quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Das lang geleden. Ik fietste gisteren nog door de zwanestraat, en moest even aan je denken. Hoe is het met je?
Dat is wellicht een wijs besluit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:07 schreef Soempie het volgende:
nee
als de vraag te moeilijk is laat ik hem gewoon open en dan mag iemand anders wel een nieuwe doen![]()
Ha!quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:44 schreef SaskiaR het volgende:
'Cat, cat, where are you??' Ik zie het zo voor me, maar hoe ie heet:S
muttsquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:48 schreef Soempie het volgende:
wie zijn dit of welke strip?
[afbeelding]
[afbeelding]
geen ideequote:Op dinsdag 7 november 2006 09:23 schreef Lienekien het volgende:
In welke film speelt een rode kat, genaamd 'Cat', met name een rol in een sleutelscène op het eind?
Kende ze alleen in zwquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:57 schreef Soempie het volgende:
Supersheep +2Mutts it is!
Mooch and Earl
[afbeelding]
zo had ik het dus moeten typen jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:08 schreef Soempie het volgende:
tiffanys
Supersheep + 2quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:08 schreef Supersheep het volgende:
Tifanny's
Nee, dubbel F, één nquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Supersheep + 2
En de spelling is correct, hoor!
Deep blue something.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Breakfast at Tiffany's
peaceman +2quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:15 schreef peaceman het volgende:
Deep Blue Something - Breakfast at tiffany's
SaskiaR +2quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:26 schreef SaskiaR het volgende:
Tantaluskwelling
altijd nog beter dan syfilisquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet denken aan Sysifus.
I wish I was back in Liverpoolquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:28 schreef SaskiaR het volgende:
Pff dat ging effe wat makkelijker:)
Welke folksong wordt vaak door Ierse voetbalsupporters gezongen?
Ik had de spelling toch fout.quote:
quote:Volgens een oud grieks verhaal moest Sisyfus, de stichter van Korinthe, als straf voor zijn daden in de onderwereld, een groot, zwaar rotsblok de berg opsleuren. Maar iedere keer als Sisyfus het karwei geklaard had, rolde het rotsblok naar beneden en moest de zware arbeid weer opnieuw beginnen.
Of je steld een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Nee... anders parkeer ik 'm wel, en mag iemand anders een vraag stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |