lulquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niemand hoeft zijn mond te houden over al dan niet slechte moderatie, maar dat gezuig tot in den treuren is gewoon zielig. Dat mensen TL een lul vinden moeten ze zelf weten maar laat je niet zo in je zak schijten ezeg ik dan en ga niet steeds je zetten herhalen ...
En kunnen we dan nu normaal mods bashen in de fb zoals het bedoelt is?
ik moest eventjes me goeie schoenen zoekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
kom maar kom maar kom maar kom maar!!!
[afbeelding]
genoeg is genoeg, ongeacht het topicquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwkeeeeeeeee
Dit gaat zelfs mij te ver....![]()
TL nu gedraag je je als een mongool! Deleten in de SC!![]()
Die vorige FB is imho ook discutabel, voor "tong topics" zou iemand een scriptje moeten schrijven zodat er automatisch een slotje opkomt als hij buiten ONZ post en dat meeting topic was gewoon niet meer relevant toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
De vorige FB
Een Tong topic
Het meeting Topic
En zo zijn er nog wel een paar voorbeelden te vinden...kom op Mike.......het bashen gaat eerder de andere kant op...
TL, ik heb me nooit met deze discussies bemoeid. Wil het je zeker niet moeilijk maken. Maar misschien kun je het beter laten rusten voor nu? Deleten in de SC doet meer kwaad dan goed lijkt me.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:34 schreef teamlead het volgende:
Nee TL, nu verziek je de SC!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
genoeg is genoeg, ongeacht het topic
deleten of editten in de sc is ook niet iets dat ik met plezier doe ofzo.. maar de grens is bereikt, simpel. Waarom zou ik het wel editten in FB en niet in SC?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
TL, ik heb me nooit met deze discussies bemoeid. Wil het je zeker niet moeilijk maken. Maar misschien kun je het beter laten rusten voor nu? Deleten in de SC doet meer kwaad dan goed lijkt me.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee TL, nu verziek je de SC!
Nu overspeel je je kaarten en ben je meer bezig om het forum te onderwerpen ipv te modereren!
Dit is verreweg de misseliijkste actie sinds kitten gate!![]()
Wat een heerlijk geil voetje..quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik moest eventjes me goeie schoenen zoeken
[afbeelding]
en was het lekker?
omdat het in de SC overal over mag gaan volgens mijquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
deleten of editten in de sc is ook niet iets dat ik met plezier doe ofzo.. maar de grens is bereikt, simpel. Waarom zou ik het wel editten in FB en niet in SC?
einderlijk... zullen wij het gezellig gaan maken hierzo?quote:
Neuh hooguit kotsen op je zelfgemaakte regeltjes!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
TL, ik heb me nooit met deze discussies bemoeid. Wil het je zeker niet moeilijk maken. Maar misschien kun je het beter laten rusten voor nu? Deleten in de SC doet meer kwaad dan goed lijkt me.
Omdat FB een andere functie heeft dan de SC. Hou FB schoon en laat mensen hier hun gal spuien. Mensen de mond snoeren werkt averechts.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
deleten of editten in de sc is ook niet iets dat ik met plezier doe ofzo.. maar de grens is bereikt, simpel. Waarom zou ik het wel editten in FB en niet in SC?
Omdat het ind e SC overal over mag behalve over BB en de streams...jullie eigen policy hypocriet stuk verdriet!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
als dat niet zo zou zijn, had ik de hele discussie wel geedit of gedelete. Maar er zijn gewoon grenzenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
omdat het in de SC overal over mag gaan volgens mij
Hoi Puntoortjequote:Op dinsdag 7 november 2006 20:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
einderlijk... zullen wij het gezellig gaan maken hierzo?
ze houden zo wel op denk....hoopquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoi PuntoortjeIk wilde eigenlijk net weggaan ik ben denk ik precies op de verkeerde avond hier
![]()
Ik zei je toch al dat die eend niet te vertrouwen wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoi PuntoortjeIk wilde eigenlijk net weggaan ik ben denk ik precies op de verkeerde avond hier
![]()
Lever ff een lijstje aan waar het volgens jou wel over mag gaan en tot op welke hoogtequote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
als dat niet zo zou zijn, had ik de hele discussie wel geedit of gedelete. Maar er zijn gewoon grenzen
kom maar halenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een heerlijk geil voetje..![]()
![]()
...gime more...
![]()
![]()
![]()
het mag overal over gaan, zolang het geen COS wordt en binnen de policy van fok pastquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lever ff een lijstje aan waar het volgens jou wel over mag gaan en tot op welke hoogte
Ik denk dat je even het spoor bijster bent TL, ik had de neiging het voor je op te nemen en voorzover ik het kon beoordelen Bommie ook, maar nu begin ik toch wel heel erg te twijfelen aan je beweegredenen hier. het begint nu inderdaad een beetje te lijken op machtsgeil knopjesgebruik.... Als je het helemaal gehad hebt met een user en het genoeg vindt kan je een banaanvraag doen bij de FA's toch? maar om lukraak her en der teksten te gaan editten vind ik toch een behoorlijk eind te ver gaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |