abonnement Unibet Coolblue
pi_43297782
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:08 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik kon vandaag niet op de uni aanwezig zijn. Dus dat is balen, ik heb dan zeker geen kaartje. Dat lijkt me duidelijk.

Ik had wel mijn ID-kaart aan een vriend meegegeven (ja ik vertrouw hem) zodat hij eventueel een kaartje kon kopen voor mij. Maar dat zal er zeker niet in hebben gezeten dan. Balen!!!
Wat ik gehoord heb, was dat er veel opgeeist werd door EenVandaag, beveiliging, journalisten, bestuursleden van het een of ander.

Daar heb je altijd wel mee te maken, maar 100 kaarten is wel erg weinig voor alleen verkoop.
pi_43297819
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:22 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat ik gehoord heb, was dat er veel opgeeist werd door EenVandaag, beveiliging, journalisten, bestuursleden van het een of ander.

Daar heb je altijd wel mee te maken, maar 100 kaarten is wel erg weinig voor alleen verkoop.
Bingo ik belde net met die vriend, maar die heeft dus een kaartje voor me kunnen regelen. Het was letterlijk de laatste!

Heel prettig moet ik zeggen.
pi_43298055
Wat voor debat is het eigenlijk :x? Volgens mij heb ik iets gemist
pi_43298422
  maandag 6 november 2006 @ 18:43:13 #6
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43298569
Ìk moet het noodgedwongen ook via de tv volgen. Was pas om 12.00 op de campus...

Maarja, ook goed nieuws! Vandaag uitnodiging gehad voor 2 events van Goldman Sachs in London, incl. vlucht! Ga er een van pikken... (waarschijnlijk dit weekend, anders 8 december)
Heb ik geregeld via de EUR, advertentie gezien op het channel van het Company Projects Office. (CPO)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43298872
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:43 schreef Public_NME het volgende:
Ìk moet het noodgedwongen ook via de tv volgen. Was pas om 12.00 op de campus...

Maarja, ook goed nieuws! Vandaag uitnodiging gehad voor 2 events van Goldman Sachs in London, incl. vlucht! Ga er een van pikken... (waarschijnlijk dit weekend, anders 8 december)
Heb ik geregeld via de EUR, advertentie gezien op het channel van het Company Projects Office. (CPO)
Zeker voor master studenten of niet?
  maandag 6 november 2006 @ 19:21:35 #8
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43300211
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:51 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Zeker voor master studenten of niet?
Nee, ze hebben 2 sessies. Vrijdag vanaf 1e jaars studenten (algehele intro.) en 8 December voor 3e jaars/Master studenten. (meer voor summer internships)
Ik weet niet of je je nog kan aanmelden, zal het zo ff uitzoeken!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43300701
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Nee, ze hebben 2 sessies. Vrijdag vanaf 1e jaars studenten (algehele intro.) en 8 December voor 3e jaars/Master studenten. (meer voor summer internships)
Ik weet niet of je je nog kan aanmelden, zal het zo ff uitzoeken!
Oke dank je wel. Klinkt interessant.
  maandag 6 november 2006 @ 19:47:04 #10
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43301232
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Oke dank je wel. Klinkt interessant.
http://www.rsm.nl/portal/(...)6EDEE0401BAC4D016DF5

Hier is de link om het document te downloaden! Event is op 8 dec en registratie is nog open tot 13 Nov! Volg de instructies in het bestand en je kan je inschrijven. (je moet wel een CV/coverletter plaatsen, in het Engels uiteraard)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  Moderator maandag 6 november 2006 @ 19:53:56 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43301507
Afzakken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_43301707
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef Public_NME het volgende:

[..]

http://www.rsm.nl/portal/(...)6EDEE0401BAC4D016DF5

Hier is de link om het document te downloaden! Event is op 8 dec en registratie is nog open tot 13 Nov! Volg de instructies in het bestand en je kan je inschrijven. (je moet wel een CV/coverletter plaatsen, in het Engels uiteraard)
Ik heb het nog niet gelezen maar is het alleen voor RSM? Want ik ben een FEW'er.
  maandag 6 november 2006 @ 20:13:50 #13
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43302338
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet gelezen maar is het alleen voor RSM? Want ik ben een FEW'er.
Dat maakt echt niks uit, het is voor universitaire studenten. RSM heeft gewoon goede banden met GS, dus krijgen ze vaak dit soort dingen van GS.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43322081
Krijgen we nog een originele topictitel?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_43324859
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef Public_NME het volgende:

[..]

http://www.rsm.nl/portal/(...)6EDEE0401BAC4D016DF5

Hier is de link om het document te downloaden! Event is op 8 dec en registratie is nog open tot 13 Nov! Volg de instructies in het bestand en je kan je inschrijven. (je moet wel een CV/coverletter plaatsen, in het Engels uiteraard)
tnx, maar waar zie je die deadline staan?
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:41:41 #16
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43330326
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:44 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

tnx, maar waar zie je die deadline staan?
Als je de instructies volgt in de manual zie je de deadline en de details. (op www.gs.com/careers -> Europe ->Upcoming Events ->Diversity Symposium 8 Dec)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43330571
Zo, net tentamen Organisatie van Kunst & Cultuurinstellingen gehad. Echt geweldig ging het niet, maar ik hoop toch dat het net voldoende is, vooral omdat alle herkansingen pas in juli worden gehouden.
Raar systeem... doen ze dat bij andere faculteiten eigenlijk ook?
pi_43330660
Si si.

Wees blij dat ze het in juli doen, en niet zoals andere universiteiten aan het begin van je nieuwe jaar. Dat zou pas fucked up zijn. Afgelopen jaar had ik 3de trimester tentamens vanaf half juni en eigenlijk aan een stuk door daar hertentamens tot eind juli.
  dinsdag 7 november 2006 @ 18:33:25 #19
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43331919
Bij mij ook van 9 juli tot 8 augustus ofzo, best balen maarja...
Mijn huisgenoot doet zijn Master's en zit aan de FEW en die heeft de herkansingen 2 weken na het eerste tentamen, dat is echt relaxt!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43332090
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:33 schreef Public_NME het volgende:
Mijn huisgenoot doet zijn Master's en zit aan de FEW en die heeft de herkansingen 2 weken na het eerste tentamen, dat is echt relaxt!
Is ook alleen maar in semester 1 hoor, en als je die niet haalt weet je al zeker dat je vertraging hebt opgelopen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_43344548
Bij de FSW vond ik het wel fijn dat de hertentamens 2-3 maanden na het eerste tentamen waren. Niet te kort erna en ook niet te lang. Pas in het volgende jaar is ook wel erg lang zeg!
  woensdag 8 november 2006 @ 13:29:31 #22
137530 Radagast2005
The Brown Wizard
pi_43356623
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 18:33 schreef Public_NME het volgende:
Bij mij ook van 9 juli tot 8 augustus ofzo, best balen maarja...
Mijn huisgenoot doet zijn Master's en zit aan de FEW en die heeft de herkansingen 2 weken na het eerste tentamen, dat is echt relaxt!
Kreeg je bij ons de situaties dat de inschrijvingstermijn voor de her ging sluiten terwijl je het tentamencijfer nog niet wist
Every fool's got a reason for feelin' sorry for himself, and turning his heart to stone
Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell
And I feel like I'm comin' home
  woensdag 8 november 2006 @ 13:51:41 #23
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43357320
Krijg net emailtje van Goldman en ze hebben gewoon een hotel voor me geboekt! (ik zou bij vrienden blijven slapen)
Gewoon een **** hotel onderaan St. Paul's.(heet St. Paul's Club Quarters) Ik ben blij!

Verder ook net terug van overleg met mijn scriptie supervisor, en we hebben sowieso al een voldoende voor het proposal! Mijn dag kan niet meer stuk!!!!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 8 november 2006 @ 13:56:19 #24
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43357448
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:22 schreef Nepthys het volgende:
Bij de FSW vond ik het wel fijn dat de hertentamens 2-3 maanden na het eerste tentamen waren. Niet te kort erna en ook niet te lang. Pas in het volgende jaar is ook wel erg lang zeg!
Maar met de hertentamens in Augustus was dat niet..
[KNE]-Mod
pi_43360419
In de Master heb je de hers in januari
pi_43395824
Weet iemand tot hoe laat de L building open is morgen?

Moet nog een werkstuk inleveren, waar ik nog druk mee bezig ben

Zaterdag evt ook open?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_43395885
Al een deel 4
Morgen zijn ze gewoon open vanaf 9u, denk ik.
pi_43401072
Dat vraagt ie niet
pi_43535195
Hallo,

Ik heb drie vragen voor degene die (psychologie) studeren aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam.

Vraag 1:
Op de website van de universiteit heb ik gevonden dat de faculteit sociale wetenschappen in gebouw M zit. Dit klopt ook? Hoeveel verdiepingen heeft dit gebouw? En op welke verdiepingen krijg je college/les als je psychologie studeert?

Vraag 2:
Op de website heb ik geprobeerd het rooster te bekijken psychologie (jaar 1), helaas heb je hiervoor een wachtwoord nodig. Kan iemand me misschien vertellen hoe het rooster eruit ziet van een eerstejaars student psychologie? Moet je elke dag naar de uni? Zijn het lange dagen? Belangrijk om te weten aangezien ik vanwege gezondheid niet hele dagen van 9.00 uur tot 17.00 uur naar school kan.

Vraag 3:
Kan iemand me vertellen hoe je het snelst van het Zuidplein bij de Universiteit, faculteit sociale wetenschappen komt? Is dit per bus, metro, tram? En hoe lang doe je hier over?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van m'n vragen!

Groetjes, Em
pi_43535302
1: begane grond, 1e verdiep en 2e verdiep... begane grond zijn tentamenzalen.. Ik denk dat psychologie op 1e verdieping zit dan.. Bedrijfskunde (wij) zitten voorals nog op M2-03 (gebouw M, verdieping 2, zaal 03)

2: weet ik niet

3: Metro naar beurs nemen daar overstappen op de erasmuslijnCALANDLIJN, bij kralingse zoom uitstappen, vandaar is het een minuut of 10 lopen. Tram is ook een mogelijkheid, maar die neem ik nooit.. (kom zelf vanaf metro coolhaven)

[ Bericht 2% gewijzigd door FranticDJ op 14-11-2006 14:06:54 (Was mis) ]
pi_43535951
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
3: Metro naar beurs nemen daar overstappen op de erasmuslijn, bij kralingse zoom uitstappen, vandaar is het een minuut of 10 lopen. Tram is ook een mogelijkheid, maar die neem ik nooit.. (kom zelf vanaf metro coolhaven)
Is er misschien nog een alternatieve route vanaf het zuidplein naar de faculteit, eentje waarbij je niet nog zo ver moet lopen? Niet dat ik lui ben ofzo, maar vanwege m'n gezondheid kan ik regelmatig niet zo ver lopen, vandaar....

Verder hartstikke bedankt voor je antwoorden!
pi_43541384
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:34 schreef Em85 het volgende:

[..]

Is er misschien nog een alternatieve route vanaf het zuidplein naar de faculteit, eentje waarbij je niet nog zo ver moet lopen? Niet dat ik lui ben ofzo, maar vanwege m'n gezondheid kan ik regelmatig niet zo ver lopen, vandaar....

Verder hartstikke bedankt voor je antwoorden!
Je kan met de metro ook uitstappen bij Voorschoterlaan en dan tram 7 nemen. Die stopt vlak bij M-gebouw. Alleen is deze route wel wat langer aangezien je ook op 7 moet wachten.
pi_43543632
Coolhaven
Al is de metro wel kut. Zeker als je in T of M moet zijn.
pi_43545295
[offtopic] erasmusch zit jij dara ook ergens dan? [/offtopic]
pi_43547077
Ik kom zelf ook via Zuidplein, maar het blijft altijd een K*T stuk reizen vind ik.

Lijkt me sterk dat je bij een studie hele dagen op de Uni zit. 2 a 3 colleges a 2 uur de stuk zijn toch wel de max.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:04:09 #36
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43550091
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:57 schreef Erasmusch het volgende:
Al is de metro wel kut. Zeker als je in T of M moet zijn.
Yep, maarja tram 7 en 21 zijn ook kut. Tram 7 duurt de rit erg lang en tram 21 gaat nooit op tijd..

Moet eigenlijk een fiets kopen (woon op Meent; vlakbij Blaak), maar beetje te lui geweest... Ben trouwens op zoek naar een nieuwe kamer per 1 januari, iemand nog tips?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43550886
Stadswonen

Alhoewel.. kennis van me zoekt nog iemand (woont ergens bij alexander.. oosftlank ofzo)
pi_43550957
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Stadswonen

Alhoewel.. kennis van me zoekt nog iemand (woont ergens bij alexander.. oosftlank ofzo)
Alexandrium, Oosterflank.
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:40:27 #39
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43551186
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Stadswonen

Alhoewel.. kennis van me zoekt nog iemand (woont ergens bij alexander.. oosftlank ofzo)
Net ff ingeschreven bij stadswonen... Crash Ideal, krijg ik een melding dat het niet goed gegaan is. (gekeken en was niet afgeboekt)
Betaal ik nog een keer, en wat denk je? 2x afgeboekt (moet ik weer gaan zeiken bij stadswonen of ze het terug kunnen boeken)

Maar wat is dat bij die vriend dan? Alexandrium is wel ver weg van de stad btw.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43551947
Waarom ga je weg bij de Meent? Dat is echt een relaxte plek vind ik.
pi_43552698
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:00 schreef Em85 het volgende:
Hallo,

Ik heb drie vragen voor degene die (psychologie) studeren aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam.

Vraag 1:
Op de website van de universiteit heb ik gevonden dat de faculteit sociale wetenschappen in gebouw M zit. Dit klopt ook? Hoeveel verdiepingen heeft dit gebouw? En op welke verdiepingen krijg je college/les als je psychologie studeert?
De faculteit zit idd in het M gebouw, maar de lessen worden volgens mij nu in het nieuwe T gebouw gehouden. (Dat gebouw tegen de hogeschool aan). T gebouw heeft veel verdiepingen, psycho zit boven ergens. (lift aanwezig)

Heb 2 jaar geleden nog psychologie gedaan en toen waren de mentorgroepen in het Congresgebouw, bij de tramhalte en computerpractica in het M gebouw. M gebouw heeft 8 verdiepingen ofzo en de pcpractica zaten op de 1ste tussenverdieping.
Maar goed, nogmaals voglens mij zit alles nu in het T gebouw
quote:
Vraag 2:
Op de website heb ik geprobeerd het rooster te bekijken psychologie (jaar 1), helaas heb je hiervoor een wachtwoord nodig. Kan iemand me misschien vertellen hoe het rooster eruit ziet van een eerstejaars student psychologie? Moet je elke dag naar de uni? Zijn het lange dagen? Belangrijk om te weten aangezien ik vanwege gezondheid niet hele dagen van 9.00 uur tot 17.00 uur naar school kan.
Psychologie is echt een van de meest relaxte studies. 2x per week college, 2x per week mentorgroepen (verplicht) en om de week 1x computerpracticum(ook verplicht). Je krijgt de keuze tussen ochtend en middag mentorgroepen. Daar tussenin vallen meestal de colleges.

Voor de mentorgroepen moet je wel wat opdrachten maken maar echt lastig zal het nooit worden.

Als je voor middagmentorgroepen kiest zit je tot iets van 1200 tot 1700 op school. Ochtend tot 0900 tot 1400.(2uurtjes college, 3 uurtjes mentor) Als je het minimale naar school zou gaan zit je iets van 6, 7 uurtjes per week op de uni.

Verder wil ik er nog over kwijt dat het een hele leuke studie is, waar je enorm veel leert over jezelf, dat je zeker goed in de engelse taal moet zijn om het een beetje te kunnen volgen en dat de tentamens belachelijk eenvoudig zijn. Toen ik het studeerde zat ik nog in mn blowende periode en heb ik alle tentamens met 2 dagen van te voren leren stoned gehaald helaas door het niet houden aan aanwezigheidsverplichting alsnog niet gered.
quote:
Vraag 3:
Kan iemand me vertellen hoe je het snelst van het Zuidplein bij de Universiteit, faculteit sociale wetenschappen komt? Is dit per bus, metro, tram? En hoe lang doe je hier over?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van m'n vragen!

Groetjes, Em
Metro naar Centraal Station, daar tram 7 pakken naar de eindhalte Burgemeester Oudlaan en je stopt praktisch voor de deur.

Veel succes
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43552973
Ik ben nu trouwens 1ste jaars rechten student..heb net het eerste trimester erop zitten en ben extreem hard aan het leren voor mn tentamens volgende week
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:38:38 #43
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43553171
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:02 schreef ChRoNiC het volgende:
Waarom ga je weg bij de Meent? Dat is echt een relaxte plek vind ik.
Ik heb het maar tot 1 jan 07 tot mijn beschikking, aangezien die jongen waarvan ik het heb terugkomt van exchange. (als ik nu een flat zou vinden op Meent zou ik er voor tekenen)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43555085
M gebouw 8 verdiepingen :S?
pi_43556588
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:38 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik heb het maar tot 1 jan 07 tot mijn beschikking, aangezien die jongen waarvan ik het heb terugkomt van exchange. (als ik nu een flat zou vinden op Meent zou ik er voor tekenen)
Vriend van me woont daar ook, echt prima plekje.

Ik ga als alles door gaat op de Maaskade wonen, uitzicht op de maas vanuit mn raam.
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:48:05 #46
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43558352
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
M gebouw 8 verdiepingen :S?
Laatste keer dat ik er was waren dat er nog 2? (2 weken geleden)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43560238
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:48 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik er was waren dat er nog 2? (2 weken geleden)
die lift gaat toch echt tot de 8ste dacht ik...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43560570
Weet je zeker dat dat M is? zal misschien 8 zijn inclusief die "tussen verdiepingen"
pi_43560592
Is dat niet het H gebouw?
pi_43561236
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is dat niet het H gebouw?
H gaat tot 16 ofzo.

Misschien het L gebouw?
pi_43561377
Daar kom ik nooit.

In de rest ook amper trouwens .
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:55:18 #52
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43561494
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daar kom ik nooit.

In de rest ook amper trouwens .
T gaat in de lift t/m 10 ofzo, daarna weet ik niet precies hoeveel verdiepingen er nog boven zitten... (maar volgens mij hebben die geen lift?!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43577209
T gaat wel verder omhoog toch? zijn iig om en nabij de 20 - 30 verdiepingen..
pi_43577453
30?

Nee joh, je hebt tot 10 dat is uni. En dan de drie of 4 erboven zitten wat bedrijven volgens mij.

Wel 20 zelfs
quote:
Hoogste punt nieuwbouw Erasmus Universiteit bereikt

Op woensdag 9 juni 2004 wordt gevierd dat het hoogste punt van de nieuwbouw van het T-gebouw van de Erasmus Universiteit Rotterdam is bereikt. Het beeldbepalende gebouw ligt aan de Van Rijckevorselweg, tussen de Hogeschool Rotterdam en het M-gebouw van de universiteit.

Het T-gebouw op Woudestein wordt ca. 75 meter hoog, telt twintig verdiepingen en heeft een bruto vloeroppervlak van ruim vijftigduizend vierkante meter. Na de oplevering in 2005 wordt het in gebruik genomen door de Faculteit der Bedrijfskunde, een deel wordt commercieel verhuurd. OD 205 architectuur BV tekende voor het ontwerp. J.P. van Eesteren B.V. is verantwoordelijk voor de realisering.
pi_43581027
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[offtopic] erasmusch zit jij dara ook ergens dan? [/offtopic]
Ja, ook Stadswonen.

PublicNME, ik heb net mn kamer onderverhuurd per januari. Mocht dat niet doorgaan, dan laat ik het wel ff weten
  woensdag 15 november 2006 @ 17:14:07 #56
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43581132
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:07 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ja, ook Stadswonen.

PublicNME, ik heb net mn kamer onderverhuurd per januari. Mocht dat niet doorgaan, dan laat ik het wel ff weten
Ok, dank je!

Hoelang duurde het eigenlijk voordat je een kamer had via stadswonen? En is er een hoge commissie zoals bij directwonen?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 15 november 2006 @ 17:15:45 #57
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43581146
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
M gebouw 8 verdiepingen :S?
Ja, begane grond, 1, 2a,2b,3,4,5,6,7 en 8
4 is volgens mij een soort service floor met alleen maar ventilatie enzo, maar 5 t/m 8 is kantoortjes voor bestuurskunde en sociologie enzo.
[KNE]-Mod
  woensdag 15 november 2006 @ 17:19:35 #58
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43581205
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:14 schreef Public_NME het volgende:

Hoelang duurde het eigenlijk voordat je een kamer had via stadswonen?
Kan heel erg verschillen, ook per pand is het anders
quote:
En is er een hoge commissie zoals bij directwonen?
Nee, stadswonen is zelf eigenaar van de panden die ze aanbieden en zij zijn dus je verhuurder heh.
[KNE]-Mod
pi_43581270
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:14 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ok, dank je!

Hoelang duurde het eigenlijk voordat je een kamer had via stadswonen? En is er een hoge commissie zoals bij directwonen?
Reken maar nergens op hoor. Zit nu ff te kijken maar blijkbaar moet ik nog officieel toestemming vragen aan SW om te mogen onderhuren. Iemand ervaring daarmee want ik zie het nut er niet echt van in? Behalve als het over uitwonende stufi zou gaan, maar da's niet het geval.

Uhmm, ik was eerst al anderhalf jaar ingeschreven, maar ik had blijkbaar niet op tijd gereageerd op een mailtje en ik was uitgeschreven. Aangezien ik inmiddels een kamer via DW had, heb ik t maar laten zitten. Toen er wat gezeik met de huisbaas kwam, heb ik me opnieuw ingeschreven en werd ik 3mnd later praktisch het huis uitgezet. Toen ben ik een paar keer bij SW langsgegaan dat ik per direct iets nodig had en een zielig verhaal opgehangen. Heb ik eerst zelfs nog een kamer geweigerd in Delfshaven. Ik zou er gewoon binnenkort ff langsgaan dat het urgent is want anders kom je op straat etc

Geen commissie idd. Wat ook handig is, is dat het opzeggen enz niet per volle kalendermaand gaat. Kan zo maar 200e schelen.
  woensdag 15 november 2006 @ 17:52:17 #60
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43581720
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:24 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Reken maar nergens op hoor. Ik zou er gewoon binnenkort ff langsgaan dat het urgent is want anders kom je op straat etc
Ik reken ook nergens op hoor; maar hoe meer opties...

Zal van de week ff bij SW langs gaan, lijkt me wel fijn om wat zekerheid qua woonruimte te hebben. Kom sowieso niet op straat te staan, kan altijd terug naar Utrecht bij mijn ouders.
Liever niet omdat ik al 2,5jaar op kamers woon en zeker niet in de wetenschap dat ik het volgende trimester 4 dagen per week college heb!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43585108
Duurde bij mij een flink jaar .. Uiteindelijk via de kameractie een kamer gekregen..
  woensdag 15 november 2006 @ 19:33:49 #62
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43585268
Als je in Alexander een kamer wilt moet je je gewoon even inschrijven en hier langskomen op het spreekuur half8 op ma of do avond, dan kan de beheerder ff kijken of er iets leeg staat, dat helpt soms.
[KNE]-Mod
pi_43587061
Ik stond ook een jaar ingeschreven; via kameractie in Delfshaven afgewezen, toen via de wachtlijst midden in het centrum terechtgekomen. Nu alweer 1,5 op de interne om uiteindelijk een relaxte eigen toko te kunnen regelen binnen een jaar

Wil je dat SW actie onderneemt moet je veel stalken, veel bellen, veel mailen en een prachtig zielig verhaal klaar hebben.
pi_43590782
Elke dag bellen moet je idd zeker doen..
pi_43602491
quote:
Op woensdag 15 november 2006 17:52 schreef Public_NME het volgende:
Kom sowieso niet op straat te staan, kan altijd terug naar Utrecht bij mijn ouders.
Ja, dat snap ik, maar zij niet
quote:
Liever niet omdat ik al 2,5jaar op kamers woon en zeker niet in de wetenschap dat ik het volgende trimester 4 dagen per week college heb!
Precies, en dat moet je nog ff aandikken.
pi_43602552
quote:
Op donderdag 16 november 2006 11:27 schreef Erasmusch het volgende:
Precies, en dat moet je nog ff aandikken.
Inderdaad, het kan eigenlijk niet, maar als je gaat zeuren helpen ze je net zo lief wel aan een kamer vaak. Een huurder is een huurder.
[KNE]-Mod
pi_43612342
Ik hoorde net van een jongen in mn opleiding dat hij zonder op de wachtlijst te hebben gestaan een kamer had in de paperclip. Zuid, vlakbij de Inholland daar.

Als je niks anders kan krijgen..... Net gerenoveerd
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  donderdag 16 november 2006 @ 18:44:40 #68
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43616726
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:29 schreef Lennox het volgende:
Ik hoorde net van een jongen in mn opleiding dat hij zonder op de wachtlijst te hebben gestaan een kamer had in de paperclip. Zuid, vlakbij de Inholland daar.

Als je niks anders kan krijgen..... Net gerenoveerd
Hoe komt hij daar dan aan? via SW?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43616876
Geen idee. Hij vertelde het terloops "ben aan het verhuizen nu, nooit gedacht dat er geen wachtlijst zou zijn".

Als je op paperclip en rotterdam zoekt in google vindt je ook dat project. Bekende van me woont er ook en is prima studentengebied om te wonen.

Misschien heb je er iets aan
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_43620680
Hoe zorg je trouwens dat je op die interne wachtrij staat van SW?
pi_43622364
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
Hoe zorg je trouwens dat je op die interne wachtrij staat van SW?
Opnieuw inschrijven via mail of telefoon en 6.50 of 6.75 oid betalen.
pi_43623762
Hmm van de week ook eens eenn keer doen dan..
pi_43930228
Tentamens

Ik heb me overigens aangemeld voor dat kennisglasnet van Stadswonen, anderen ook?
pi_43930245
Nee.. zit bij luna.nl K v Dongenhof
pi_43930272
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tentamens [afbeelding]
Pas in Februari weer . Eerste 15 ECTS van jaar II weer in de pocket.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_43932108
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tentamens [afbeelding]

Ik heb me overigens aangemeld voor dat kennisglasnet van Stadswonen, anderen ook?
Klinkt goed
pi_43934035
Jeuj.. tot nu toe nog geen enkel tentamen gehaald
pi_43963016
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
Nee.. zit bij luna.nl K v Dongenhof
Weet je wann dat glasvezel actief raakt? Mijn huisgenoot heeft al zo'n kabeltje ontvangen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:39:01 #79
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43963089
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tentamens [afbeelding]

Ik heb me overigens aangemeld voor dat kennisglasnet van Stadswonen, anderen ook?
Ohja, daar moet ik nog ff naar kijken, men is die kabels hier al aan het trekken.
[KNE]-Mod
pi_43963477
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:36 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Weet je wann dat glasvezel actief raakt? Mijn huisgenoot heeft al zo'n kabeltje ontvangen.
Vanaf half december prob word je daadwerkelijk aangesloten. Hier zijn ze ook druk bezig met aanleggen.

Online aanmelden kan wel al.
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:52:49 #81
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43963527
Ik ben benieuwd of het aanleggen allemaal een beetje goed gaat, men wist niet eens hoeveel mensen hier woonden.
[KNE]-Mod
pi_43963559
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Vanaf half december prob word je daadwerkelijk aangesloten. Hier zijn ze ook druk bezig met aanleggen.

Online aanmelden kan wel al.
In de brief stond nl. 'in de week van 27 nov.' Maar ik hoorde in de wandelgangen iets over half januari
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:55:21 #83
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43963620
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

In de brief stond nl. 'in de week van 27 nov.' Maar ik hoorde in de wandelgangen iets over half januari
Ik hoorde niet in de wandelgangen dat men eigenlijk niet durft te zeggen wanneer het is omdat men het gewoonweg niet weet.

Maar naarmate het project vordert zal de datum ook wel preciezer worden.
[KNE]-Mod
pi_43963779
Het zal toch niet voor alleSW units tegelijk zijn? Per woongebouw lijkt mij
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:02:54 #85
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43963855
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:00 schreef Erasmusch het volgende:
Het zal toch niet voor alleSW units tegelijk zijn? Per woongebouw lijkt mij
Idd, het is per gebouw. Sommige wist men al vrij zeker, maar onze woningbeheerder bij SW wist te melden dat er zoveel onvoorziene vertragingen waren (een maand terug ofzo) dat hij niet ging beloven wanneer alles klaar zou zijn.
[KNE]-Mod
pi_43964113
Ik heb gisteren gebeld en ze zeiden dat ze waarschijnijk per half december mensen gaan aansluiten, wat dan enkele werkdagen zal duren.

Ze moeten wel, want ik heb mijn internet nu per 31 januari opgezegd
pi_43964157
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

In de brief stond nl. 'in de week van 27 nov.' Maar ik hoorde in de wandelgangen iets over half januari
Tussen kabels leggen en de daadwerkelijke verbinding maken is een verschil natuurlijk.

Ze komen het hier vrijdag in mijn kamer doen en dan zijn ze volgens mij hier helemaal klaar qua kabels leggen etc. Waar komt die aansluiting trouwens precies? Weet iemand dat? Waar de kabel binnenkomt of waar de telefoonlijn zit?
pi_43964661
Hangt per woongebouw af.. Planning staat op SW site subsite kennisglas.. maar ik blijf bij luna.. Dus zou t niet weten..
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:34:06 #89
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43964897
Pfoe, zeg. ik dacht even dat ik geen cijfer voor een tof vak zou krijgen omdat ik de vragenlijst van de evaluatie was vergeten in te vullen. Maar ondanks dat ie "obligatory" was zijn er geen consequenties aan verbonden gelukkig.
[KNE]-Mod
pi_43965077
Pff zouden ze moeten proberen zeg :S.. Heb geen van die dingen ingevuld..
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:42:00 #91
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43965162
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
Pff zouden ze moeten proberen zeg :S.. Heb geen van die dingen ingevuld..
Inderdaad, maar nu viel mijn oog ineens op het "obligatory" wat er bij was gezet sinds kort.
[KNE]-Mod
pi_43965269
Dat zou echt te debiel zijn .
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:17:47 #93
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43966325
Zit ook weer lekker aan de studie :' ( Volgende week 2 tentamens en de week erop ook 2... Naja, komende paar dagen zal ik ook nog wel vaste klant zijn in de UB (post ik nu uit overigens)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43966688
Methodology toch ook?

Hier heb ik volgende week donderdag, vrijdag tentamens. De week erop maandag, dinsdag en woensdag .
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:10:54 #95
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43969976
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Methodology toch ook?

Hier heb ik volgende week donderdag, vrijdag tentamens. De week erop maandag, dinsdag en woensdag .
Ja ook methodology (woensdag)... Jammer dat er geen lecture notes te krijgen zijn bij SIR van dit vak! Donderdag Supply Chain Management en 13/14 Dec. Strategic Management en Business Information Management.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43970474
Vergeleken bij de EUR is de UvA een kutuni.
  dinsdag 28 november 2006 @ 20:08:50 #97
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43971871
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:24 schreef Lauder-Frost het volgende:
Vergeleken bij de EUR is de UvA een kutuni.
Want?
[KNE]-Mod
pi_43971977
@public_nme : www.slimstuderen.nl ? Vond methodologie vrij k gisteren.. had dan ook 1 tiende tekort om t vak gehaald te hebben..
pi_43974475
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja ook methodology (woensdag)... Jammer dat er geen lecture notes te krijgen zijn bij SIR van dit vak! Donderdag Supply Chain Management en 13/14 Dec. Strategic Management en Business Information Management.
Ooh! Fuck!

Is dat woensdag? Ik zat met donderdag in mijn hoofd . De lecturesheets zijn wel echt retebelangrijk voor dit vak kan ik je zeggen, dus die moet je echt goed kennen.

Ik doe Supply Chain Management alleen als test, niet serieus. Strategic Management ben ik nog niet helemaal over uit...
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:08:33 #100
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43976292
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ooh! Fuck!

Is dat woensdag? Ik zat met donderdag in mijn hoofd . De lecturesheets zijn wel echt retebelangrijk voor dit vak kan ik je zeggen, dus die moet je echt goed kennen.

Ik doe Supply Chain Management alleen als test, niet serieus. Strategic Management ben ik nog niet helemaal over uit...
Wednesday 6 december 2006
13:30-16:30 BAB13-06 Exam Examination Methodology of Management Science (BAB13)
Thursday 7 december 2006
09:30-12:30 BAD09-06 Exam Examination Supply Chain Management (BAD09)

Dit is mijn rooster volgende week... (van SIN-online)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43976392
Ja, ik zie het nu ook.
  dinsdag 28 november 2006 @ 22:12:44 #102
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43976441
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
@public_nme : www.slimstuderen.nl ? Vond methodologie vrij k gisteren.. had dan ook 1 tiende tekort om t vak gehaald te hebben..
Ja, ik doe IBA ipv BA, dus ik weet niet precies in hoeverre de course verschilt met die van bedrijfskunde. (vooral termen is klote uiteraard)
Maar ik heb van bliksemschigt al wat BA tentamens gehad, kan ik ook aardig mee overweg.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43979871
Is exact hetzelfde.. Behalve de taal iig Als je van oosterhout en heugens hebt?

Van oosterhout schopt kont
pi_43979950
Dat was vorig jaar mijn plan van aanpak, de antwoorden leren van het bedrijfskunde examen. Leverde me een 4.5 op . Nog nooit zo debiel geleerd, had 1 dag. Hele dag rijtjes lopen leren; ACC - CBA - ABA, etc !!!

Maar zeker veel vragen van de slides van BB? Dat was in ieder geval de vorige twee keer zo.
  woensdag 29 november 2006 @ 09:32:15 #105
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43983867
quote:
Op woensdag 29 november 2006 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat was vorig jaar mijn plan van aanpak, de antwoorden leren van het bedrijfskunde examen. Leverde me een 4.5 op . Nog nooit zo debiel geleerd, had 1 dag. Hele dag rijtjes lopen leren; ACC - CBA - ABA, etc !!!

Maar zeker veel vragen van de slides van BB? Dat was in ieder geval de vorige twee keer zo.
Oké, ik heb nog een week. Ben nog bezig in het boek, maar dat zal vandaag/morgen klaar zijn... Dan slides maar gaan bekijken I guess. (Eur gaat zeker rijk worden aan printerkosten, ik moet echt superveel slides printen voor alle vakken )
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 29 november 2006 @ 10:34:15 #106
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43985170
Ik snap eigenlijk nooit dat de SiR enzo en ook dat slimstuderen alleen voor Economie, Bedrijfskunde en Rechten is. Wat heb ik daar nou aan?
[KNE]-Mod
pi_43987491
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tussen kabels leggen en de daadwerkelijke verbinding maken is een verschil natuurlijk.

Ze komen het hier vrijdag in mijn kamer doen en dan zijn ze volgens mij hier helemaal klaar qua kabels leggen etc. Waar komt die aansluiting trouwens precies? Weet iemand dat? Waar de kabel binnenkomt of waar de telefoonlijn zit?
Bij mij zit ie naast de telefoon. Die ik nog nooit heb gebruikt en maandelijks 15e voor betaal Ik vraag me alleen af wanneer ze dat hebben gedaan want ik heb niemand binnen gelaten.

Deze of volgende week moet alles werken zeiden ze.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:13:41 #108
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43987563
Wij hebben geen SW telefoons
[KNE]-Mod
  woensdag 29 november 2006 @ 13:36:09 #109
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43989612
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:34 schreef ThE_ED het volgende:
Ik snap eigenlijk nooit dat de SiR enzo en ook dat slimstuderen alleen voor Economie, Bedrijfskunde en Rechten is. Wat heb ik daar nou aan?
Vrij logisch denk ik, want dat zijn volgens mij (in potentie) de grootste afzet markten? Wel jammer natuurlijk, misschien moet je het eens aankaarten, want je hoeft alleen iemand te vinden die wil schrijven en iemand die het naderhand wil checken volgens mij...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 29 november 2006 @ 14:08:28 #110
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43990642
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:36 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Vrij logisch denk ik, want dat zijn volgens mij (in potentie) de grootste afzet markten?
Ja, maar zeker die SiR, dat is meer een service dan dat het echt om "de markt" gaat toch?
Mar ik denk dat je wel gelijk hebt idd. En Psychologie is weer project gestuurd onderwijs.
[KNE]-Mod
  woensdag 29 november 2006 @ 15:07:13 #111
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_43992541
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:08 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, maar zeker die SiR, dat is meer een service dan dat het echt om "de markt" gaat toch?
Mar ik denk dat je wel gelijk hebt idd. En Psychologie is weer project gestuurd onderwijs.
Ja, SIR is non-profit idd. Slimstuderen en joho volgens mij niet (te zien aan de prijzen)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_43992677
joho wat is dat nu weer?
  woensdag 29 november 2006 @ 15:13:15 #113
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43992720
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
joho wat is dat nu weer?
Kun je samenvattingen halen enzo.
Ze hebben een winkel in de korte hoogstraat.
[KNE]-Mod
pi_43993421
Joho is kut
pi_43994075
Joho's zijn relaxed.
pi_43996952
Joho heeft een hippie winkel

Hoeveel tentamens hebben jullie? Ik heb de komende 2 weken 5 tentamens
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
pi_43998364
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 20:08 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Want?
Uva is veel te homogeen, teveel dezelfde figuren. EUR is divers.
En de uva locaties zuigen
pi_44001516
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:16 schreef Version1 het volgende:
Hoeveel tentamens hebben jullie? Ik heb de komende 2 weken 5 tentamens
Al 3 gehad, nog 1 te gaan (micro-economie, maar dan de versie samen met econometrie ). Ik heb er in iedere geval al 1 gehaald dus hou de moed erin .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 29 november 2006 @ 20:21:47 #119
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44002955
quote:
Op woensdag 29 november 2006 17:16 schreef Version1 het volgende:
Joho heeft een hippie winkel

Hoeveel tentamens hebben jullie? Ik heb de komende 2 weken 5 tentamens
Vier... Valt nog mee!

Volgende trimester gaat echt een hel worden met 4 dagen college en k*tvakken zoals Financial Accounting en Applied Business Methods (statistiek). Schrale workshops...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44003404
Ik had er 5, ben net klaar. De laatste met een 4.8 afgesloten, ik heb zo'n tyfus hekel aan die Finance vakken ..

B2 Economie overigens

Iemand wel eens op een geneeskunde borrel geweest?
  woensdag 29 november 2006 @ 20:39:03 #121
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44003676
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:32 schreef ChRoNiC het volgende:

Iemand wel eens op een geneeskunde borrel geweest?
Nee, ga jij er heen? Als het leuk is (lees; mooie vrouwen) laat het ff weten!!

Trouwens tip: Met STAR op wintersport naar Risoul (Fra) voor ¤217! (incl. bus, appartement en 7,5dag skipas). Moet je alleen nog ski's huren. (kon vanaf ¤75 geloof ik!)
Ik ga helaas al met vrienden, anders had ik zeker gegaan... (is geloof ik vanaf 5 jan.)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44003726
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:39 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Nee, ga jij er heen? Als het leuk is (lees; mooie vrouwen) laat het ff weten!!
Ik ga er morgen heen, vriend van me doet geneeskunde en die vroeg of ik mee ging.

Mn vriendin doet ook geneeskunde, maar dan in Leiden. En dat valt een beetje tegen vond ik.

Kennen jullie de Heemskerkstraat trouwens? Ik kreeg daar een kamer aangeboden.
pi_44003945
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Vier... Valt nog mee!

Volgende trimester gaat echt een hel worden met 4 dagen college en k*tvakken zoals Financial Accounting en Applied Business Methods (statistiek). Schrale workshops...
Het tentamen van ABM is al 18 feb oid he. Maar dat is echt serieus alleen maar oude tentamens oefenen. Hertentamen in de zomer was precies hetzelfde als eentje die ik had uit 2003 ofzo, maar wat de enige was waar ik niet aan toegekomen was om goed door te werken en uiteindelijk een 5.3 had . Voor de case wel een 8.1 .

Geneeskundeborrels ben ik ook nog nooit geweest. Of misschien 1 keer. Zal vast wel okay zijn. Komt toch vaak op hetzelfde neer overal. Heemskerkerstraat ken ik verder niet .
  woensdag 29 november 2006 @ 21:37:11 #124
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44005756
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het tentamen van ABM is al 18 feb oid he.
Vreemd, ik zie hem niet staan in Sin-online... Wel al mijn andere tentamens! Ben nl. op wintersport van 24/02 t/m 03/03; mis daardoor wel een paar workshops. (is dat erg?)
Is er überhaupt wel een tentamen voor ABM? Aangezien hij er niet in staat... (heb de nieuwe course guide nog niet kunnen bemachtigen)

*edit: heb hem al gevonden... Thursday 15 february 2007
18:30-21:30 BAB08-06 Exam Examination Applied Business Methods (BAB08)

Lekkere tijd ook

Waarom is dit examen al zo snel?

[ Bericht 8% gewijzigd door Public_NME op 29-11-2006 21:47:57 ]
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44007054
Zodat je daarna alle tijd hebt voor de case lijkt me. Het is echt nogal veel werk namelijk; maar goed, het tentamen zelf zal wel meevallen.

Die computer workshops zijn trouwens ook alleen voor vragen stellen en zorgen dat je daadwerkelijk minimaal 3 uur per week een computer tot je beschikking hebt. Zorg ook dat je thuis over SPSS kan beschikken, downloaden dus
  woensdag 29 november 2006 @ 22:32:07 #126
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44008006
Ok, naja case zal wel los lopen!

Tijdens wintersport mis ik workshops Organisation & Management and Financial Accounting... Neem aan dat er geen aanwezigheidsplicht is?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44020135
Waar wonen jullie nu allemaal? Stadswonen?
pi_44021912
Si.
pi_44025235
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:33 schreef ChRoNiC het volgende:
Waar wonen jullie nu allemaal? Stadswonen?
West
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_44030770
Parkhaven (sw gebouw.. maar ben op zoek naar wat anders)
  donderdag 30 november 2006 @ 20:40:56 #131
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44035349
Zooo... kom ook net ff de UB uitrollen. Hoor onderhand bij het meubilair!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:57:49 #132
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44172545
Zo, ik neem aan dat mijn mede-EUR'ers ook druk zijn met de tentamens? Ik iig wel, morgen de eerste en dan ff doorknallen tot volgende week donderdag. Kan niet wachten, ben het nu al helemaal zat.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44172756
Nope ben al klaar
pi_44172841
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:57 schreef Public_NME het volgende:
Zo, ik neem aan dat mijn mede-EUR'ers ook druk zijn met de tentamens? Ik iig wel, morgen de eerste en dan ff doorknallen tot volgende week donderdag. Kan niet wachten, ben het nu al helemaal zat.
Ik heb hetzelfde .

Misschien heb ik nog iets van Methodology voor je straks.
pi_44173196
Ik heb ze begin november al gehad. Volgende pas weer 1e week van februari.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:01:31 #136
92908 Version1
Jerichoholic
pi_44174766
Ik heb gister m'n eerste tentamen gehad. Morgen weer, vrijdag, maandag (Public, heb jij dan ook Innovation Management? Dacht dat de IBA'ers dit vak ook hadden 't 1e trimester) en dan de laatste op donderdagavond
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:02:14 #137
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44174798
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:16 schreef Lennox het volgende:
Ik heb ze begin november al gehad. Volgende pas weer 1e week van februari.
Wat hij zegt
[KNE]-Mod
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:53:15 #138
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44176818
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde .

Misschien heb ik nog iets van Methodology voor je straks.
O, wat precies dan? (sinterklaas modus?)

Ik heb trouwens (gelukkig) geen innovation management, wel Strategic management en SCM.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44177570
Activeer even je PM.
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:19:29 #140
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44177835
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Activeer even je PM.
Done. Heb je ook een sample exam voor SCM maybe?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44208557
Waar ergens zit LB-107?
  woensdag 6 december 2006 @ 22:08:30 #142
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44208643
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Waar ergens zit LB-107?
Begane grond van het L gebouw
[KNE]-Mod
pi_44208708
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Waar ergens zit LB-107?
L gebouw, Begane grond, grote collegezaal achterin bij de computers.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44209739
Een keurige 5.5 vandaag gescoord .
pi_44219748
Zijn er (officiele) regels voor docenten hoe snel ze een tentamen nagekeken moeten hebben? Ik heb nu 15 dagen geleden tentamen gemaakt en de herkansing is over 12 dagen. Nog steeds geen cijfer.

Sommige docenten doen alle moeite en hebben begrip, andere boeit het ze werkelijk niks (althans zo komt het over ).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_44220461
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn er (officiele) regels voor docenten hoe snel ze een tentamen nagekeken moeten hebben? Ik heb nu 15 dagen geleden tentamen gemaakt en de herkansing is over 12 dagen. Nog steeds geen cijfer.

Sommige docenten doen alle moeite en hebben begrip, andere boeit het ze werkelijk niks (althans zo komt het over ).
De studiegids van de FEW vermeldt in ieder geval dit:
quote:
Voor schriftelijke tentamens geldt een nakijktermijn van 2 weken, met dien verstande dat de uitslag van een tentamen in elk geval uiterlijk 1 week voor de herkansing van dat tentamen bekend is.
Zo lang kan het dus niet meer duren, lijkt me
  donderdag 7 december 2006 @ 13:39:32 #147
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44221504
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een keurige 5.5 vandaag gescoord .
Kreeg net een smsje, 5.1! Kutzooi, zoveel tijd ingestoken... Kut vak!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44224610
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:39 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Kreeg net een smsje, 5.1! Kutzooi, zoveel tijd ingestoken... Kut vak!
Zonde! Ik had uiteindelijk een 6 . Volgende keer haal je em echt makkelijk.

Hoe was SCM? Ik hoorde vrij simpel? Ik kon vanochtend niet de motivatie opbrengen met dat slechte weer naar de uni te gaan om te kijken hoe het zou zijn, dus ik heb me maar weer omgedraaid en verder gaan slapen .
  donderdag 7 december 2006 @ 16:15:40 #149
137530 Radagast2005
The Brown Wizard
pi_44226216
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:04 schreef Nepthys het volgende:

[..]

De studiegids van de FEW vermeldt in ieder geval dit:
[..]

Zo lang kan het dus niet meer duren, lijkt me
Dat wil in de praktijk natuurlijk ook niet zoveel zeggen.
Every fool's got a reason for feelin' sorry for himself, and turning his heart to stone
Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell
And I feel like I'm comin' home
  donderdag 7 december 2006 @ 18:32:10 #150
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44230645
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zonde! Ik had uiteindelijk een 6 . Volgende keer haal je em echt makkelijk.

Hoe was SCM? Ik hoorde vrij simpel? Ik kon vanochtend niet de motivatie opbrengen met dat slechte weer naar de uni te gaan om te kijken hoe het zou zijn, dus ik heb me maar weer omgedraaid en verder gaan slapen .
Ik dacht dat ie te doen was, en had er een goed gevoel over... Kijk ik op de key, heb ik hem totaal verneukt. Ik had hem nog beter blind kunnen maken ofzo... (gok zo rond de 4,5)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44231193
quote:
Op donderdag 7 december 2006 18:32 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie te doen was, en had er een goed gevoel over... Kijk ik op de key, heb ik hem totaal verneukt. Ik had hem nog beter blind kunnen maken ofzo... (gok zo rond de 4,5)


Dat is zuur. Wel heel herkenbaar!
pi_44342295
Ik zit heel erg te twijfelen om een kamer te accepteren op de Heemskerkstraat (in Noord)... of dat ik ga hospiteren aan de spoorsingel donderdag..
  maandag 11 december 2006 @ 23:26:55 #153
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44343268
quote:
Op donderdag 7 december 2006 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]



Dat is zuur. Wel heel herkenbaar!
Het valt achteraf toch allemaal wel mee denk ik; er zijn nl. 8 (!!) vragen van het tentamen die foute bewoording hadden. (er zijn er iets van 4 afgekeurd en de andere 4 kunnen 2 antwoorden hebben)
Echt te bizar!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44344012
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:26 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Het valt achteraf toch allemaal wel mee denk ik; er zijn nl. 8 (!!) vragen van het tentamen die foute bewoording hadden. (er zijn er iets van 4 afgekeurd en de andere 4 kunnen 2 antwoorden hebben)
Echt te bizar!
Ik zag het

Innovation Management wordt ook nog een mooie. 86 comments op BB . Ik had er 18 van de 40 + de open vraag goed, dus als er genoeg geschrapt wordt heb ik misschien nog wel een kans ook zonder er voor gestudeerd te hebben .

Morgen Management Accounting
  dinsdag 12 december 2006 @ 00:01:00 #155
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44344352
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik zag het

Morgen Management Accounting
Ja, hier zie ik ook al mensen weken voor studeren in de UB... Cost allocation en al die troep heh?!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 12 december 2006 @ 18:07:56 #156
92908 Version1
Jerichoholic
pi_44364002
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik zag het

Innovation Management wordt ook nog een mooie. 86 comments op BB . Ik had er 18 van de 40 + de open vraag goed, dus als er genoeg geschrapt wordt heb ik misschien nog wel een kans ook zonder er voor gestudeerd te hebben .

Morgen Management Accounting
Ik had voor Innovatie (BA) 11 fout Wat een kuttentamen was dat maargoed gehaald. Nu nog strategisch omgevingsmanagement en international business
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:20:56 #157
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44371283
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:07 schreef Version1 het volgende:

[..]

Ik had voor Innovatie (BA) 11 fout Wat een kuttentamen was dat maargoed gehaald. Nu nog strategisch omgevingsmanagement en international business
Morgen strategic management, ken het vrij goed maar weet nu al dat het lastig gaat worden... Sidhu (lecturer) had op zijn laatste slide staan 'I laugh at tough exams!'... sarcast!

[ Bericht 2% gewijzigd door Public_NME op 12-12-2006 21:35:59 ]
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44371750
Die gast was wel grappig

I use sticks, and not carrots op de vraag of er ook bonuspunten te verdienen waren . Oude tentamens schijnen belangrijk te zijn
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:35:44 #159
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44371984
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die gast was wel grappig

I use sticks, and not carrots op de vraag of er ook bonuspunten te verdienen waren . Oude tentamens schijnen belangrijk te zijn
Waarom geven ze dan geen oude tentamens op BB ofzo?!

Hoe ging Management Accounting btw?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44372076
Ja wel redelijk. Ik denk dat ik hem wel heb gehaald. Hopelijk morgen ook nog even wat raak knallen.

En oude tentamens, tja... Ze willen het niet al te makkelijk maken natuurlijk
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:40:10 #161
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44372176
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja wel redelijk. Ik denk dat ik hem wel heb gehaald. Hopelijk morgen ook nog even wat raak knallen.

En oude tentamens, tja... Ze willen het niet al te makkelijk maken natuurlijk
Tja, sommige lecturers geven ze wel gewoon.. (BIM) Maarja, ik heb er gelukkig één (;) ) en zal het verder van mijn kennis moeten hebben. (hoor mij praten lol!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44372277
Ah, dat zijn vaak vakken die eindeloos kunnen varieren.

Sommige lecturers zijn gewoon te lui en hebben maar een database van 100 vragen en dan ben je er na 2 tentamens wel een beetje door al je vragen heen
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:45:22 #163
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44372417
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, dat zijn vaak vakken die eindeloos kunnen varieren.

Sommige lecturers zijn gewoon te lui en hebben maar een database van 100 vragen en dan ben je er na 2 tentamens wel een beetje door al je vragen heen
Naja, ik heb iig een goed idee welke richting ze op gaan met het tentamen. Maarja, we zien het morgen wel...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44391259
Even wat kleine vraagjes over de cijferadministratie.
Het maakt toch niet uit of het cijer op sin of op blackboard staat, want beide is toch onofficieel .
En waarom staat er op osiris "aan deze cijfers kunnen geen rechten worden ontleend" terwijl iedereen roept dat osiris het enige officiele medium voor cijfers is .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 13 december 2006 @ 17:08:14 #165
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44397535
Ligt Osiris plat trouwens?
[KNE]-Mod
  woensdag 13 december 2006 @ 17:08:39 #166
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44397548
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
En waarom staat er op osiris "aan deze cijfers kunnen geen rechten worden ontleend" terwijl iedereen roept dat osiris het enige officiele medium voor cijfers is .
Volgens mij weet niemand nog echt hoe dit goed te gebruiken
[KNE]-Mod
  woensdag 13 december 2006 @ 19:21:42 #167
137530 Radagast2005
The Brown Wizard
pi_44401545
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even wat kleine vraagjes over de cijferadministratie.
Het maakt toch niet uit of het cijer op sin of op blackboard staat, want beide is toch onofficieel .
En waarom staat er op osiris "aan deze cijfers kunnen geen rechten worden ontleend" terwijl iedereen roept dat osiris het enige officiele medium voor cijfers is .
Omdat de EUR niet 100% kan garanderen dat er onderweg op Internet geen hacker zit die de cijfers veranderd. Het is dus meer dat aan deze gegevensoverdracht geen rechten kan worden ontleend.
Every fool's got a reason for feelin' sorry for himself, and turning his heart to stone
Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell
And I feel like I'm comin' home
pi_44450183
Ik hoop toch echt dat ik dit jaar m'n schakeljaar ga halen want van het nieuwe jaarplansysteem kan ik niet echt vrolijk van worden . Ik vind het juist fijner om 3 weken te blokken per kwartaal dan zo'n beetje iedere 8 weken tentamen te hebben. Stel dat je 2 vakken hebt die je niet bar liggen, ben je mooi klaar mee (voor 8 weken) .

Als ze maar van de master afblijven dan .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:02:00 #169
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44450506
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoop toch echt dat ik dit jaar m'n schakeljaar ga halen want van het nieuwe jaarplansysteem kan ik niet echt vrolijk van worden . Ik vind het juist fijner om 3 weken te blokken per kwartaal dan zo'n beetje iedere 8 weken tentamen te hebben. Stel dat je 2 vakken hebt die je niet bar liggen, ben je mooi klaar mee (voor 8 weken) .

Als ze maar van de master afblijven dan .
Welke faculteit is dit?!

Ik heb trouwens kerstvakantie nu (tot 8 jan); gister was ook de IBA party in club Rotterdam. Had er totaal geen puf meer voor na 3,5-4 weken UB-en. Lekker vroeg gaan pitten
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44450640
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef Public_NME het volgende:
Welke faculteit is dit?!
Economie
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef Public_NME het volgende:
Ik heb trouwens kerstvakantie nu (tot 8 jan); gister was ook de IBA party in club Rotterdam.
Ik ook, van 2 dec - 8 jan . Leve dit systeem .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:08:12 #171
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_44450705
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Economie
[..]
Ok, lucky me... Volgens mij gaat RSM dit niet doen, ben eigenlijk best tevreden op het moment.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_44668448
Jeuj.. Voorlopig BSA binnen

3 studiepunten gehaald (meer als verwacht..) maar evengoed vonden ze mn prestaties slecht.. heb ik een minimale kans om bachelor 1 dit jaar te halen.. Mij best hoor.. Hoef toch maar 40 vd 60 punten te halen dit jaar.. Nog 37 te gaan!
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:10:31 #173
137530 Radagast2005
The Brown Wizard
pi_44669238
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
Jeuj.. Voorlopig BSA binnen

3 studiepunten gehaald (meer als verwacht..) maar evengoed vonden ze mn prestaties slecht.. heb ik een minimale kans om bachelor 1 dit jaar te halen.. Mij best hoor.. Hoef toch maar 40 vd 60 punten te halen dit jaar.. Nog 37 te gaan!
Na ja, als je deze lijn doorzet hebben ze wel gelijk....
Every fool's got a reason for feelin' sorry for himself, and turning his heart to stone
Tonight this fool's halfway to heaven and just a mile outta hell
And I feel like I'm comin' home
pi_44669811
Klopt, heb tentamens ernstig onderschat.. maar das het "probleem" dat je tegemoet loopt als je vwo op je sloffen gedaan hebt..
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:55:23 #175
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45038272
Woei, heb Supply Chain Management toch gehaald... (5,7 ) Maarja bij de Pre-Master gaat het niet om de cijfers maar om de punten. (krijg aan het eind van het jaar toch alleen maar een mailtje dat ik toegelaten ben tot de Master)

Toch 6 ECTS erbij (wacht nog op de andere 2 tentamens)

Iedereen nog een goed 2007, en dat maar vele studiepunten mogen volgen! Ik moet zelf maandag weer beginnen; aardig pittig trimester met 5 vakken en een bachelor-scriptie.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45038375
Vanaf maandag nog een week of 2 les en dan eerste week van februari 2 tentamens. Maandag paper inleveren. Heb hem al klaar, maar ben benieuwd...
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:48:41 #177
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45040049
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:58 schreef Lennox het volgende:
Vanaf maandag nog een week of 2 les en dan eerste week van februari 2 tentamens. Maandag paper inleveren. Heb hem al klaar, maar ben benieuwd...
Ik heb in Feb 1 tentamen en dan pas eind maart nog 4.... Beetje schraal dat hij zo tussendoor komt; maarja is misschien ook wel relaxt want ik heb al 4 tentamens in 1 week. (vrij-ma-wo-vrij)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45040419
Morgen tentamen
gewoon op een fucking zaterdag
pi_45040711
zaterdag :| welke opleiding doe je dan?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:30:03 #180
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45041529
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
zaterdag :| welke opleiding doe je dan?
Dat is wel balen idd! Ik heb ook tentamens van 18:30-21:30... Persoonlijk heb ik hem liever in de middag.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45043385
Hers zijn wel vaker op een zaterdag
pi_45054076
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
zaterdag :| welke opleiding doe je dan?
fiscaal recht.
gewoon een treinkaartje moeten kopen én afstempelen in de tram voor een tentamen
pi_45054248
Pak de auto en parkeer bij kralingse zoom Kan je op een zaterdag wel normaal parkeren neem ik aan
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_45054587
rij deze maand pas af
maar goed, het moet maar.
pi_45217154
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:55 schreef Public_NME het volgende:
Woei, heb Supply Chain Management toch gehaald... (5,7 ) Maarja bij de Pre-Master gaat het niet om de cijfers maar om de punten. (krijg aan het eind van het jaar toch alleen maar een mailtje dat ik toegelaten ben tot de Master)

Toch 6 ECTS erbij (wacht nog op de andere 2 tentamens)

Iedereen nog een goed 2007, en dat maar vele studiepunten mogen volgen! Ik moet zelf maandag weer beginnen; aardig pittig trimester met 5 vakken en een bachelor-scriptie.
Ik doe dan pre-master BA, 5 tentamens gehad en alles gehaald. Overigens maakt het mij wel uit wat mijn punten zijn. Sta nu een 7.5 gemiddeld en dat is een goed begin voor een uitwisseling in het begin van mijn Master.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:29:12 #186
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45220093
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:01 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ik doe dan pre-master BA, 5 tentamens gehad en alles gehaald. Overigens maakt het mij wel uit wat mijn punten zijn. Sta nu een 7.5 gemiddeld en dat is een goed begin voor een uitwisseling in het begin van mijn Master.
Ja ik wilde ook op uitwisseling gaan, maar ik denk niet dat ik me nog ga aanmelden. Mijn gemiddelde ligt rond de 6,6 nu. (vandaag Strategic Management gehaald )
Heb nu 14 vd 22 ECTS, 1 tentamen van 3 ECTS niet gehaald en een moet ik er nog terugkrijgen. (5 ECTS)

Ga liever tijdens de electives op scriptie stage; dit schijnt ook mogelijk te zijn?!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45223738
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:29 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja ik wilde ook op uitwisseling gaan, maar ik denk niet dat ik me nog ga aanmelden. Mijn gemiddelde ligt rond de 6,6 nu. (vandaag Strategic Management gehaald )
Heb nu 14 vd 22 ECTS, 1 tentamen van 3 ECTS niet gehaald en een moet ik er nog terugkrijgen. (5 ECTS)

Ga liever tijdens de electives op scriptie stage; dit schijnt ook mogelijk te zijn?!
Met een 6.6 kan je het ook proberen, maar bijna geen fatsoenlijke mba waar je dan makkelijk op komt.

Ik had eigenlijk gehoopt dat je je thesis ook nog in het buitenland mocht schrijven?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:58:37 #188
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45226335
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:00 schreef Thermo het volgende:

[..]

Met een 6.6 kan je het ook proberen, maar bijna geen fatsoenlijke mba waar je dan makkelijk op komt.

Ik had eigenlijk gehoopt dat je je thesis ook nog in het buitenland mocht schrijven?
Hoe bedoel je Mba? Ik heb niet de intentie om een Mba te doen, alleen een Msc. (en misschien een link tijdens het Msc jaar)

Thesis mag je ook in het buitenland schrijven, maar je moet wel aan bepaalde voorwaarden voldoen en het is laatste block (20ECTS). Maar volgens mij las ik dat het mogelijk was je electives ook aan een stage te spenderen. (scriptie stage)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:45:18 #189
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45230990
Heeft iemand hier al dat "gave" internet via stadswonen? En werkt het? En hoe zit dat met dat je je als EUR student niet hoeft aan te melden met een programma'tje zoals eigenlijk in de handleiding beschreven?
[KNE]-Mod
pi_45236068
Mijn verbinding is nog niet aangesloten Wel voor gebeld.

Het werkt gewoon net als adsl, connectie in je kamer, kabeltje erin naar je computer en klaar. Gratis online kan je met surfnet, wat van de EUR is. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar ik neem iig Pilmo 30MB .

Je meldt je uiteindelijk aan als je de eerste keer online gaat via die verbinding, dan krijg je een speciaal startscherm.
pi_45239355
Dat surfnet/kennisglas feest werkt bij mij niet @ parkhaven.. Lolbroeken van stadswonen hadden ook mn luna geblokkeerd, maar na 1 mailtje richting luna was dit binnen 6 uur verholpen..

Inlogprogramma is ook dat securew2 dinges wat ze gebruiken @ wifi binnen eur..
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:25:33 #192
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45240650
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 00:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

Je meldt je uiteindelijk aan als je de eerste keer online gaat via die verbinding, dan krijg je een speciaal startscherm.
Ja, maar ik krijg dan alleen de stadswonen pagina dat ik me voor een aansluiting kan aanmelden.
Ik vrees het ergste want ons woongebouw staat ook nog niet op de pagina van de helpdesk van pilmo.
[KNE]-Mod
pi_45241242
Welk woongebouw?
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:49:33 #194
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45241274
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
Welk woongebouw?
Koningslaan (de Zocherstraat)

De Helpdesk van Pilmo zegt dat het komt omdat die servicedesk van SW tot de 15e er uit ligt.
[KNE]-Mod
pi_45244126
Klopt.. Trieste bedoening.. Zorg dan dat je bewoners tenminste internet hebben..
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:27:50 #196
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45244235
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
Klopt.. Trieste bedoening.. Zorg dan dat je bewoners tenminste internet hebben..
En stadswonen ontkent en beweert dat het allemaal geregeld is, ik heb al weer 1,5 uur bellen er op zitten vandaag. Overigens moet ik zeggen dat ze een stuk beter helpen dan vroeger, zo lijkt het, als er dan ook nog eens een oplossing komt is het helemaal ok. Op zich zit er wel wat in het argument van SW; ik kben al lang aangemeld en wordt gewoon geredirect naar de verkeerde beginpagina volgens mij.
[KNE]-Mod
pi_45244585
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Hoe bedoel je Mba? Ik heb niet de intentie om een Mba te doen, alleen een Msc. (en misschien een link tijdens het Msc jaar)

Thesis mag je ook in het buitenland schrijven, maar je moet wel aan bepaalde voorwaarden voldoen en het is laatste block (20ECTS). Maar volgens mij las ik dat het mogelijk was je electives ook aan een stage te spenderen. (scriptie stage)
Ah, je hebt de exchange programmme nog niet gelezen? Een aantal van de plekken waar je op uitwisseling kan, zijn MBA's waar je met wat werkervaring een trimester kan volgen ipv de electives hier. Zelf wil ik na BA ooit nog eens een MBA volgen dus daarom wil ik graag wat ervaring op doen.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 11 januari 2007 @ 14:10:06 #198
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45247715
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:39 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ah, je hebt de exchange programmme nog niet gelezen? Een aantal van de plekken waar je op uitwisseling kan, zijn MBA's waar je met wat werkervaring een trimester kan volgen ipv de electives hier. Zelf wil ik na BA ooit nog eens een MBA volgen dus daarom wil ik graag wat ervaring op doen.
Oh ok, dat had ik idd nog niet gelezen. (heb die brochure nog niet echt gelezen, heb toch nog tot eind Jan) Vandaag laatste tentamen teruggekregen en die heb ik ook gehaald. Dus alleen 1 vak van 3ECTS niet gehaald dus ik denk dat ik me toch wel ga aanmelden. (niet voor eentje met een * uiteraard haha)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45256611
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
Dat surfnet/kennisglas feest werkt bij mij niet @ parkhaven..
Bij mn huisgenoot wel
pi_45259950
Vreemd.. Doe ik vast wel weer wat verkeerd, maarja ik zit lekker bij luna..
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:34:01 #201
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45260025
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
Vreemd.. Doe ik vast wel weer wat verkeerd, maarja ik zit lekker bij luna..
Kan ook zijn dat jouw aansluiting nog niet goed is, schijnt ook voor te komen her en der.
[KNE]-Mod
pi_45283438
Zeer slechte publiciteit voor de EUR .
quote:
Rechtenstudenten spellen niet goed

Studenten aan de rechtenfaculteit van de Erasmus Universiteit (EUR) hebben moeite met spellen.
Onvoldoende
Vorig jaar maakte 650 studenten vrijwillig een taaltoets. 45% van hen scoorde een onvoldoende. Van dat percentage scoorde 6% zeer slecht, aldus een artikel in Trouw. De EUR bevestigt het artikel.
Betoog
De toets werd afgenomen door hoogleraar Mentink. Hij liet de studenten een strafrechtelijk betoog schrijven. Bijna de helft van de studenten had moeite met spelling, zinsconstructies, interpunctie en schrijfstijl.
Bron
Er was een korte nieuwsflits over in RTL-Z.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_45284285
Is bij ons bij BA net zo hoor..
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:22:11 #204
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45290464
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:12 schreef FranticDJ het volgende:
Is bij ons bij BA net zo hoor..
Wat dacht je van IBA? Al die Aziaten en Oostblokkers die amper Engels kunnen
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45292855
Mja bedoel maar te zeggen dat het niet alleen bij rechten en niet alleen op de eur is hoor..
  maandag 15 januari 2007 @ 11:31:26 #206
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45367483
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:22 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Wat dacht je van IBA? Al die Aziaten en Oostblokkers die amper Engels kunnen
Hoe is het met de docenten trouwens? Daar heb ik ook niet onverdeeld goede verhalen over gehoord, en uit eigen ervaring weet ik dat het bij niet-internationale studies soms treurig gesteld is met internationale colleges of buitenlandse docenten. Niet dat ik het niveau native-speaker haal, maar soms lees/hoor ik dingen van anderen...
[KNE]-Mod
pi_45375142
Ik heb een module Accounting Process Management gehad . Het niveau van z'n uitspraak was echt bedroevend (ik zal maar geen naam noemen).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_45375273
Mja ik vind bij docenten vooral dat 90% totaal niet boeiend kan vertellen.. En in een roezemoezende zaal valt het dan erg zwaar om het op te brengen naar college te gaan..
pi_45375351
Dat is bij alle Internationale studies denk ik zo. Ik kan alleen voor Tilburg spreken en daar was het ook niet altijd best. Nu in Rotterdam heb ik (gelukkig) niet meer met buitenlandse studenten te maken.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  maandag 15 januari 2007 @ 16:49:20 #210
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45376731
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:31 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Hoe is het met de docenten trouwens? Daar heb ik ook niet onverdeeld goede verhalen over gehoord, en uit eigen ervaring weet ik dat het bij niet-internationale studies soms treurig gesteld is met internationale colleges of buitenlandse docenten. Niet dat ik het niveau native-speaker haal, maar soms lees/hoor ik dingen van anderen...
Het zijn vooral de Nederlandse docenten die ruk zijn; niet allemaal trouwens. Dit trimester moet ik zeggen dat het me allemaal 100% meevalt.
Qua mede-studenten is het soms wel lastig, vooral bij de Aziaten (excl. Indonesiërs!), maarja ik zit toch niet echt in de Aziatische kringen.

Vandaag workshop gehad van Mr. Hak, denk ik de meest verwarrende 2,5uur van mijn leven... (ging over research proposals) Al onze onderzoeksvoorstellen werden gekraakt, terwijl iedereen gewoon goede cijfers (8+!) van de begeleidende professoren had gehad. Hij zat ook wel een beetje zijn eigen literatuur aan te prijzen.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 15 januari 2007 @ 17:54:19 #211
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45378812
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
Mja ik vind bij docenten vooral dat 90% totaal niet boeiend kan vertellen.. En in een roezemoezende zaal valt het dan erg zwaar om het op te brengen naar college te gaan..
Ja, maar dat is bij alle studies toch zo?
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:49 schreef Public_NME het volgende:

Vandaag workshop gehad van Mr. Hak, denk ik de meest verwarrende 2,5uur van mijn leven... (ging over research proposals) Al onze onderzoeksvoorstellen werden gekraakt, terwijl iedereen gewoon goede cijfers (8+!) van de begeleidende professoren had gehad. Hij zat ook wel een beetje zijn eigen literatuur aan te prijzen.
Haha, lekker is dat.
Ook altijd mooi als de eigen literatuur dan lekker verplichte stof is enzo; toch weer extra omzet voor die gast.
[KNE]-Mod
  maandag 15 januari 2007 @ 18:59:58 #212
92908 Version1
Jerichoholic
pi_45381108
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:49 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Vandaag workshop gehad van Mr. Hak, denk ik de meest verwarrende 2,5uur van mijn leven... (ging over research proposals) Al onze onderzoeksvoorstellen werden gekraakt, terwijl iedereen gewoon goede cijfers (8+!) van de begeleidende professoren had gehad. Hij zat ook wel een beetje zijn eigen literatuur aan te prijzen.
Dat was bij mij precies hetzelfde. Heb die workshop vorige week gehad. Nou, iedereen had zoiets van ' '. Hij begon met de mededeling dat niemand er nog aan toe was om de casestudy uit te voeren dus we kregen niks te horen over het hoe en wat van casestudys. (wat toch echt de bedoeling was van de workshop) Bij 1 groepje heeft hij de begeleiders afgekraakt omdat zij niet Dul & Hak hadden aanbevolen . Dus die groep van; Ja, we hebben hier vier maanden aan gewerkt, goed cijfer voor gehad en nu kan alles weer de prullenbak in? . Bij een ander groepje werd een meisje flink pissig . We waren de tel kwijt van het aantal keer dat ie Dul & Hak zei. Alleen maar zijn eigen werk aan het ophemelen. Vervelend mannetje is ie.

Moeten jullie nu ook een gereviseerde opdracht inleveren? We hebben gewoon opgeschreven wat ie wilt horen en daarna Tony Hak en gewoon verder gaan.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  maandag 15 januari 2007 @ 20:00:36 #213
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45383771
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:59 schreef Version1 het volgende:

[..]

Moeten jullie nu ook een gereviseerde opdracht inleveren? We hebben gewoon opgeschreven wat ie wilt horen en daarna Tony Hak en gewoon verder gaan.
Precies hetzelfde ja, ik ben totaal de weg kwijt nu. Wat hij allemaal zei, snapte er niks van Volgende week dus die opdracht inleveren, brouw er wel wat moois van, maar gelukkig eerst ff overleg met onze supervisor. (zeker niet de minste van RSM!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 15 januari 2007 @ 21:49:06 #214
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45388103
Haha, ik zou bijna proberen mee te doen om goed te kunnen lachen.
[KNE]-Mod
  maandag 15 januari 2007 @ 21:52:59 #215
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45388235
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef ThE_ED het volgende:
Haha, ik zou bijna proberen mee te doen om goed te kunnen lachen.
Nouja, lachen. Als hij allemaal wazige vragen aan je gaat stellen die je niet kunt beantwoorden vergaat het lachen je al snel... (als je eindelijk een antwoord klaar hebt stelt hij er nog een paar!!)
Bij ons in de workshop zag je iedereen echt zo naar elkaar kijken van 'waar heeft ie het over?!'
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 15 januari 2007 @ 21:54:58 #216
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45388320
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Nouja, lachen. Als hij allemaal wazige vragen aan je gaat stellen die je niet kunt beantwoorden vergaat het lachen je al snel... (als je eindelijk een antwoord klaar hebt stelt hij er nog een paar!!)
Bij ons in de workshop zag je iedereen echt zo naar elkaar kijken van 'waar heeft ie het over?!'
Ja, als je daar college hebt dan kun je er niets mee natuurlijk en is het alleen maar kut, maar eigenlijk is het weer enorm sad, natuurlijk.
[KNE]-Mod
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:05:32 #217
165934 Marie-Claire
L'amour pour toujours
pi_45438716
Hoi beste mensen van de Erasmus Universiteit,

Ik had een vraagje aan jullie. Over 4 maanden ben ik afgestudeerd aan mijn opleiding Commerciële Economie. Ik loop nu nog 4 maanden stage/schrijf nu mijn scriptie bij een ontzettend leuk snelgroeiend bedrijf. Zij willen mij hier graag houden, maar eigenlijk had ik het idee om een master te volgen aan de erasmus. Business marketing. Nu heb ik jullie advies nodig.. want ik weet niet zo goed of ik nu al moet gaan werken (ben nog 20) of dat ik de master ga volgen... (indien iemand hier marketing master doet...) is het misschien mogelijk om het te combineren?Of is dit niet te doen?
Alvast bedankt!
Groetjes Marie-Claire
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:34:23 #218
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45441780
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:05 schreef Marie-Claire het volgende:
Hoi beste mensen van de Erasmus Universiteit,

Ik had een vraagje aan jullie. Over 4 maanden ben ik afgestudeerd aan mijn opleiding Commerciële Economie. Ik loop nu nog 4 maanden stage/schrijf nu mijn scriptie bij een ontzettend leuk snelgroeiend bedrijf. Zij willen mij hier graag houden, maar eigenlijk had ik het idee om een master te volgen aan de erasmus. Business marketing. Nu heb ik jullie advies nodig.. want ik weet niet zo goed of ik nu al moet gaan werken (ben nog 20) of dat ik de master ga volgen... (indien iemand hier marketing master doet...) is het misschien mogelijk om het te combineren?Of is dit niet te doen?
Alvast bedankt!
Groetjes Marie-Claire
Neem aan dat het een HBO bachelor is; dan moet je eerst een schakeljaar volgen wat nu 65 ECTS is geworden sinds dit jaar! (geluk , volgens mij was het met CE eerst 82ECTS)
Daarna kan je de Master Marketing Management doen, die is 60ECTS (1 jaar dus). Dit is wel op de RSM (Bedrijfskunde faculteit), ik weet niet of andere faculteiten zoals FEW ook marketing in de aanbieding hebben.
Ga naar rsm.nl, Master of Science in BA, Pre-Master, schakelprogramma voor meer info.

Ik ken niemand die de Marketing Master doet, maar bij de andere Master's was het wel redelijk pittig allemaal. Ik zou als ik jou was gewoon gaan studeren, je bent pas 20! Het is moeilijk om na een periode waarin je hebt gewerkt weer terug te gaan naar het studentenleven. Ik spreek uit ervaring...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45446062
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:05 schreef Marie-Claire het volgende:
Ik had een vraagje aan jullie. Over 4 maanden ben ik afgestudeerd aan mijn opleiding Commerciële Economie. Ik loop nu nog 4 maanden stage/schrijf nu mijn scriptie bij een ontzettend leuk snelgroeiend bedrijf. Zij willen mij hier graag houden, maar eigenlijk had ik het idee om een master te volgen aan de erasmus. Business marketing. Nu heb ik jullie advies nodig.. want ik weet niet zo goed of ik nu al moet gaan werken (ben nog 20) of dat ik de master ga volgen... (indien iemand hier marketing master doet...) is het misschien mogelijk om het te combineren?Of is dit niet te doen?
Je moet eerst een aantal dingen voor jezelf op een rijtje zetten. Heb je de motivatie om minimaal 2 jaar hard (zeker harder dan op de heao) te studeren? Hoe uniek is de aanbieding die je hebt gekregen (trainee of een "gewone" baan? Een master is vaak een meerwaarde boven je hbo-bachelor, maar dat moet je vooral zelf afwegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PietjePuk007 op 17-01-2007 18:51:13 (een oerstomme spelfout) ]
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:45:09 #220
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45446092
Voor mij zou de overweging "wil ik op mijn 20 al werken" erg meespelen, maar ok.
[KNE]-Mod
pi_45446190
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je moet eerst een aantal dingen voor jezelf op een rijtje zetten. Heb je de motivatie om minimaal 2 jaar hard (zeker harder als op heao) te studeren? Hoe uniek is de aanbieding die je hebt gekregen (trainee of een "gewone" baan? Een master is vaak een meerwaarde boven je hbo-bachelor, maar dat moet je vooral zelf afwegen.
Dan
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:06:20 #222
165934 Marie-Claire
L'amour pour toujours
pi_45470544
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef Lennox het volgende:

[..]

Dan
Ja thx

Ja daarom, ik ben 20 dus om dan echt al te gaan werken... Ik weet het echt niet zo goed. Maar ik wil ook wel graag weer gaan studeren. En de opleiding die ik nu afrond was echt niet moeilijk... dus ik weet dat ik wel meer kan. Maar waar ik nu werk is wel echt een bedrijf met veel toekomst mogelijkheden. Ik krijg een goede functie... Marketing en communicatie en ze willen me ook erg graag houden.

Kent iemand iemand die Marketing master doet/heeft gedaan? Zou ik graag in contact mee willen komen. Misschien is het mogelijk om 2 a 3 dagen in de week te werken en daarnaast een master te doen?

Of is dat wel erg veel hooi op m'n vork
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:09:54 #223
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45470689
Door die gave avondstudenten heb ik nu al voor de 2e x 's avonds tentamen, grrr!
[KNE]-Mod
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:22:11 #224
165934 Marie-Claire
L'amour pour toujours
pi_45471183
Das vervelend
pi_45474157
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:06 schreef Marie-Claire het volgende:

[..]

Ja thx

Ja daarom, ik ben 20 dus om dan echt al te gaan werken... Ik weet het echt niet zo goed. Maar ik wil ook wel graag weer gaan studeren. En de opleiding die ik nu afrond was echt niet moeilijk... dus ik weet dat ik wel meer kan. Maar waar ik nu werk is wel echt een bedrijf met veel toekomst mogelijkheden. Ik krijg een goede functie... Marketing en communicatie en ze willen me ook erg graag houden.

Kent iemand iemand die Marketing master doet/heeft gedaan? Zou ik graag in contact mee willen komen. Misschien is het mogelijk om 2 a 3 dagen in de week te werken en daarnaast een master te doen?

Of is dat wel erg veel hooi op m'n vork
Ik werk 20 uur in de week en doe daarnaast pre-master in 1 jaar ( wat neerkomt op 88 ECTS in 1 jaar ). Gaat prima mits je werk flexibel is ingesteld.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_45474254
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:37 schreef Thermo het volgende:
Ik werk 20 uur in de week en doe daarnaast pre-master in 1 jaar ( wat neerkomt op 88 ECTS in 1 jaar ). Gaat prima mits je werk flexibel is ingesteld.
Wow knap hoor, dat geldt zeker niet voor iedereen. Dan heb je waarschijnlijk talent en een ijzere discipline .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:41:40 #227
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45474363
Ik zit nu in mijn 3e jaar sociologie en heb er ook een parttime baan naast, goed te doen, ligt ook aan de soort studie die me heel erg goed ligt.
[KNE]-Mod
pi_45475928
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Wow knap hoor, dat geldt zeker niet voor iedereen. Dan heb je waarschijnlijk talent en een ijzere discipline .
Ijzeren discipline valt erg mee, ik maak alleen altijd gerichte keuzes wat wel en niet belangrijk is om een bepaald vak te halen. En ik ben er van overtuigd dat je beter kan studeren wanneer je een doel voor ogen hebt.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_45476570
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef ThE_ED het volgende:
Door die gave avondstudenten heb ik nu al voor de 2e x 's avonds tentamen, grrr!
Super irritant inderdaad. Ook leuk, van 4 tot 6 college.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:35:25 #230
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45476640
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:33 schreef Lennox het volgende:

[..]

Super irritant inderdaad. Ook leuk, van 4 tot 6 college.
Gelukkig hadden we daarvan een dag- en een avondcollege zodat je kon kiezen.

Leuk trouwens; iedereen wordt gewaarschuwd binnen te blijven en ik heb straks om 18:30 tentamen.
[KNE]-Mod
pi_45476776
Kom net van Kralingse zoom. In Rotterdam viel het allemaal super mee, alleen rijden de trams niet meer geloof ik. Metro wel
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:49:00 #232
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45477295
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:38 schreef Lennox het volgende:
Kom net van Kralingse zoom. In Rotterdam viel het allemaal super mee, alleen rijden de trams niet meer geloof ik. Metro wel
Ja, hier ziet het er ook wel winderig maar wel te doen uit. Dus het zal idd wel gewoon goed gaan.
[KNE]-Mod
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:21:49 #233
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45481144
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:49 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, hier ziet het er ook wel winderig maar wel te doen uit. Dus het zal idd wel gewoon goed gaan.
Ja, er schijnt een soort 'tussenpose' te zijn... Straks trekt het blijkbaar weer aan... Naja, we zien wel! Hier nog niks aan de hand!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:30:53 #234
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_45486502
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja, er schijnt een soort 'tussenpose' te zijn... Straks trekt het blijkbaar weer aan... Naja, we zien wel! Hier nog niks aan de hand!
Stomme late tentamens, wij waren dus de enige in die hele zaal heh! Degenen van buiten Rotterdam hebben nu wel een probleem trouwens.
[KNE]-Mod
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:23:34 #235
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45493411
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Stomme late tentamens, wij waren dus de enige in die hele zaal heh! Degenen van buiten Rotterdam hebben nu wel een probleem trouwens.
Ik vind dat ze het tentamen hadden moeten verplaatsen. Dit is duidelijk een geval van 'force majeur' oftewel natuurlijke overmacht.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45509137
Zitten er hier primaire processen goeroes?
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:17:25 #237
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45646212
Vanavond IBA social drink in de Beurs, gaan er hier nog mensen? Ik ga niet, heb niet echt leuke mensen om mee te gaan. (lees; mijn R'damse vriendenkring is er beperkt )
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45651397
Ik wilde wel gaan, maar ik bleef ergens anders hangen. De volgende keer ga ik wel, mag je wel met mij mee .
pi_45656950
@public_nme klinkt bekend..

* FranticDJ gaat misschien stoppen @ eur..

Ben heel het gedoe en gezeur van de eur om de opleiding heen een beetje beu.. *wacht op de reacties dat is overal zo*
pi_45657614
Wat doe je voor opleiding dan?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:43:09 #241
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45658473
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wilde wel gaan, maar ik bleef ergens anders hangen. De volgende keer ga ik wel, mag je wel met mij mee .
Ik krijg binnenkort nieuwe vrienden denk ik, aangezien ik ga verhuizen... (mijn huisgenoten zijn nog op vakantie vandaar)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45661133
Misschien moet je eens bij een voetbalcluppie gaan
pi_45662044
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:13 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien moet je eens bij een voetbalcluppie gaan
Jij bent er zondag gewoon bij?
pi_45662706
@lennox bedrijfskunde..

maar wil wel in r'dam blijven (korps mariniers)
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:09:21 #245
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45666415
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:13 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien moet je eens bij een voetbalcluppie gaan
10 jaar gedaan; 2x knie operatie Doctor zei dat het misschien niet zo verstandig was om te blijven voetballen...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45671109
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Jij bent er zondag gewoon bij?
Uiteraard, de voorzitter heeft zn private jet beschikbaar gesteld dus ik moet het kunnen halen
pi_45680283
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:09 schreef FranticDJ het volgende:
@lennox bedrijfskunde..

maar wil wel in r'dam blijven (korps mariniers)
over omschakeling gesproken.

Overigens heeft een goeie vriend van me eens voor de lol korps mariniers aanmelding + testen gedaan. ( vorig jaar )
Als je al zo snel opgeeft op een theoretische studie, wat wil je dan precies doen wanneer je 1.5 uur met pack aan moet zwemmen en daarna nog wat levens redden aub?

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_45682409
@thermo je trekt wel erg snel je conclusies niet? Jij weet verder niks van mijn motieven ter beeindiging van mijn studie..

En ik ben gewoon liever fysiek bezig dan dat ik met mn kop in de boeken hang..
pi_45682707
Dan ligt dat toch niet aan de EUR maar aan jezelf? .
pi_45683455
Dat laatste wel ja.. Maar dat is niet mijn enige beweegreden om ermee te stoppen.. Mijn exacte beweegredenen zal ik hier nog wel eens neerkalken..
pi_45683936
Gezeik heb je bij elke instelling in het WO/HBO wel.

Persoonlijk vind ik het aan/op? de EUR allemaal prima geregeld. Moet ik wel zeggen dat ik aan een kleine faculteit toebehoor (FHKW), dus misschien dat het daar allemaal wat persoonlijker is.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:46:09 #252
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45694259
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:23 schreef Lennox het volgende:

Persoonlijk vind ik het aan/op? de EUR allemaal prima geregeld. Moet ik wel zeggen dat ik aan een kleine faculteit toebehoor (FHKW), dus misschien dat het daar allemaal wat persoonlijker is.
Bij RSM is het naar mijn mening ook goed geregeld! Heb nog niet echt oneffenheden kunnen ontdekken... (zit er ook nog maar een half jaar...)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45694526
het is allemaal heel behoorlijk geregeld op de EUR..en uiteindliejk gaat het er gewoon om dat je genoeg leert om een V op je tentamen te halen. om dan na afloop de organisatie oid van de uni de schuld te geven is zwak
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:57:30 #254
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45694577
Een minpuntje van RSM; het schakeljaar voor IBMS ->IBA studenten... De planning van de trimesters is gewoon zwaar ruk... Dit trimester heb ik 28ECTS aan vakken, staat gelijk aan 10,8u studeren per dag, 7 dagen per week!!!
Volgend trimester heb ik maar 2 vakken en mijn bachelor thesis. (die dan toch al grotendeels af is!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45697680
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
@thermo je trekt wel erg snel je conclusies niet? Jij weet verder niks van mijn motieven ter beeindiging van mijn studie..

En ik ben gewoon liever fysiek bezig dan dat ik met mn kop in de boeken hang..
Trust me, hoe jij tegen de wereld aan kijkt, en hoe jij je zinnen formuleert over zaken heeft wel degelijk iets te maken met hoe jij straks gaat presteren @ korps.
Als jij de schuld bij de EUR legt voor jou falen/desinteresse vraag ik me dus idd af wat jij bij het korps gaat doen.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_45697737
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:57 schreef Public_NME het volgende:
Een minpuntje van RSM; het schakeljaar voor IBMS ->IBA studenten... De planning van de trimesters is gewoon zwaar ruk... Dit trimester heb ik 28ECTS aan vakken, staat gelijk aan 10,8u studeren per dag, 7 dagen per week!!!
Volgend trimester heb ik maar 2 vakken en mijn bachelor thesis. (die dan toch al grotendeels af is!)
Afgelopen blok 27 ECTS, nu iets meer. Maar ik neem aan dat jij de theoretische werkdruk ook helemaal niet haalt nu? Leuk voor in de studiegids maar verder.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:41:31 #257
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45698106
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:31 schreef Thermo het volgende:

[..]

Afgelopen blok 27 ECTS, nu iets meer. Maar ik neem aan dat jij de theoretische werkdruk ook helemaal niet haalt nu? Leuk voor in de studiegids maar verder.
Nee, ik haal het uiteraard niet... Maar het is verder wel vrij zwaar op het moment. (teveel cases inleveren, niet normaal!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45698140
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Nee, ik haal het uiteraard niet... Maar het is verder wel vrij zwaar op het moment. (teveel cases inleveren, niet normaal!)
Ok, dat is waar. Maargoed het schiet wel lekker op zo..
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_45699315
Iedereen wordt geacht 40 uur per week met zijn studie bezig te zijn toch?

Iets in die trant in ieder geval. Het halen is inderdaad een tweede.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:19:20 #260
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45699408
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:42 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ok, dat is waar. Maargoed het schiet wel lekker op zo..
Ja klopt! Ik heb inmiddels al 21 ECTS binnen na het eerste trimester, dus al ong. 1/3 gehad!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 5 februari 2007 @ 11:28:39 #261
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_46001892
Argh, dat Surfnet delen met meerdere computers gaat nog nasty worden.
Is iemand dat hier al gelukt?
[KNE]-Mod
pi_46024332
Mijn verbinding (Pilmo) werkt prima, maar ik heb nog niet geprobeerd met de wireless router. Volgens het topic op Tweakers gaat dat nog niet helemaal goed.

Vrienden van me hebben wel surfnet gedeeld met z'n 8en zonder problemen dacht ik.
  maandag 5 februari 2007 @ 23:08:48 #263
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46025716
Hey Schigt! Volgende week ook tentamen ABM? (wat een dramavak...!) Zag je naam op een lijst staan van de lecturer, je stond in het rood. (Waarschijnlijk heb je de case wel gehaald, maar het tentamen niet ofzo?!)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46025809
Si!

Case een 8, tentamen een 5.3 en 5.2 . Ben al hard bezig - hopelijk houden ze het bij dezelfde soort vragen, dan komt het dit jaar zeker goed. Ik snap alle formules, maar het is gewoon oefenen oefenen oefenen.

Waar staat die lijst trouwens?
  maandag 5 februari 2007 @ 23:15:37 #265
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46026023
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Si!

Case een 8, tentamen een 5.3 en 5.2 . Ben al hard bezig - hopelijk houden ze het bij dezelfde soort vragen, dan komt het dit jaar zeker goed. Ik snap alle formules, maar het is gewoon oefenen oefenen oefenen.
Ik ben ook bezig...maar het schiet niet erg op! Ben nu een beetje alle formules op een rij aan het zetten, en die dan oefenen/stampen. Komt de onvermijdelijke vraag; 'Heeft u nog oude tentamens, mijnheer Bliksem?'

Hoe was die case eigenlijk?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46026160
Ik zal alles wel sturen, incl case . Heb je een goede partner?

Waar stond die lijst trouwens nou? Niet dat ik straks iets verkeerd heb gedaan - Ik hoefde alleen maar het tentamen namelijk, dat heb ik nog nagevraagd.
  maandag 5 februari 2007 @ 23:29:01 #267
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46026543
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[quote]Ik zal alles wel sturen, incl case . Heb je een goede partner?
binnen Partner zit wel snor volgens mij! Ken haar niet heel goed, maarja ze heeft in 1,5 jaar pas een her gehad lol.
quote:
Waar stond die lijst trouwens nou? Niet dat ik straks iets verkeerd heb gedaan - Ik hoefde alleen maar het tentamen namelijk, dat heb ik nog nagevraagd.
Ik heb het ff nagekeken en ik lulde maar wat in de ruimte; de lijst is voor een ander vak (IIT), en diegene heeft een naam die erg op die van jou lijkt (my mistake dus)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46026612
Aah, ik zat al te zoeken !

IIT . Kutvak. Zeg anders gelijk maar welke vakken je nog meer hebt, zal ik kijken of ik nog meer shit heb.
  maandag 5 februari 2007 @ 23:33:30 #269
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46026707
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aah, ik zat al te zoeken !

IIT . Kutvak. Zeg anders gelijk maar welke vakken je nog meer hebt, zal ik kijken of ik nog meer shit heb.
HRM, O&M, Financial Accounting.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46026772
Die moet ik ook alledrie - nog geen oude tentamens van though .
  maandag 5 februari 2007 @ 23:37:01 #271
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46026846
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die moet ik ook alledrie - nog geen oude tentamens van though .
Ah ok, thanks anyway!

Fuck mennnnnn, die case is huge!!! (ik moet ook al een plan schrijven voor IIT, en nog meer cases voor IIT inleveren en voor HRM, nog een videocase voor O&M en nog de bachelor thesis... )
En dan nog 4 tentamens in 1 week.... bleh!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:02:39 #272
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_46032710
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn verbinding (Pilmo) werkt prima, maar ik heb nog niet geprobeerd met de wireless router. Volgens het topic op Tweakers gaat dat nog niet helemaal goed.

Vrienden van me hebben wel surfnet gedeeld met z'n 8en zonder problemen dacht ik.
Hmm, misshcien gebruiken die allemaal hun eigen login?
Ik had dat topic idd al gevonden.
[KNE]-Mod
pi_46036208
Nouja in feite zal je in je router een wachtwoord/username op moeten kunnen geven, want t lijkt mij niet bepaald dat ie op 1 username en 1 wachtwoord 8 ip adressen gaat uitdelen
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:16:57 #274
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_46036357
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
Nouja in feite zal je in je router een wachtwoord/username op moeten kunnen geven, want t lijkt mij niet bepaald dat ie op 1 username en 1 wachtwoord 8 ip adressen gaat uitdelen
Yep, en dat kan alleen met van die alternatieve software heb ik begrepen. Leuk is dat.
[KNE]-Mod
pi_46036620
Nou ja, dan moet je een server aanleggen.

Goedkoop computertje, daar de verbinding mee maken en dan iedereen daaraan verbinden via het netwerk.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:27:01 #276
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_46036655
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, dan moet je een server aanleggen.

Goedkoop computertje, daar de verbinding mee maken en dan iedereen daaraan verbinden via het netwerk.
Inderdaad, die heb ik ook nog wel staan. Wel een beetje raar dat men bij DIA van geen problemen weet.
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:29:01 #277
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_46036712
Dus de EUR is wel cool?

Ik ga de slowachat ff doorlezen.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:18:39 #278
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46039689
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dus de EUR is wel cool?

Ik ga de slowachat ff doorlezen.
Ik vind van wel...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46044751
Mja ik vind nog steeds van niet Ben dan ookg estopt met mn opleiding.. Universitair onderwijs is niks voor mij..

[offtopic]als iemand boeken wilt voor bachelor 1 bedrijfskunde trim. 1 en 2 [/offtopic]

[ Bericht 14% gewijzigd door FranticDJ op 06-02-2007 17:23:07 ]
pi_46102386
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
Mja ik vind nog steeds van niet Ben dan ookg estopt met mn opleiding.. Universitair onderwijs is niks voor mij..
Iemand die regelmatig in de Joy komt en zich daar schijnbaar ook vermaakt heeft idd niks met universitair onderwijs van doen. Snap ik volkomen.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:51:19 #281
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_46102451
de wat?
[KNE]-Mod
pi_46102764
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:51 schreef ThE_ED het volgende:
de wat?
Wees blij dat je het niet weet
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:05:13 #283
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_46102894
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef Thermo het volgende:

[..]

Wees blij dat je het niet weet
I guess you're right.
[KNE]-Mod
pi_46102935
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:49 schreef Thermo het volgende:

[..]

Iemand die regelmatig in de Joy komt en zich daar schijnbaar ook vermaakt heeft idd niks met universitair onderwijs van doen. Snap ik volkomen.
Wtf heeft mijn werk daar nu weer mee te maken zeg :S.. Ga je onvrede jegens bepaalde tenten lekker ergens anders uiten..
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:22:53 #285
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46103545
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef Thermo het volgende:

[..]

Wees blij dat je het niet weet
Wat is het precies dan? Heb er ook nog nooit van gehoord...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46103581
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:22 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Wat is het precies dan? Heb er ook nog nooit van gehoord...
Zie het als de Hollywood voor 14 jarige campingsletjes.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_46103776
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:22 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Wat is het precies dan? Heb er ook nog nooit van gehoord...
Discotheek waar ik werk.. En blijkbaar heeft Thermo daar een blauwtje gelopen..
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:31:05 #288
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_46103874
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:29 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Discotheek waar ik werk..
Is die nieuw dan? Nog nooit van gehoord, maar ik ben ook niet zo'n discotheekganger.
[KNE]-Mod
pi_46103943
Nee zit er al 10 jaar ofzo.. www.discojoy.nl Vroeger bekend als zeebad..
pi_46104014
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Is die nieuw dan? Nog nooit van gehoord, maar ik ben ook niet zo'n discotheekganger.
Is ook niet in 010, maar zeeuwse kust. In de zomer daar vlakbij aan het kitesurfen.
Overigens was het geen aanval hoor, maar ik zag zeeland topic Wat een tent om te werken
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_46104098
Ja krabbel maar terug..
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:42:08 #292
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_46104269
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef Thermo het volgende:

[..]

Is ook niet in 010, maar zeeuwse kust. In de zomer daar vlakbij aan het kitesurfen.
oh, aha
[KNE]-Mod
pi_46104289
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:36 schreef FranticDJ het volgende:
Ja krabbel maar terug..
Nee dankje, ik blijf bij mijn mening over die tent
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_46318429
Hey,

Ik zou volgend jaar graag IBA willen doen op de EUR. Maar kan ik dan zomaar instromen met een IBMS/IFM double degree propedeuse?
pi_46319294
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dus de EUR is wel cool?

Ik ga de slowachat ff doorlezen.
ga jij naar de eur toekomen?? alleen de tentamens zeker

anders moet je ff laten weten welke studie je doet
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:14:51 #296
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_46328870
Goed, kunnen we het wederzijdse gebash over het al dan niet bezoeken van de Joy en de effecten die dat mogelijkerwijs op de persoon zou hebben bij deze achterwege laten?

Dank.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_46331569
Verzoek voor deel 5, een leuke TT (en nee ik weet er zo geen daarom is het een verzoek ).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:21:33 #298
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46353330
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:16 schreef hahhah23 het volgende:
Hey,

Ik zou volgend jaar graag IBA willen doen op de EUR. Maar kan ik dan zomaar instromen met een IBMS/IFM double degree propedeuse?
Ja, dat doe ik nu 69ECTS in 1 jaar, incl. bachelor scriptie. (Geen vrijstelling)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_46379152
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:21 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik nu 69ECTS in 1 jaar, incl. bachelor scriptie. (Geen vrijstelling)
Ik heb net EUR afdeling IBA gebeld, maar er wordt verteld dat ik mee moet doen met de toelatingstest. Ik moet voor de vakken engels (IELTS of TOEFL) en Wiskunde(A12 of B1) toets afleggen. Hoe ben jij precies ingestroomd? Enne is die 69 ECTS op de universiteit of van je double degree IBMS?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 18:32:17 #300
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_46404485
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:24 schreef hahhah23 het volgende:

[..]

Ik heb net EUR afdeling IBA gebeld, maar er wordt verteld dat ik mee moet doen met de toelatingstest. Ik moet voor de vakken engels (IELTS of TOEFL) en Wiskunde(A12 of B1) toets afleggen. Hoe ben jij precies ingestroomd? Enne is die 69 ECTS op de universiteit of van je double degree IBMS?
Oh, ik had niet goed gelezen... Ik zag het woordje propedeuse niet staan... Ik heb nl. een volledig double-degree IBMS diploma. Wat ze zeiden klopt dan wel. Ik moest een hele application afleveren met gewaarmerkte kopietjes van diploma's, cijferlijsten en nog een motivatie brief schrijven van 2 pagina's. (selectie is 40/60)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_47339485
Ik doe nu 6vwo, bijna eindexamen, en ik wil naar Rotterdam gaan voor een studie, en nu ben ik hier ben op zoek of er iemand Informatica & Economie doet en wat hij/zij van die studie vind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')