Volgens mij zei Van Basten precies hetzelfde bij Studio Voetbal en doelde hij daar op, maar ik kan er ook naast zitten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:02 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik vond je post helemaal niet kritisch ofzo, eigenlijk wel heel zinvol. Dus waar die reactie van die flashwin vandaan komt...
Hij komt niet terug. En Sneijder vertrekt deze zomer bij Ajax ben ik bang.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Volgend jaar maar met Gabri en Sneijder op het middenveld bij Ajax![]()
![]()
Gabri gaat niet weg verwacht ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:47 schreef Beschouw het volgende:
En Gabri staat in de belangstelling van Liverpool
Wat moet hij daar nou weerquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:47 schreef Beschouw het volgende:
En Gabri staat in de belangstelling van Liverpool
6e ofzo ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
Zo, de hoeveelste finale van Clarence wordt dit?
Dat ook, maar hij controleert het spel van Milan gewoon....vertragen op momenten dat het moet, spelers goede richting opsturen, alles. Fantastisch, van Basten moet gewoon de ploeg om hem heen bouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:19 schreef jaspah het volgende:
beste goal idd en een mooie assist
Echt ongelovelijk^9897897877quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef navigator het volgende:
En dan te bedenken dat kneuzen als Landzaat in Oranje de voorkeur krijgen![]()
El Presidente (volgens Evert dan)
Netjes die goal ja, hoor je die commetator: Wat een klasse, wat een techniek, ik snap nog steeds niet waarom die jonge maar 2 min in het Nederlands Elftal speeltquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef DrDentz het volgende:
Wat een goal man net. Ik dacht echt OohOohOohOoohh
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is na Seedorf de meeste overschatte speler in Europa
quote:
6e keer toch? Of was ie er in 96 al niet meer bij?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
En hij kan voor de vijfde keer een Champions League spelen, en proberen om vier keer te winnen. Mooie cijfers.
Neequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
6e keer toch? Of was ie er in 96 al niet meer bij?
Toen speelde hij al voor Sampdoriaquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hij is naar de CL finale gelijk naar Sampdoria gegaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Niet naar huis?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is naar de CL finale gelijk naar Sampdoria gegaan.
Moet het niet zijn dat Van Basten probeert Seedorf te vernederen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef Flashwin het volgende:
deze speler probeert van Basten te vernederen door hem 2 minuten te laten meespelen in Oranjeschande
Vrij matig inderdaad, dat doelpunt was kwalitatief erg bedroevend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef Panick het volgende:
Wat speelde held Clarence weer ongelooflijk slecht.
Overgewaardeerde kutvoetballer.
Marco?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef Panick het volgende:
Wat speelde held Clarence weer ongelooflijk slecht.
Overgewaardeerde kutvoetballer.
Haha stakker, totaal geen verstand van voetbal. Elke bal was goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vrij matig inderdaad, dat doelpunt was kwalitatief erg bedroevend.
Totaal geen verstand van sarcasmequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Haha stakker, totaal geen verstand van voetbal. Elke bal was goed.
De enige stakker hier ben jij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Haha stakker, totaal geen verstand van voetbal. Elke bal was goed.
Je moet wel een complete randdebiel zijn om te beweren dat Seedorf geen goede voetballer is.quote:
Ga er even over door anders, moet je je brood voor morgen niet smeren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:06 schreef Panick het volgende:
[..]
Je moet wel een complete randdebiel zijn om te beweren dat Seedorf geen goede voetballer is.
En zo dom als DAM zijn er maar heel weinig hoor.
Dat is weer net iets te veel van het goede.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:26 schreef erkel het volgende:
Grootse voetballer. Hij zorgt er bijna persoonlijk voor dat Milan de CL-finale haalt (assist + doelpunt). Hij kan zo meedingen voor Europees Voetballer van het jaar.
Dat had ik lange tijd terug ook al eens vermeld maar men wou toen lukraak het topic naar ONZ verplaatsen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:51 schreef Djensen het volgende:
Ze zouden het Nederlands elftal om hem heen moeten bouwen
Hij is erg bepalend geweest voor Milan in de CL knock-out rondes. Hoe belangrijk hij is voor Milan in de serie A kan ik niet goed bepalen, omdat ik daar te weinig van zie. Milan doet het niet echt geweldig, dat weet ik wel. Maar als je één van de steunpilaren bent van een CL-finalist/winnaar(?) dan ben je dit seizoen één van de beste van Europa.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat is weer net iets te veel van het goede.
Milan niet goed bezig in de serie A? je ziet idd te weinig ervan jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij is erg bepalend geweest voor Milan in de CL knock-out rondes. Hoe belangrijk hij is voor Milan in de serie A kan ik niet goed bepalen, omdat ik daar te weinig van zie. Milan doet het niet echt geweldig, dat weet ik wel.
Niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Milan doet het niet echt geweldig, dat weet ik wel.
Hmm ok 3equote:Op donderdag 3 mei 2007 00:12 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Milan niet goed bezig in de serie A? je ziet idd te weinig ervan ja![]()
Rob Rensebrink op het WK 78quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar niet op het EK in engeland![]()
Mijn god, één gemiste penalty.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Milan heeft 8 punten in mindering gekregen, anders zou men Roma in de nek hijgen. Inter is dit jaar een verhaal apart en Milan heeft zich meer gericht op de CL aangezien de Scudetto dit jaar met de puntenaftrek moeilijk was geworden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij is erg bepalend geweest voor Milan in de CL knock-out rondes. Hoe belangrijk hij is voor Milan in de serie A kan ik niet goed bepalen, omdat ik daar te weinig van zie. Milan doet het niet echt geweldig, dat weet ik wel. Maar als je één van de steunpilaren bent van een CL-finalist/winnaar(?) dan ben je dit seizoen één van de beste van Europa.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:21 schreef vivelafete het volgende:
Zou het toeval zijn dat de naam Clarence Seedorf met CL begint?![]()
moet jij niet terug naar de middelbare school om weer taallessen te volgen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet het niet zijn dat Van Basten probeert Seedorf te vernederen?![]()
buijsquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Seedorf kan niet voetballen
Hij speelt ongeveer een keer per jaar een goede wedstrijd en dan is hij geweldig volgens 020
Jij mag wel met hem mee hoor..quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
moet jij niet terug naar de middelbare school om weer taallessen te volgen?
on·we·tend (bn.)quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:55 schreef Smeich het volgende:
am·bi·gu (bn.)
1 meer dan één betekenis hebbend => dubbelzinnig
voor de onwetenden onder ons
Als je even verder had gelezen, dan had je gezien dat ik mijn fout had gecorrigeerdquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Milan heeft 8 punten in mindering gekregen, anders zou men Roma in de nek hijgen. Inter is dit jaar een verhaal apart en Milan heeft zich meer gericht op de CL aangezien de Scudetto dit jaar met de puntenaftrek moeilijk was geworden.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:21 schreef vivelafete het volgende:
Zou het toeval zijn dat de naam Clarence Seedorf met CL begint?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:57 schreef Pritt het volgende:
Wat een balcontrole.![]()
Danny Landzaat kan dit alleen met een ballon.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:30 schreef DANILXL het volgende:
Ik wist niet dat Seedorf bij inter had gespeeld
nog zo een kneusquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:29 schreef Panick het volgende:
[..]
Jij mag wel met hem mee hoor..
Beetje aan je zinsopbouw sleutelen.
Dat was meer beeldvorming dan realiteit, mijns inziens.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef toma het volgende:Seedorf
Wat is die jongen veranderd van een luie arrogante voetballer tot een voetballer met een uitstekende mentaliteit en vechtlust, daardoor zijn zn voetbal-kwaliteiten ook beter naar voren gekomen.
Dat denk ik ook. Zo'n speler komt natuurlijk nooit bij clubs als Sampdoria, Real Madrid, Ac en Inter Milaan als ie geen flikker uitvreet, luie jongens worden/werden hard aangepakt bij zulke clubs. Het EK 2004 vond ik hem trouwens ook al goed, de eindrondes daarvoor werd ie nooit echt goed gebruikt, al hielp z'n eigenwijze gedrag daar ook niet echt bij natuurlijk. Want een hele sterke eigen mening heeft ie natuurlijk altijd al gehad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:50 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat was meer beeldvorming dan realiteit, mijns inziens.
Hoofdletters gebruiken ga je ook niet dood aan hoor, Aliquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
nog zo een kneus![]()
ontopic: Clarence laat weer zn klasse zien in de wedstrijden dat het er om gaat.![]()
quote:Gut wat was hij goed, gruwelijk gewoon. Versnellend, vertragend en volwassen. Voorbereider én maker van een doelpunt, zoals hij met hetzelfde kunststukje enkele weken eerder ook al de machtigste man van München was. Een majesteit op het middenveld. Weldadige rust en enorme power ineen, niet te genaken.
[...]
Zijn spel heeft een haast spirituele kracht gekregen, een ruimer blikveld en dus ook een strategisch karakter. Alsof hij eindelijk in balans is met de wereld en met zichzelf, in balans ook in dat prachtige elftal van Milaan.
een sticker en een krul voor jou omdat je er zoveel waarde aan hechtquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Hoofdletters gebruiken ga je ook niet dood aan hoor, Ali.
Perfect verwoord!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:12 schreef knnth het volgende:
VI #19, pagina 88/89, column van Peter Wekking
[..]
quote:Seedorf sluit af bij Milan
Afsluiten bij zijn eerste club Ajax, dat ziet Clarence Seedorf zichzelf niet meer doen. De middenvelder van AC Milan heeft tegenover La Gazzetta dello Sport aangegeven niet meer te willen vertrekken bij de Italiaanse grootmacht. “Op mijn 34ste wil ik niet meer van club veranderen”, liet de Nederlander optekenen.
Seedorf begon zijn voetballoopbaan in 1992 bij Ajax. Vervolgens verdedigde hij de kleuren van Sampdoria, Real Madrid, Internazionale en AC Milan. In ruim tien jaar tijd groeide hij uit tot de meest succesvolle Nederlandse voetballer aller tijden. De cirkel rond maken met een laatste transfer naar Ajax zagen vooral veel supporters van de Amsterdamse club wel zitten.
De 31-jarige international zelf ziet echter weinig in die optie. Seedorf is nog altijd hongerig naar prijzen en wil nog wat trofeeën aan zijn palmares bijschrijven. Te beginnen met de Champions League.
Evenals twee jaar geleden ontmoet AC Milan het Engelse Liverpool in de finale. Toen bogen The Reds een 3-0 achterstand om tot 3-3, waarna zij de penalty’s beter namen en de Champions League binnen haalden. “Maar ik zou tekenen voor zo een wedstrijd als toen in Istanbul”, zei Seedorf. “We domineerden toen het duel. Als we het nog eens twintig keer over zouden kunnen doen, dan zouden wij ze allemaal winnen.”
Jammer, ik wou hem graag in Nederland weer zien spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |