De trein in België op tijd?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
daartom moet je ook in belgie met het ov gaan.
- kost geen zak
- dus de auto laten staan is rendabel
- ze komen wel op tijd
- alle stations worden in zijn belgisch omgeroepen
- als je geen kaartje hebt gekocht kun je die altijd nog in de rtein kopen dus geen boetes![]()
Omdat we dan nog van die leuke borden zouden zien uiteraardquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ff een vraagje aan de belgen hier:
afgelopen zomer zag ik heel veel billboards langs de weg met daarop reclames die moeten voorkomen dat belgen hun auto langs de snelweg zetten.
nu is mijn vraag, waarom zetten zoveel belgen hun auto langs de snelweg?
Frankrijk is hierin toch nog een pak erger hoor volgens mijquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Vreselijk is dat idd, die 'Hier had u rechtsaf gemoeten'-borden![]()
kan je dat niet zelf verzinnen?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waar ik me wel aan erger van de Nederlanders is het feit dat jullie blijkbaar dag in dag uit 24/24 met jullie lichten aanrijden. Echt waar het intrigeert mij, maar why? In godsnaam... Why?
Overdag?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kan je dat niet zelf verzinnen?
je bent gewoon beter zichtbaar dan, simpel.
ik snap daar ook niets van.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Overdag?![]()
Sorry, maar ik zie ook perfect alle auto's die zonder lichten rijden hoor![]()
Op de middag, als alles duidelijk zichtbaar is, moet je volgens mij echt niet met lichten gaan rijden. Ik vind het dan vooral gewoon heel irritant...
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ff een vraagje aan de belgen hier:
afgelopen zomer zag ik heel veel billboards langs de weg met daarop reclames die moeten voorkomen dat belgen hun auto langs de snelweg zetten.
nu is mijn vraag, waarom zetten zoveel belgen hun auto langs de snelweg?
volgens mij is allang gebleken uit onderzoek dat je ook overdag beter gezien wordt door mensen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Overdag?![]()
Sorry, maar ik zie ook perfect alle auto's die zonder lichten rijden hoor![]()
Op de middag, als alles duidelijk zichtbaar is, moet je volgens mij echt niet met lichten gaan rijden. Ik vind het dan vooral gewoon heel irritant...
als je je auto knalgeel verft dan wordt je ook beter gezien. is nog geen reden om het te doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij is allang gebleken uit onderzoek dat je ook overdag beter gezien wordt door mensen.
klopt, het is een eigen keus.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je je auto knalgeel verft dan wordt je ook beter gezien. is nog geen reden om het te doen.
Klopt. Al helemaal bij opkomende of ondergaande zon, als die zon net zo lekker in je zijspiegels schijnt dan kun je anderen ook veel beter zien als ze lichten aan hebben.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij is allang gebleken uit onderzoek dat je ook overdag beter gezien wordt door mensen.
idd, omdat iemand zich eraan kan ergeren? ik vind het belangrijker dat mensen je goed zien. (ergeren is ook opermerkenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Al helemaal bij opkomende of ondergaande zon, als die zon net zo lekker in je zijspiegels schijnt dan kun je anderen ook veel beter zien als ze lichten aan hebben.
Er zijn overigens ook plannen bij de overheid geweest om het verplicht te maken.
Maar goed, je zou ook kunnen vragen: waarom zou je het niet doen?
Tja, alleen doe je gemakkelijker je lichten aan dan dat je je auto geel verft, he? Wat een onzin opmerkingquote:Op donderdag 9 november 2006 17:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je je auto knalgeel verft dan wordt je ook beter gezien. is nog geen reden om het te doen.
Dat is wel waar...quote:Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd, omdat iemand zich eraan kan ergeren? ik vind het belangrijker dat mensen je goed zien. (ergeren is ook opermerken)
ach ondertussen gebeuren de meest enge ongelukken voorl in belgiequote:Op donderdag 9 november 2006 17:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is wel waar...
En oh ja, kunnen we nog even lachen in de auto met die gekke hollanders![]()
Dan mogen ze mij wel eens vertellen hoe je je kan ergeren aan de lampen. Het is al licht buiten dus je kan niet echt verblind worden door de lampen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd, omdat iemand zich eraan kan ergeren? ik vind het belangrijker dat mensen je goed zien. (ergeren is ook opermerken)
hln.be ... daar zeg je ook ietsquote:Op donderdag 9 november 2006 17:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach ondertussen gebeuren de meest enge ongelukken voorl in belgie
lees hln.be er elk weekend maar op na
ja snap ik maar dan nog is het onzinnig want ze zien je beter ja, maar het is niet zo dat ze je anders niet of nauwelijks zien.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, alleen doe je gemakkelijker je lichten aan dan dat je je auto geel verft, he? Wat een onzin opmerking
Nee dat is waar, maar goed als ik moet kiezen tussen iemand kunnen zien en iemand beter kunnen zien zou ik het wel weten.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja snap ik maar dan nog is het onzinnig want ze zien je beter ja, maar het is niet zo dat ze je anders niet of nauwelijks zien.
eensquote:Op donderdag 9 november 2006 17:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar goed als ik moet kiezen tussen iemand kunnen zien en iemand beter kunnen zien zou ik het wel weten.Vooral, zoals ik al eerder zei, bij laaghangende zon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |