quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:03 schreef Repeat het volgende:
Ludiek hoorBen benieuwd.
Maar wat wil je hier uiteindelijk mee? Of wil je alleen bewijzen dat het "kan" ?
Want je kan er echt niet mee op reis me dunkt...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hey, ik zag iemand met jouw...
![]()
laat maar...
vooral die laatste met al die spuitbusverf is tofquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:20 schreef Youssef het volgende:
http://www.break.com/inde(...)oto_prank_part2.html
Nou......,quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
JIJ ziet de foto zaterdag...
En mijn bed is nog steeds voor MIJ.
quote:Op zondag 24 december 2006 10:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou......,
dat viel even tegen he !![]()
Wie heeft er nou in je bed geslapen ?
nou nou nou nou ??
JIJ iig niet he ?
quote:Op maandag 25 december 2006 01:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik wil foto's zien!
van nokwanda in mijn bed of wat ?quote:Op maandag 25 december 2006 01:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik wil foto's zien!
Die niet komtquote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Kan nauwelijks geloven dat dit werd toegelaten..
Wachten op de foto's dus.
Dat was 10 dagen geleden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Oversight het volgende:
In afwachting van een geldige reden om m niet te verstrekken wordt mijn ID-kaart morgen weggestuurd naar de printer, volgende week klaar...
Min Id-kaart gaat afgegeven worden, tenzij de burgemeester met een redelijk bezwaar kan komen voordat ik het volgende week moet ophalen....
Zodra ik m binnen heb gaat de foto online.
Als het een hoax is niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef LadyXochi het volgende:
Horen grappen niet grappig te zijn?
Yepquote:
Opgepakt door de AIVD en uitgezet door Verdonkquote:Op zondag 31 december 2006 09:47 schreef Oksel het volgende:
Ik geloof het nog wel een beetje.. maar waar is Oversight?
chaotisch zoals altijdquote:Op zondag 31 december 2006 09:47 schreef Oksel het volgende:
Ik geloof het nog wel een beetje.. maar waar is Oversight?
Nee dus.quote:Op zondag 31 december 2006 18:43 schreef longinus het volgende:
Komen die foto's dit jaar nog ?
Beetje zwak hè.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:42 schreef Repeat het volgende:
jammer dat ie dan gewoon niet meer antwoord, ipv even te melden dat zn plannetje mislukt is
Uitgebreide samenvatting komt na de foto's?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Moest tot drie keer toe mijn plan wijzigen, maar heb volgehouden en alles lijkt in orde.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:45 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Uitgebreide samenvatting komt na de foto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |