Hoi Patricia.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoi PuntoortjeIk wilde eigenlijk net weggaan ik ben denk ik precies op de verkeerde avond hier
![]()
Wat jammer voor Kribbet dat hij er juist nu niet isquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zei je toch al dat die eend niet te vertrouwen was![]()
![]()
Is dat zoquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Patricia.Blijf nog even. Wordt wel weer rustiger.
Hoop ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ze houden zo wel op denk....hoop![]()
![]()
Hoi Donald Duckquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jammer voor Kribbet dat hij er juist nu niet is![]()
Dus kneus zeggen en dergelijke mag in het vervolg niet meer ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
het mag overal over gaan, zolang het geen COS wordt en binnen de policy van fok past
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zei je toch al dat die eend niet te vertrouwen was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
dat dachten we allemaal....maar TL vind het niet leuk ofzo dat een discussie die elders is begonnen hier verder gaat ofzoiets in die richtingquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoop ik ook![]()
Ik begrijp er ook niet veel van, ik moest van Flugeltje en Manu82 de faq doorlezen en begreep dat hier over alles gesproken mocht worden![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Hoop ik ook![]()
Ik begrijp er ook niet veel van, ik moest van Flugeltje en Manu82 de faq doorlezen en begreep dat hier over alles gesproken mocht worden![]()
Ik zie nergens in welke policy dan ook staan dat praten over moderators niet mag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
het mag overal over gaan, zolang het geen COS wordt en binnen de policy van fok past
Hier ook nog even dan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben chagrijnig dus flikker allemaal eens op met dat gezeik en ga fietsen ofzo
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus kneus zeggen en dergelijke mag in het vervolg niet meer ?![]()
Laten we het hopen want dit is niet echt gezelligquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Patricia.Blijf nog even. Wordt wel weer rustiger.
Omdat het een negatieve en beledigende intonatie heeft. Of mag dat wel? Mag je hier mensen beledigen volgens de policy? Graag spoedig antwoord opdat ik mijn postings hier op aan kan passen!quote:
Nix azijnzeikers, de SC is nog ongeveer de enige plek waar je volgens de policy over alles mag ouwehoeren...tot zojuist!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:54 schreef Manu82 het volgende:
stelletje azijnzeikers
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de volgende TT....quote:
Waar komt toch het idee vandaan dat mods het leuk vinden om een user te (laten) bannenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik denk dat je even het spoor bijster bent TL, ik had de neiging het voor je op te nemen en voorzover ik het kon beoordelen Bommie ook, maar nu begin ik toch wel heel erg te twijfelen aan je beweegredenen hier. het begint nu inderdaad een beetje te lijken op machtsgeil knopjesgebruik.... Als je het helemaal gehad hebt met een user en het genoeg vindt kan je een banaanvraag doen bij de FA's toch? maar om lukraak her en der teksten te gaan editten vind ik toch een behoorlijk eind te ver gaan.![]()
iets met niet geslaagd ofzo??quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de volgende TT....![]()
Dat vraag ik me dus ook af......je bent posts aan het deleten die niet policy overschrijdend zijn maar tegelijkertijd scherm je wel met diezelfde policy om ze te kunnen deleten.....schiet mij maar af.quote:
Anarchie en machtsgeilheid ligt dicht tegen elkaar aan....quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Manu82 het volgende:
Wat me na dit weekend met name is opgevallen dat er met name door de users (ook ik) aangeschopt word tegen de mods, laat het wat losser en probeer een user te zijn ipv een mod zou ik zeggen
quote:
Waar kan ik vinden hoelang ik wel een discussie mag voeren?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
. Dan zou hij ondertussen toch kunnen weten dat een discussie niet eeuwig blijft doorgaan?
Of kneus.....quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Anarchie en machtsgeilheid ligt dicht tegen elkaar aan....![]()
Ja koekenbakker...jij dus wel idd....ik doe het om voor mij begrijpelijke redenen al heel lang niet meer.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef Manu82 het volgende:
Wat me na dit weekend met name is opgevallen dat er met name door de users (ook ik) aangeschopt word tegen de mods, laat het wat losser en probeer een user te zijn ipv een mod zou ik zeggen
Ik ben het volledig met je eens voor wat betreft die edits in de FB, maar wat ik niet snap is dat je hem vervolgens ook hierheen achtervolgt en ook hier zijn posts gaat editten. We hadden gewoon de discussie hier kunnen voortzetten want daar is de sc toch voor?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waar komt toch het idee vandaan dat mods het leuk vinden om een user te (laten) bannenIk zie ook liever eend hier posten zoals hij dat vorig jaar deed, wie niet? Alleen moet een discussie ook gewoon eens klaar kunnen zijn. Dan heb ik de keuze tussen naar de FA's rennen en een ban aanvragen, of de posts editten en hopen dat er uiteindelijk een lichtje gaat branden bij de betreffende user (in dit geval eend).
Hij fladdert sinds 1999 op Fok rond. Dan zou hij ondertussen toch kunnen weten dat een discussie niet eeuwig blijft doorgaan? Hoelang zou ik met hem over de slotjes waar hij het niet mee eens is, of de ban waar hij het niet mee eens is moeten blijven discussieren voor het eindelijk een keer stopt?
Ja, dit was een gevalletje botte bijl, volledig met jullie eens. Maar alle andere methodes die we geprobeerd hebben werkten niet.
Damnedquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar het precies overgaat maar jij hebt gelijk
![]()
Hou op, mijn buikquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waar komt toch het idee vandaan dat mods het leuk vinden om een user te (laten) bannenIk zie ook liever eend hier posten zoals hij dat vorig jaar deed, wie niet? Alleen moet een discussie ook gewoon eens klaar kunnen zijn. Dan heb ik de keuze tussen naar de FA's rennen en een ban aanvragen, of de posts editten en hopen dat er uiteindelijk een lichtje gaat branden bij de betreffende user (in dit geval eend).
Hij fladdert sinds 1999 op Fok rond. Dan zou hij ondertussen toch kunnen weten dat een discussie niet eeuwig blijft doorgaan? Hoelang zou ik met hem over de slotjes waar hij het niet mee eens is, of de ban waar hij het niet mee eens is moeten blijven discussieren voor het eindelijk een keer stopt?
Ja, dit was een gevalletje botte bijl, volledig met jullie eens. Maar alle andere methodes die we geprobeerd hebben werkten niet.
Goeie TT.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Anarchie en machtsgeilheid ligt dicht tegen elkaar aan....![]()
Ik wilde het over je sandalen hebben maar ik weet niet hoelang we precies hebben voor die discussie...is de policy niet helemaal duidelijk over!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens voor wat betreft die edits in de FB, maar wat ik niet snap is dat je hem vervolgens ook hierheen achtervolgt en ook hier zijn posts gaat editten. We hadden gewoon de discussie hier kunnen voortzetten want daar is de sc toch voor?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja koekenbakker...jij dus wel idd....ik doe het om voor mij begrijpelijke redenen al heel lang niet meer.![]()
Je wist al waar het over ging, voordat je wist waar het over gingquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:59 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar het precies overgaat maar jij hebt gelijk
![]()
Ok, ik hoop dat ik de kans krijg.....quote:
die discussie voeren we hier toch ook nu? Ik verwijder die discussie niet, ik edit hem niet. Vrijuit discussieren over een onderwerp naar keuze.. have fun. Maar dat betekent niet dat een zo duidelijk aangegeven grens dan opeens wel overschreden mag worden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens voor wat betreft die edits in de FB, maar wat ik niet snap is dat je hem vervolgens ook hierheen achtervolgt en ook hier zijn posts gaat editten. We hadden gewoon de discussie hier kunnen voortzetten want daar is de sc toch voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |