Nee dat doet ie niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat doet hij wel. Voor een paar zedtels. Werkelijk zum kotzen, moreel uiterst verwerpelijk.
Hij is niet alleen in VBL een relnicht zo te zienquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat jij gewoon een relkloon bent van yvonne ofzo!![]()
Ik lees prima en zie alleen maar rookgordijnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
Het heeft geen zin om dit te posten. Sommigen willen gewoon niet lezen.
Nee, je verdraait opzettelijk en kwaadaardig. Jammer. Is niet mijn manier om over de politiek te praten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik lees prima en zie alleen maar rookgordijnen.
'Wij blijven de moord veroordelen, maar we moeten zorgvuldig zijn met het begrip genocide,' zei Bos.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar zegt Bos dan dat het geen genocide was???
Je leest ehct niet he
Ga je weer schelden als je je gelijk niet krijgt? Hoe oud ben jij eik? Drie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Het heeft geen zin om een discussie te voeren als je geen eens een krant kan lezen, prutser
Jij vindt dat we niet zorgvuldig moeten zijn met het begrip genocide?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
'Wij blijven de moord veroordelen, maar we moeten zorgvuldig zijn met het begrip genocide,' zei Bos.
Dit lijkt mij als een soort van diplomatieke uitspraak die gelijk staat aan dat hij het geen genocide vindt.
Bij de 'Armeense kwestie' niet nee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij vindt dat we niet zorgvuldig moeten zijn met het begrip genocide?
Wie scheldt er nou man. Jij doet hier al maanden niks anders - nooit iets inhoudelijks alleen maar bashen en trollen. Ik zal weer eens een ban voor je aanvragenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga je weer schelden als je je gelijk niet krijgt? Hoe oud ben jij eik? Drie?
WE hebben daar niet over te oordelen. Het is allang vastgesteld door Universiteiten, Onderzoekers, Internationale organisaties etc etc.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dus bij sommige zaken moeten we minder zorgvuldig zijn dan andere. Je snijdt wel de kern van het probleem aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij de 'Armeense kwestie' niet nee.
Zo lang ik Bos geen inhoudelijk gelijk geef, noem jij het bashen. Dat is jouw stijl. Dat is jouw manier om over politiek te eh, neuzelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
Nee, je verdraait opzettelijk en kwaadaardig. Jammer. Is niet mijn manier om over de politiek te praten.
Succes met het bashen
Die vinden niet dat we zorgvuldig moeten zijn met de term genocide?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
WE hebben daar niet over te oordelen. Het is allang vastgesteld door Universiteiten, Onderzoekers, Internationale organisaties etc etc.
vraag er dan ook meteen één voor jezelf aanquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie scheldt er nou man. Jij doet hier al maanden niks anders - nooit iets inhoudelijks alleen maar bashen en trollen. Ik zal weer eens een ban voor je aanvragen
Moeten we ook zorgvuldig zijn met het begrip "schep"?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
Omdat het in sommige gevallen toch overduidelijk is en je het beestje toch gewoon bij zijn naam mag noemen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dus bij sommige zaken moeten we minder zorgvuldig zijn dan andere. Je snijdt wel de kern van het probleem aan.
Je doet net of het woord altijd te pas en te onpas gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent nog niet zo lang unbanned dus je doet je best maar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo lang ik Bos geen inhoudelijk gelijk geef, noem jij het bashen. Dat is jouw stijl. Dat is jouw manier om over politiek te eh, neuzelen.
En als iemand naar je uitvalt, ga je jengelen als een kleuter bij de mods.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
Wie scheldt er nou man. Jij doet hier al maanden niks anders - nooit iets inhoudelijks alleen maar bashen en trollen. Ik zal weer eens een ban voor je aanvragen
Het stoort me mateloos dat iedereen op de achterste benen staat als er vergelijkingen worden getrokken met de WOII maar hier mag de term genocide gebruikt worden terwijl de meeste users geen fluit van de hele situatie afweten maa rhet wel leuk vinden om Turkijke aan te vallen of Bos te bashen. Zo matig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je doet net of het woord altijd te pas en te onpas gebruikt wordt.
Geef eens een voorbeeld van ´´geblokkeerd onderzoek´´? Je bent ook van alle markten thuis, he.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat Bos volkomen gelijk heeft. Het woord genocide wordt ook te gemakkelijk in de mond genomen en dat heeft tot nu bij voortduring de discussie en het onderzoek geblokkeerd.
Nee. De gehele VOC kwestie staat hier los van.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dus bij sommige zaken moeten we minder zorgvuldig zijn dan andere. Je snijdt wel de kern van het probleem aan.
Het woord genocide is juist een van de weinige woorden die niet door linkse kerk is gebruikt om tegenstanders zwart te maken. I.t.t. fascist, racist en hele verdere meuk van inmiddels betekenisloze woorden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Die vinden niet dat we zorgvuldig moeten zijn met de term genocide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |