Ik zou gewoon een rondje apotheken en drogisterijen doen, en overal testertjes aanvragen, kun je zelf kijken welke het beste werkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:13 schreef SoupNazi het volgende:
Na het douchen heb ik meestal een erg droge huid, en krijg ik vaak schilfertjes op mijn gezicht. Daarvoor wil ik graag een dagcreme kopen, maar welke is aan te raden?
Ja ik ben er 100% zeker van. Waarom dit zo is weet ik niet. Maar ik weet wel dat het echt door het scheren komt. Waarschijnlijk door de kleine ontstekingetjes die ontstaan tijdens het scheren. Bij de ene vormt dit geen probleem, bij de andere staat er 2-3 dagen later een rode bult (dikke ontsteking). Ik krijg dit zowel bij nat scheren als bij elektrisch scheren, dus doe ik beide al lang niet meer en sindsdien is het veel beter. Ik trim nu met een trimmer van babyliss. Lang niet dezelfde scheerresultaten, maar wel (meestal) bultvrij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef FlaVa het volgende:
Hey Facewash,
Ik zag je post net en vroeg me af of je er zeker van bent dat die bultjes van het scheren komen. Want zelf heb ik dat namelijk ook welleens; van die bulten die dan oppeens verschijnen en dan weer verdwijnen. ( Ik scheer ook Elektrisch met die nieuwe phillipsshave ) . Maar denk je dat het echt door het scheren komt en waarom ?
Thnx
Shiseido is een erg fijne lijn. Alleen de scrub krijg ik altijd erg droge handen van, maar wel erg fijne scrub nonetheless.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:49 schreef Basso het volgende:
heeft iemand ervaring met producten van Biotherm homme en Shiseido? Ook MD Formulations spreekt me wel aan.. Ik gebruik nu L'oreal Men Expert maar heb het gevoel dat het zn werk niet zo goed meer doet, dus ik wil me verdiepen in andere (iets duurdere) producten.. Zijn er ergens zaken waar ik monstertjes mee zou kunnen krijgen?
Ff kyken.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef ArendBarend het volgende:
Wat kost een face wash en moisterizer van Shiseido?
Ok.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Vichy Mag-C does the job bij mee.
Veel moeite, ervaringen vragen is makkelijker.quote:Op maandag 29 januari 2007 07:52 schreef K-mail het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een rondje apotheken en drogisterijen doen, en overal testertjes aanvragen, kun je zelf kijken welke het beste werkt.
Je huid is uniek dus aan ervaringen kan je ook weinig hebben. Bij de aptheek willen ze je maar al te graag monsters slijten, ik zou dus maar eens langsgaan en zinspelen dat je tussen twee twijfelt of zo.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Veel moeite, ervaringen vragen is makkelijker.
Ja idd, daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:38 schreef Katseviool het volgende:
Nivea maakt momenteel nogal flink reclame voor de mannenlijn die je een wat meer zomerse look geeft, heb op zich wel interesse echter moet ik niet na 5 dagen opeens oranje uitslaan...
Dus heeft iemand het al aangedruft en kan vertellen of het al dan niet een aanrader is? Heb zelf nameiljk nogal bleke huid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |