wilde ik net met je gaan shoppenquote:Op zondag 3 december 2006 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet elke vrouw vindt shoppen leuk.Behalve als er voor haar betaald wordt.
![]()
Als jij betaalt, prima.quote:Op zondag 3 december 2006 12:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
wilde ik net met je gaan shoppen![]()
Er gaan geruchten dat die in de buurt van Vaals ligt.quote:Op zondag 3 december 2006 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bergen?Heuvels noemen we dat.
![]()
[..]
Ik weet niet eens waar die ligt.![]()
mijn buget is 10 euroquote:
kom jij uit bingelradequote:Op zondag 3 december 2006 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh Gulpen? Simpelveld?Vaals
Nee he.
Kan geen berg daar bedenken.![]()
Die geruchten kloppen dan niet, nouja Gulpen ligt ook bij Vaals he.quote:Op zondag 3 december 2006 13:03 schreef BrauN het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat die in de buurt van Vaals ligt.
Uhm oke dat wordt een kniekousje of zo.quote:
Nee.quote:
kniekousjequote:Op zondag 3 december 2006 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die geruchten kloppen dan niet, nouja Gulpen ligt ook bij Vaals he.![]()
[..]
Uhm oke dat wordt een kniekousje of zo.![]()
[..]
Nee.Waarom denk je dat?
Dat ligt toch meer richting Schinnen en Puth?
quote:
ik bescherm je wel, mits tijden kantoortijdenquote:Op zondag 3 december 2006 16:48 schreef scrub_nurse het volgende:
zitterd present!![]()
oorspronkelijk van hoensbroekwerkend in heerlen en misschien over n tijdje ook verhuizend naar heerlen kweet nog niet zo goed wat ik daarvan vind....
Heerlen is net zo veilig als een andere stad. Overal gebeurt wel iets.quote:Op zondag 3 december 2006 16:48 schreef scrub_nurse het volgende:
zitterd present!![]()
oorspronkelijk van hoensbroekwerkend in heerlen en misschien over n tijdje ook verhuizend naar heerlen kweet nog niet zo goed wat ik daarvan vind....
ja zoiets, ik werk bij belastingdienst toeslagenquote:Op zondag 3 december 2006 17:01 schreef scrub_nurse het volgende:
oke thanx! maarre eigenlijk heb ik die beveiliging buitenn werktijden nodig...
(zit je in de beveiliging ofzo dan?)
nooit last gehad van zwervers en junks in heerlenquote:Op zondag 3 december 2006 18:13 schreef Bengeltje het volgende:
Van zwervers en junks hoef je ook niet perse last van te hebben, maar ik geef toe
er lopen er meer in Heerlen rond dan Sittard.![]()
Of, ja heb je 9,50 terug van 10 euroquote:Op zondag 3 december 2006 18:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
nooit last gehad van zwervers en junks in heerlen
heb jij geld voor mij? nee jij voor mij![]()
de van bcc zijn irritanterquote:Op zondag 3 december 2006 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of, ja heb je 9,50 terug van 10 euroDan geef ik niets meer, als ze wel kunnen wisselen.
Ligt eraan of ze via het uitzendbureau er werken of niet, man wat een in en uitloop daar.quote:Op zondag 3 december 2006 18:16 schreef scrub_nurse het volgende:
ooo altijd handig vriendjes bij de belastingdienst!
Sorry, was is bcc?quote:
ik werk via vediorquote:Op zondag 3 december 2006 18:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze via het uitzendbureau er werken of niet, man wat een in en uitloop daar.![]()
Ik werk er op het moment niet, dus denk niet dat we elkaar kennen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:22 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik werk via vediordadelijk ken ik jou ook nog
![]()
eci , boekenclub etc, ze staan tusssen V & D en Douglas meestalquote:Op zondag 3 december 2006 18:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze via het uitzendbureau er werken of niet, man wat een in en uitloop daar.![]()
[..]
Sorry, was is bcc?
werk er al sinds maart hoorquote:Op zondag 3 december 2006 18:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik werk er op het moment niet, dus denk niet dat we elkaar kennen.![]()
Oja, dat zal dadelijk weer zover zijn met de feestdagen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
eci , boekenclub etc, ze staan tusssen V & D en Douglas meestal![]()
Uhm misschien gezien dan, gezicht komt wel iets bekend voor.quote:
welke afdeling heb je gezeten?quote:Op zondag 3 december 2006 18:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, dat zal dadelijk weer zover zijn met de feestdagen.![]()
[..]
Uhm misschien gezien dan, gezicht komt wel iets bekend voor.![]()
Goede vraag, postkamer heb ik even gezeten en verder, uhhquote:
ik heet Chrisquote:Op zondag 3 december 2006 18:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede vraag, postkamer heb ik even gezeten en verder, uhh![]()
djees die afkortingen vandaar , bij Chris? Misschien zegt je dat iets.
zij wil wel daten waarschijnlijk, want zij heeft mijn goddelijke lichaam al in het echt kunnen aanschouwenquote:Op zondag 3 december 2006 18:58 schreef scrub_nurse het volgende:
hahaha blijken ze ex collegas te zijn![]()
Nee, jij bent niet de Chris die ik bedoel.quote:Op zondag 3 december 2006 18:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heet Chris![]()
ik heb gezeten op abs, tor , postkamer, terugbelunit en techknow![]()
Misschienquote:Op zondag 3 december 2006 18:58 schreef scrub_nurse het volgende:
hahaha blijken ze ex collegas te zijn![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 19:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
zij wil wel daten waarschijnlijk, want zij heeft mijn goddelijke lichaam al in het echt kunnen aanschouwen![]()
gewoon komenquote:Op zondag 3 december 2006 19:05 schreef scrub_nurse het volgende:
ach wie weet na de meet..
maarr zoals ik al zei, allemaal afhankelijk van mn rooster, want volgens mij heb ik dan weekenddienst..
ik alleen zeker;) En piovan en -sandstorm denk ikquote:Op zondag 3 december 2006 19:07 schreef scrub_nurse het volgende:
hoeveel komen er tot nu toe?
Neequote:
Ah die heb ik hier op de plank liggenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:04 schreef postmortum het volgende:
boek uit over de bokkenrijders , kost die 75 euro
Van de zomer loop je gezellig aan het handje van pap & mam door ons heuvelland?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Lauder-Frost het volgende:
teringlimburgers
Haha, hou je bek gore homofielquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Lauder-Frost het volgende:
teringlimburgers
Overal waar je komt, zijn die irritante huilanders met hun GHE en ERRRRRRRR bezig ons mooie landje te discriminerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Lauder-Frost het volgende:
teringlimburgers
bah, poldernäökersquote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Pjetr het volgende:
[..]
fuck dat, limburgers zijn bij hun geboorte al gedoemt nooit fatsoenlijk ABN te kunnen praten
quote:
Inderdaad!!!!quote:Verder vinj ich 't limburgs volksleed in 't bronsgreun eikenhout neet ech geweljig, 'n limburgsvolksleed in 't hollesj des toch niks, doot mich mer 'wie sjoen os limburg is'
goede opmerkingquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van de zomer loop je gezellig aan het handje van pap & mam door ons heuvelland?
Enige persoon waar ik nog Limburgs mee praat is m'n moeder. Voor de rest allemaal Nederlands eigenlijk. Ik ben van 't weekend vaak naar Utrecht, m'n vriendin en d'r familie praten allemaal Nederlands en ik zit veel in professionele sferen/de zakenwereld. Dan kun je natuurlijk geen Limburgs gaan lullen omdat 't gewoon aso is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef Aart_snikkelbaard het volgende:
Over dat taaltje: hier praten de meeste mensen in het openbaar ook gewoon nederlands. Mensen die elkaar kennen zullen wel sneller dialect gebruiken.
Doe de groeten aan Chamellquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga met Chamell zondag ofzo
Presentquote:
Wacht er al jaren op..quote:Op zondag 3 juni 2007 04:07 schreef DarkShine het volgende:
Volgend seizoen even tegen elkaar bekeren in Sittard?
Groeten uit de Oostelijke Mijnstreek!
En waarom kwam je de dag erna niet?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:24 schreef BonJovi het volgende:
Wat een taaltje zeg dat Limburgs, ik ken een dame die daar woont en ze zei tegen mij zo iets van:
Wiezo kumse morge neet. Ik dacht huh. Maar ze had uitgelegd wat het betekend, dus dat is het enigste wat ik weet van Limburgs. Wel grappig taaltje
Ach nee zeg dat het niet waar is. ...triest.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
OMG vrijdag eerste dag op de kermis en iemand van de Geleense reljeugd heeft iemand neergestoken
Joa, kin ig waal. Mer kense dus verder gein limburgs kalle?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ze moest het tegen een vriendin zeggen ofzomaar dus je kent het wat ik zei
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:28 schreef Crappery het volgende:
[..]
Joa, kin ig waal. Mer kense dus verder gein limburgs kalle?
nee paar hechtingen in de nek en ik zag het joch toenstraks buiten lopenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef Crappery het volgende:
Dodelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |