Dat is weer net iets te veel van het goede.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:26 schreef erkel het volgende:
Grootse voetballer. Hij zorgt er bijna persoonlijk voor dat Milan de CL-finale haalt (assist + doelpunt). Hij kan zo meedingen voor Europees Voetballer van het jaar.
Dat had ik lange tijd terug ook al eens vermeld maar men wou toen lukraak het topic naar ONZ verplaatsen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:51 schreef Djensen het volgende:
Ze zouden het Nederlands elftal om hem heen moeten bouwen
Hij is erg bepalend geweest voor Milan in de CL knock-out rondes. Hoe belangrijk hij is voor Milan in de serie A kan ik niet goed bepalen, omdat ik daar te weinig van zie. Milan doet het niet echt geweldig, dat weet ik wel. Maar als je één van de steunpilaren bent van een CL-finalist/winnaar(?) dan ben je dit seizoen één van de beste van Europa.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat is weer net iets te veel van het goede.
Milan niet goed bezig in de serie A? je ziet idd te weinig ervan jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij is erg bepalend geweest voor Milan in de CL knock-out rondes. Hoe belangrijk hij is voor Milan in de serie A kan ik niet goed bepalen, omdat ik daar te weinig van zie. Milan doet het niet echt geweldig, dat weet ik wel.
Niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Milan doet het niet echt geweldig, dat weet ik wel.
Hmm ok 3equote:Op donderdag 3 mei 2007 00:12 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Milan niet goed bezig in de serie A? je ziet idd te weinig ervan ja![]()
Rob Rensebrink op het WK 78quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar niet op het EK in engeland![]()
Mijn god, één gemiste penalty.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Milan heeft 8 punten in mindering gekregen, anders zou men Roma in de nek hijgen. Inter is dit jaar een verhaal apart en Milan heeft zich meer gericht op de CL aangezien de Scudetto dit jaar met de puntenaftrek moeilijk was geworden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij is erg bepalend geweest voor Milan in de CL knock-out rondes. Hoe belangrijk hij is voor Milan in de serie A kan ik niet goed bepalen, omdat ik daar te weinig van zie. Milan doet het niet echt geweldig, dat weet ik wel. Maar als je één van de steunpilaren bent van een CL-finalist/winnaar(?) dan ben je dit seizoen één van de beste van Europa.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:21 schreef vivelafete het volgende:
Zou het toeval zijn dat de naam Clarence Seedorf met CL begint?![]()
moet jij niet terug naar de middelbare school om weer taallessen te volgen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet het niet zijn dat Van Basten probeert Seedorf te vernederen?![]()
buijsquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |