Ik ben een slechte huisvrouw/kok. Bovendien hebben we al een eerste vrijwilligerquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:58 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Normaal begint TS toch?
Nog menusuggesties?quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:01 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, ik woon en werk in Amsterdam. Enigszins in de buurt zou wel fijn zijn als ik langs moet komen. Heb geen auto en ben dus afhankelijk van het OV. Of de fiets.
In jouw geval zou ik zeggen: afhaal. Maar dat baseer ik puur en alleen op jouw voorgaande post.quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik zeggen: afhaal. Maar dat baseer ik puur en alleen op jouw voorgaande post.
Of jij haalt de ingrediënten en ik maak het wel klaar.quote:
Oi, je geeft 'm onderdak voor de avond... zorg voor de ingrediënten (oestersaus bijv.) en dan laat je hem toch gewoon koken??quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:22 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Oi, je geeft 'm onderdak voor de avond... zorg voor de ingrediënten (oestersaus bijv.) en dan laat je hem toch gewoon koken??
Nee hoor, jouw verantwoordelijkheid ligt bij het toetjequote:Op dinsdag 7 november 2006 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker ook nog gaan afwassen
Dat klinkt opeens heel ranzig, als het van jullie komtquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:26 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Nee hoor, jouw verantwoordelijkheid ligt bij het toetje![]()
Jullie? Ik doe niks. Ben juist heel verlegen. Doe niet eens een vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:27 schreef Ripley het volgende:
Dat klinkt opeens heel ranzig, als het van jullie komt![]()
Hou eens op, jullie schrikken vrijwilligers af![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat klinkt opeens heel ranzig, als het van jullie komt![]()
Hou eens op, jullie schrikken vrijwilligers af![]()
Noem maar een datumquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:40 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Sorry hoor, wie begon er nu met discrimineren dat 'leuke dames voorrang hebben'?? (welles, niettus, wellus, niettus
)
Ik wil bij deze mijn zeer exclusieve lasagne aanbieden... dus zet mij maar op de lijst en dan merk ik wel op welke plek ik kom te staan
Lasagna! Lekker!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:40 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik wil bij deze mijn zeer exclusieve lasagne aanbieden... dus zet mij maar op de lijst en dan merk ik wel op welke plek ik kom te staan
Datum?quote:
Moet UIO even zelf aangeven, de datum... hij moet er namelijk voor naar Maastricht komenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Datum?
En MIta, wanneer is de lasagne avond?
Dan maak ik even een agenda
Boter bij de visch.. zondag 12 november, aanvang 16.30.... de sinas zal koud staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Datum?
En MIta, wanneer is de lasagne avond?
Dan maak ik even een agenda
Staat genoteerd in mijn agenda. Eet je altijd zo vroeg?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:34 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
.. zondag 12 november, aanvang 16.30.... de sinas zal koud staan
Neuh... maar de voorbereidingen kosten ook tijd... anders kom je om 18.00 en kun je gelijk aanschuiven... Neem je trouwens die dikke kat van je zus ff mee?? Is ook gelijk goed voor mijn andere RAOK.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Staat genoteerd in mijn agenda. Eet je altijd zo vroeg?
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:53 schreef yvonne het volgende:
Ik bied een ouderwetse stamppot andijvie met spekjes
Heej, het wordt wel zelfgemaakte pizza...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Dordrecht toch?
En Sjeen in Maastricht.
Wordt een kostbare grap zo.
Ik zie een 'UIO fietst langs de fokkers'-topic!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Dordrecht toch?
En Sjeen in Maastricht.
Wordt een kostbare grap zo.
Ik ben al een keer naar Maastricht gefietst. Een half jaar geleden. De spierpijn voel ik nog.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:03 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ik zie een 'UIO fietst langs de fokkers'-topic!
Wanneer kun je ontvangen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:21 schreef Ripley het volgende:
Wanneer ga je langs bij de dames, UIO?
Ik ben niet "de dames" Uioquote:
TS werkt wel hard en kan tijdens kantooruren niet bij dit soort sites komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:58 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Normaal begint TS toch?
TS heet ripley in dit geval.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:24 schreef Sanne het volgende:
TS werkt wel hard en kan tijdens kantooruren niet bij dit soort sites komen.
Owja, nou die werkt ook hard, van haar weet ik het wel zeker.quote:
Jij bent de inspirator.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Sanne het volgende:
Owja, nou die werkt ook hard, van haar weet ik het wel zeker.
Wat ben ik dan RS ofzo?
In het weekend is het handigst als ie helemaal naar maastricht moet denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:55 schreef Sjeen het volgende:
Ik ga de agenda eens erbij nemen... Door de week of in het weekend?
En dat is 5quote:Op woensdag 8 november 2006 09:34 schreef GI het volgende:
Bij deze staan de kookkunsten van mijn vrouw ook ter beschikking.
Als het maar niet a.s. zaterdag is of 19/22/23 november want dan kunnen wij zelf niet. Verder hou ik me aanbevolen.
En wat is de menu suggestie? Heeft S. een specialiteit?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Zaterdag de 18e november doen?
ehm, yukquote:Op woensdag 8 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Haggis.
Uhm... Wat leuk dat ik hier ook wat van weet.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:34 schreef GI het volgende:
Bij deze staan de kookkunsten van mijn vrouw ook ter beschikking.
Als het maar niet a.s. zaterdag is of 19/22/23 november want dan kunnen wij zelf niet. Verder hou ik me aanbevolen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Uhm... Wat leuk dat ik hier ook wat van weet.
Ze moet niet zeurenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah nu al herrie in de tent bij de pasgetrouwden. Daar wil ik niet verantwoordelijk voor zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |