Met Sint Juttemisquote:Op woensdag 8 november 2006 10:20 schreef GI het volgende:
Ripley, wanneer gaat hij bij jou eten ?
Wanneer ben je in staat richting het zuiden te komen? Ik wil er ook best een zondagmiddag inclusief stadswandeling van makenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Even een paar opmerkingen voor degene die mijn agenda bij houdt:
1. Op vrijdagavond moet ik de komende maanden altijd squashen vanwege competitie.
2. Van 23 november tot en met 3 december werk ik dagelijks op de IDFA en draai ik verschillende diensten (ochtend, middag en avond). Het werkrooster is nog niet bekend, maar zodra ik meer weet zal ik dat doorgeven.
Kijk, dat zijn de aanbiedingen!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wanneer ben je in staat richting het zuiden te komen? Ik wil er ook best een zondagmiddag inclusief stadswandeling van maken![]()
ik kom er zo aanquote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Als het goed is dan zal UIO nu wel onderweg zijn... De sinas staat al koud
Dank, dank... ik moet eerlijk bekennen dat ik me niet echt aan het recept hebt gehouden dat op de achterkant van de verpakking stond.quote:Op zondag 12 november 2006 20:49 schreef Sjeen het volgende:
Zeg UIO... wil je niet naar Maastricht komen![]()
Die lasagna zag er trouwens lekker uit![]()
Smaak was prima, al zeg ik het zelfquote:Op maandag 13 november 2006 10:45 schreef Ripley het volgende:
Ziet er goed uit Mita!
Ik ben benieuwd of het ook zo proefde?
Je had wel veel gemaakt trouwens!quote:Op maandag 13 november 2006 11:08 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Smaak was prima, al zeg ik het zelf![]()
En toch is er slechts één portie over en die zit in de vriezerquote:
Natuurlijk wil ik dat, maar de komende weekenden heb ik het een beetje druk.quote:Op zondag 12 november 2006 20:49 schreef Sjeen het volgende:
Zeg UIO... wil je niet naar Maastricht komen![]()
Die lasagna zag er trouwens lekker uit![]()
Had je ff eerder moeten zeggen, gisteren hadden we nog een portie overquote:Op maandag 13 november 2006 19:08 schreef Ripley het volgende:
Ik krijg hier trek van in lasagna. Dat ga ik vanavond maar eens maken denk ik
Maandag kom ik langs en ik neem Sanne meequote:Op vrijdag 10 november 2006 18:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Via via is mij ingefluisterd dat een bepaalde user hier op fok slechts een tweepits-keukentje heeft en haar eigen kookkunsten niet vertrouwd. Maar dat ze wel dol is op zuurkool.
Ik ben natuurlijk ook niet de moeilijkste en bied haar bij deze mijn zuurkoolstamppot aan. Mocht ze het eng vinden om in haar eentje bij een mannelijke fokker 's avonds langs te gaan, mag ze natuurlijk ook een derde persoon meenemen.
Ik eet ook gewoon wat de pot schaft.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:42 schreef Ripley het volgende:
Maandag kom ik langs en ik neem Sanne mee
Kanttekening: ik kan niet tegen fruit in mijn eten en niet tegen vetrandjes aan vlees
checkquote:Op woensdag 15 november 2006 09:08 schreef GI het volgende:
UIO. Zet je msn eens aan dude.
Ja maar! Van die 2 dingen ga ik kokhalzen. Dat is niet echt gezelligquote:Op woensdag 15 november 2006 09:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon wat de pot schaft.
Dat is morgen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maandag kom ik langs en ik neem Sanne mee
Kanttekening: ik kan niet tegen fruit in mijn eten en niet tegen vetrandjes aan vlees
6 december naar R'dam dus. Dat is een woensdag. Niet geheel ideaal, maar oké.quote:Op zondag 19 november 2006 00:08 schreef DutchTrain het volgende:
In combinatie met Random Shopping #1 - diepvriestapas nodig ik UIO op de geheel willekeurig gekozen datum van 6 december 2006 uit om een hapje mee te eten van een maaltijd die geheel bestaat uit op een bepaalde manier geselecteerde producten.
Voor het toetje wordt gezorgd in de vorm van drie blonde dames
Ah, cola light. Ik wist dat ik iets vergeten was in de supermarkt.quote:Op zondag 19 november 2006 09:48 schreef Sanne het volgende:
Dat is morgen!
Kanttekening: ik lust alles, als er maar Cola Light is om het weg te spoelen.
Uiteraard kom ik. Ten eerste lijkt het me heel gezellig en ten tweede zit ik in een ja-fase in m'n leven.quote:Op maandag 20 november 2006 11:07 schreef Sjeen het volgende:
Kom je nou nogIk wil ook wel iets anders maken dan pizza
![]()
Nee, dat is uitgesteld op aanvraag van S. Komt dus ook nog.quote:Op maandag 20 november 2006 11:08 schreef Ripley het volgende:
Hey! Heb je zaterdag dus bij K en S gegeten, UIO?
quote:Op maandag 20 november 2006 11:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Uiteraard kom ik. Ten eerste lijkt het me heel gezellig en ten tweede zit ik in een ja-fase in m'n leven.
Wil het alleen even combineren met een bezoek aan een vriend van me die in Maastricht woont.
Ha! Misschien krijg je dan wel 2 leuke kerels op visite, Sjeen!quote:
Kom maar op... Pizza genoegquote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha! Misschien krijg je dan wel 2 leuke kerels op visite, Sjeen!
Wat voor pizza maak je Sjeen? Handig voor de voorpretquote:
Sowieso een plaatpizza, dus niet rond maar rechthoekig. Afhankelijk van het aantal mee-eters misschien zelfs twee...quote:Op maandag 20 november 2006 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat voor pizza maak je Sjeen? Handig voor de voorpret
OK. Staat genoteerd.quote:Op maandag 20 november 2006 11:05 schreef UIO_AMS het volgende:
6 december naar R'dam dus. Dat is een woensdag. Niet geheel ideaal, maar oké.
Kale zuurkool... eet smakelijkquote:
Is ie niet goed in zuurkool?quote:Op maandag 20 november 2006 17:43 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Kale zuurkool... eet smakelijk![]()
Volgens mij was jij degene die er niks van stukjes banaan oid in wilde hebben, toch?quote:Op maandag 20 november 2006 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is ie niet goed in zuurkool?
Ach, Sanne en ik kunnen altijd nog een patatje bij de snackbar om de hoek halen natuurlijk
foto's?quote:
Hebben we gemaakt, denk dat sanne ze later uploadquote:
Vonden wij ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig was het heel gezellig met de dames.
Helemaal niet eng ook, toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:16 schreef Ripley het volgende:
Vonden wij ook
Je bent een goeie gastheer
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Helemaal niet eng ook, toch?
En jij kan leuk dansen op punk-muziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |