Volgens mij zei Van Basten precies hetzelfde bij Studio Voetbal en doelde hij daar op, maar ik kan er ook naast zitten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:02 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik vond je post helemaal niet kritisch ofzo, eigenlijk wel heel zinvol. Dus waar die reactie van die flashwin vandaan komt...
Hij komt niet terug. En Sneijder vertrekt deze zomer bij Ajax ben ik bang.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Volgend jaar maar met Gabri en Sneijder op het middenveld bij Ajax![]()
![]()
Gabri gaat niet weg verwacht ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:47 schreef Beschouw het volgende:
En Gabri staat in de belangstelling van Liverpool
Wat moet hij daar nou weerquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:47 schreef Beschouw het volgende:
En Gabri staat in de belangstelling van Liverpool
6e ofzo ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
Zo, de hoeveelste finale van Clarence wordt dit?
Dat ook, maar hij controleert het spel van Milan gewoon....vertragen op momenten dat het moet, spelers goede richting opsturen, alles. Fantastisch, van Basten moet gewoon de ploeg om hem heen bouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:19 schreef jaspah het volgende:
beste goal idd en een mooie assist
Echt ongelovelijk^9897897877quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef navigator het volgende:
En dan te bedenken dat kneuzen als Landzaat in Oranje de voorkeur krijgen![]()
El Presidente (volgens Evert dan)
Netjes die goal ja, hoor je die commetator: Wat een klasse, wat een techniek, ik snap nog steeds niet waarom die jonge maar 2 min in het Nederlands Elftal speeltquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef DrDentz het volgende:
Wat een goal man net. Ik dacht echt OohOohOohOoohh
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is na Seedorf de meeste overschatte speler in Europa
quote:
6e keer toch? Of was ie er in 96 al niet meer bij?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:38 schreef RayMania het volgende:
En hij kan voor de vijfde keer een Champions League spelen, en proberen om vier keer te winnen. Mooie cijfers.
Neequote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
6e keer toch? Of was ie er in 96 al niet meer bij?
Toen speelde hij al voor Sampdoriaquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hij is naar de CL finale gelijk naar Sampdoria gegaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Niet naar huis?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is naar de CL finale gelijk naar Sampdoria gegaan.
Moet het niet zijn dat Van Basten probeert Seedorf te vernederen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef Flashwin het volgende:
deze speler probeert van Basten te vernederen door hem 2 minuten te laten meespelen in Oranjeschande
Vrij matig inderdaad, dat doelpunt was kwalitatief erg bedroevend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef Panick het volgende:
Wat speelde held Clarence weer ongelooflijk slecht.
Overgewaardeerde kutvoetballer.
Marco?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:52 schreef Panick het volgende:
Wat speelde held Clarence weer ongelooflijk slecht.
Overgewaardeerde kutvoetballer.
Haha stakker, totaal geen verstand van voetbal. Elke bal was goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vrij matig inderdaad, dat doelpunt was kwalitatief erg bedroevend.
Totaal geen verstand van sarcasmequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Haha stakker, totaal geen verstand van voetbal. Elke bal was goed.
De enige stakker hier ben jij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Haha stakker, totaal geen verstand van voetbal. Elke bal was goed.
Je moet wel een complete randdebiel zijn om te beweren dat Seedorf geen goede voetballer is.quote:
Ga er even over door anders, moet je je brood voor morgen niet smeren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:06 schreef Panick het volgende:
[..]
Je moet wel een complete randdebiel zijn om te beweren dat Seedorf geen goede voetballer is.
En zo dom als DAM zijn er maar heel weinig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |