Van de zomer loop je gezellig aan het handje van pap & mam door ons heuvelland?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Lauder-Frost het volgende:
teringlimburgers
Haha, hou je bek gore homofielquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Lauder-Frost het volgende:
teringlimburgers
Overal waar je komt, zijn die irritante huilanders met hun GHE en ERRRRRRRR bezig ons mooie landje te discriminerenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Lauder-Frost het volgende:
teringlimburgers
bah, poldernäökersquote:Op maandag 6 november 2006 18:37 schreef Pjetr het volgende:
[..]
fuck dat, limburgers zijn bij hun geboorte al gedoemt nooit fatsoenlijk ABN te kunnen praten
quote:
Inderdaad!!!!quote:Verder vinj ich 't limburgs volksleed in 't bronsgreun eikenhout neet ech geweljig, 'n limburgsvolksleed in 't hollesj des toch niks, doot mich mer 'wie sjoen os limburg is'
goede opmerkingquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van de zomer loop je gezellig aan het handje van pap & mam door ons heuvelland?
Enige persoon waar ik nog Limburgs mee praat is m'n moeder. Voor de rest allemaal Nederlands eigenlijk. Ik ben van 't weekend vaak naar Utrecht, m'n vriendin en d'r familie praten allemaal Nederlands en ik zit veel in professionele sferen/de zakenwereld. Dan kun je natuurlijk geen Limburgs gaan lullen omdat 't gewoon aso is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef Aart_snikkelbaard het volgende:
Over dat taaltje: hier praten de meeste mensen in het openbaar ook gewoon nederlands. Mensen die elkaar kennen zullen wel sneller dialect gebruiken.
Doe de groeten aan Chamellquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga met Chamell zondag ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |