had jij in het begin ook het gevoel dat je huid eerder uitdroogde door Zirh defend dan dat het vocht vast houd?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Japin het volgende:
Ik ben inmiddels een maand bezig met Zirh Clean en Defend. Dit begint echt duidelijk resultaat te geven. Het gaat zo geleidelijk dat je het bijna niet door hebt maar als ik foto's bekijk van een maand geleden zie ik duidelijk verschil. Wat mij verder opvalt is dat mijn huid zichtbaar beter wordt als ik het volhoud om 2 liter water per dag te drinken.
Waar komt trouwens de wijsheid vandaan dat een puistje 2 weken lang in ontwikkeling is?
En wat voor middelen zijn dat dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Japin het volgende:
Ik ben inmiddels een maand bezig met Zirh Clean en Defend. Dit begint echt duidelijk resultaat te geven. Het gaat zo geleidelijk dat je het bijna niet door hebt maar als ik foto's bekijk van een maand geleden zie ik duidelijk verschil. Wat mij verder opvalt is dat mijn huid zichtbaar beter wordt als ik het volhoud om 2 liter water per dag te drinken.
Waar komt trouwens de wijsheid vandaan dat een puistje 2 weken lang in ontwikkeling is?
Ja, maar bij mij werkt het wel. Ik heb echt een vette huid, en Zirh is het eerste wat echt een beetje werkt. Het wordt door mensen met een gevoelige huid ook al snel agressief gevonden. En over het gevoel dat het geeft: Het geeft inderdaad een beetje een uitdrogend gevoel maar wat zou het gevoel moeten zijn van "vocht vasthouden"? maw: ook al houdt het wel vocht vast, je voelt het echt nietquote:Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef flashermx het volgende:
[..]
had jij in het begin ook het gevoel dat je huid eerder uitdroogde door Zirh defend dan dat het vocht vast houd?
Ik heb de acnoclean foam, heb nog al een vettige huid als ik 's avonds thuis kom, maar met die foam kun je wel jaren mee doenquote:Op maandag 18 december 2006 10:15 schreef Mr.M. het volgende:
Afgelopen weekend heb ik Biotherm Homme Cleansing Foam gekocht. Ik heb namelijk een gevoelige huid en vond de andere cleansing gels/creams te "hard". Ik kan niet anders zeggen (nu al, na 2x gebruikt te hebben) dat het zalig spul is! Erg zacht, reinigt erg goed en voor mijn gevoelige huid absoluut niet trekkerig(iets dat ik al erg snel heb). Mochten er mensen twijfelen tussen de cream of de foam van Biotherm dan kan ik voor de gevoelige huid absoluut de eerste aanbevelen. Het is nu enkel nog afwachten hoe lang ik ermee doe.
Japin hoe heb je dat dan steeds vol gehouden 2 liter water per dag?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Japin het volgende:
Zorgen dat je net als een vrouw constant met een fles water rondlooptquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:18 schreef flashermx het volgende:
[..]
Japin hoe heb je dat dan steeds vol gehouden 2 liter water per dag?
k. maken we hem nu gewoon keurig op (zal wel lang duren want hou niet zo van scheren). Stond dacht ik ook op mijn dagcreme dat die gebruikt kan worden na het scheren...quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:24 schreef ArendBarend het volgende:
Ik zou liever altijd de dagcreme gebruiken en dan de balsem laten zitten
Haha, in cola zitten tog allemaal suikers enzo! water vriend, water!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:05 schreef DropjesLover het volgende:
telt cola ook als water in dit geval? k drink hier toch redelijk richting de 1L cola/dag (en nog wat water/melk 's ochtends, chocomel op t werk ed....
k kon misschien naar een gratis schoonheidsbehandeling (@ avondschool waar mn lascursus is) maar k ga maar es op zoek naar zoiets hier in de buurt, zullen vast wel es willen oefenen op mannen![]()
behandeling bestaand uit scrubben en weet ik wat nog niet meer, zolang k er maar weer es goed verzord niet-homo, beetje metro uitzie.
