abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:01:01 #201
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44177109
Ook ben ik ongi geworden... Had wel goeie hoop,en had veel symptomen....maar helaas mocht het niet zo zijn.Heb een cyclus van 35 dagen gehad...vind het toch wel aan de lange kant voor een cyclus met Clomid...

Maaaaar...we houden de moed erin..Heb toch wel het idee dat de Clomid geholpen heeft,dus we gaan vrolijk verder!!

En ik ben het wel met spekkie eens... het went inderdaad...
pi_44184223
Spekkie, wat vervelend!
Jammer Suzziieee, het mocht hier weer niet zo zijn om een sinterklaascadeautje te krijgen...
pi_44185646
Suziie ... shit!!!
Fijn dat je wel het idee hebt dat de clomid werkt...! sterkte weer
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  woensdag 6 december 2006 @ 12:15:22 #204
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44189069
Spekkie, om jouw ondertitel maar eens te quoten, het is echt niet eerlijk.
Sinterklaas had hier best wat streepjes kunnen strooien. Misschien de kerstman dan?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44194392
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:15 schreef PM-girl het volgende:
Spekkie, om jouw ondertitel maar eens te quoten, het is echt niet eerlijk.
Sinterklaas had hier best wat streepjes kunnen strooien. Misschien de kerstman dan?
Dat zou een hele mooie kerst worden
  woensdag 6 december 2006 @ 16:18:14 #206
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44196190
Mislautje en bright hoe gaat het bij jullie?

Mijn nieuwe Nod hou ik op 9 januari...
  woensdag 6 december 2006 @ 22:16:38 #207
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44209011
glossy, suzie en spekkie dikke knuffel... EN inderdaad zoals misslautje zegt zoiets went nooit, maar je leert er op den duur mee leven. spekkie..; dikke knuffel nogmaals...

LittleMissSunshine welkom hier...
pi_44214285
Nou, Suzziieee, eind deze week en begin volgende week wordt het weer spannend of de nog langs komen. Uiteraard hopen we van niet, maar afgelopen keer geen IUI gedaan, komende 2x ook niet, omdat we nog in de 3 maanden 'rust' zitten.
Maar ach, het is nog niet uitgesloten dat het op een natuurlijke manier wel lukt, dus we blijven hoop houden.
pi_44215031
Balen voor alle ongestelde dames hier! En ik hoop dat er bij de familie Bright geen duiveltjes langskomen

Na het stoppen met de pil ben ik gisteren ook ongesteld geworden. Nu dus maar even afwachten hoe lang het duurt voor ik weer een regelmatige cyclus heb. Ik kan eigenlijk nog steeds niet helemaal geloven dat we er echt voor gaan, ik vraag de hele tijd aan m'n vriend of ie niet stiekem een grapje maakt! Hij heeft zijn moeder inmiddels verteld wat onze plannen zijn en zij is er helemaal hyper van, terwijl ik denk "doe nou maar rustig, het kan allemaal best nog even duren...". Maar in al hun enthousiasme denken ze volgens mij dat ik over 3 weken al een kind ga baren
  donderdag 7 december 2006 @ 12:53:16 #210
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44220088
littleMissSunshine.. ik weet nog hoe mijn ouders reageerde toen ik voor de 2de ging... Intussen zijn mijn zussen mij al lang voorgegaan en mijn ouders tonen geen interesse meer in onze situatie...

MAAR ik hoop voor jouw dat het vlug raak mag zijn en je lekker kunt gaan genieten... En dan ga je ook kunnen genieten van de reacties van je schoonouders en ouders... Dus veel toi toi toi meid

groetjes
pi_44250612
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:53 schreef lunastar het volgende:
littleMissSunshine.. ik weet nog hoe mijn ouders reageerde toen ik voor de 2de ging... Intussen zijn mijn zussen mij al lang voorgegaan en mijn ouders tonen geen interesse meer in onze situatie...
Dat vind ik echt erg
En daarom, speciaal voor jou:
pi_44255577
Net als Leonieke vind ik dit heel erg..ook een knuf voor jullie.

Welkom LitteSunshine !

Suzzie, Bedankt voor je intresse. Hier nog steeds geen duivels te bekennen..
Zou het dan stieken toch raak zijn ??

In overleg met vriendelief besloten dat we van het weekend maar gaan testen, of mss, anders volgende week.
Kan echt niet geloven dat het mss al zover kan zijn dat het raak is zeg maar, beetje ongeloof.
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:55:51 #213
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44256148
thx meiden.. ach ik heb er mee leren leven, vroeger was dat ook al zo hoor

misslautje spannend

groetjes en voor iedereen een prettig weekend
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:21:00 #214
93535 elle_driver
boop-oop-a-doop
pi_44256899
Wat zijn er hier veel streepjes verschenen!
Supergefeliciteerd allemaal; dat worden een boel zomerkindjes in 2007!

Lief en ik gaan over twee maanden de eerste ICSI poging doen. Hopelijk gaat het ons ook nog gegund zijn.
pi_44271574
Lunastar, ik kan me nog voorstellen dat mensen er op een gegeven moment niet meer naar durven te vragen, maar helemaal geen interesse tonen is wel erg cru

Misslautje, weet je al wat meer? Spannend!
pi_44296118
Toch weer even een post van mij... ook al was ik overgestapt.. ik kan het toch niet laten hier af en toe mee te lezen en ik MOET nu gewoon even een bericht plaatsen.

Van de week zijn we naar de huisarts geweest en de kans ik klein dat we spontaan zwanger raken, omdat er met ons allebei wat mis is wat vruchtbaarheid betreft... (tenminste, bij is dat zeker, bij mij nog niet)

MAAAAAAAAAAAAAR..... inmiddels is het 10 december en dat is mijn niet ongi dag en dat was al een 'late datum', omdat ik uitging van een lange cyclus...meestal ben ik op dag 28 al ongi of heb ik in ieder geval al een dag of 2/3 spotting), nog geen spoor van de en ook al 5 dagen op rij een hoge temperatuur (36,8-36,8-36,8-36,8-36.9). Normaal schommelt mijn temperatuur tussen de 36.4 en 36.6...

Ook al weet ik dat ik niet teveel moet hopen -en al helemaal niet na dat rotnieuws dat we van de week kregen- toch houden we de moed erin...

Ik ben alleen erg bang dat ik mezelf nu aan het gek maken ben...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 10 december 2006 @ 11:19:32 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44296244
elle_driver, ook al een aantal stappen verder dus.
Heel veel succes alvast!

Jose, ik vind het wel heel spannend klinken hoor! Nog niet ongesteld ondanks je late datum, en vooral je temperatuur vind ik heel spannend klinken.
pi_44296314
Spannend Jose!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44296350
Jose, wat spannend zeg! Ik hoop echt voor je dat je een dezer dagen een tweede streepje gaat piesen hoor!
Syllables govern the world
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 11:27:46 #220
81992 Githa
pi_44296439
Nou Jose, klinkt idd spannend! ... ik ga voor je duimen
  zondag 10 december 2006 @ 11:29:03 #221
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44296467
de enige man in dit topic komt ook weer even langs, wij waren heel blij alles wees er op dat het raak was, maar helaas de ongesteldheid van m'n vriendin gooide roet in het eten

enige voordeel is dat ze nu al een paar maanden een mooie regelmatige cyclus heeft, dus dat maakt het iets makkelijker.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 10 december 2006 @ 11:35:35 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44296631
He, balen Klonk!
pi_44305586
Dank jullie wel... we houden de moed erin. Gister heb ik wel een test gedaan en die was negatief, dus we houden er rekening mee dat het gewoon niks kan zijn, maar aan de andere kant hóóóóóp ik dat ik misschien wel te vroeg getest heb...

(of steek ik dan teveel m'n kop in het zand?)
  zondag 10 december 2006 @ 19:22:26 #224
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_44310341
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:22 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel... we houden de moed erin. Gister heb ik wel een test gedaan en die was negatief, dus we houden er rekening mee dat het gewoon niks kan zijn, maar aan de andere kant hóóóóóp ik dat ik misschien wel te vroeg getest heb...

(of steek ik dan teveel m'n kop in het zand?)
Waarschijnlijk steek je je kop teveel in het zand Maar het is ook zo lekker om jezelf ff in de waan te laten...

Zo herkenbaar

IK hoop zooooooo voor je...dat je inderdaad te vroeg getest hebt... hihi...sterkte.
pi_44310577
quote:
IK hoop zooooooo voor je...dat je inderdaad te vroeg getest hebt... hihi...sterkte.
Nou, dat hoop ik dus ook! Maar ik ben o zo bang dat ik inderdaad een beetje te hoopvol ben...

Er zit niks anders op dan afwachten en dat doen we dus ook maar braaf..
pi_44312246
Jose, ook bij jouw spannend !! Hoop dat het toch wel raak is...

Wij hebben van het weekend getest nadat de ongi nog steeds uitbleef...maar tja..er was een heeeeellll erggg vaaaaaggg streepje te zien, maar zo vaag dat we twijfelde of het wel een streepje was. We wachten maar gewoon af he..pff...wel zwaar zeg ! Nu maar weer afgesproken dat als het nu nog niet komt, we aankomend weekend maar weer gaan testen..ik ben zooo benieuwd ! Wordt gek van het wachten !!

Dus, zodra mogelijk een update. Wel gelijk een korte vraag, gisteren ffies getempt, maar tempratuur is 36.9, wijst dat op ongi of op baby'tje ?? Jullie enig idee ??
  zondag 10 december 2006 @ 21:50:10 #227
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44312917
Een streep is een streep hoe vaag ook
pi_44312950
Heeee Misslautje84... als jij een vaag streepje hebt gezien, de regel is: een streep is een streep!!

Je temperatuur moet je langer bijhouden dan zomaar een keer. Als je niet regelmatig temperatuurt, weet je ook niet hoe jouw temperatuur verloopt. Nu is jouw temperatuur 36.9, maar misschien is jouw temperatuur wel vaker hoog.

Ik zal je mijn lijstje eens vanaf dag 10 van deze cyclus vertellen (ik zeg alleen de tienden, die achter de 36 komen): 5-6-6-4-4-3-5-4-5-4-5-6-6-7-8-8-8-8-9.

Bij mij zie je nu een stijging en dat heb ik nog niet eerder gehad in de afgelopen maanden (ik temperatuur elke ochtend om 6.45 uur -ook in het weekend en bv vakanties- en ben daarmee begonnen in augustus), dus ik hoop nu heel erg dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.

Normaal gesproken stijgt je lichaamstemperatuur als je zwanger bent in ieder geval...

Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben.. en ik hoop ook dat je dit temperatuurverhaal snel kunt vergeten en dat je dus zwanger bent! Ik help je hopen!
  Licht Ontvlambaar zondag 10 december 2006 @ 21:51:48 #229
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44312969
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:50 schreef Rottdog het volgende:
Een streep is een streep hoe vaag ook
Leg eens uit
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44319738
Hee Jose,
Ik snap het gelijk helemaal, bedankt voor je snelle uitleg...

Tja, ook ik hoop dat het raak is maar goed..ik weet het echt niet geloof ik. Hoop ook zo voor jullie allemaal dat jullie hier snel weg zijn !!
pi_44320043
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Leg eens uit
Sjeen! Heb je misschien ook een streepje?
Je leest vaak op zwangerschapsfora dat zelfs een vaag streepje duidt op de aanwezigheid van HCG, zwangerschapshormoon. En dat testen vaker vals negatief dan vals positief zijn... ergo een streep is een streep is zwanger
Ik hoop voor Misslautje dat het zo is... en ook voor Jose natuurlijk.
En aan alle anderen snel een streepje gewenst!
pi_44320374
Streepie!!!!

Hier helaas weer niks. De zijn er weer, jammer genoeg. Weer een maandje wachten, zucht....
Laten we de volgende NOD maar op 8 januari stellen.
pi_44320424
Bright, het zit jullie ook niet echt mee he..
Ik wens voor jullie ook zo graag nog een heerlijke natuurlijk wonder !

Misschien brengt het nieuwe jaar meer geluk!
  maandag 11 december 2006 @ 09:22:31 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44320477
Jammer Bright!

Spannend Misslautje! Enneh... HCG verdubbelt zich elke 3 dagen, dus als je dit weekend getest hebt en een vaag streepje hebt gezien dan zou je in principe niet tot as weekend te hoeven wachten voor een duidelijkere streep hoor.
pi_44321277
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Bright!

Spannend Misslautje! Enneh... HCG verdubbelt zich elke 3 dagen, dus als je dit weekend getest hebt en een vaag streepje hebt gezien dan zou je in principe niet tot as weekend te hoeven wachten voor een duidelijkere streep hoor.
pssst... Correctie: NOD was al op 8 januari gezet

Ze piestgewoon een streepje hoor!
Trouwens, hier was het ook even twijfelachtig, doordat mamaBright niet had gekeken hoe het display eruit zag voordat de test begon (de 'streepjesplek' is al iets anders qua structuur, daardoor kun je weleens in verwarring raken)
  Licht Ontvlambaar maandag 11 december 2006 @ 10:09:35 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44321351
quote:
Op maandag 11 december 2006 08:51 schreef Iksje het volgende:

[..]

Sjeen! Heb je misschien ook een streepje?
Je leest vaak op zwangerschapsfora dat zelfs een vaag streepje duidt op de aanwezigheid van HCG, zwangerschapshormoon. En dat testen vaker vals negatief dan vals positief zijn... ergo een streep is een streep is zwanger
Ik hoop voor Misslautje dat het zo is... en ook voor Jose natuurlijk.
En aan alle anderen snel een streepje gewenst!
Maar ik dacht even te lezen dat Rottdog een streepie had
De wens is de moeder van de gedachte... Zullen we maar zeggen
  maandag 11 december 2006 @ 10:29:21 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44321782
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Bright het volgende:
pssst... Correctie: NOD was al op 8 januari gezet
Snel editten!
  maandag 11 december 2006 @ 10:38:01 #238
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44321960
mijn nod staat nog op 2 dec maar moet naar 1 januari toe ,wil iemand dat veranderen?
  Licht Ontvlambaar maandag 11 december 2006 @ 10:43:22 #239
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44322096
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef glossy het volgende:
mijn nod staat nog op 2 dec maar moet naar 1 januari toe ,wil iemand dat veranderen?
Ik was toevallig in de buurt... hopen dat Nieuwjaar voor jullie iets moois brengt
  maandag 11 december 2006 @ 13:24:06 #240
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_44324987
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik was toevallig in de buurt... hopen dat Nieuwjaar voor jullie iets moois brengt
dat hopen wij ook.
begin het wachten nu goed zat te worden , hoop om me heen zie ik zwanger worden of staan op het punt te bevallen.
heb het de laatste dagen het er erg moeilijk mee.
eerst maar eind van de maand een weekje op vakantie hopelijk komen we uitgerust terug en dan maar snel zwanger raken.
ik temp ook niet meer deze maand heb het een half jaar gedaan dus weet ongeveer wel wanneer me eisprong is .
hopelijk word 2007 ons jaar.
  maandag 11 december 2006 @ 13:26:15 #241
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44325024
bright spijtig... hopelijk is januari een geluksmaand voor jullie

Heeee Misslautje84. spannend en ook voor José, meid ik hoop zo voor je dat het raak is

ik duim alvast voor iedereen

groejtes
  maandag 11 december 2006 @ 13:30:59 #242
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44325135
hoi dames

hoe gaat het hier???

ik ga ff mijn hart luchten... heb zo'n verdriet

Het is niet eerlijk

Zoals titel zegt... Ik snap het gewoon niet... wat doen wij verkeerd of hebben we verkeerd gedaan...

Ik kan alleen maar janken.

Gisteren avond belde mijn zus om iets te vragen en het gesprek kwam op het punt dat het leven duur is geworden... Ik antwoord daarop "Inderdaad, en het gaat nog erger worden" en dit bedoelde ik over het algemeen... En zij zegt " ja, inderdaad, zeker nu er een 3de op komst is" Toen was er een minuut stilte, ik heb haar toen proficiat gewenst en ben toen in tranen uitgebarsten Haar jongste is de 7de november 1 jaar geworden en ze ging dan stoppen met borstvoeding en een maand later is het weer raak... Ik heb nog tegen haar gezegd tussen de tranen door dat ik blij voor hun ben, MAAR dat het zeer pijnlijk is... Omdat ons het niet gegund is... En wat doe ik toch verkeerd... SORRY maar ik kan ze op dit moment niet onder ogen komen... Ik voel me zo verraden zo een zwart schaap van de familie... en dat is altijd al zo geweest... Ik voel me niet meer door hun begrepen... Want mijn zus haar reactie was dat we geen moeite doen voor hun. En dit ging dan over het nieuwjaarsfeest bij hun. We moeten maar zien hoe we er geraken en terug thuis geraken... Maar op dit moment heb ik geen zin in feesten... Alles slaat tegen en dan heb ik het nog maar over dit jaar...

De enigste die mij dierbaar aan het hart liggen zijn mijn ventje en Luna en die wil ik van de wereld niet missen... Dus hebben ventje en ik besloten nieuwjaar onder ons te vieren en niet onder de hele familie... Hij weet goed genoeg dat ik het niet zou aankunnen.

Ik trek me omhoog uit de put waar ik gisterenavond ben ingevallen. En alleen mijn ventje en Luna zullen er zijn om mij op te vangen...

EN ik zal altijd voor hun klaar staan... mijn 2 grootste geschenken hier op aarde...

Het interreseert jullie misschien niet, maar ik moest het eventjes van mijn hart luchten....
pi_44326461
Ach, Luna, wat erg. Wel fijn dat ze zwanger is, maar jullie verstandhouding is jammer genoeg heel vervelend...
Zit nu zelf ook in zo'n situatie met m'n broer, maar goed, da's weer iets anders

In ieder geval een heeeeeeele grote FOK-knuffel!

fok is weer traag
pi_44326969
Ah, Luna.. wat ontzettend balen, zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je schrok van het nieuws van je zus! Het is ook inderdaad niet eerlijk. Ik ken dat gevoel heel goed..

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte... pas goed op jezelf! Probeer je leven niet te laten beheersen door onbegrijpende mensen en reacties van je familie..! En dat je oud en nieuw viert met je gezinnetje: PRIMA! Dat is jullie eigen keuze. Het heeft ook geen zin ergens te zijn waar je eigenlijk niet zijn wil. Soms moet je gewoon wat vaker voor jezelf kiezen en niet de keuzes maken die een ander graag wil...

Over mijzelf: inmiddels dag 29 en nog steeds was mijn temperatuur 36.8 Ben ook nog steeds niet ... we blijven hopen... en testen doe ik voorlopig nog niet...!
pi_44339781
Klonk & Bright, balen dat het niet gelukt is deze maand. Wat duurt het dan lang om weer te wachten tot er een volgende kans is hè?

Jose & Misslautje, ik duim voor jullie!! Dat vage tweede streepje van Misslautje klinkt veelbelovend, maar ik kan me voorstellen dat je bijna niet durft te geloven dat het echt is...

En Lunastar ik kan het me zo voorstellen dat het moeilijk is om blij te doen tegen je zus. Als zij dat niet wil begrijpen is zíj degene die geen moeite doet. En zulk gedoe maakt de feestdagen nou ook niet bepaald gezellig, dus ik zou lekker Oud & Nieuw thuis vieren als ik jou was. Dan heb je misschien wat scheve gezichten, maar heb je zélf tenminste een leuke avond
  maandag 11 december 2006 @ 22:27:06 #246
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44340919
Lunastar, wat moeilijk zeg. Maar volg vooral je gevoel, in alles maar zeker nu, dat is belangrijk. En geniet van je kerst!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 12 december 2006 @ 07:35:28 #247
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_44347366
Mercikes allemaal..

dat had ik ff nodig.. want ik voelde me juist de boeman door te vertellen dat ik niet naar hun zou komen bij nieuwjaar.. Maar nu voel ik me toch een stuk beter

mercikes allemaal

José spannend meid...

voor iedereen

groetjes
pi_44349296
Jose en MissLautje... spannend...
Luna en Bright...
Hang in there!
pi_44350476
Maar even een update !!
Nog steeds geen !!!!!!!!!! wordt nu toch wel heelll erg spannend hoor, ben nu al
6 dagen overtijd. maar het gekke is dat ik me zo ontzettend goed voel...
pi_44354051
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 10:52 schreef Misslautje84 het volgende:
Maar even een update !!
Nog steeds geen !!!!!!!!!! wordt nu toch wel heelll erg spannend hoor, ben nu al
6 dagen overtijd. maar het gekke is dat ik me zo ontzettend goed voel...
Zullen wij samen gaan wachten????? Ik ook nog steeds niet ongi... als ik vanaf dag 26 zou tellen, dan ben ik nu 5 dagen overtijd!!! We zitten dan dus ongeveer gelijk!

Ik voel me ook goed, hoor!! Je hoeft je ook niet slecht/ziek te voelen als je zwanger bent...! Waarom test jij niet nog een keer als je laatst al een vaag streepje zag? Ik zag nog niks, dus ik test niet... voorlopig nog niet tenminste...

Spannend, spannend, spannend Misslautje!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')