abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 februari 2007 @ 14:31:36 #201
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_46258097
Volgens mij is er niemand die echt een antwoord weet op de vragen hierzo
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_46269207
Valt wel mee, maar vragen over producten beantwoorden is soms moeilijk omdat het bij iedereen anders werkt.

Jij kreeg op je vorige vraag trouwens gelijk antwoord
pi_46293634
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:47 schreef Leatherneck het volgende:
Een vraag:

Ik gebruik sinds kort Nivea "Summer Look" (soort creme wat je huid een bruine tint geeft). Of dit product werkt, weet ik nog niet zo zeker, maar ik vond 't het proberen waard. Ik ben alleen benieuwd of het aan te raden is om, naast het gebruik van Nivea "Summer Look", ook nog onder de zonnebank te gaan!?
Heb je al resultaat?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46293651
Iemand een goeie cremé voor een gevoelige huid die echt héél snel uitdroogd
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46319561
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:06 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Heb je al resultaat?
Ik wel iig, mn vriendin kwam er een paar dagen mee aanzetten of ik het eens wou proberen voor de gein..nou ik heb het geprobeerd en tot nu toe geeft het een goed effect je moet vantenvoren wel ff face was gebruiken, staat ook op de verpakking ..je word er niet super bruin of oranje net als die eerste generatie zelf bruiners maar je krijgt er wel een gezonde kleur van maargoed ik ga het verlopig niet meer gebruiken ..van het zomer pas weer , aangezien ik nog al snel verbrand bied dit wel de uitkomst

Nu is de vraag echter als ik het gebruik moet ik het dan dagelijks gebruiken ?dat is nergens te lezen
pi_46326506
Je krijgt idd een mooie bruine tint, had na 2,5 dag dat mensen begonnen dat ik er gezond uit zag..
Echter kreeg ik bij dag 4 vragen of ik onder de zonnebank was geweest
Kunst is dus op tijd ermee te stoppen..
Verschilt overigens ook duidelijk per type huis, collega van mij gebruikt het al een week intensief en daar zie je niks aan..

Maar smeer het nu om de dag 1x, blijf een beetje bruine tint houden en toch niet zo wintersporterig bruin aanwezig.
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_46326638
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:59 schreef Katseviool het volgende:
Je krijgt idd een mooie bruine tint, had na 2,5 dag dat mensen begonnen dat ik er gezond uit zag..
Echter kreeg ik bij dag 4 vragen of ik onder de zonnebank was geweest
Kunst is dus op tijd ermee te stoppen..
Verschilt overigens ook duidelijk per type huis, collega van mij gebruikt het al een week intensief en daar zie je niks aan..

Maar smeer het nu om de dag 1x, blijf een beetje bruine tint houden en toch niet zo wintersporterig bruin aanwezig.
Die ga ik dus proberen, alleen is het dan niet zo dat me kop bruin is en me lichaam tering wit. Aangezien ik vaak zwem zou het dus op kunnen vallen!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46328181
Ik gebruik Nivea "Summer Look" nu een aantal dagen en ben er ook tevreden over. Zoals hierboven al gezegd wordt; "wintersporterig bruin". Ik kreeg al een vraag van een collega of ik op wintersport was geweest. Toch wel leuk om te horen.

"Sumer Look" biedt zeker wel de uitkomst als je geen tijd/geld voor een zonnebank heb, maar toch een bruin tintje wilt hebben. Alleen ja, ik ga er binnenkort wel mee stoppen en dan nog alleen onder de zonnebank omdat m'n lichaam nu wel achterloopt kwa bruinheid.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:30:45 #209
3185 Adelante
To let it go now
pi_46500200

naast de nivea bruin-uit-een-flesje is er nu ook van axe een zelfbruiner. iemand ervaring?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_46501498
Da's meer voor je hele lichaam ofniet?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46561761
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef Badabingea het volgende:
Da's meer voor je hele lichaam ofniet?
Dat klopt; body lotion.
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:27:14 #212
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_46562393
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:07 schreef Roadster112 het volgende:

[..]

Dat klopt; body lotion.
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_46579698
Ik heb de volgende klachten met me gezichtshuid.

Heel vaak heb ik droge plekken op me gezicht. En die blijven terugkomen. Daar heb ik dan wel creme's voor maar die branden als de nete en dan worden het een soort van rode vlekken. Dus ik neem aan dat dat niet goed is. Heeft iemand gewoon een goeie zachte creme die een droge huid tegengaat en kan hydrateren?

Alvast bedankt..
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:45:56 #214
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_46580463
Probeer die teatree creme eens van de kruidvat...

vind hem persoonlijker beter dan de creme van biodermal, en 15x zo goedkoop ( 35 versus 2 euro nog iets)
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_46585518
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Probeer die teatree creme eens van de kruidvat...

vind hem persoonlijker beter dan de creme van biodermal, en 15x zo goedkoop ( 35 versus 2 euro nog iets)
Bedankt, ik zal hem eens proberen.

Is het geen vette shit?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:14:02 #216
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_46786293
Mensen, ik wou even melden dat Nivea summerlook super relaxt werkt bij mij! Ik ben vrij bleek van mezelf, vooral in de winter. Altijd mensen die zeggen dat ik er bleekjes uitzie etc. Met dit spul heb ik gewoon een gezonde tint, geen diep zonnebank kleurtje. En niet zo erg als die gast op de reclame na dag 4, want dat is mij ook teveel van het goeie Ik maak het af met Nivea beautiful, en mn gezicht ziet er weer toppie uit!
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:17:46 #217
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_46786422
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

naast de nivea bruin-uit-een-flesje is er nu ook van axe een zelfbruiner. iemand ervaring?
Niet met deze, maar wel die Dove bdy lotion. Werkt opzich goed, ware het niet dat je handen wit blijven! Want wel je handen wassen nadien om geen oranje handpalmen te krijgen.. Of je moet gaan kloten met watjes en het alleen op de bovenkant van je hand gaan uitsmeren..
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
pi_46873812
Ik heb de summer look ook. Alleen ik heb denk ik 1 probleem. Ik train (waterpolo) 3x per week en op zaterdag een wedstrijd, dus ik weet niet of het dan wel werkt?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 4 maart 2007 @ 22:03:40 #219
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_46921704
uhm, volgens mij zijn die bruinings producten niet slecht voor je huid. omdat het uit eindelijk toch iets chemisch is.
pi_47047520
Hoeveel moet je eigenlijk van dat Nivea summerlook gebruiken?

Me vriendinnetje dacht dat ik wittere tanden had gekregen, maar me huid was gewoon iets donkerder
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 9 maart 2007 @ 01:02:31 #221
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_47078656
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:14 schreef basm85 het volgende:
Mensen, ik wou even melden dat Nivea summerlook super relaxt werkt bij mij! Ik ben vrij bleek van mezelf, vooral in de winter. Altijd mensen die zeggen dat ik er bleekjes uitzie etc. Met dit spul heb ik gewoon een gezonde tint, geen diep zonnebank kleurtje. En niet zo erg als die gast op de reclame na dag 4, want dat is mij ook teveel van het goeie Ik maak het af met Nivea beautiful, en mn gezicht ziet er weer toppie uit!
Zoiets heb ik ook nodig. Alleen; gaat dat er niet heel gemakkelijk af? Paar keer gezicht wassen ofzo?
A.F.C. Ajax
pi_47086163
Zijn er eig ook mensen die naar een snelbruin 'centrum' gaan, ik heb weinig zin in dat gesmeer van die summerlook cremes
BlaBlaBla
pi_47086479
Ik gebruik dat spul van Clarins, maar dat is fukking duur en werkt amper.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 9 maart 2007 @ 16:21:36 #224
83046 Nino
carpe diem!
pi_47096063
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:56 schreef Camplo het volgende:
Ik gebruik dat spul van Clarins, maar dat is fukking duur en werkt amper.
Vanochtend naar de zonnebank geweest. Daarna lekker gedouched en Skincode op m'n gezicht gesmeerd. Zie er weer fris en fruitig uit
  maandag 12 maart 2007 @ 14:08:25 #225
151762 flashermx
pi_47189540
zijn die bruinsings producten op ten duur niet slecht voor je huid??

en werkt dat nivea beautiful echt of is het meer een soort van camauflage?

[ Bericht 39% gewijzigd door flashermx op 12-03-2007 14:16:46 ]
pi_47554041
Om dit topicje toch maar weer even wat nieuw leven te geven:

Ik heb Nivea Summer Look ook maar even geprobeerd, mijn ervaring:
- Verschrikkelijk "vette" moisterizer, blijft op de huid zitten. Enige optie is 's nachts gebruiken.
- Kleurtje na een dag gebruik is okay (heel minimaaltjes, maar wel te zien)
- Kleurtje na meerdere dagen gebruik ziet er nep uit (ik denk dat dit voornamelijk het geval is voor mensen met lichte huid).
- Dus gebruik eens in de 2 of 3 dagen.

Laatste tijd ook aan het experimenteren geweest met BHA's, en het resultaat daarmee is echt goed! Heerlijk zacht en soepel huidje.
  maandag 26 maart 2007 @ 18:09:33 #227
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_47680229
Dames en heren,

heb laatste tijd veel last van onzuiverheden. Zijn geen puistjes/onstekingen maar kleine bultjes. Ze zijn hard en wel weg te krabben, maar dan wordt het wel rood. Je ziet ze alleen in het daglicht of pal onder een lamp. Zijn vrij klein. Ze vallen niet op maar toch vind ik het irritant. Er zit ook geen pus in ofzo, dus het zijn volgens mij geen ontstekingen.
Weet iemand wat het is of hoe het te voorkomen is??
pi_47680361
Melkbultjes waarschijnlijk.
Matig je melkgebruik eens.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 maart 2007 @ 21:53:04 #229
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_47689972
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:13 schreef Camplo het volgende:
Geldt dat voor alle zuivel? Dus ook kaas, yoghurt, kwark, chocola enz.
Ik heb dat dus geprobeerd, maar het rare was dat ik inderdaad de eerste paar dagen nergens last van had, maar uiteindelijk kwam het toch ineens weer hard terug.

Zou het iets te maken kunnen hebben met een droge huid? Ik heb het namelijk sinds ik Roaccutane heb gebruikt....
pi_47701742
Woei, ik heb vandaag weer een gangster gladde huid

Scrub van biothermclinique

[ Bericht 6% gewijzigd door K-mail op 28-03-2007 15:21:55 ]
pi_47705003
ben nu twee weken aan de vichy normaderm + scrub, is eerste middel in 2 jaar dat werkt
pi_47705145
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:30 schreef K-mail het volgende:
Woei, ik heb vandaag weer een gangster gladde huid

Scrub van biotherm
Is dat ook goed als je snel een droge huid hebt?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_47706911
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:20 schreef dewitteparel het volgende:
ben nu twee weken aan de vichy normaderm + scrub, is eerste middel in 2 jaar dat werkt
Juich niet te vroeg. Pas als je na 2 maanden nog steeds een verbetering ziet werkt het echt. Ik ben overigens overgestapt op clinique. (In plaats van Zirh) Ben benieuwd.
  woensdag 28 maart 2007 @ 00:47:51 #234
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_47735515
Ik ben wel benieuwd welke body scrubs de mannen hier gebruiken. Ik kom er niet uit welke ik moet nemen. De meeste bekende merken zie ik niet met een body scrub in hun mannenlijn.
pi_47736132
Ben nu al paar maanden bezig met roaccutane, moet zeggen me huid is in lange tijd niet zo schoon!
Weliswaar breken me lippen kapot, heb ik regelmatig bloedneuzen en krijg ik na tijd in de zon 'huidkorrels' (wil het geen schilfers noemen omdat het miniscuul is) maar me huid begint eindelijk eens op te klaren, slechts zeeeeeer zelden een klein puistje nog, maar das waarsch. meer omdat ik zeer onregelmatig leef
  woensdag 28 maart 2007 @ 08:55:24 #236
3185 Adelante
To let it go now
pi_47738045
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke body scrubs de mannen hier gebruiken. Ik kom er niet uit welke ik moet nemen. De meeste bekende merken zie ik niet met een body scrub in hun mannenlijn.
Ik gebruik twee keer in de week de douchepeeling van IKEA Zit in zo'n blauwe fles, ruikt niet te heftig naar bloemen en heeft fijne korreltjes die prima scrubwerk doen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47746654
Vraagje van een leek!

Ik wil graag een wat frissere, schonere huid. Heb geen zware acne hoor, maar wel een redelijk vette huid. Die wil ik graag wat beter verzorgen en reinigen. Is Niveau Face Wash daar iets voor? Of niet? Zo nee, wat dan wel?
Als het ff kan zoek ik een prijstechnisch prettig product
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:19:28 #238
3185 Adelante
To let it go now
pi_47748754
hallo leek

wat doe je nu aan verzorging van je (gezichts-)huid?
pi_47749228
Niks bijzonders. Wassen onder de douche, meer niet. Mijn lichaam doe ik met een bodylotion (Marc o'Polo, hoorde bij een geurtje).

Die vette huid zit trouwens beetje in de familie en heb ik niet van slecht eten of verzorging volgens mij. Zou er natuurlijk wel aan bij kunnen dragen.
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:43:19 #240
3185 Adelante
To let it go now
pi_47749611
om te beginnen zou ik een facewash gebruiken die je dagelijks helpt je gezicht onder de douche schoon te maken. daarnaast een scrub voor een a twee keer per week. en een matterende/verzorgende creme om het af te maken. de iets goedkopere serie van l'oreal men expert krijgt wel goede recensies, maar die van nivea kan voor jou ook prima zijn.

verder verzorging van binnen: voldoende water drinken en zo min mogelijk vet eten (lees frituur/vette hap).

zonnebankje of met dit weer lekker buiten wil ook nog wel eens helpen tegen vettige huid.
pi_47751197
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 12:11 schreef Japin het volgende:

[..]

Juich niet te vroeg. Pas als je na 2 maanden nog steeds een verbetering ziet werkt het echt. Ik ben overigens overgestapt op clinique. (In plaats van Zirh) Ben benieuwd.
Ik heb ook die clinique nu, is ect supergrof! Ik heb nu tenminste het idee dat het iets doet! Zirh tester was ook wel aardig, deze twee stonden echt boven alle andere merken!
pi_47751298
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:24 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Is dat ook goed als je snel een droge huid hebt?
Ik zou zowieso dan eerst een goede hydraterende creme zoeken! (weet niet of je die al hebt)

Ik weet wel dat 1 van de scrubs (ik heb er dus 5 uitgeprobeerd ) een soort laagje achterliet op mijn huid, leek een beetje vettig, misschien moet je die hebben, je kunt het iig testen. Dat was van het merk... Ehhh.

Het was niet Shiseido, niet Lab series, niet zirh, niet clinique, niet polaar, niet biotherm, dus ik denk die van clarins. Vraag daar de tester eens van aan!
pi_47778250
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:25 schreef PAA-053 het volgende:
Vraagje van een leek!

Ik wil graag een wat frissere, schonere huid. Heb geen zware acne hoor, maar wel een redelijk vette huid. Die wil ik graag wat beter verzorgen en reinigen. Is Niveau Face Wash daar iets voor? Of niet? Zo nee, wat dan wel?
Als het ff kan zoek ik een prijstechnisch prettig product
face wash van de kruidvat werkt evengoed en is ook een stuk goedkoper Daarnaast kun je beter wel de dagcreme van nivea for men gebruiken
pi_47779472
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:25 schreef K-mail het volgende:

[..]

Ik zou zowieso dan eerst een goede hydraterende creme zoeken! (weet niet of je die al hebt)

Ik weet wel dat 1 van de scrubs (ik heb er dus 5 uitgeprobeerd ) een soort laagje achterliet op mijn huid, leek een beetje vettig, misschien moet je die hebben, je kunt het iig testen. Dat was van het merk... Ehhh.

Het was niet Shiseido, niet Lab series, niet zirh, niet clinique, niet polaar, niet biotherm, dus ik denk die van clarins. Vraag daar de tester eens van aan!
Hydraterende creme? Ik heb een creme van de standaard mannenlijn van Etos en Pure en Mat van Loreal.

Nog betere opties?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:53:37 #245
3185 Adelante
To let it go now
pi_47779767
Is die pure & mat creme niet ontwikkeld voor de wat vettige en daardoor glimmende huid? Dan zou het dus niet de beste creme zijn voor een droge huid, lijkt me.
pi_47802236
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:53 schreef Adelante het volgende:
Is die pure & mat creme niet ontwikkeld voor de wat vettige en daardoor glimmende huid? Dan zou het dus niet de beste creme zijn voor een droge huid, lijkt me.
Lijkt mij ook niet, ik zou gewoon beetje testers gaan halen bij de Ici Paris en de Douglas, test ze allemaal ff en kijk gewoon welke het lekkerste resultaat oplevert!
pi_47828796
quote:
Op maandag 26 maart 2007 18:13 schreef Camplo het volgende:
Ik heb ook al heel lang (zo lang ik weet) last van bultjes op mijn wangen, bovenarmen en benen. Zijn een beetje rood, en houden een gladde huid tegen ( ). Ik kan niks vinden over deze zogenaamde melkbultjes. Heb je daar meer info over ?

Mijn ene zus heeft het ook en de andere wat minder, mijn moeder heeft het ook, mijn vader niet.
Fingerspitzgefühl
pi_47831980
van je moeder wellicht geerfd, zou naar de dermatoloog gaan, wellicht dat ie er wat over heeft.
Laat je verwijzen door je huisarts en de kosten worden dan wel verzekerd dacht ik
pi_47834509
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 13:52 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Ik heb ook al heel lang (zo lang ik weet) last van bultjes op mijn wangen, bovenarmen en benen. Zijn een beetje rood, en houden een gladde huid tegen ( ). Ik kan niks vinden over deze zogenaamde melkbultjes. Heb je daar meer info over ?

Mijn ene zus heeft het ook en de andere wat minder, mijn moeder heeft het ook, mijn vader niet.
Is het geen keratosis pilaris?
pi_47841888
Ik gebruik sinds kort skin renovator van L' oreal, heeft iemand goeie ervaringen mee?
Girl Power Forever yoehoe
pi_47864992
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 16:20 schreef Matr het volgende:

[..]

Is het geen keratosis pilaris?
Dat dus ! Na google kreeg je een plaatje en die 1e hit was het al. Niks aan te doen dus, best jammer. Heb het op me wangen een beetje, armen en benen . Maar ik heb (in tegenstelling tot andere mensen in sommige fora) er niet zo'n problemen mee dat ik het heb. Schijnt datn 25% van de nederlanders het heeft en dat het geen aandoening meer te noemen is .

Maar als ik me een 2 dagen niet geschoren heb, daarna ga douchen met scrub (clinique) + facewash en dan scheer heb ik wel een heerlijk huidje !
Fingerspitzgefühl
pi_47891744
Ik gebruik Nivea Milde Face Wash && de Face Scrub! Maar na het gebruik van de twee is mij huid erg geirriteerd en het jeukt verschrikkeijk, ook voelt het zeer strak aan! Zou ik dan beter overshakelen op Extra Milde Face wash? En in welke volgorde moet je ze gebruiken? En hoeveel keer per dag? Ik ben erg nieuw in gezichtsverzorging maar wil er nu toch wel werk beginnen van maken! Ik heb namelijk ook last van puistjes en die zou ik weg willen.. Kunnen sommige van jullie ook nog een goed masker en een goede zelfbruiner aanraden, Voor een gevoelige huid?!
  zondag 1 april 2007 @ 15:26:11 #253
151762 flashermx
pi_47893473
ik zou als ik jou was helemaal stoppen met die facewash want ik kreeg persies de zelfde reacatie en heb toen ook een tijdtje de milde variant geprobeert maar het zelfde effect.
Ik gerbuik trouwns de scrub nog wel steeds maar minder vaak dan vaak eerst 2 keer per week nu 1 keer per week.
  zondag 1 april 2007 @ 15:30:03 #254
151762 flashermx
pi_47893632
oa jah wat is de beste volgorde:

1. fashewash, scrub, masker en dan onder/in douchen/bad
2. facewash en scrubben onder/in de douche/bad en daarna een masker gebruiken?

in bad het masker opdoen heeft volgens mij weinig zin want dan ben je nat en loopt het masker er langzaam af
pi_47893826
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:26 schreef flashermx het volgende:
ik zou als ik jou was helemaal stoppen met die facewash want ik kreeg persies de zelfde reacatie en heb toen ook een tijdtje de milde variant geprobeert maar het zelfde effect.
Ik gerbuik trouwns de scrub nog wel steeds maar minder vaak dan vaak eerst 2 keer per week nu 1 keer per week.
En de 'Extra Mild', heb je die geprobeert? Oei, 1x per week, ik gebruik het beide s'ochtends en Face Wash s'avonds nog eens.
  zondag 1 april 2007 @ 16:29:33 #256
3185 Adelante
To let it go now
pi_47895650
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef flashermx het volgende:
oa jah wat is de beste volgorde:

1. fashewash, scrub, masker en dan onder/in douchen/bad
2. facewash en scrubben onder/in de douche/bad en daarna een masker gebruiken?

in bad het masker opdoen heeft volgens mij weinig zin want dan ben je nat en loopt het masker er langzaam af
facewash en scrub lijkt me wat overdreven om dit achter elkaar te doen (dubbelop)

en masker in bad kan prima, je hebt je kop immers niet onder water.
  zondag 1 april 2007 @ 16:57:27 #257
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_47896365
Ik heb de laatste tijd last van droge huid, maar ik zoek iets dat echt helpt. Dus ik volg het topic ook met enige belangstelling.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 1 april 2007 @ 20:15:18 #258
151762 flashermx
pi_47902276
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Joa-- het volgende:

[..]

En de 'Extra Mild', heb je die geprobeert? Oei, 1x per week, ik gebruik het beide s'ochtends en Face Wash s'avonds nog eens.
Jah die heb ik ook gebruik maar merkte zelf geen vermindering in irritatie
pi_47902348
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:35 schreef Joa-- het volgende:

[..]

Facewash kun je best 2 maal daags gebruiken, scrub alleen niet. 2 keer per week is gebruikelijk.
Fingerspitzgefühl
pi_47946339
Ok, ik heb vandaag de Face Wash vn Vichy aangeschaft, daar reageert me huid veel beter op! Maar kheb nu nog een vraagje, kan ik me gezicht gewoon insmeren met DoveZelfbruiner? Verstopt dat de porien niet? Waardoor het wassen weinig zin heeft?
  maandag 2 april 2007 @ 23:20:39 #261
151762 flashermx
pi_47946940
WTF gaat nu iedereen in een keer aan de zelfbruiners??
  maandag 2 april 2007 @ 23:22:38 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_47947024
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:07 schreef Joa-- het volgende:
Ok, ik heb vandaag de Face Wash vn Vichy aangeschaft, daar reageert me huid veel beter op! Maar kheb nu nog een vraagje, kan ik me gezicht gewoon insmeren met DoveZelfbruiner? Verstopt dat de porien niet? Waardoor het wassen weinig zin heeft?
Ik zou dan die van Nivea gebruiken, die is ontwikkeld voor de mannenhuid. Zelf zou ik niet zo snel aan de zelfbruiner gaan .
pi_47953650
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:22 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik zou dan die van Nivea gebruiken, die is ontwikkeld voor de mannenhuid. Zelf zou ik niet zo snel aan de zelfbruiner gaan .
Ah, maarja ik heb net een nieuwe fles Dove. Ik gebruik wel eerst die op. Waarom geen zelfbruiner? Ik zie zo wit als een lijk dusja
  zaterdag 7 april 2007 @ 11:58:26 #264
151762 flashermx
pi_48105635
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:51 schreef Joa-- het volgende:

[..]

Waarom geen zelfbruiner?
omdat het misschien op langertermijn niet goed is voor je huid?
pi_48119907
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 11:58 schreef flashermx het volgende:

[..]

omdat het misschien op langertermijn niet goed is voor je huid?
De gewone zon is ook niet goed, zonnebank ook niet.. Niets is goed
pi_48131692
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat een zelfbruiner slecht is voor de huid. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs daarvoor en daarbij wordt de zelfbruinende substantie alleen opgenomen in de bovenste laag van de huid, niet in de diepere "levende" lagen. Zonlicht daarentegen is ontegenzeggelijk schadelijk, vanaf 1 minuut aan blootstelling is er al sprake van cel en DNA schade.
  maandag 9 april 2007 @ 17:56:19 #267
151762 flashermx
pi_48150532
is er wel een wetenschappelijk bewijs dan dat het niet schadelijk is?
pi_48152489
Jep, het is een goedgekeurde stof voor cosmetisch gebruik. Dat is geen keihard bewijs dat het niet schadelijk is. Maar dit betekent dat het gebruik, binnen toegestande kaders, vrijwel zeker onschadelijk is.
pi_48345440
Ik ga binnenkort weer wat nieuwe producten bestellen, en had nog enkele vragen voor de fokkers.

De moisturizer die ik nu gebruik, shiseido, bevalt me niet zo omdat deze naar mijn mening te vet is. M'n huid ziet er erg vet en glimmend uit. Welke producten zullen me beter bevallen?

Scrub: Biotherm vind ik verschrikkelijk product, shiseido was wel ok. Zoek een scrub die wat meer tegen acne doet. Iemand ervaring met die van Paula's Choice.

Iemand met ervaring met de producten van Kenmen en/of Baxter of California en/of Dermalogica ?

Alvast bedankt voor de hulp,

[ Bericht 0% gewijzigd door BarryK op 15-04-2007 21:13:30 ]
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:17:13 #270
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_48428310
Wat is het beste wat je kan gebruiken, heb er niet zoveel verstand van. Ik wil het graag proberen, aangezien ik nu niks gebruik behalve face scrub van etos ..ik wil graag weten wat het beste is, me gezicht is best vettig, vooral later in de middag en avond. Dus wat voor creme dag en nacht? Scrub en masker? Mischien ook zelfbruiner, niet echt nodig ofso omdat ik al mooi getint ben maarjah

Wie o wie kan me hierbij helpen alvast bedankt
Who the fuck is Fcuker?
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:24:02 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_48428537
ik hoop dat je die face srub niet dagelijks gebruikt

facewash voor 's ochtends en 's avonds, creme voor vettige huid (L'oreal Men Expert Pure & Mat Creme krijgt goede recensies) en dan eens of twee keer per week scrubben.

afhankelijk van je budget is het beste wat je kunt gebruiken of verkrijgbaar bij de etos of bij douglas
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:27:30 #272
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_48428633
Nee, gebruik het 3x per week ofso

waar kan ik die L'oreal expert pure & mat creme kopen?

budget is wel redelijk, als ik maar geen 50 euro moet betalen voor een potje ofso??
Who the fuck is Fcuker?
pi_48531294
De enige gezichtsreinigign die ik doe is elke ochtend een washandje met warm water over mijn gezicht halen. Is dat voldoende en hoe doen andere mannen dat?

Waarom zou ik als man eigenlijk uberhaupt iets anders doen? En stel ik wil aan gezichtsreiniging gaan doen (let's give it a try), welk middeltje kan ik dan het best gebruiken?
pi_48531374
Is dit niet gewoon een "ik heb lichte acne topic wat doe ik er aan"
  vrijdag 20 april 2007 @ 10:19:46 #275
3185 Adelante
To let it go now
pi_48531418
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:27 schreef Fcuker het volgende:
Nee, gebruik het 3x per week ofso

waar kan ik die L'oreal expert pure & mat creme kopen?

budget is wel redelijk, als ik maar geen 50 euro moet betalen voor een potje ofso??
die creme van l'oreal kost iets van 12 euro ofzo, te koop bij iedere drogisterij wel
  vrijdag 20 april 2007 @ 10:22:52 #276
3185 Adelante
To let it go now
pi_48531529
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 10:16 schreef TubewayDigital het volgende:

De enige gezichtsreinigign die ik doe is elke ochtend een washandje met warm water over mijn gezicht halen. Is dat voldoende en hoe doen andere mannen dat?

Waarom zou ik als man eigenlijk uberhaupt iets anders doen? En stel ik wil aan gezichtsreiniging gaan doen (let's give it a try), welk middeltje kan ik dan het best gebruiken?
met een warm washandje reinig je je gezicht niet echt, je boent er wat huidcellen vanaf, maar een facewash reinigt je hele gezicht (ook de dieper liggende porieën).

waarom je dit zou doen? tsjah, niet voor een ander of omdat het niet mannelijk zou zijn. de enige reden is dat je zelf je gezicht goed wilt verzorgen.

wil je alleen reiniging zou ik een facewash (dagelijks) en een scrub (1x per week) aanraden. welk merk of type is afhankelijk van je huid en budget.
pi_48531796
De Facewash van Clinique ben ik erg over te spreken. Die van Clarins is ook wel fijn (heb ik momenteel maar ga weer terug naar die van Clinique) maar deze is wat meer zeepig. En daar houd ik persoonlijk niet zo van. Als creme ga ik maar weer naar de M-Gel Lotion van Clinique. Is een creme die snel intrekt en die heel fijn uitsmeert. Ook de prijs is nog naar behoren (¤35 voor 150ml geloof ik, de facewash kost ¤28 voor 125/150ml, allemaal douglas prijzen).

Volgende week weer salaris !!
Fingerspitzgefühl
pi_48531907
hoe lang doe je met zo'n 150 ml potje
pi_48532234
Ongeveer 3 maanden gok ik, en vaak zijn het tubes !
Fingerspitzgefühl
pi_48532645
Hallo,

Momenteel doe ik niks met mijn gezicht en scheer ik mij elektrisch.

Nu zou ik echter graag een meer verzorgde look willen gaan krijgen. Echter wil ik ook niet elke dag 20 minuten voor de spiegel gaan staan (zonder scheren meegerekend).

Momenteel ben ik al aan het overschakelen naar scheren met mesjes en scheerschuim voor gevoelige huid. De scheerschuin bevalt me niet zo niet dat het niiet goed scheert maar ik vind het zo een schuimige en lastige boel, zijn hiervoor alternatieven? Het verschil met elektrisch scheren is trouwens vrij minimaal.

Zijn er nog andere dingen die ik met mijn huid kan doen, of iets dergelijks (liefst s'avonds of tijdens het douchen s'avonds). Graag wil ik ook die Nivea "Summer Look" eens gaan proberen om een iets donkerere tint te krijgen omdat ik nu echt zeer wit ben.

Welke dingen die niet al te veel tijd vergen zou ik nog kunnen ondernemen?
pi_48533027
ik heb een beetje hetzelfde als emu bahalve dat ik dan niet heel erg wit ben.

Producten die ForumGek noemt spreken me wel aan. Ga een sproberen.
pi_48534089
Je kunt bij de douglas o.i.d. (ici paris zijn ze vaak wat losser heb ik gemerkt) om samples vragen, of of ze wat in een potje willen doen ofzo. Dan hoef je niet meteen een xx bedrag uit te geven aan iets wat misschien niet werkt bij je huid .
Fingerspitzgefühl
pi_48534752
Een algemeen porien reinigend middeltje werkt toch bij elke huid lijkt me?
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:40:37 #284
3185 Adelante
To let it go now
pi_48536264
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef TubewayDigital het volgende:
Een algemeen porien reinigend middeltje werkt toch bij elke huid lijkt me?
er zijn er voor een vettige huid of droge huid, maar daar kunnen ze bij de betere drogist je wel advies over geven.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:58:17 #285
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_48539167
Is er ook iemand die ervaring heeft met de zelfbruiners van de iets duurdere merken? Zie vooral nivea etcetera hier langskomen, en daar heb ik niet echt bepaald een goed gevoel bij. Iemand ervaring met zelfbruiners van clinique/clarins/zirh/lancome/la prairie/ noem maar op ?
pi_48539465
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:40 schreef Adelante het volgende:

[..]

er zijn er voor een vettige huid of droge huid, maar daar kunnen ze bij de betere drogist je wel advies over geven.
ik zal eerlijk zeggen dat ik dat niet durf te vragen in de drogist. Een algemeen porienreinigend middel voor een normale huid. Wat?
pi_48543644
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:24 schreef Adelante het volgende:

facewash voor 's ochtends en 's avonds, creme voor vettige huid L'oreal Men Expert Pure & Mat Creme krijgt goede recensies en dan eens of twee keer per week scrubben.
Ik heb vorige zomer zo'n tube pure & mat gekocht. Ik heb normaal gesproken lichte acné, maar na een week die pure en mat gebruikt te hebben, zaten m'n hele wangen onder dikke puisten die het kaliber mee-eter ver overgroeid waren. Sindsdien staat die tube fijn in de kast. Ik heb gisteren die peeling uit die lijn gekocht > Lóreal Men Expert Skin Renovator. Het voelt in eerste instantie erg glad aan. Iemand anders ervaring?
I got soul, but I'm not a soldier
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:20:18 #288
164095 koejoeloek
pi_48547980
iemand ervaringen met de zelfbruinende cremes van bijv clarins?
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:40:45 #289
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_48552475
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:20 schreef koejoeloek het volgende:
Gewoon met je porum in de zon gaan liggen, beter dan echt zal het toch niet worden ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 20 april 2007 @ 20:53:45 #290
3185 Adelante
To let it go now
pi_48552934
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:20 schreef koejoeloek het volgende:
sorry, doe niet aan bruiningscremes
pi_48554571
Is er misschien iets voor een erg vette huid? en daarmee bedoel ik constant een erg vette huid. Ik wil een droge huid
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:26:25 #292
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_48556441
Skinset van Vichy is voor mij een uitstekende optie. Het zorgt ervoor dat de huid gelijknamig vernieuwt wordt. Ik heb sinds ik dat spul gebruik een veel betere huid met minder onzuiverheden

www.skinset.nl
pi_48565680
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef One_conundrum het volgende:

Gewoon met je porum in de zon gaan liggen, beter dan echt zal het toch niet worden ...
Je huid zal dan wel een stuk slechter worden op den duur.
pi_48565707
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 21:35 schreef kevin_ het volgende:
Is er misschien iets voor een erg vette huid? en daarmee bedoel ik constant een erg vette huid. Ik wil een droge huid
Je wilt ook geen droge huid, kevin. Daar heb je meer "last" van dan een vette huid in de vorm van irritaties, trekkerigheid, schraalheid etc.. Wat je wil is een "normale" huid.. Maar je kan je huid type niet zomaar veranderen, je kan wel de effecten van een vette huid verminderen.
  zaterdag 21 april 2007 @ 16:19:36 #295
164095 koejoeloek
pi_48573731
heb vandaag Shiseido zelfbruiner gekocht, het voordeel van dit spul is dat je het over 5 dagen moet smeren en het geleidelijk aan bruiner word, tis voor je heel je lichaam dus ook je gezicht. Vanavond eens proberen. En voor diegenen die roepen dat je maar in de zon moet gaan liggen, ik heb wel wat beters te doen dan me tijd verdoen in de zon

er staat trouwens bij dat het evenlang bruin blijft als van de zon, maar is dat ook als je dagelijks je gezicht goed wast, veel transpireert door sporten etc?

[ Bericht 25% gewijzigd door koejoeloek op 21-04-2007 20:22:58 ]
pi_48585602
@Koejoeloek: Dat kan wel enigszins uitmaken ja. De bruinende reactie wordt veroorzaakt in de buitenste (dode) huidlaag. Hoe lang deze bruining aanblijft hangt af van hoe snel deze buitenste dode huidcellen verdwijnen. Dit hangt af van een aantal natuurlijke factoren, zoals transpiratie. Maar ook van je "exfoliating regime". Scrubben / het gebruik van AHA/BHA's etc.. zorgt voor een snellere verwijdering van dode huidcellen, en daarmee je bruine kleurtje.
pi_48585756
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 17:51 schreef ForumGek het volgende:

> Is het geen keratosis pilaris?

Dat dus !
Hoi, dit kan je effectief behandelen met een BHA product (salicylzuur), zoals Paula's Choice 2% BHA liquid.
pi_48595242
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 10:44 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Je wilt ook geen droge huid, kevin. Daar heb je meer "last" van dan een vette huid in de vorm van irritaties, trekkerigheid, schraalheid etc.. Wat je wil is een "normale" huid.. Maar je kan je huid type niet zomaar veranderen, je kan wel de effecten van een vette huid verminderen.
Een droge huid kun je goed vochtig houden met bijvoorbeeld emu oilie. Nu moet ik om de paar uur mijn gezicht wassen anders ziet het er erg nattig en vettig uit . Maar wat kun je er tegen doen dan?
pi_48617817
quote:
Op zondag 22 april 2007 13:21 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Een droge huid kun je goed vochtig houden met bijvoorbeeld emu oilie. Nu moet ik om de paar uur mijn gezicht wassen anders ziet het er erg nattig en vettig uit . Maar wat kun je er tegen doen dan?
Een droge huid kan je idd zo goed mogelijk behelpen. Net zoals een vette huid. Iedere dag je gezicht wassen met een goede, maar milde gezichtsreiniger. Geen vette substanties op je huid smeren, maar een luchtige daglotion voor een vette huid. De talgdistributie verbeteren (minder vette huid en voorkomen/verminderen van meeeters) met dagelijks gebruik van een BHA product. Overtollige talg regelmatig absorberen met een masker. En zorgen dat je altijd een paar tissues bij je hebt, waar je door voorzichtig te deppen (niet te wrijven) overtollig talg mee kan absorberen.
pi_48644026
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:23 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Een droge huid kan je idd zo goed mogelijk behelpen. Net zoals een vette huid. Iedere dag je gezicht wassen met een goede, maar milde gezichtsreiniger. Geen vette substanties op je huid smeren, maar een luchtige daglotion voor een vette huid. De talgdistributie verbeteren (minder vette huid en voorkomen/verminderen van meeeters) met dagelijks gebruik van een BHA product. Overtollige talg regelmatig absorberen met een masker. En zorgen dat je altijd een paar tissues bij je hebt, waar je door voorzichtig te deppen (niet te wrijven) overtollig talg mee kan absorberen.
Ik gebruik al dagelijks een BHA product en was mijn gezicht regelmatig. Een masker doe ik ook regelmatig. Deze 2 middelen helpen ook maar erg kort en onvoldoende. Ik blijf namelijk erg snel een vette huid krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')