Dank dames!
E.T. er is natuurlijk gebeld nadat de duvels kwamen en daarop is er een nieuwe follikel-meting afspraak gemaakt, inderdaad de eerste afspraak erna.
Bij de inseminatie is helemaal niets gezegd over de kwaliteit. Normaal gesproken horen ze al van het lab bij de inseminatie als het slecht is. Er is nog speciaal navraag gedaan en daar kwam niets uit. We gingen er dus vanuit dat het goed was.
Foliumzuur en zink.. tja, dat zit al in voldoende mate in de multivitamine die ik slik. En inderdaad geen slips. Koude douche? brr.... maar inderdaad niet van die hete baden (hoe lekker die ook zijn) of sauna.
Wel heb ik een zittend beroep, waardoor het zaakje ook (te?) warm kan worden...
Ik zal eens wat informatie over dat Proxeed opzoeken. Bedankt voor de tip!
Zucht - dan krijgt het topic over 'Hoe zullen we het opa en oma vertellen' wel een hele andere lading, maar we hebben het natuurlijk wel direct gedaan, want uitstel maakt het alleen maar moeilijker.
edit: even wat info over Proxeed opgevraagd - 45 euro per halve maand, minimaal 3,5 maand te gebruiken. Wauw. En de ingredientenlijst stelt weinig voor... L-carnitine en Acetyl-L-carnitine. Even kijken of daar op een andere manier aan te komen is:
L-carnitine: 500mg per tablet , 120 tabletten (2 per dag): 29,95 euro. (Wordt ook gebruikt in afslankpreparaten
![]()
)
Acetyl-L-carnitine: 500mg capsules, 100 stuks (2 per dag) $50
Zo kom ik op zo'n 42 euro per maand, de helft dus... Toch eens wat verder onderezoeken wat deze supplementen doen en wanneer ze nodig zijn.
[ Bericht 25% gewijzigd door Bright op 21-11-2006 08:28:37 ]