Je wordt er ook niet ziek van. Maar al die kunstmatige suikers en andere troep kunnen ook echt niet goed voor je zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef DropjesLover het volgende:
k drink eigenlijk al zeker 3 jaar 1-2 (soms 3) liter cola per dag :| nog nooit echt problemen gehad (ook niet met mn tanden)![]()
mja, tis zo lekker en goedkoop bij de aldi. hoe zit het dan met dingen als dubbelfris? das water + vruchtensap (zonder extra suikers ed)
ordinaire tvp dus?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:01 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook geinteresseerd in huidverzoring van de man en zou graag wat advies willen hebben met wat voor spullen ik 't beste kan beginnen.
Zal misschien vast al in dit topic staan, maar ik moet dringend naar bed op 't moment!
Koffie ontrekt juist vocht daarom is het niet goedquote:Op woensdag 20 december 2006 00:54 schreef DropjesLover het volgende:
aangezien de cola nog steeds vloeibaar is ga ik er van uit dat het grootste deel van de moloculen nog steeds H2O is -> water...
maar koffie is en bekende die net slecht is voor je huid dacht k, met name vanwege de hoeveelheid caffeine (jaja, dat zit ook in cola)
hoe erg koffie is weet ik niet precies maar mijn vader moets na nierstenen gehad te hebben minimaal 2 liter water per dag drinken en daarbij werd gezegd dat koffie juist verkeerd was.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:05 schreef Hammet het volgende:
Hoe erg is dat met koffie dan? Ik drink namelijk zo'n drie bakken koffie per dag, misschien daar toch eens mee gaan stoppen of verminderen...
Hey Facewash,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:17 schreef FaceWash het volgende:
Maandenlang geleden dat ik hier nog gepasseerd ben.
Zit 2low hier nog ?
Had hem graag iets gevraagd, maar anderen die er ook weet van hebben, mogen ook antwoorden natuurlijk!
Ik overweeg om AHA's te gaan gebruiken, en aangezien MD formulations zowat het makkelijkste te verkrijgen is in europa zal ik waarschijnlijk een MD formulations product met AHA's aanschaffen. Op hun website stelde ik echter vast dat ze geen Glycolic acid gebruiken, maar wel één of ander Glycolic compound? Ik had graag geweten of dit wel echt werkt? Of is het slechts een zwak afkooksel van de echte Glycolic acids?
Thx!
Hey pupil,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:07 schreef Pupil het volgende:
[..]
Hey Facewash,
Ik gebruik MD Formulations bijna 4 jaar en bevalt nog steeds super! Glycolic compound werkt ook goed. Volgens mij is het gewoon een woordkeuze die ze hebben gedaan..
Die gebruik ik ook bijna dagelijks, wat ik me nu eigenlijk afvraag hoeveel moet je er nu eigenlijk van gebruiken?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef Adelante het volgende:
vanmorgen een bosbessen masker van m'n vriending opgesmeerd en laten intrekken, netjes afgewassen en toen nog biotherm age fitness er op gesmeerd: resultaat![]()
twee keer pompen is zat voor gezicht en halsquote:Op maandag 8 januari 2007 11:22 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook bijna dagelijks, wat ik me nu eigenlijk afvraag hoeveel moet je er nu eigenlijk van gebruiken?
Trouwens heb je er resultaten mee geboekt?
maar d'r komt maar zo'n klein beetje uit bij 1 keer drukkenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:38 schreef Soldier2000 het volgende:
Howlyshit dan gebruik je echt een hoop meer dan mij![]()
Maar als je het er in wrijft, ga je dan net zo lang door totdat het ook echt in je huid zit of stop je al eerder dat je voelt dat het nog aan het 'verdampen' is.
jupz.. ik slik ze regelmatig, soms vergeet ik het natuurlijk,.. kan je niet vertellen of het helpt of niet, maar ik slik ze maar uit voorbaat.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef Soldier2000 het volgende:
Heeft er eigenlijk hier iemand ervaring met biergist tabletten?
Ik heb ze heel lang geslikt, en ze hielpen voor geen kont.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef Soldier2000 het volgende:
Heeft er eigenlijk hier iemand ervaring met biergist tabletten?
Droogt dat niet heel erg uit?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:40 schreef JimmyJames het volgende:
Weet iemand op welke site ik Benzoyl Peroxide 2,5% zou kunnen bestellen? Bij de apotheek hebben ze alleen 5%.
Dat lijkt me een beetje riskant, schijnt heel reactief te zijn. Maar met wat zou ik het dan moeten mengen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:20 schreef RoodWitBlauw het volgende:
pak die creme, en meng hem met een andere creme.. half om half, dan heb je 2,5 %
Hey FaceWash,quote:Op maandag 8 januari 2007 14:08 schreef FaceWash het volgende:
@ Pupil
Ik heb de continious renewal complex (facial cream) inmiddels al besteld. Ik heb altijd een gemengde huid gehad (uitgedroogde wangen/kaken/mondhoeken/oogomgeving.. maar in combinatie met een vet voorhoofd). Bovendien had ik enkel in de uitgedrogde zone last van ontstekingen (rode bultjes). Ik ben er een half jaar geleden achter gekomen dat scheren de hoofdoorzaak was voor deze bultjes. Ik ben dus gestopt met nat en/of elektrisch scheren, en gebruik nu gewoon een trimmer. Op af en toe een uitzondering na, heb ik nu zelden nog last van scheerbulten. (Ik gebruik trouwens ook reeds meer dan een half jaar de BHA 2% liquid van Paula's Choice die ook zeker heeft bijgedragen tot dit mooie resultaat). Van de bulten en onzuiverheden ben ik dus zo goed als vanaf, maar ik zit nog altijd verveeld met de uitgedroogde gedeeltes. Vandaar dat ik nu de continious skin renewal (facial cream) ga gebruiken met 14% glycolic compound (vooral voor zijn vochtinbrengende eigenschappen en de verbetering van de huidstructuur en hoornlaag).
Ik ga dus stilaan proberen over te schakelen van BHA naar AHA, maar eerst ga ik ze nog afwisselend gebruiken.
Voor bovenop de continious renewal complex zoek ik nu nog wel een gepaste moisturizer die het vocht kan vasthouden, maar die absoluut niet mag gaan glimmen of vet maken. Een zo luchtig mogelijk emuslie dus die nauwelijks merkbaar is, zodat ik hem ook in de zomer kan opsmeren. Zulke moisturizers blijken het moeilijkst om vinden..
gister merkte ik ook op dat ik van die rode bultjes in het gezicht had. op mijn wangen en op mijn hals.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef FlaVa het volgende:
Hey Facewash,
Ik zag je post net en vroeg me af of je er zeker van bent dat die bultjes van het scheren komen. Want zelf heb ik dat namelijk ook welleens; van die bulten die dan oppeens verschijnen en dan weer verdwijnen. ( Ik scheer ook Elektrisch met die nieuwe phillipsshave ) . Maar denk je dat het echt door het scheren komt en waarom ?
Thnx
Ik gebruik Mask of Magnaminty van Lush. Vind ik erg prettig, het duurt alleen lang voordat het helemaal is opgedroogd. Check lush.nl voor wat meer informatie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:49 schreef Shazbot het volgende:
Lijkt erop dat dit topic beetje dood is, maar ik vraag het hier toch maar. Ik gebruik al een tijdje 'Pure empreinte' van Lancome als kleimasker (daarvoor eentje van Ester Lauder). Ik wil echter wat anders gaan proberen. Heeft iemand goede ervaringen met een ander reinigend (klei) masker, die hij/zij me zou aanbeveelt?
Je huid moet wennen ana het scheren, gewoon regelmatig doen (dus met regelmaat)quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:41 schreef AirRaid het volgende:
[..]
gister merkte ik ook op dat ik van die rode bultjes in het gezicht had. op mijn wangen en op mijn hals.
nu heb ik mij eergister ook electrisch geschoren. het heeft er gewoon mee te maken dat je huid hier te gevoelig voor is. ik ga me de komende dagen gewoon nat scheren blijft het dan nog zo erg dan ga ik toch maar even langs de huisarts
Wat versta je onder vlekkerig?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef Basso het volgende:
klein vraagje.. ik heb niet echt een probleemhuid, maar wil hem wel goed verzorgen.. Ik gebruik nu al een tijdje face wash en verzorgende creme van L'oreal max expert.. maar mn huid blijft altijd een beetje "vlekkerig"... zou ik van product kunnen veranderen, en zo ja, wat raden jullie aan voor iemand van 21...
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:33 schreef K-mail het volgende:
Als ik nu onder de douche ga, en ga langs mn neus met mn nagel, dan komt er allemaal grijze of witte troep onder mn nagels. Ik denk dat het dode huidcellen zijn ofzo?
Vichy Mag-C does the job bij mee.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:13 schreef SoupNazi het volgende:
Na het douchen heb ik meestal een erg droge huid, en krijg ik vaak schilfertjes op mijn gezicht. Daarvoor wil ik graag een dagcreme kopen, maar welke is aan te raden?
Ik zou gewoon een rondje apotheken en drogisterijen doen, en overal testertjes aanvragen, kun je zelf kijken welke het beste werkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:13 schreef SoupNazi het volgende:
Na het douchen heb ik meestal een erg droge huid, en krijg ik vaak schilfertjes op mijn gezicht. Daarvoor wil ik graag een dagcreme kopen, maar welke is aan te raden?
Ja ik ben er 100% zeker van. Waarom dit zo is weet ik niet. Maar ik weet wel dat het echt door het scheren komt. Waarschijnlijk door de kleine ontstekingetjes die ontstaan tijdens het scheren. Bij de ene vormt dit geen probleem, bij de andere staat er 2-3 dagen later een rode bult (dikke ontsteking). Ik krijg dit zowel bij nat scheren als bij elektrisch scheren, dus doe ik beide al lang niet meer en sindsdien is het veel beter. Ik trim nu met een trimmer van babyliss. Lang niet dezelfde scheerresultaten, maar wel (meestal) bultvrij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:54 schreef FlaVa het volgende:
Hey Facewash,
Ik zag je post net en vroeg me af of je er zeker van bent dat die bultjes van het scheren komen. Want zelf heb ik dat namelijk ook welleens; van die bulten die dan oppeens verschijnen en dan weer verdwijnen. ( Ik scheer ook Elektrisch met die nieuwe phillipsshave ) . Maar denk je dat het echt door het scheren komt en waarom ?
Thnx
Shiseido is een erg fijne lijn. Alleen de scrub krijg ik altijd erg droge handen van, maar wel erg fijne scrub nonetheless.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:49 schreef Basso het volgende:
heeft iemand ervaring met producten van Biotherm homme en Shiseido? Ook MD Formulations spreekt me wel aan.. Ik gebruik nu L'oreal Men Expert maar heb het gevoel dat het zn werk niet zo goed meer doet, dus ik wil me verdiepen in andere (iets duurdere) producten.. Zijn er ergens zaken waar ik monstertjes mee zou kunnen krijgen?
Ff kyken.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef ArendBarend het volgende:
Wat kost een face wash en moisterizer van Shiseido?
Ok.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Vichy Mag-C does the job bij mee.
Veel moeite, ervaringen vragen is makkelijker.quote:Op maandag 29 januari 2007 07:52 schreef K-mail het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een rondje apotheken en drogisterijen doen, en overal testertjes aanvragen, kun je zelf kijken welke het beste werkt.
Je huid is uniek dus aan ervaringen kan je ook weinig hebben. Bij de aptheek willen ze je maar al te graag monsters slijten, ik zou dus maar eens langsgaan en zinspelen dat je tussen twee twijfelt of zo.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Veel moeite, ervaringen vragen is makkelijker.
Ja idd, daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:38 schreef Katseviool het volgende:
Nivea maakt momenteel nogal flink reclame voor de mannenlijn die je een wat meer zomerse look geeft, heb op zich wel interesse echter moet ik niet na 5 dagen opeens oranje uitslaan...
Dus heeft iemand het al aangedruft en kan vertellen of het al dan niet een aanrader is? Heb zelf nameiljk nogal bleke huid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |