abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43356264
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef B_BOY het volgende:

[..]

daartom moet je ook in belgie met het ov gaan.
- kost geen zak
- dus de auto laten staan is rendabel
- ze komen wel op tijd
- alle stations worden in zijn belgisch omgeroepen
- als je geen kaartje hebt gekocht kun je die altijd nog in de rtein kopen dus geen boetes
De trein in België op tijd?

Ik dacht het niet hoor, op redelijk wat lijnen is dat gewoon een RAMP.

PS Een dagelijkse treingebruiker, helaas.
pi_43400659
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ff een vraagje aan de belgen hier:

afgelopen zomer zag ik heel veel billboards langs de weg met daarop reclames die moeten voorkomen dat belgen hun auto langs de snelweg zetten.
nu is mijn vraag, waarom zetten zoveel belgen hun auto langs de snelweg?
Omdat we dan nog van die leuke borden zouden zien uiteraard

Geen flauw idee eigenlijk

Wat de wegen betreft, hebben jullie wel gelijk hoor. Onlangs was er bij nog een collega die een lekke band had door een put in de weg. Soms is het echt verschrikkelijk en erger ik me er ook aan. Maar hoe dat in Nederland zit? Daar heb ik dan weer geen idee van

Waar ik me wel aan erger van de Nederlanders is het feit dat jullie blijkbaar dag in dag uit 24/24 met jullie lichten aanrijden. Echt waar het intrigeert mij, maar why? In godsnaam... Why?
pi_43400730
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:16 schreef Symer het volgende:

[..]

Vreselijk is dat idd, die 'Hier had u rechtsaf gemoeten'-borden
Frankrijk is hierin toch nog een pak erger hoor volgens mij Eigenlijk nog nooit een afrit gemist in België op die manier
pi_43400850
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:14 schreef leonieke het volgende:

[..]

Waar ik me wel aan erger van de Nederlanders is het feit dat jullie blijkbaar dag in dag uit 24/24 met jullie lichten aanrijden. Echt waar het intrigeert mij, maar why? In godsnaam... Why?
kan je dat niet zelf verzinnen?

je bent gewoon beter zichtbaar dan, simpel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43400902
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

kan je dat niet zelf verzinnen?

je bent gewoon beter zichtbaar dan, simpel.
Overdag?
Sorry, maar ik zie ook perfect alle auto's die zonder lichten rijden hoor
Op de middag, als alles duidelijk zichtbaar is, moet je volgens mij echt niet met lichten gaan rijden. Ik vind het dan vooral gewoon heel irritant...
pi_43400965
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef leonieke het volgende:

[..]

Overdag?
Op de middag, als alles duidelijk zichtbaar is, moet je volgens mij echt niet met lichten gaan rijden. Ik vind het dan vooral gewoon heel irritant...
ik snap daar ook niets van.
pi_43400968
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ff een vraagje aan de belgen hier:

afgelopen zomer zag ik heel veel billboards langs de weg met daarop reclames die moeten voorkomen dat belgen hun auto langs de snelweg zetten.
nu is mijn vraag, waarom zetten zoveel belgen hun auto langs de snelweg?
pi_43400991
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef leonieke het volgende:

[..]

Overdag?
volgens mij is allang gebleken uit onderzoek dat je ook overdag beter gezien wordt door mensen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43401060
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

volgens mij is allang gebleken uit onderzoek dat je ook overdag beter gezien wordt door mensen.
als je je auto knalgeel verft dan wordt je ook beter gezien. is nog geen reden om het te doen.
pi_43401095
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

als je je auto knalgeel verft dan wordt je ook beter gezien. is nog geen reden om het te doen.
klopt, het is een eigen keus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43401171
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Klopt. Al helemaal bij opkomende of ondergaande zon, als die zon net zo lekker in je zijspiegels schijnt dan kun je anderen ook veel beter zien als ze lichten aan hebben.

Er zijn overigens ook plannen bij de overheid geweest om het verplicht te maken.

Maar goed, je zou ook kunnen vragen: waarom zou je het niet doen?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_43401215
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:29 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Klopt. Al helemaal bij opkomende of ondergaande zon, als die zon net zo lekker in je zijspiegels schijnt dan kun je anderen ook veel beter zien als ze lichten aan hebben.

Er zijn overigens ook plannen bij de overheid geweest om het verplicht te maken.

Maar goed, je zou ook kunnen vragen: waarom zou je het niet doen?
idd, omdat iemand zich eraan kan ergeren? ik vind het belangrijker dat mensen je goed zien. (ergeren is ook opermerken )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43401228
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Tja, alleen doe je gemakkelijker je lichten aan dan dat je je auto geel verft, he? Wat een onzin opmerking
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_43401263
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

idd, omdat iemand zich eraan kan ergeren? ik vind het belangrijker dat mensen je goed zien. (ergeren is ook opermerken )
Dat is wel waar...
En oh ja, kunnen we nog even lachen in de auto met die gekke hollanders
pi_43401289
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:31 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat is wel waar...
En oh ja, kunnen we nog even lachen in de auto met die gekke hollanders
ach ondertussen gebeuren de meest enge ongelukken voorl in belgie

lees hln.be er elk weekend maar op na
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_43401340
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dan mogen ze mij wel eens vertellen hoe je je kan ergeren aan de lampen. Het is al licht buiten dus je kan niet echt verblind worden door de lampen.

Als je met mistlampen aan gaat rijden is het wat anders, maar ik kan me echt niet ergeren aan de verlichting van auto's overdag. Ik vind dat altijd veel prettiger. Daarbij wordt het dan ook een gewoonte en vergeet je het 's avonds niet, want ik zie nog genoeg van die lamlullen die het weten te presteren om zonder lichten aan te rijden in het donker.
pi_43401376
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ach ondertussen gebeuren de meest enge ongelukken voorl in belgie

lees hln.be er elk weekend maar op na
hln.be ... daar zeg je ook iets

Maar de meeste weekendongevallen gebeuren voornamelijk 's avonds, 's nachts of in de vroege ochtend. En dan rijden wij ook wel met licht op
pi_43401616
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Tja, alleen doe je gemakkelijker je lichten aan dan dat je je auto geel verft, he? Wat een onzin opmerking
ja snap ik maar dan nog is het onzinnig want ze zien je beter ja, maar het is niet zo dat ze je anders niet of nauwelijks zien.
pi_43401964
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:41 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja snap ik maar dan nog is het onzinnig want ze zien je beter ja, maar het is niet zo dat ze je anders niet of nauwelijks zien.
Nee dat is waar, maar goed als ik moet kiezen tussen iemand kunnen zien en iemand beter kunnen zien zou ik het wel weten. Vooral, zoals ik al eerder zei, bij laaghangende zon.
pi_43403169
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:53 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee dat is waar, maar goed als ik moet kiezen tussen iemand kunnen zien en iemand beter kunnen zien zou ik het wel weten. Vooral, zoals ik al eerder zei, bij laaghangende zon.
eens
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 9 november 2006 @ 18:34:12 #61
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43403338
Luik is ook een viese kut stad
Internetjosti!
pi_53268926
Belgie..
pi_53268993
quote: