* Ltd. eensch is met koffiegastquote:Op zondag 10 december 2006 00:41 schreef koffiegast het volgende:
al die mensen die met chocolade op de proppen komt dat het puistjes en dergelijk kweekt... ik zal je wat vertellen, ik heb een tijdlang zeer veel last van puisten gehad, ik kapte toen paar weken met cola/chocola en vrijwel geen enkel snoep, niets veranderde.
enige wat ik me kan bedenken dat het uberhaupt puisten zou kweken als er hormonen in zitten of stuff dat tot zeer dikke uitschieters qua hormonen.
Het feit dat vrijwel 95% van de dermatologen zeggen dat eten niks ermee heeft te maken schat ik toch wel wat belangrijker in dan wat het volk qua fabeltjes allemaal aanmaakt.
Het feit dat het in jouw probleem niet de oorzaak was, betekent niet dat het niet de oorzaak kan zijn?quote:Op zondag 10 december 2006 00:41 schreef koffiegast het volgende:
al die mensen die met chocolade op de proppen komt dat het puistjes en dergelijk kweekt... ik zal je wat vertellen, ik heb een tijdlang zeer veel last van puisten gehad, ik kapte toen paar weken met cola/chocola en vrijwel geen enkel snoep, niets veranderde.
enige wat ik me kan bedenken dat het uberhaupt puisten zou kweken als er hormonen in zitten of stuff dat tot zeer dikke uitschieters qua hormonen veroorzaken.
Het feit dat vrijwel 95% van de dermatologen zeggen dat eten niks ermee heeft te maken schat ik toch wel wat belangrijker in dan wat het volk qua fabeltjes allemaal aanmaakt.
*was veroorzaken achter zin vergeten.
Kan niet. Een puistje is zeg maar 2 weken in ontwikkeling, dus kun je de volgende dag nooit iets zien.quote:Op zondag 10 december 2006 18:22 schreef Lassekjus het volgende:
100% zeker dat eten wel invloed heeft op je huid. Als ik chocola eet dan zie ik de volgende dag.
Als een situatie 2 dingen bevat, waarvan 1 de grootste oorzaak is en de andere kleinere (dit doet er btw eigenlijk niet toe), je probeert het kleine al te verhelpen. Dit doe je door te kappe met snoepigheid -> Niets verandert -> conclusie de aanpak (kappe met snoep) was niet van belang.quote:Op zondag 10 december 2006 22:36 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Het feit dat het in jouw probleem niet de oorzaak was, betekent niet dat het niet de oorzaak kan zijn?
Snap je wat ik bedoelbeetje vaag uitleggen
ik ook (volgens mn ex), k schijn te vaak serieus te kijken ofzo... volgens mij niet veel aan te doen. geeft tenminste een beetje een volwassen uiterlijk enzo...quote:Op maandag 11 december 2006 20:50 schreef Hezel het volgende:
Ik was laatst in de spiegel aan het kijken...begin best wel een paar frons-rimpels te krijgen op mijn voorhoofd, en een best duidelijk zichtbare rimpel tussen mijn wenkbrauwen. Ben nu 20, is dit normaal? En wat kan ik doen om ze weg te krijgen / te zorgen dat het niet verergerd? Ben trouwens echt een zon-fanaat, en een beetje bang dat het daar aan ligt :|..
Alvast bedankt voor de hulp!
Het bewijst dat er bij jou (nog) een andere oorzaak aan ten grondslag lag, niet dat chocolade geen puisten kan veroorzaken.quote:Op maandag 11 december 2006 00:36 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Als een situatie 2 dingen bevat, waarvan 1 de grootste oorzaak is en de andere kleinere (dit doet er btw eigenlijk niet toe), je probeert het kleine al te verhelpen. Dit doe je door te kappe met snoepigheid -> Niets verandert -> conclusie de aanpak (kappe met snoep) was niet van belang.
zo zie ik hem
Wegkrijgen gaat niet, wat je wel kan doen is:quote:Op maandag 11 december 2006 20:50 schreef Hezel het volgende:
Ik was laatst in de spiegel aan het kijken...begin best wel een paar frons-rimpels te krijgen op mijn voorhoofd, en een best duidelijk zichtbare rimpel tussen mijn wenkbrauwen. Ben nu 20, is dit normaal? En wat kan ik doen om ze weg te krijgen / te zorgen dat het niet verergerd? Ben trouwens echt een zon-fanaat, en een beetje bang dat het daar aan ligt :|..
Alvast bedankt voor de hulp!
http://www.klassiekegeuren.nl/quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wegkrijgen gaat niet, wat je wel kan doen is:
-Gezonde voeding
-Sporten
-Een gezichtscreme gaan gebruiken
-minder fronsen!
Weet er trouwens iemand een online shop waar je Deoleen deo en Armani Black Code kunt bestellen.
Ben erg lui op dit moment
had jij in het begin ook het gevoel dat je huid eerder uitdroogde door Zirh defend dan dat het vocht vast houd?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Japin het volgende:
Ik ben inmiddels een maand bezig met Zirh Clean en Defend. Dit begint echt duidelijk resultaat te geven. Het gaat zo geleidelijk dat je het bijna niet door hebt maar als ik foto's bekijk van een maand geleden zie ik duidelijk verschil. Wat mij verder opvalt is dat mijn huid zichtbaar beter wordt als ik het volhoud om 2 liter water per dag te drinken.
Waar komt trouwens de wijsheid vandaan dat een puistje 2 weken lang in ontwikkeling is?
En wat voor middelen zijn dat dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Japin het volgende:
Ik ben inmiddels een maand bezig met Zirh Clean en Defend. Dit begint echt duidelijk resultaat te geven. Het gaat zo geleidelijk dat je het bijna niet door hebt maar als ik foto's bekijk van een maand geleden zie ik duidelijk verschil. Wat mij verder opvalt is dat mijn huid zichtbaar beter wordt als ik het volhoud om 2 liter water per dag te drinken.
Waar komt trouwens de wijsheid vandaan dat een puistje 2 weken lang in ontwikkeling is?
Ja, maar bij mij werkt het wel. Ik heb echt een vette huid, en Zirh is het eerste wat echt een beetje werkt. Het wordt door mensen met een gevoelige huid ook al snel agressief gevonden. En over het gevoel dat het geeft: Het geeft inderdaad een beetje een uitdrogend gevoel maar wat zou het gevoel moeten zijn van "vocht vasthouden"? maw: ook al houdt het wel vocht vast, je voelt het echt nietquote:Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef flashermx het volgende:
[..]
had jij in het begin ook het gevoel dat je huid eerder uitdroogde door Zirh defend dan dat het vocht vast houd?
Ik heb de acnoclean foam, heb nog al een vettige huid als ik 's avonds thuis kom, maar met die foam kun je wel jaren mee doenquote:Op maandag 18 december 2006 10:15 schreef Mr.M. het volgende:
Afgelopen weekend heb ik Biotherm Homme Cleansing Foam gekocht. Ik heb namelijk een gevoelige huid en vond de andere cleansing gels/creams te "hard". Ik kan niet anders zeggen (nu al, na 2x gebruikt te hebben) dat het zalig spul is! Erg zacht, reinigt erg goed en voor mijn gevoelige huid absoluut niet trekkerig(iets dat ik al erg snel heb). Mochten er mensen twijfelen tussen de cream of de foam van Biotherm dan kan ik voor de gevoelige huid absoluut de eerste aanbevelen. Het is nu enkel nog afwachten hoe lang ik ermee doe.
Japin hoe heb je dat dan steeds vol gehouden 2 liter water per dag?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:25 schreef Japin het volgende:
Zorgen dat je net als een vrouw constant met een fles water rondlooptquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:18 schreef flashermx het volgende:
[..]
Japin hoe heb je dat dan steeds vol gehouden 2 liter water per dag?
k. maken we hem nu gewoon keurig op (zal wel lang duren want hou niet zo van scheren). Stond dacht ik ook op mijn dagcreme dat die gebruikt kan worden na het scheren...quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:24 schreef ArendBarend het volgende:
Ik zou liever altijd de dagcreme gebruiken en dan de balsem laten zitten
Haha, in cola zitten tog allemaal suikers enzo! water vriend, water!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:05 schreef DropjesLover het volgende:
telt cola ook als water in dit geval? k drink hier toch redelijk richting de 1L cola/dag (en nog wat water/melk 's ochtends, chocomel op t werk ed....
k kon misschien naar een gratis schoonheidsbehandeling (@ avondschool waar mn lascursus is) maar k ga maar es op zoek naar zoiets hier in de buurt, zullen vast wel es willen oefenen op mannen![]()
behandeling bestaand uit scrubben en weet ik wat nog niet meer, zolang k er maar weer es goed verzord niet-homo, beetje metro uitzie.
Je wordt er ook niet ziek van. Maar al die kunstmatige suikers en andere troep kunnen ook echt niet goed voor je zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:22 schreef DropjesLover het volgende:
k drink eigenlijk al zeker 3 jaar 1-2 (soms 3) liter cola per dag :| nog nooit echt problemen gehad (ook niet met mn tanden)![]()
mja, tis zo lekker en goedkoop bij de aldi. hoe zit het dan met dingen als dubbelfris? das water + vruchtensap (zonder extra suikers ed)
ordinaire tvp dus?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:01 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook geinteresseerd in huidverzoring van de man en zou graag wat advies willen hebben met wat voor spullen ik 't beste kan beginnen.
Zal misschien vast al in dit topic staan, maar ik moet dringend naar bed op 't moment!
Koffie ontrekt juist vocht daarom is het niet goedquote:Op woensdag 20 december 2006 00:54 schreef DropjesLover het volgende:
aangezien de cola nog steeds vloeibaar is ga ik er van uit dat het grootste deel van de moloculen nog steeds H2O is -> water...
maar koffie is en bekende die net slecht is voor je huid dacht k, met name vanwege de hoeveelheid caffeine (jaja, dat zit ook in cola)
hoe erg koffie is weet ik niet precies maar mijn vader moets na nierstenen gehad te hebben minimaal 2 liter water per dag drinken en daarbij werd gezegd dat koffie juist verkeerd was.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:05 schreef Hammet het volgende:
Hoe erg is dat met koffie dan? Ik drink namelijk zo'n drie bakken koffie per dag, misschien daar toch eens mee gaan stoppen of verminderen...
Hey Facewash,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:17 schreef FaceWash het volgende:
Maandenlang geleden dat ik hier nog gepasseerd ben.
Zit 2low hier nog ?
Had hem graag iets gevraagd, maar anderen die er ook weet van hebben, mogen ook antwoorden natuurlijk!
Ik overweeg om AHA's te gaan gebruiken, en aangezien MD formulations zowat het makkelijkste te verkrijgen is in europa zal ik waarschijnlijk een MD formulations product met AHA's aanschaffen. Op hun website stelde ik echter vast dat ze geen Glycolic acid gebruiken, maar wel één of ander Glycolic compound? Ik had graag geweten of dit wel echt werkt? Of is het slechts een zwak afkooksel van de echte Glycolic acids?
Thx!
Hey pupil,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:07 schreef Pupil het volgende:
[..]
Hey Facewash,
Ik gebruik MD Formulations bijna 4 jaar en bevalt nog steeds super! Glycolic compound werkt ook goed. Volgens mij is het gewoon een woordkeuze die ze hebben gedaan..
Die gebruik ik ook bijna dagelijks, wat ik me nu eigenlijk afvraag hoeveel moet je er nu eigenlijk van gebruiken?quote:Op maandag 8 januari 2007 11:20 schreef Adelante het volgende:
vanmorgen een bosbessen masker van m'n vriending opgesmeerd en laten intrekken, netjes afgewassen en toen nog biotherm age fitness er op gesmeerd: resultaat![]()
twee keer pompen is zat voor gezicht en halsquote:Op maandag 8 januari 2007 11:22 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook bijna dagelijks, wat ik me nu eigenlijk afvraag hoeveel moet je er nu eigenlijk van gebruiken?
Trouwens heb je er resultaten mee geboekt?
maar d'r komt maar zo'n klein beetje uit bij 1 keer drukkenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:38 schreef Soldier2000 het volgende:
Howlyshit dan gebruik je echt een hoop meer dan mij![]()
Maar als je het er in wrijft, ga je dan net zo lang door totdat het ook echt in je huid zit of stop je al eerder dat je voelt dat het nog aan het 'verdampen' is.
jupz.. ik slik ze regelmatig, soms vergeet ik het natuurlijk,.. kan je niet vertellen of het helpt of niet, maar ik slik ze maar uit voorbaat.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef Soldier2000 het volgende:
Heeft er eigenlijk hier iemand ervaring met biergist tabletten?
Ik heb ze heel lang geslikt, en ze hielpen voor geen kont.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:56 schreef Soldier2000 het volgende:
Heeft er eigenlijk hier iemand ervaring met biergist tabletten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |