quote:Op woensdag 6 december 2006 12:15 schreef PM-girl het volgende:
Spekkie, om jouw ondertitel maar eens te quoten, het is echt niet eerlijk.
Sinterklaas had hier best wat streepjes kunnen strooien. Misschien de kerstman dan?
Dat vind ik echt ergquote:Op donderdag 7 december 2006 12:53 schreef lunastar het volgende:
littleMissSunshine.. ik weet nog hoe mijn ouders reageerde toen ik voor de 2de ging... Intussen zijn mijn zussen mij al lang voorgegaan en mijn ouders tonen geen interesse meer in onze situatie...
Waarschijnlijk steek je je kop teveel in het zandquote:Op zondag 10 december 2006 16:22 schreef Jose81 het volgende:
Dank jullie wel... we houden de moed erin. Gister heb ik wel een test gedaan en die was negatief, dus we houden er rekening mee dat het gewoon niks kan zijn, maar aan de andere kant hóóóóóp ik dat ik misschien wel te vroeg getest heb...
(of steek ik dan teveel m'n kop in het zand?)![]()
![]()
Nou, dat hoop ik dus ook! Maar ik ben o zo bang dat ik inderdaad een beetje te hoopvol ben...quote:IK hoop zooooooo voor je...dat je inderdaad te vroeg getest hebt... hihi...sterkte.
Leg eens uitquote:
quote:
pssst... Correctie: NOD was al op 8 januari gezetquote:Op maandag 11 december 2006 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer Bright!
Spannend Misslautje! Enneh... HCG verdubbelt zich elke 3 dagen, dus als je dit weekend getest hebt en een vaag streepje hebt gezien dan zou je in principe niet tot as weekend te hoeven wachten voor een duidelijkere streep hoor.
quote:Op maandag 11 december 2006 08:51 schreef Iksje het volgende:
[..]
Sjeen! Heb je misschien ook een streepje?
Je leest vaak op zwangerschapsfora dat zelfs een vaag streepje duidt op de aanwezigheid van HCG, zwangerschapshormoon. En dat testen vaker vals negatief dan vals positief zijn... ergo een streep is een streep is zwanger![]()
Ik hoop voor Misslautje dat het zo is... en ook voor Jose natuurlijk.
En aan alle anderen snel een streepje gewenst!
Snel editten!quote:Op maandag 11 december 2006 10:06 schreef Bright het volgende:
pssst... Correctie: NOD was al op 8 januari gezet
Ik was toevallig in de buurt... hopen dat Nieuwjaar voor jullie iets moois brengtquote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef glossy het volgende:
mijn nod staat nog op 2 dec maar moet naar 1 januari toe ,wil iemand dat veranderen?![]()
dat hopen wij ook.quote:Op maandag 11 december 2006 10:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik was toevallig in de buurt... hopen dat Nieuwjaar voor jullie iets moois brengt![]()
Zullen wij samen gaan wachten?????quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:52 schreef Misslautje84 het volgende:
Maar even een update !!
Nog steeds geen!!!!!!!!!! wordt nu toch wel heelll erg spannend hoor, ben nu al
6 dagen overtijd. maar het gekke is dat ik me zo ontzettend goed voel...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |