Muahahahahaquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ja, toen ging het over het CDA.
Je bedoelt moslim-extremisten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:40 schreef oheng het volgende:
Hey ik heb een geniaal idee he, als Bos nu eens de benaming van de holocaust verandert in "het jodenvraagstuk", misschien krijgt hij dan ook stemmen van rechts-extremistische kant? Dat kan de PvdA toch al gauw een extra zetel opleveren!
Nooit gedacht dat SCH van donkere afkomst is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ok! maar eerst even bukken!
[afbeelding]
Nee, hoor ook op omroepbrabant werd het op deze manier gemeld. Is dus geen getint Elsevier gedoe is gewoon een ziekmakende draaikont actie van Bosquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Hoe een getint Elsevier-artikel de indruk kan wekken dat Bos dat Armeense gedoe ontkent. Briljant gebruik van verwrongen citaten. Petje af.
Idd, want hij nu laat zien is compleet ethisch onverantwoord. Heel Nederland zou achter zijn oren moeten krabben en een andere partij kiezen. Van mijn part stemmen ze massaal op de SP. Maar zo iemand als Bos hoort gewoon niet in het Kabinetquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef speknek het volgende:
Zonde. Ik zat te overwegen op hem te stemmen, kan ie nu wel vergeten. Werkelijk schandalig hoe hij alle vormen van ethiek overboord flikkert voor een paar extra stemmen.
En dat vooral om die Zielige Minderheid niet te beledigen. Er zijn geen woorden voor om dit te beschrijven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef speknek het volgende:
Werkelijk schandalig hoe hij alle vormen van ethiek overboord flikkert voor een paar extra stemmen.
Joh, het gaat omk het draaien. Niet om de kwestie zelf, want daar ontkent ie niets. Wel verkleint ie het m.i., maar het gaat me vooral om de draai in deze kwestie..quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Hoe een getint Elsevier-artikel de indruk kan wekken dat Bos dat Armeense gedoe ontkent. Briljant gebruik van verwrongen citaten. Petje af.
Mij ook wel. Ik vind niet dat iemand zich per se krachtig hoeft uit te spreken over de genocide, alhoewel ik de huidige bewoording zwak vind en vooral revisionisme in de kaart lijkt te spelen, hij had beter kunnen zeggen 'of iets al dan niet genocide is, is een zaak voor wetenschappers, niet voor politici', dan zou ik prima door een deur met hem kunnen. Het gaat er inderdaad om dat hij zich eerst krachtig uitspreekt, dan merkt dat hij stemmen verliest, en dus over de rug van bijna 1 miljoen vermoorde mensen krampachtig probeert terug te krabbelen, alleen (naar het lijkt) om wat stemmen te winnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef Ali Salami het volgende:
Joh, het gaat omk het draaien. Niet om de kwestie zelf, want daar ontkent ie niets. Wel verkleint ie het m.i., maar het gaat me vooral om de draai in deze kwestie..
Wat zou de andere reden dan kunnen zijn ?? kan er niet opkomen....quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Mij ook wel. Ik vind niet dat iemand zich per se krachtig hoeft uit te spreken over de genocide, alhoewel ik de huidige bewoording zwak vind en vooral revisionisme in de kaart lijkt te spelen, hij had beter kunnen zeggen 'of iets al dan niet genocide is, is een zaak voor wetenschappers, niet voor politici', dan zou ik prima door een deur met hem kunnen. Het gaat er inderdaad om dat hij zich eerst krachtig uitspreekt, dan merkt dat hij stemmen verliest, en dus over de rug van bijna 1 miljoen vermoorde mensen krampachtig probeert terug te krabbelen, alleen (naar het lijkt) om wat stemmen te winnen.
Het gaat niet om het ontkennen, want dat doet hij idd niet. Maar dat hij een zinloze definitiekwestie ervan wil maken en om de hete brij heen draait, dat is vrij ernstig te noemenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Precies jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef speknek het volgende:
Mij ook wel. Ik vind niet dat iemand zich per se krachtig hoeft uit te spreken over de genocide, alhoewel ik de huidige bewoording zwak vind en vooral revisionisme in de kaart lijkt te spelen, hij had beter kunnen zeggen 'of iets al dan niet genocide is, is een zaak voor wetenschappers, niet voor politici', dan zou ik prima door een deur met hem kunnen. Het gaat er inderdaad om dat hij zich eerst krachtig uitspreekt, dan merkt dat hij stemmen verliest, en dus over de rug van bijna 1 miljoen vermoorde mensen krampachtig probeert terug te krabbelen, alleen (naar het lijkt) om wat stemmen te winnen.
Als het een paar miljoen flikkers waren geweest en het verdonk was geweest had jij moord en brand geroepen, triest mannetjequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat Bos volkomen gelijk heeft. Het woord genocide wordt ook te gemakkelijk in de mond genomen en dat heeft tot nu bij voortduring de discussie en het onderzoek geblokkeerd.
Pardon? Alsof ik zeg dat er niks is gebeurd. Hou toch even op manquote:Op woensdag 8 november 2006 07:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Als het een paar miljoen flikkers waren geweest en het verdonk was geweest had jij moord en brand geroepen, triest mannetje
Ja, goh, hoe zou dat nou komen. Het heeft er niets mee te maken dat het Bos is, want zoals ik zei, ik overwoog op hem te stemmen. Het heeft ermee te maken dat het eerst officieel partijstandpunt is dat het een genocide is, maar zodra het blijkt dat ze stemmen kwijt zijn geraakt, er ruimte is om daarover te onderhandelen. Alsof er ruimte is om te onderhandelen over een massaslachting.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:22 schreef SCH het volgende:
Het gaat mij puur om het gebruik van die term genocide en ik ben door de hele opnieuw aangezwengelde discussie tot de conclusie gekomen is dat je de conclusie van Bos op zijn minst kan overwegen. Daar valt in dit topic niet over te praten omdat het Bos is en dat iedereen in het kielzog van Verhagen en het CDA dan begint te miesemuizen over draaikonterij.
Nee, er is geen ruimte om te onderhandelen over een massaslachting - dat zou betekenen dat je de ernst en de feiten in twijfel trekt, dat zie ik hier niet gebeuren. Maar je kan toch lering trekken uit wat je hoort. Ik kan niet in het hoofd van de PvdA-leiders kijken, gelukkig maar, dus weet niet waarom zij het doen. Ik weet alleen dat ik dit inzicht deel en er aanvankelijk ook wat anders in stond. Dus ik kan het wel meevoelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, goh, hoe zou dat nou komen. Het heeft er niets mee te maken dat het Bos is, want zoals ik zei, ik overwoog op hem te stemmen. Het heeft ermee te maken dat het eerst officieel partijstandpunt is dat het een genocide is, maar zodra het blijkt dat ze stemmen kwijt zijn geraakt, er ruimte is om daarover te onderhandelen. Alsof er ruimte is om te onderhandelen over een massaslachting.
Inzichten kunnen ook veranderen door andere zaken dan wetenschappelijke ontwikkelingen. Dat het verdacht is, zal best, boeit me verder niet. Noem me een partij die niet opportunisch is momenteel?quote:Op woensdag 8 november 2006 08:34 schreef speknek het volgende:
Wanneer dat gebeurt op basis van nieuwe inzichten niet nee, maar wetenschappelijk is er niets veranderd, dus hun 'inzichten' zijn op z'n minst gezegd verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |