Ik zag het ook, kunnen ze haar niet vrijwillig afslachtenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:39 schreef Jappie het volgende:
OMG...dat jankmokkel is ook weer bezig in de DGK
Mike is net ff weg geloof ik maar als ie zo terugkomt vinnik ut best.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ...mag ik ff bij testen of ik het nog kan?
Stembanden wegknippen zou de truc ook wel doen denk ik....het hoeft allemaal niet gelijk zo barbaars.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zag het ook, kunnen ze haar niet vrijwillig afslachten
okee ja? toch wel !...quote:
Nee juist lachen, TL heeft bijles gehadquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
Overigens heeft dit topic een hoerentitel
Snel volposten dat ding...![]()
... oeps een "je" vergeten .... ff bij jou testen dus ...mag wel toch!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mike is net ff weg geloof ik maar als ie zo terugkomt vinnik ut best.![]()
![]()
pffff mannenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik was niet lief, maar daar reageert ie niet eens op!![]()
Twee ontevreden dames Manu!![]()
Dat op zich is wel lachwekkend...maar om dan te horen dat er over je word nagedacht vind ik wel weer minder.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee juist lachen, TL heeft bijles gehad![]()
Halal slachten ziet er best leuk uit hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Stembanden wegknippen zou de truc ook wel doen denk ik....het hoeft allemaal niet gelijk zo barbaars.![]()
heeft het gewerkt dan????quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee juist lachen, TL heeft bijles gehad![]()
Dat had ie beter ook niet kunnen zeggen, dat is nou juist het leuke er vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat op zich is wel lachwekkend...maar om dan te horen dat er over je word nagedacht vind ik wel weer minder.![]()
Waarom ík nou weer?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mike is net ff weg geloof ik maar als ie zo terugkomt vinnik ut best.![]()
![]()
Hangt ervan af of je daarna ook de "auw" komt wegkussen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... oeps een "je" vergeten .... ff bij jou testen dus ...mag wel toch!
We wachten rustig afquote:
Heb jij nog veel vertrouwen in Fluggs en Day nu ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat had ie beter ook niet kunnen zeggen, dat is nou juist het leuke er van![]()
![]()
ehhh.. wat dacht je van "JAP"quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Pfff..."Mike"...4 letters uit te spreken als een lettergreep...kan het nog makkelijker.![]()
als je de rest van de week extra lief voor me bent... dan welquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je daarna ook de "auw" komt wegkussen.![]()
Hij is bang voor jequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:48 schreef Mike1964 het volgende:
Waarom is Luciano altijd gelijk pleite als ik kom?
Talithaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Puntoortje.
En hoi Manu, Jappie, Mike en Eend.
hoi Taltha!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Puntoortje.
En hoi Manu, Jappie, Mike en Eend.
Je zou het bijna gaan denken ja...quote:
Euh zit jij me paranoia te makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij nog veel vertrouwen in Fluggs en Day nu ?![]()
Kijk je wel eens op zondagmiddag naar MTV ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als je de rest van de week extra lief voor me bent... dan wel
Hou die gedachte vastquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken ja...
Dat komt goed uit, want ik ben een nogal luie thrillseekerquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Puur realisme...het gevaar komt kennelijk van alle kanten..![]()
nee... waaromquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kijk je wel eens op zondagmiddag naar MTV ?![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Arrdige goser...valt goed mee te lullen....hoezo
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want ik ben een nogal luie thrillseeker![]()
Ja ik zag ff een leuk telefoongesprek in de autoquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
BTW...wel lachen trouwens...die man van Angelique ( DGK ) was echt niet blij met haar thuiskomst...whahahaha...die had zichzelf zeker een jaartje hoeren snoeren en rust van dat gezeik beloofd.![]()
Hij zingt nu letterlijk een toontje lager...3 meter onder de grond.quote:
Beetje respect, sandaaltje!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hij zingt nu letterlijk een toontje lager...3 meter onder de grond.
Voor jou? Echniet, net pak! Met je (ongetwijfeld superfoute Duitse) leasebak!quote:
... ahaquote:
Lelijke moralist!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEAR HEAR!
Het lijkt godverdomme wel 1 of andere omgekeerde wereld. Men vergeet dat de mods achter de schermen verantwoordelijk worden gehouden voor de teringzooi die luus, eend, jappie of wie dan ook en dan wil ik vooral mezelf als semi prof baggeraar niet uitsluiten, maakt. Elke keer datzelfde gezeik in het fb...wees gewoon een vent luus, bagger waar je wil en leg je neer als het een keer stopt. Gaat het door: leuk een rel! Who gives a fuck! De moeite die je neemt om te zuigen hier zou je beter kunnen steken in het bedenken van originele topics ...sluiten die weer...so be it!
Wat die meet betreft, die eerste meet posting was ronduit aflopende zaak, en zelfs al had die doorgegaan dan had ik als volwaardige amsterdamhater van het eerste uur daar zelfs naartoe gekomen. Ik juig het initiatief van een meet toe en die ene fucking dag dat mensen dan eens de trein zouden KUNNEN pakken in een loze bui om ook eens users irl tegen te komen is zo weinig moeite...de moeite die nu in het gezuig hier is gestoken is zelfs meer moeite dan een ritje den bosch vanuit amsterdam, limburg, utrecht, rotterdam of pluskut!
Rellen in het fb is leuk maar op een gegeven moment maakt men de kunst ervan hier door te zeiken puur om het zeiken, zo jammer van de verspilde moeite![]()
Sommige mensen zitten hier zo enorm te janken over deleten van postings...kijk eens goed naar het aantal postings in je profiel...zou die ene deleted posting nou vergeleke die andere duizenden zo'n enorm briljantje zijn??? Je kan niets kopen voor postings losers!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ahawat heeft dat te maken met een trap tussen je benen, de pijn wegkussen en lief zijn te maken
![]()
Hee Julesquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Lelijke moralist!![]()
Maar je hebt zeker gelijk!
Oké, leg maar uit dan.quote:
ga maar klaarstaan schatquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]...niets lieverd
.....nou...kom maar op met die kick dan.
![]()
![]()
Ik heb geen zin om mijn bakkes te houden over slechte moderatie omdat er een paar nono's zitten die elke scheet aangrijpen om er een rel danwel lolletje van te maken. Dat gepeupel hou je toch wel maar om dan daar het zwaartepunt te leggen terwijl de discussie eigenlijk elders hoort te liggen is als het weggooien van het kind met het spreekwoordelijk waswater.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |