Bedoel je nou of jij keus hebt?quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
Lady kan de trap nog niet op, dus die ligt zowieso op de bank.
Nokwanda, of geen Nokwanda...
Dat je het durft en doetquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
Heb gekozen voor een vrij onschuldige maar voor dit doel perfect geschikte "gothic-look", met een oversight-smaakje...
Hoofd EN oren bedekt, en flink zwarte make-up.
Dat alle primaire kenmerken waarop de gezichtsscan is gebaseerd zijn gewijzigd zal niemand opvallen die me niet kende voor deze make-over, de ambtenaar viel niet over de make-up, wel over de bedekte oren en hoofd.
Ooraanzet werd volledig verplaatst met lijm, neusaanzet idem aan beide kanten.
Afstand tussen kortste lijn tussen beide over verkleind m.b.v.marsepein opvullung met zwarte makeup eroverheen.
Ging perfect.
het vrijgeven van die foto zou het toekenningstraject negatief kunnen beinvloeden, vandaar de keuze pas te publiceren nadat de kaart is afgegeven.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:03 schreef Repeat het volgende:
Ludiek hoorBen benieuwd.
Maar wat wil je hier uiteindelijk mee? Of wil je alleen bewijzen dat het "kan" ?
Want je kan er echt niet mee op reis me dunkt...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hey, ik zag iemand met jouw...
![]()
laat maar...
vooral die laatste met al die spuitbusverf is tofquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:20 schreef Youssef het volgende:
http://www.break.com/inde(...)oto_prank_part2.html
Nou......,quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
JIJ ziet de foto zaterdag...
En mijn bed is nog steeds voor MIJ.
quote:Op zondag 24 december 2006 10:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou......,
dat viel even tegen he !![]()
Wie heeft er nou in je bed geslapen ?
nou nou nou nou ??
JIJ iig niet he ?
quote:Op maandag 25 december 2006 01:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik wil foto's zien!
van nokwanda in mijn bed of wat ?quote:Op maandag 25 december 2006 01:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik wil foto's zien!
Die niet komtquote:Op woensdag 27 december 2006 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Kan nauwelijks geloven dat dit werd toegelaten..
Wachten op de foto's dus.
Dat was 10 dagen geleden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Oversight het volgende:
In afwachting van een geldige reden om m niet te verstrekken wordt mijn ID-kaart morgen weggestuurd naar de printer, volgende week klaar...
Min Id-kaart gaat afgegeven worden, tenzij de burgemeester met een redelijk bezwaar kan komen voordat ik het volgende week moet ophalen....
Zodra ik m binnen heb gaat de foto online.
Als het een hoax is niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:44 schreef LadyXochi het volgende:
Horen grappen niet grappig te zijn?
Yepquote:
Opgepakt door de AIVD en uitgezet door Verdonkquote:Op zondag 31 december 2006 09:47 schreef Oksel het volgende:
Ik geloof het nog wel een beetje.. maar waar is Oversight?
chaotisch zoals altijdquote:Op zondag 31 december 2006 09:47 schreef Oksel het volgende:
Ik geloof het nog wel een beetje.. maar waar is Oversight?
Nee dus.quote:Op zondag 31 december 2006 18:43 schreef longinus het volgende:
Komen die foto's dit jaar nog ?
Beetje zwak hè.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:42 schreef Repeat het volgende:
jammer dat ie dan gewoon niet meer antwoord, ipv even te melden dat zn plannetje mislukt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |