abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48508039
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:09 schreef Bluezz het volgende:

[Stonede paarden bij Stones-concert]

Tsja het is natuurlijk niet goed, maar als paardenvriend heb ik liever dat die beesten stoned zijn dan dat ze compleet over de zeik raken van die keiharde muziek, dan is de kans namelijk nogal groot dat ze zichzelf verworden...
pi_48509049
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:

Tsja het is natuurlijk niet goed, maar als paardenvriend heb ik liever dat die beesten stoned zijn dan dat ze compleet over de zeik raken van die keiharde muziek, dan is de kans namelijk nogal groot dat ze zichzelf verworden...
Ben het wel met je eens hoor maar het is weer zo onnodig.
Ga dan lekker ergens anders spelen met je kutband

Stones
pi_48511146
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:25 schreef Bluezz het volgende:

Ben het wel met je eens hoor maar het is weer zo onnodig.
Ga dan lekker ergens anders spelen met je kutband

Stones
Ik vind het erger dat die beesten zo bizar moeten rennen terwijl ze geslagen worden met een zweep en vreselijk in hun bek getrokken worden door die gestoorde jockeys. Dan zie ik ze liever ape-stoned.
pi_48526350
Gewoon van die paarden afblijven en ergens anders optreden.
pi_48531566
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 01:29 schreef WitteWaker het volgende:
Gewoon van die paarden afblijven en ergens anders optreden.
Jaaaah maar er was nergens anders plek genoeg voor zoveel toeschouwers als daar heh... Niet dat ik dit goedkeur ofzo hoor!
pi_48542225
Twaalf cavia’s in dozen gedumpt bij pension De Ark Harderwijk
door Ron Maat

HARDERWIJK/ERMELO - Medewerkers van dierenpension De Ark in Harderwijk hebben gisteren een verrassende ontdekking gedaan. Ze troffen in twee dozen twaalf cavia’s aan, die daar kennelijk waren achtergelaten.

Evert van ’ t Land van De Ark zegt dat de dozen vlakbij het pension waren neergezet. Naar de reden kan Van ’t Land alleen maar gissen. „Waarom lopen ze niet even door naar het pension?”, vraagt hij zich af.
Mogelijk dat de eigenaar zich het geld wilde besparen dat het afstand doen kost, oppert Evert van ’ t Land.
De knagers zijn vervolgens per dierenambulance naar de Dierenkliniek Ermelo vervoerd waar het team van dierenarts Bob Carrière vaststelde dat ze in goede gezondheid verkeren. „Drie cavia’s zijn daar gebleven,” zegt Van ’ t Land. „ Ze hebben daar ook cavia’s en bij de dierenkliniek was nog wel plek voor ze.”
Voor de andere negen gaat de Ermelose stichting Bunny Bin van Wilma Molenbeek een nieuw onderkomen proberen te vinden. Molenbeek legt zich toe op het zoeken van baasjes voor dieren als konijnen en cavia’s.

bron: http://www.destentor.nl/veluwewest/article1331456.ece
I'm not lost, i'm just geocaching
  Moderator donderdag 26 april 2007 @ 08:43:13 #107
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48728451
quote:
Zwerfhond is vogelvrij in Kosovo

Zwerfhonden zijn in Kosovo hun leven niet zeker.

Staart
De Kosovaarse regering zegt dat de honden overlast veroorzaken en geven een premie van 7.50 euro voor de staart van elke afgeschoten zwerfhond. De autoriteiten denken dat Kosovo op korte termijn overspoeld zal zijn door een groeiende meute straathonden.

Oorlog
Veel zwerfhonden zijn voormalige huisdieren die in de steek zijn gelaten in en na de Kosovo-oorlog, eind jaren negentig. Over het aantal zwerfhonden bestaan geen officiële cijfers. Volgens ramingen gaat het om 30.000 dieren temidden van 2 miljoen mensen.
Bron: RTL
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 29 april 2007 @ 12:44:12 #108
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48829580
quote:
50% meer meldingen dierenmishandeling

Het aantal meldingen van dierenmishandeling stijgt enorm, meldt de Inspectiedienst Dierenbescherming (LID).

Stijging
Het gaat om een stijging van 50% in de eerste drie maanden, in vergelijking met 2006. In heel 2006 was al sprake van een stijging van 25%. Van de in totaal 6191 meldingen in 2006 heeft de LID er 3100 onderzocht. 42% van deze meldingen bleek gegrond. De 3091 andere meldingen werden door andere diensten verwerkt.

Processen-verbaal
De LID schreef 210 processen-verbaal. 1280 dieren werden in beslag genomen. Het ging om 809 vogels, 146 schapen, 109 honden, 78 paarden en pony's en 66 katten.

Aandacht
De LID vermoedt dat in 2007 50% meer gevallen behandeld gaan worden dan in 2006. De organisatie wijst er op dat door de Partij voor de Dieren en het nieuwe programma De Dierenpolitie er steeds meer aandacht voor dierenmishandeling is. Mensen geven daardoor sneller een geval aan bij de LID.

Ernstiger
De gevallen worden volgens de LID steeds ernstiger. "Zo hebben we in januari nog 62 honden in beslag genomen die door een fokker in de steek waren gelaten. Ze waren zo uitgehongerd dat ze elkaar aan het opeten waren," vertelt een woordvoerder.
Bron: RTLnieuws
pi_55918146
quote:
Jamie Oliver elektrocuteert kuikentje op tv

AMSTERDAM - De beroemde Britse tv-kok Jamie Oliver gaat komende vrijdag op televisie een kuikentje elektrocuteren. De chefkok wil zo de wanpraktijken in de gevogelteindustrie aan de kaak stellen. In een ander fragment gaat hij tonen hoe mannelijke kuikens, die ongeschikt zijn voor de eierenindustrie, in een container worden gegooid en sterven aan zuurstoftekort.

Volgens de Daily Mail toont Oliver de beelden aan zijn gasten, waaronder een aantal bazen van de voedselindustrie. Hij wil hen en de kijkers laten zien hoe dieronvriendelijk de conventionele slachtmethoden zijn. "Ik hoop dat de kijkers hierdoor - zelfs al is het maar een klein percentage - besluiten om meer diervriendelijke producten te kopen", aldus Oliver.

Dierenliefhebbers noemen zijn actie echter "misplaatst". Oliver lag eerder onder vuur bij dierenrechtactivisten toen hij op televisie de keel van een lam doorsneed.

De kok wil ook de supermarkten overtuigen om een eerlijke prijs vast te stellen voor ''ethisch gekweekt'' gevogelte. De supermarktketen Sainsbury's - waarmee Oliver een miljoenencontract heeft - weigerde medewerking.

Dat ie een punt wil maken oké, maar op zo'n manier .
  vrijdag 11 januari 2008 @ 02:38:43 #110
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_55941673
Ik snap zijn punt niet. Wil die dat mensen geen eieren meer gaan eten? Ok.. dan wel, maar al die wantoestanden waar die het over heeft gebeurd voor elk ei en bij elke kip.

Die haantjes zijn er namelijk ook bij de biologische eieren. En het slachten ook.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:42:42 #111
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55946559
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef ijsmeis het volgende:

My thoughts Beetje hypocriet ook.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:29:49 #112
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55954129
quote:
Op donderdag 26 april 2007 08:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Bron: RTL
vreselijk
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:36:53 #113
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55954290
Pas op, het filmpje is niet zo fijn. Maarja, had ie maar geen stierenvechter moeten worden.

http://www.trouw.nl/laats(...)gint_2008_dramatisch
pi_55954613
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:36 schreef Marietje_34 het volgende:
Pas op, het filmpje is niet zo fijn. Maarja, had ie maar geen stierenvechter moeten worden.

http://www.trouw.nl/laats(...)gint_2008_dramatisch
Jammer dat ie niet dood is .
  vrijdag 11 januari 2008 @ 16:55:36 #115
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55954726
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 16:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Jammer dat ie niet dood is .
  zaterdag 12 januari 2008 @ 16:52:16 #116
93709 Illyria
The blue bummer
pi_55975788
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 10:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vind het juist heel goed, zo zien mensen tenminste eens wat er echt gebeurt achter de gesloten deuren van de bioindustrie. Je kunt je ogen er altijd wel voor blijven sluiten en het negeren alsof het niet bestaat, maar dat maakt niet dat het opeens ophoudt met bestaan of zo. Door dit soort acties van Jamie alsook Gordon Ramsay met de varkens laatst (die zelf tenminste niet te hypocriet zijn om hun eigen vlees te doden ipv het kant en klaar verpakt uit de supermarkt te halen net alsof vlees zomaar zonder leed en moord in de schappen verschijnt), wordt het groete publiek tenminste ook eindelijk eens bewust van de Holocaust van de 21ste eeuw aka de Westerse vleesindustrie.
pi_57328219
quote:
Een drie meter lange potvis die met haar jong voor de kust van Nieuw-Zeeland dreigde te stranden, is vermoedelijk gered door een dolfijn. De zoogdieren leken volgens een lokale reddingswerker met elkaar te communiceren waarna de dolfijn de walvissen langs zandbanken naar open zee 'loodste'.

Reddingwerkers waren daarvoor al anderhalf uur tevergeefs in de weer geweest de potvis en haar kalf van de kust aan de oostkant van het Noordereiland weg te jagen.

De bewuste dolfijn Moko staat in het gebied bekend omdat het graag met mensen speelt. Kort nadat de walvissen richting open zee waren verdwenen, ging de dolfijn weer spelen met zwemmers.
Slimme beestjes .
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:00:06 #118
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_58439599
dierennieuwstopic weer gevonden

Dit berichtje las ik net, moest een beetje lachen, het duurde de zwaluwen duidelijk te lang allemaal
========================================================================================
Zwaluwen stoppen bouw oeverzwaluwwand
Burgum - Donderdag 17 april heeft de gemeente Tytsjerksteradiel het werk aan de oeverzwaluwwand in Jistrum moeten stopzetten. De aannemer die het werk uitvoert kon vandaag niet verder werken vanwege flora en fauna regels.

De gemeente zegt dat de wand door deze onvoorziene gebeurtenis helaas niet compleet kan worden afgebouwd waardoor de woningnood blijft bestaan. Tegen alle gemaakte afspraken in zijn de starterswoningen namelijk al betrokken voordat de oplevering is afgerond. De eerste liefdespaartjes konden de aantrekkelijke woning niet weerstaan en hebben zonder enige vorm van overleg hun intrek genomen.

De Gemeente Tytsjerksteradiel is verrast dat de speciale oeverzwaluw-wand zo snel na plaatsing al bevolkt is en is eigenlijk best trots op de nieuwe inwoners in Jistrum.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:23:14 #119
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_58439969
en dit...

Defensie test zenuwgas op dieren
002-05-2008 | Door: DAG
Defensie test zenuwgas en mosterdgas op ratten, cavia's en apen.
Defensie test zenuwgas en mosterdgas op dieren. De Partij voor de Dieren wil van minister van Defensie Eimert van Middelkoop (ChristenUnie) weten of de dieren hebben geleden en of er naar alternatieven is gezocht.

In 2006 werden 102 ratten, cavia's en apen blootgesteld aan zenuwgas. Op twaalf cavia's werd mosterdgas getest. In totaal gebruikte Defensie 173 dieren voor proeven, zo blijkt uit een rapport van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA). De 'mate van ongerief' wordt daarin voor 102 dieren als matig tot ernstig betiteld.

Tweede Kamerlid Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren heeft de vragen vorige week gesteld omdat er in de Kamer niet veel animo voor een debat over dit onderwerp lijkt te zijn. Zij kan zich het belang van de proeven voorstellen, maar wil er meer zicht op krijgen, om het maatschappelijk belang en de precieze doelen te kunnen beoordelen. "Ik durf te stellen dat het wellicht niet nodig is", zegt zij vrijdag.

Worden sommige proeven niet ook al in het buitenland gedaan, vraagt Ouwehand zich af. Ook vermoedt zij dat de effecten van gassen op dieren anders zijn dan die dan op mensen. De VWA-cijfers gaan over 2006. Ouwehand heeft ook gevraagd hoeveel en wat voor soort proeven dit jaar worden uitgevoerd.
  † In Memoriam † vrijdag 2 mei 2008 @ 19:19:50 #120
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_58440875
Hadden jullie deze al gezien?

Oeran oetang probeert met een speer te vissen

Hij had gezien hoe de plaatselijke bevolking het deed en ging daarna zelf aan de slag.

De eerste keer dat men een aap met een werktuig heeft zien jagen/vissen.

Orangutan attempts to hunt fish with spear
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:28:41 #121
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_58441026
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:19 schreef NorthernStar het volgende:
Hadden jullie deze al gezien?

Oeran oetang probeert met een speer te vissen

[ afbeelding ]

Hij had gezien hoe de plaatselijke bevolking het deed en ging daarna zelf aan de slag.

De eerste keer dat men een aap met een werktuig heeft zien jagen/vissen.

Orangutan attempts to hunt fish with spear
wow! De slimmerik!
pi_58441192
Waarom is er meer dierennieuws waarbij er iets gebeurd wat niet leuk is voor de dieren?

Zou het leuker vinden als er meer positief nieuws over dieren in de krant enzo kwam, zoals van dat plassende hondje en de oran oetang!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:35:25 #123
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58782149
quote:
De West-Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen gaat gebukt onder een reeks moorden op konijnen. De politie vormde een speciale onderzoekscommissie.

De afgelopen dagen verdwenen in Dortmund en omgeving zeker zes konijntjes uit hun hokken. Enkele dieren zijn zonder kop of met afgerukte voorpootjes teruggevonden. Sinds de herfst zijn al zo'n veertig konijnen en andere kleine dieren onthoofd.

De politie zegt nog geen informatie over een motief te hebben, meldden media vandaag. Een woordvoerder sluit niet uit dat een sekte verantwoordelijk is voor de dierenmishandeling.
!!!!
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2008 @ 05:56:17 #124
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_58794783

Een vliegende vis die tenminste 45 seconden boven het water vliegt en snelheden van 30km/h bereikt.

It is claimed to be one of the longest recorded flights of this acrobatic animal. - BBC

Nog even en de vissen zitten in de boom te fluiten.
  woensdag 21 mei 2008 @ 15:42:55 #125
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58803735
quote:
Kinderopvang verbijsterd over dode konijnen

MILLINGEN - Op de kinderopvang de Kinderkorf in Millingen is maandag verbijsterd gereageerd op de mishandeling van twee konijnen in het afgelopen weekeinde. De hokken waar de dieren in zaten, zijn in brand gestoken.

Concierge en dierenverzorger Geert Hendriks deed de gruwelijke ontdekking zondagmorgen. toen hij zoals gebruikelijk de konijnen en de kippen van de Kinderkorf kwam voeren. Het hangslot van de buitenren was verdwenen en van één dier was een oog uitgestoken. Van beide dode konijnen waren vermoedelijk ook de poten gebroken.

"De jongste kinderen van nul tot vier jaar hebben we vandaag ver weg gehouden van de zwartgeblakerde hokken gehouden", vertelt leidster Yvonne van Wijk.

Buurtbewoners hebben in de nacht van zaterdag op zondag een auto horen stoppen bij de kinderopvang en er vier mensen zien uitstappen. De Kinderkorf heeft aangifte gedaan.

www.gelderlander.nl/
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:10:46 #126
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_59112405
tvp!
Dieren
  maandag 14 juli 2008 @ 22:44:26 #127
150152 Queen_Bee
pi_60108702
AALTEN - De Achterhoekse dierenambulance heeft gistermiddag in Aalten een eend opgevangen die een koperen pijl door zijn hoofd had. De vogel zwom in de Keizersbeek ter hoogte van de blauwe fietsbrug tussen de Smitskamp en Kleine Maote.

De pijl stak net onder een oog dwars door het hoofd van de eend. De gewonde vogel was opgemerkt door een van de buurtkinderen, die brood aan de eenden voerde. Zij waarschuwde haar vader, die via de politie de dierenambulance waarschuwde.

Het is duidelijk met opzet gebeurd, weet Gert Wissing van de Dierenambulance. Met zijn collega ving hij de eend en trok de pijl, gemaakt van een tien centimeter lang stuk koperdraad, uit de kop.

De eend is door de dierenambulance meegenomen voor een antibiotica-spuit tegen een mogelijke ontsteking. Het leek er op dat het dier er niets aan zou overhouden: de pijl heeft waarschijnlijk geen vitale delen geraakt.
I'm super sonic man
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:40:51 #128
150152 Queen_Bee
pi_60292845
quote:
In twee deelgemeenten van het Belgische dorpje Orp-Jauche (Waals-Brabant) hebben wandelaars in twee greppels in totaal 28 dode honden gevonden. De meesten waren doodgeknuppeld met vermoedelijk een honkbalknuppel.

Volgens de politie hebben de twee vondsten in Noduwez en Folx-les-Caves met elkaar te maken, gezien de nabijheid van de plaatsen en de manier waarop de dieren zijn vermoord.

De gedode viervoeters zijn voornamelijk gemengde rassen, type Duitse Herder. Ze dragen geen chip en zijn niet getatoeëerd. De hondenkiller heeft de beesten afgelopen weekend gedood. De politie zoekt mogelijke getuigen.
I'm super sonic man
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:41:27 #129
150152 Queen_Bee
pi_60292862
quote:
Artis gaat tijdens de GayPride rondleidingen geven over homoseksualiteit in het dierenrijk. Dat staat vandaag op de website van het evenement. Deskundigen van de dierentuin verzorgen op 1 augustus drie rondleidingen langs homoseksuele kaketoes, apen, stieren, geiten en olifanten.

Volgens Artis is homoseksualiteit onder veel diersoorten heel gewoon en geaccepteerd. Honderden diersoorten vertonen homoseksueel gedrag. De rondleiding maakt onderdeel uit van het culturele programma van de GayPride.

Ook onder meer het Amsterdams Historisch Museum, het Joods Historisch Museum en het Van Goghmuseum verzorgen speciale homogerelateerde exposities of rondleidingen.
I'm super sonic man
  maandag 5 januari 2009 @ 08:10:30 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64675708
quote:
Tientallen huisdieren zijn gisteravond omgekomen bij een woningbrand in het Brabantse Sint Willebrord. Dit meldde de politie. Een oververhitte frituurpan was de oorzaak van de brand aan het Kenbelstraatje.

De bewoonster wist met haar buurman nog acht honden uit het brandende huis te redden. Door de rookontwikkeling moesten zij zeven honden, twee katten, een konijn en twintig chinchilla's achterlaten. Zij kwamen allemaal om bij de brand.
Tientallen huisdieren omgekomen in brand

Wat zoveel dieren in één huis doen vraag ik me dan ook af, maar dat is een andere zaak
  maandag 5 januari 2009 @ 08:42:28 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64675954
Misschien was het wel een heel groot huis.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72525924
quote:
Werkstraf voor doodslaan eigen katten

ASSEN - De politierechter in Assen heeft maandag een 37-jarige man uit Smilde veroordeeld tot dertig uur werkstraf.

De man sloeg in januari vorig jaar samen met een vriend zijn drie katten dood, omdat hij van ze af wilde, zo verklaarde hij bij de politie.

Na een scheiding waren de katten bij hem gebleven. Nadat de mannen hadden gedronken, sloeg de vriend van de man uit Smilde de schedel van de eerste kat in met een schep.

De inwoner van Smilde wilde de tweede kat ombrengen door de nek van het dier om te draaien. Toen dit niet lukte, gebruikte ook hij de schep. De derde kat werd op dezelfde manier omgebracht door de vriend.

De vuilophaaldienst vond de dode dieren in een container. Waarom de inwoner van Smilde en zijn vriend zo wreed te werk gingen, werd maandag niet duidelijk. De man verscheen niet op de zitting.
Fijn dat het überhaupt bestraft wordt, maar 30 uur . Dat zijn nog geen 4 dagen.
  Moderator maandag 7 september 2009 @ 18:44:35 #133
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_72526252
Echt he?! Ik was vanmiddag nog met ditzelfde bericht op zoek naar dit topic

Maar inderdaad, het is te sneu voor woorden. Ik ben benieuwd of hier nog een reactie op komt van de partij voor de dieren.
pi_72645595
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef senesta het volgende:
Echt he?! Ik was vanmiddag nog met ditzelfde bericht op zoek naar dit topic

Maar inderdaad, het is te sneu voor woorden. Ik ben benieuwd of hier nog een reactie op komt van de partij voor de dieren.
quote:
Te lage straf voor doodslaan van katten

De Partij voor de Dieren is verontwaardigd over de lage straf die een man kreeg voor het doodslaan van drie katten. De dader doodde zijn eigen katten op gruwelijke wijze en kreeg daar slechts een werkstraf van dertig uur voor opgelegd door de politierechter. De Partij voor de Dieren wil van de ministers van Landbouw en Justitie weten hoe zij de werkstraf beoordelen in relatie tot het voornemen om dierenbeulen strenger te straffen en stelde Kamervragen.

De dader verklaarde bij de politie dat hij van zijn drie katten afwilde. Samen met een vriend sloeg hij daarom zijn katten dood met een schep. Een gruwelijke daad waar een veel hogere straf tegenover hoort te staan. Een werkstraf van slechts dertig uur staat niet in verhouding met het voornemen van minister Verburg om dierenbeulen strenger te straffen. Vorige week stuurde de minister de Kamer daar nog een brief over.

Marianne Thieme: “Een taakstraf van dertig uur heeft geen afschrikwekkende werking naar andere dierenbeulen. Dit soort symbolische straffen zouden niet meer opgelegd moeten worden voor zware mishandeling van en doodslag op dieren”. De Partij voor de Dieren wil dat de ministers in overleg treden met het OM over de overwegingen om al dan niet in hoger beroep te gaan gelet op de verkeerde voorbeeldwerking die van het vonnis uit kan gaan.

Opmerkelijk is ook dat de verdachte niet verschenen is op de zitting en dat de vriend die hem hielp niet veroordeeld is. Wegblijven bij de zitting zou als een verzwarende omstandigheid moeten worden beschouwd. De Partij voor de Dieren wil ook van de ministers weten waarom de vriend niet veroordeeld is die de dader hielp bij het ombrengen van de katten. Het wordt tijd om de strafmaat voor dierenmishandeling flink te verhogen en de handhaving daarvan meer prioriteit te geven.

Read more: http://www.partijvoordedieren.nl/news/view/2616#ixzz0Qnyp18Qb
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 16:27:16 #135
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_72647243
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:40 schreef Anne het volgende:

[..]

[..]
Thnx!
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 16:37:55 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_72647580
quote:
'Postduif sneller dan adsl in Zuid-Afrika'
Uitgegeven: 11 september 2009 01:00
Laatst gewijzigd: 11 september 2009 09:32
AMSTERDAM – Een postduif is zo’n 25 maal sneller dan de adsl-verbinding van de dominante provider in Zuid-Afrika. Dat beweert althans het Zuid-Afrikaanse bedrijf Unlimited IT bewezen te hebben door middel van een ludieke actie.

Unlimited IT bond een geheugenstick van 4 gb aan de poot van een postduif, genaamd Winston.
Vervolgens moest Winston een afstand van 80 kilometer overbruggen tussen de Zuid-Afrikaanse steden Howick en Hillcrest.

Na ruim een uur bereikte Winston zijn bestemming. Inclusief het downloaden van de data, duurde de overdracht in totaal iets meer dan twee uur.
De overdracht van dezelfde hoeveelheid data via adsl bleek na twee uur voor slechts vier procent voltooid te zijn. Daarmee is de overdracht via Winston zo’n 25 keer sneller dan de adsl-verbinding, zo claimt Unlimited IT.

Twitter
De actie vloeide voort uit frustratie over de trage internetverbinding van Telkom, de dominante internetprovider in Zuid-Afrika, zo bericht Reuters.
Unlimited IT had voorafgaand aan het vertrek van Winston een hele marketingcampagne rond het gevleugelde dier op poten gezet. Winston heeft onder meer een eigen webpagina, een Facebook-profiel en er werd zelfs getwitterd over zijn vlucht.
bron

Winston
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:17:59 #137
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72651000
quote:
Een Britse tiener is veroordeeld tot drie maanden cel, wegens dierenmishandeling. Ook mag hij tien jaar lang geen dieren houden. De negentienjarige Mark Kane had namelijk een kat in een sporttas gestopt, en vervolgens de tas volgeblazen met rook van een joint. Daarna slingerde hij de tas met kat in het rond.

De tiener zwaaide het arme dier in het rond "voor de lol". De jongen stal het dier van een vriend van zijn vriendinnetje. Een maat filmde de feiten, die Kane in januari beging, met een mobiele telefoon. Deze beelden deden Kane nu de das om.
Tiener laat kat cannabis roken

Moet je die 30 uur vergelijken met dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')