Heb je al resultaat?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:47 schreef Leatherneck het volgende:
Een vraag:
Ik gebruik sinds kort Nivea "Summer Look" (soort creme wat je huid een bruine tint geeft). Of dit product werkt, weet ik nog niet zo zeker, maar ik vond 't het proberen waard. Ik ben alleen benieuwd of het aan te raden is om, naast het gebruik van Nivea "Summer Look", ook nog onder de zonnebank te gaan!?
Ik wel iig, mn vriendin kwam er een paar dagen mee aanzetten of ik het eens wou proberen voor de gein..nou ik heb het geprobeerd en tot nu toe geeft het een goed effect je moet vantenvoren wel ff face was gebruiken, staat ook op de verpakking ..je word er niet super bruin of oranje net als die eerste generatie zelf bruinersquote:
Die ga ik dus proberen, alleen is het dan niet zo dat me kop bruin is en me lichaam tering wit. Aangezien ik vaak zwem zou het dus op kunnen vallen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:59 schreef Katseviool het volgende:
Je krijgt idd een mooie bruine tint, had na 2,5 dag dat mensen begonnen dat ik er gezond uit zag..
Echter kreeg ik bij dag 4 vragen of ik onder de zonnebank was geweest
Kunst is dus op tijd ermee te stoppen..
Verschilt overigens ook duidelijk per type huis, collega van mij gebruikt het al een week intensief en daar zie je niks aan..
Maar smeer het nu om de dag 1x, blijf een beetje bruine tint houden en toch niet zo wintersporterig bruin aanwezig.
Dat klopt; body lotion.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef Badabingea het volgende:
Da's meer voor je hele lichaam ofniet?
Bedankt, ik zal hem eens proberen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Probeer die teatree creme eens van de kruidvat...
vind hem persoonlijker beter dan de creme van biodermal, en 15x zo goedkoop ( 35 versus 2 euro nog iets)
Niet met deze, maar wel die Dove bdy lotion. Werkt opzich goed, ware het niet dat je handen wit blijven! Want wel je handen wassen nadien om geen oranje handpalmen te krijgen.. Of je moet gaan kloten met watjes en het alleen op de bovenkant van je hand gaan uitsmeren..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
naast de nivea bruin-uit-een-flesje is er nu ook van axe een zelfbruiner. iemand ervaring?
Zoiets heb ik ook nodig. Alleen; gaat dat er niet heel gemakkelijk af? Paar keer gezicht wassen ofzo?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef basm85 het volgende:
Mensen, ik wou even melden dat Nivea summerlook super relaxt werkt bij mij! Ik ben vrij bleek van mezelf, vooral in de winter. Altijd mensen die zeggen dat ik er bleekjes uitzie etc. Met dit spul heb ik gewoon een gezonde tint, geen diep zonnebank kleurtje. En niet zo erg als die gast op de reclame na dag 4, want dat is mij ook teveel van het goeieIk maak het af met Nivea beautiful, en mn gezicht ziet er weer toppie uit!
Vanochtend naar de zonnebank geweest. Daarna lekker gedouched en Skincode op m'n gezicht gesmeerd. Zie er weer fris en fruitig uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Camplo het volgende:
Ik gebruik dat spul van Clarins, maar dat is fukking duur en werkt amper.
Geldt dat voor alle zuivel? Dus ook kaas, yoghurt, kwark, chocola enz.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:13 schreef Camplo het volgende:
Melkbultjes waarschijnlijk.
Matig je melkgebruik eens.
Is dat ook goed als je snel een droge huid hebt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:30 schreef K-mail het volgende:
Woei, ik heb vandaag weer een gangster gladde huid
Scrub van biotherm
Juich niet te vroeg. Pas als je na 2 maanden nog steeds een verbetering ziet werkt het echt. Ik ben overigens overgestapt op clinique. (In plaats van Zirh) Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef dewitteparel het volgende:
ben nu twee weken aan de vichy normaderm + scrub, is eerste middel in 2 jaar dat werkt![]()
Ik gebruik twee keer in de week de douchepeeling van IKEAquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke body scrubs de mannen hier gebruiken. Ik kom er niet uit welke ik moet nemen. De meeste bekende merken zie ik niet met een body scrub in hun mannenlijn.
Ik heb ook die clinique nu, is ect supergrof! Ik heb nu tenminste het idee dat het iets doet! Zirh tester was ook wel aardig, deze twee stonden echt boven alle andere merken!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:11 schreef Japin het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg. Pas als je na 2 maanden nog steeds een verbetering ziet werkt het echt. Ik ben overigens overgestapt op clinique. (In plaats van Zirh) Ben benieuwd.
Ik zou zowieso dan eerst een goede hydraterende creme zoeken! (weet niet of je die al hebt)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Is dat ook goed als je snel een droge huid hebt?
face wash van de kruidvat werkt evengoed en is ook een stuk goedkoperquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef PAA-053 het volgende:
Vraagje van een leek!
Ik wil graag een wat frissere, schonere huid. Heb geen zware acne hoor, maar wel een redelijk vette huid. Die wil ik graag wat beter verzorgen en reinigen. Is Niveau Face Wash daar iets voor? Of niet? Zo nee, wat dan wel?
Als het ff kan zoek ik een prijstechnisch prettig product
Hydraterende creme? Ik heb een creme van de standaard mannenlijn van Etos en Pure en Mat van Loreal.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:25 schreef K-mail het volgende:
[..]
Ik zou zowieso dan eerst een goede hydraterende creme zoeken! (weet niet of je die al hebt)
Ik weet wel dat 1 van de scrubs (ik heb er dus 5 uitgeprobeerd) een soort laagje achterliet op mijn huid, leek een beetje vettig, misschien moet je die hebben, je kunt het iig testen. Dat was van het merk... Ehhh.
Het was niet Shiseido, niet Lab series, niet zirh, niet clinique, niet polaar, niet biotherm, dus ik denk die van clarins. Vraag daar de tester eens van aan!
Lijkt mij ook niet, ik zou gewoon beetje testers gaan halen bij de Ici Paris en de Douglas, test ze allemaal ff en kijk gewoon welke het lekkerste resultaat oplevert!quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef Adelante het volgende:
Is die pure & mat creme niet ontwikkeld voor de wat vettige en daardoor glimmende huid? Dan zou het dus niet de beste creme zijn voor een droge huid, lijkt me.
Ik heb ook al heel lang (zo lang ik weet) last van bultjes op mijn wangen, bovenarmen en benen. Zijn een beetje rood, en houden een gladde huid tegen (quote:Op maandag 26 maart 2007 18:13 schreef Camplo het volgende:
Melkbultjes waarschijnlijk.
Matig je melkgebruik eens.
Is het geen keratosis pilaris?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:52 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik heb ook al heel lang (zo lang ik weet) last van bultjes op mijn wangen, bovenarmen en benen. Zijn een beetje rood, en houden een gladde huid tegen (). Ik kan niks vinden over deze zogenaamde melkbultjes. Heb je daar meer info over ?
Mijn ene zus heeft het ook en de andere wat minder, mijn moeder heeft het ook, mijn vader niet.![]()
Dat dus ! Na google kreeg je een plaatje en die 1e hit was het al. Niks aan te doen dus, best jammer. Heb het op me wangen een beetje, armen en benenquote:
En de 'Extra Mild', heb je die geprobeert? Oei, 1x per week, ik gebruik het beide s'ochtends en Face Wash s'avonds nog eens.quote:Op zondag 1 april 2007 15:26 schreef flashermx het volgende:
ik zou als ik jou was helemaal stoppen met die facewash want ik kreeg persies de zelfde reacatie en heb toen ook een tijdtje de milde variant geprobeert maar het zelfde effect.
Ik gerbuik trouwns de scrub nog wel steeds maar minder vaak dan vaak eerst 2 keer per week nu 1 keer per week.
facewash en scrub lijkt me wat overdreven om dit achter elkaar te doen (dubbelop)quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef flashermx het volgende:
oa jah wat is de beste volgorde:
1. fashewash, scrub, masker en dan onder/in douchen/bad
2. facewash en scrubben onder/in de douche/bad en daarna een masker gebruiken?
in bad het masker opdoen heeft volgens mij weinig zin want dan ben je nat en loopt het masker er langzaam af
Jah die heb ik ook gebruik maar merkte zelf geen vermindering in irritatiequote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Joa-- het volgende:
[..]
En de 'Extra Mild', heb je die geprobeert? Oei, 1x per week, ik gebruik het beide s'ochtends en Face Wash s'avonds nog eens.
Facewash kun je best 2 maal daags gebruiken, scrub alleen niet. 2 keer per week is gebruikelijk.quote:Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Joa-- het volgende:
[..]
En de 'Extra Mild', heb je die geprobeert? Oei, 1x per week, ik gebruik het beide s'ochtends en Face Wash s'avonds nog eens.
Ik zou dan die van Nivea gebruiken, die is ontwikkeld voor de mannenhuid. Zelf zou ik niet zo snel aan de zelfbruiner gaanquote:Op maandag 2 april 2007 23:07 schreef Joa-- het volgende:
Ok, ik heb vandaag de Face Wash vn Vichy aangeschaft, daar reageert me huid veel beter op! Maar kheb nu nog een vraagje, kan ik me gezicht gewoon insmeren met DoveZelfbruiner? Verstopt dat de porien niet? Waardoor het wassen weinig zin heeft?
Ah, maarja ik heb net een nieuwe fles Dove. Ik gebruik wel eerst die op. Waarom geen zelfbruiner? Ik zie zo wit als een lijk dusjaquote:Op maandag 2 april 2007 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou dan die van Nivea gebruiken, die is ontwikkeld voor de mannenhuid. Zelf zou ik niet zo snel aan de zelfbruiner gaan.
De gewone zon is ook niet goed, zonnebank ook niet.. Niets is goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:58 schreef flashermx het volgende:
[..]
omdat het misschien op langertermijn niet goed is voor je huid?
die creme van l'oreal kost iets van 12 euro ofzo, te koop bij iedere drogisterij welquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:27 schreef Fcuker het volgende:
Nee, gebruik het 3x per week ofso
waar kan ik die L'oreal expert pure & mat creme kopen?
budget is wel redelijk, als ik maar geen 50 euro moet betalen voor een potje ofso??
met een warm washandje reinig je je gezicht niet echt, je boent er wat huidcellen vanaf, maar een facewash reinigt je hele gezicht (ook de dieper liggende porieën).quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:16 schreef TubewayDigital het volgende:
De enige gezichtsreinigign die ik doe is elke ochtend een washandje met warm water over mijn gezicht halen. Is dat voldoende en hoe doen andere mannen dat?
Waarom zou ik als man eigenlijk uberhaupt iets anders doen? En stel ik wil aan gezichtsreiniging gaan doen (let's give it a try), welk middeltje kan ik dan het best gebruiken?
er zijn er voor een vettige huid of droge huid, maar daar kunnen ze bij de betere drogist je wel advies over geven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef TubewayDigital het volgende:
Een algemeen porien reinigend middeltje werkt toch bij elke huid lijkt me?
ik zal eerlijk zeggen dat ik dat niet durf te vragen in de drogist. Een algemeen porienreinigend middel voor een normale huid. Wat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
er zijn er voor een vettige huid of droge huid, maar daar kunnen ze bij de betere drogist je wel advies over geven.
Ik heb vorige zomer zo'n tube pure & mat gekocht. Ik heb normaal gesproken lichte acné, maar na een week die pure en mat gebruikt te hebben, zaten m'n hele wangen onder dikke puisten die het kaliber mee-eter ver overgroeid waren. Sindsdien staat die tube fijn in de kast. Ik heb gisteren die peeling uit die lijn gekocht > Lóreal Men Expert Skin Renovator. Het voelt in eerste instantie erg glad aan. Iemand anders ervaring?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:24 schreef Adelante het volgende:
facewash voor 's ochtends en 's avonds, creme voor vettige huid L'oreal Men Expert Pure & Mat Creme krijgt goede recensies en dan eens of twee keer per week scrubben.
Gewoon met je porum in de zon gaan liggen, beter dan echt zal het toch niet worden ...quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:20 schreef koejoeloek het volgende:
iemand ervaringen met de zelfbruinende cremes van bijv clarins?
sorry, doe niet aan bruiningscremesquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:20 schreef koejoeloek het volgende:
iemand ervaringen met de zelfbruinende cremes van bijv clarins?
Je huid zal dan wel een stuk slechter worden op den duur.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef One_conundrum het volgende:
Gewoon met je porum in de zon gaan liggen, beter dan echt zal het toch niet worden ...
Je wilt ook geen droge huid, kevin. Daar heb je meer "last" van dan een vette huid in de vorm van irritaties, trekkerigheid, schraalheid etc.. Wat je wil is een "normale" huid.. Maar je kan je huid type niet zomaar veranderen, je kan wel de effecten van een vette huid verminderen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef kevin_ het volgende:
Is er misschien iets voor een erg vette huid? en daarmee bedoel ik constant een erg vette huid. Ik wil een droge huid
Hoi, dit kan je effectief behandelen met een BHA product (salicylzuur), zoals Paula's Choice 2% BHA liquid.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:51 schreef ForumGek het volgende:
> Is het geen keratosis pilaris?
Dat dus !
Een droge huid kun je goed vochtig houden met bijvoorbeeld emu oilie. Nu moet ik om de paar uur mijn gezicht wassen anders ziet het er erg nattig en vettig uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:44 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Je wilt ook geen droge huid, kevin. Daar heb je meer "last" van dan een vette huid in de vorm van irritaties, trekkerigheid, schraalheid etc.. Wat je wil is een "normale" huid.. Maar je kan je huid type niet zomaar veranderen, je kan wel de effecten van een vette huid verminderen.
Een droge huid kan je idd zo goed mogelijk behelpen. Net zoals een vette huid. Iedere dag je gezicht wassen met een goede, maar milde gezichtsreiniger. Geen vette substanties op je huid smeren, maar een luchtige daglotion voor een vette huid. De talgdistributie verbeteren (minder vette huid en voorkomen/verminderen van meeeters) met dagelijks gebruik van een BHA product. Overtollige talg regelmatig absorberen met een masker. En zorgen dat je altijd een paar tissues bij je hebt, waar je door voorzichtig te deppen (niet te wrijven) overtollig talg mee kan absorberen.quote:Op zondag 22 april 2007 13:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Een droge huid kun je goed vochtig houden met bijvoorbeeld emu oilie. Nu moet ik om de paar uur mijn gezicht wassen anders ziet het er erg nattig en vettig uit. Maar wat kun je er tegen doen dan?
Ik gebruik al dagelijks een BHA product en was mijn gezicht regelmatig. Een masker doe ik ook regelmatig. Deze 2 middelen helpen ook maar erg kort en onvoldoende. Ik blijf namelijk erg snel een vette huid krijgenquote:Op zondag 22 april 2007 23:23 schreef kwahgib het volgende:
[..]
Een droge huid kan je idd zo goed mogelijk behelpen. Net zoals een vette huid. Iedere dag je gezicht wassen met een goede, maar milde gezichtsreiniger. Geen vette substanties op je huid smeren, maar een luchtige daglotion voor een vette huid. De talgdistributie verbeteren (minder vette huid en voorkomen/verminderen van meeeters) met dagelijks gebruik van een BHA product. Overtollige talg regelmatig absorberen met een masker. En zorgen dat je altijd een paar tissues bij je hebt, waar je door voorzichtig te deppen (niet te wrijven) overtollig talg mee kan absorberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |