abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43483447
Oh en Gwennert... hopelijk ben je hier niet zo lang als de meesten hier...!! Succes voor deze spannende tijd
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 12 november 2006 @ 19:05:19 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43484241
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:35 schreef PIANOMAN het volgende:
Maar goed. Nieuwe NOD zo ongeveer 10 december. Wil iemand dat even aanpassen?? (want van dat Wikki snap ik echt helemaal niks ).
Done, en die wiki hebben we inmiddels al weer gedumpt.

Balen van je menstruatie trouwens.
  zondag 12 november 2006 @ 19:23:04 #53
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_43484836
Jose Balen weer...sterkte maar weer en weer op naar de volgende ronde
pi_43488923
ow is wiki weer gedumpt??

Nou modje... mag dan mijn nod ook weer aangepast worden?
Graag op 5 december

Ik ben eergisteren weer eens ongi geworden.

Jose, sterkte! Ook bij jou die kloteduvels weer
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 12 november 2006 @ 21:22:13 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43489120
Done!
  maandag 13 november 2006 @ 09:42:44 #56
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_43499650
josé, spekkie en bright dikke knuffel...

voor de niewe aanwinst voor het 2e streepje welkom

ik duim heel hard voor iedereen
pi_43499674
Ook hier weer doorgebroken.
Nieuwe NOD kom ik zo snel mogelijk melden.
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
  maandag 13 november 2006 @ 09:44:03 #58
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_43499684
ook voor jouw mislautje een dikke knuffel
pi_43499895
he balen misslautje!! succes voor de volgende ronde
  maandag 13 november 2006 @ 11:38:09 #60
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_43502354
balen meiden dat jullie ongi zijn geworden.
de sint krijgt het nog druk als we allemaal 2 streepjes piesse rond sinterklaas (zou wel leuk zijn)
pi_43503196
Balen meiden...
Wordt tijd dat hier weer gelukssterretjes worden gestrooid!!!
pi_43524890
quote:
Done, en die wiki hebben we inmiddels al weer gedumpt.
Ah, gelukkig!! Hoef ik me daar in ieder geval niet meer druk om te maken (dacht al dat ik de enige was die het niet begreep... haha).

Tjonge, wat een hoop meiden hier ongesteld... pfff... het zit niet echt mee!

Afgelopen maand/twee maanden regende het tweede streepjes... het zier ernaaruit dat die regenbui nu alweer voorbij is... en het regent nog wel zoveel buiten!! Hoe kan dat?!?!?!

@Glossy: ja, inderdaad! Ik HOOP maar dat Sint het druk krijgt!! Allemaal babysokjes voor ons, om (schoon-) ouders het goede nieuws te vertellen!!!!
  dinsdag 14 november 2006 @ 00:38:59 #63
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_43530578
Ben net terug uit Athene.... ik zie mn NOD op vandaag staan, tot nu toe nog geen ongi te bekennen, maar dat kan zo veranderen natuurlijk. Komende 2 dagen even afwachten.... heb wel zere onderrug.

Jose en Bright: balen zeg, dikke knuffel van mij

Saint en Gwennert: van harte welkom en hopelijk voor jullie weer snel weg hier....

ow wat ik vrijdag had...er kwam vocht uit mn borsten, gelig.. en als ik er hard op druk, komen er nog wat drupjes uit...kent iemand dat hier??

Update: werd vanmorgen wakker met krampen in mn buik... en ja hoor..ongi

Voorlopig maar even geen NOD meer, ben klaar met mn clomidgebruik voor 6 maanden, moet weer opnieuw naar de gyn, maar en ik hebben besloten dat pas in het nieuwe jaar te doen en dit jaar gewoon zn beloop laten. Ik ga nog wel een homeopaat bezoeken, misschien dat zij nog iets weet wat de menstruatiecyclus ondersteunt.

Damn had nog gehoopt op een leuk cadeautje voor mn verjaardag a.s. zondag, maar het heeft niet zo mogen zijn.

[ Bericht 39% gewijzigd door Diaan73 op 14-11-2006 08:26:13 ]
Make love, not war ☮
pi_43533862
Erg jammer Diaan, laat de natuur zijn gang maar gaan even, is denk ik goed om weer even jezelf te worden.

De rest van de meiden natuurlijk ook balen dat jullie weer ongi zijn geworden.
Mijn nieuwe NOD mag naar 6 december (vervroegd Sinterklaascadeau'tje ;-)..

ik wil hier verder met de streepjesregen !!!!!!
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
  dinsdag 14 november 2006 @ 08:51:23 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43534110
Jammer Diaan...

Ik zal het lijstje even aanpassen, ook voor Misslautje.
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:22:26 #66
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_43535661
he get zie toch weer allmaal ongies (hmm dat klinkt raar) voorbij komen.

Ook hier hoor. Maar dat was ook de bedoeling ook al klinkt dat raar. Mijn ongi komt nu dus blijkbaar toch om de 4 weken ongelooflijk dat heb ik al jaren niet meer meegemaakt. Maar ben er wel blij om.

Mijn volgende nod is dan 12 december! Ik ga de gok wagen gooi me maar in het lijstje. Heb me wel voorgenomen niet gek te doen/denken. Hmmm hoelang hou je dat vol en hoe gek kan je jezelf maken?

Allemaal een knuffel en ik ga straks ons vruchtbaarheids schildpadje ff aaien.

doei
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:34:01 #67
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_43537361
hoi dames

diaan dikke knuffel meid, ik had het zo voor je gehoopt dat je vakantie een wonder had voortgebracht.. dikke knuffel

saint.. niet gek worden/doen.. is inderdaad kijken hoe lang je dat vol houdt, veel sterkte.. hopelijk ben je vlug zwanger, want ik wens niemand die lange lijdensweg toe...

groetjes en toi toi toi voor iedereen

lunastar
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:40:54 #68
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43537513
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 00:38 schreef Diaan73 het volgende:

ow wat ik vrijdag had...er kwam vocht uit mn borsten, gelig.. en als ik er hard op druk, komen er nog wat drupjes uit...kent iemand dat hier??
Diaan wat rot voor je.
Dat van dat vocht, ken ik helaas. Ik weet niet of je gezondsheidsproblemen hebt (kan ook een gevolg zijn van bepaalde medicijnen) verder maar het kan ook voorkomen als je last hebt van nierproblemen hebt geloof ik. Maar ook als je veel stress hebt, het heeft te maken geloof ik met een hormoon wat dan extra wordt aangemaakt/ in werk wordt gezet. Ik weet niet precies hoe het zit, het heet prolactine ofzoiets. Als dat verhoogd is door stress of door gezondheidsproblemen (of borstgroei) is dat geloof ik één uiting. Bij mij viel het dan wel samen met zwangerschap en het is helaas nog niet over (rot als je lichaam zo doet vind ik ) Sorry als ik wazig ben maar ik weet niet meer precies hoe het zit. Misschien kun je het je huisarts even voorleggen, die van mij zei namelijk wel dat het iets was om in de gaten te houden.
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:50:32 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43537755
Saint, je staat er bij hoor!
Geef je die schildpad ook een aai van mij?
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:03:07 #70
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43538052
Ik hoop op Sinterstreepjes voor iedereen hier!!

En ook voor BE??
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:10:53 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43538223
Ik vond het idee zo schattig. En er kan niet genoeg geaaid worden toch?
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:40:24 #72
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_43547219
Aan het hopelijk lurkende Little Woodstock: hoe gaat het met jou??

Verder natuurlijk voor iedereen spoedige streepjes gewenst. Wie weet als surprise, en anders onder de boom.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:31:40 #73
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_43549088
Lunastar, ik weet hoe moeilijk het is om niet te fantaseren en denken en je lichaam lijkt een eigen weg te volgen. Omdat ik zo onregelmatig ben had ik altijd het idee dat ik zwanger was. Behalve de keer dat ik het wel bleek te zijn. De test deed ik vrijdag en ma hadden we een afspraak bij de gyn staan.

be, ik zal voor iedereen eens aaien over het schildpadje. Bij mijn vriendin en haar vriendin heeft het "geholpen" dus wie weet.

succes allemaal
pi_43590513
quote:
Damn had nog gehoopt op een leuk cadeautje voor mn verjaardag a.s. zondag, maar het heeft niet zo mogen zijn.
Tjonge, ook jij dus weer ongi... balen, balen, balen!! Het zou inderdaad een supercadeau zijn geweest voor je verjaardag... maar een 'sinterkerst' cadeautje is natuurlijk ook leuk... daar gaan we dan maar voor, toch?

Dan van dat vocht.. ik heb het nooit gehad, maar wat Luchtbel zegt klinkt idd wel als iets om in de gaten te houden! Ga je nu naar de huisarts, of wacht je nog even af?
  woensdag 15 november 2006 @ 21:46:18 #75
114177 Diaan73
pi_43590865
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:39 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Tjonge, ook jij dus weer ongi... balen, balen, balen!! Het zou inderdaad een supercadeau zijn geweest voor je verjaardag... maar een 'sinterkerst' cadeautje is natuurlijk ook leuk... daar gaan we dan maar voor, toch?

Dan van dat vocht.. ik heb het nooit gehad, maar wat Luchtbel zegt klinkt idd wel als iets om in de gaten te houden! Ga je nu naar de huisarts, of wacht je nog even af?
Ik ga voorlopig maar even nergens vanuit, ga niet hopen op cadeautjes... wacht gewoon maar af. Ik wil mezelf niet teveel hoop geven. Een beetje hetzelfde met hopen dat Twan de hele nacht gaat doorslapen, dat doe ik ook niet meer, ga ervan uit dat hij smorgens weer vroeg wakker is. Ben momenteel een beetje sceptisch dus, niet echt iets voor mij, meestal ben ik zeer positief. Ik heb er momenteel gewoon even niet meer zoveel vertrouwen in en probeer het van me af te zetten.

Ik hou het nog even in de gaten of het soms nog lekt als ik erop druk. Als het zo blijft, ga ik binnenkort wel een keer naar de huisarts.
Make love, not war ☮
pi_43599794
sinterklaas heeft het druk hier wil hij iedereen voor een decenber-streepjes-regen voorzien...
kom maar lief klaasje ... rijdt alstublieft niet stilletjes onze huisjes voorbij
pi_43601974
Ik kom hier ook maar eens voorzichtig om een hoekje kijken..

Lief en ik hebben inmiddels alle voorbehoedsmiddelen buiten de deur gezet, en gaan serieus op kindjes hopen.

In mijn omgeving is ook niemand bezig met zwanger zijn/worden. Dus kom hier gewoon even langs om mijn geheimpje te delen.

Als het goed is wordt ik rond 22 november niet ongi...
Maar ik heb al wel weer last van gevoelige borsten, dus denk dat de ongi toch wel gaat komen..
  donderdag 16 november 2006 @ 11:13:48 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43602029
Wat leuk Deepfreeze!
Ik heb je gelijk maar in het lijstje gegooid.
pi_43602187
He Brighteyes, dat is snel zeg..

pi_43602509
welkom deepfreeze hier! Spannend he, de stap om alle voorbehoudsmiddelen aan de kant te gooien... hopelijk is het snel raak!
pi_43603059
Het is best spannend inderdaad. We waren al een poosje aan het grappen. Maar een poosje geleden hebben we toch maar besloten om voor het echie te gaan.

Ik slikte de pil al niet meer (hormoongedoe zat). En de condooms waren toch onhandig. Dus we hadden al een tijdje kans op een "ongelukje". Maar nu hebben we toch maar saampjes besloten om voor een "gelukje" te gaan...
  donderdag 16 november 2006 @ 18:51:49 #82
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_43616969
Leuk Deepfreeze Welkom...Hopelijk blijf je niet al te lang rondzwerven hier !!
pi_43618743
Hoi Suzziieee, dankjewel. Ik hoop het ook niet...
pi_43619830
spannend deepfreeze,

ik ben vreselijk moe... meer als normaal... (even ter aanvulling, ik heb cvs en fm, heb het hier liever niet over, omdat ik reacties krijg dat we egoistisch zijn dat we toch graag een kindje willen...) maar goed, ik ben dus meer moe als normaal, ben niet vooruit te branden, en ben zo gruwelijk misselijk.... pff wordt gek van mezelf....
  donderdag 16 november 2006 @ 21:27:29 #85
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_43621481
Moe en misselijk??....

mag ik vragen wat cvs en fm is?
pi_43629136
tuurlijk mag je dat vragen Suzziieee, cvs staat voor chronisch vermoeidheids syndroom (heette voorheen ME) en fm is fibromyalgie (weken delen reuma) dit heb ik nu 3 jaar (helaas is dit begonnen door een miskraam ), al is heb ik nu pas 1,5 jaar de diagnose. maar ja wat voor diagnose, het is allebei chronisch....
ik roep al vanaf mn 4e dat ik mama wilde worden.... en na goed overleg met manlief en zus, want zij is degene die er nu al altijd voor me is, als ik een echte slechte dag heb... al komen die gelukkig de laatste tijd steeds minder voor.
maar ik heb hele goede hoop, want ik doe het nu ook zonder medicijnen maar wel met veel rust, omdat we zwanger willen worden... en... er wordt gezegd dat de fm door een zwangerschap ook minder kan worden...
pi_43629147
laat maar, had ff gegoogled maar gwennert gaf al antwoord
pi_43632291
na mn vorige berichtje terug te lezen staat het er een beetje raar... overleg.... lees er maar hele fijne gesprekken...

hoe vroeg kun je merken dat je zwanger zou kunnen zijn??? ik hou het nog steeds op een buikgriep... en dat door t slechte weer mn lichmaam me in de weg zit... maandag weten we meer, maar toch ga je langzaam wel denken... ben zo gruwelijk misselijk, maar het is een buikgriep... denk ik...
pi_43639571
En zo nu ff testen is geen optie Gwennert?
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:57:24 #90
94046 PM-girl
pi_43640066
Deepfreeze, veel succes met klussen!
*
pi_43679163
Spannend Gwennert..! Hopelijk ben je hier snel weer weg...!

Ben je nog steeds meer moe dan anders en ook nog steeds misselijk??
  zondag 19 november 2006 @ 13:58:54 #92
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_43683199
Hoi

deefreeze welkom

Hier dus beginnende ongi.. al 2 dagen spotting, wel heel onverwachts.. zet mij dus maar op 21/12

ik duim voor iedereen

groetjes

lunastar
pi_43712793
Nou, Luna en anderen, stop voor ons maar met duimen... Vandaag zit het ons helemaal niet mee.

Vanochtend komt m'n vrouw thuis met de mededeling dat we bij het eindpunt zijn. En dat terwijl ze voor een follikel-echo ging!

Gek genoeg blijft er na opwaarderen van de zaadcellen veel te weinig over, waardoor IUI-behandelingen niet zinvol zijn. We gaan niet voor IVF, dus waarschijnlijk blijft het hierbij. Wel gaan we donderdag nog naar het ziekenhuis met een paar belangrijke vragen, zoals:
- Hoe kan het dat de testen laten zien dat het sperma wel iets slechter is, maar niet dramatisch minder dan gemiddeld, terwijl er na opwaarderen zo weinig overblijft?
- Waarom worden we niet op een normale manier geinformeerd hierover, zodat het nu wel erg hard aan komt?
- De vorige keer vonden we de hoeveelheid sperma al klein. Baseert het ziekenhuis zich op 1 opwaardering en is het daarmee uit? (2nd opinion-mogelijkheid??)

Zou iemand nog iets weten dat we kunnen vragen? (Hoe de kwaliteit te verhogen hebben we al gevraagd, maar meer dan wat alcohol en rook-geboden kregen we niet)

Nou ja, dat komt dus donderdagmiddag wel. Voorlopig is het niet fijn, helemaal niet fijn om te weten dat we misschien maar 1 kind zullen hebben en houden (gelukkig is Elise er al!!)
  maandag 20 november 2006 @ 12:56:51 #94
94046 PM-girl
pi_43714191
Jeetje Bright, dit is wel heel rauw op je dak zo zeg. Veel sterkte en succes met het gesprek donderdag.
*
  maandag 20 november 2006 @ 13:05:51 #95
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43714437
Jee Bright. Dat komt even rauw op je dak. Ik hoop dat het gesprek goed gaat donderdag, want ik vind dit echt niet kunnen. Heel veel succes en sterkte.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_43714486
Bright wat enorm verdrietig. Heel erg veel sterkte gewenst en succes met het gesprek wat nog komen gaat.
Elise is misschien dus wel echt een wondertje?
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_43723935
Bright heel veel sterkte
Hopelijk krijgen jullie donderdag antwoorden op al jullie vragen
  maandag 20 november 2006 @ 20:46:35 #98
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43728167
Jee Bright, dit soort nieuws verwacht je idd niet als je voor een follikelmeting gaat.

mag ik vragen wat de aanleiding was van het zkh om dit vandaag te vertellen? Hebben jullie een nabespreking van de vorige poging gehad? Of was dit het eerste bezoek aan het zkh na het mislukken van de poging?

tips om de kwaliteit te verbeteren zijn Foliumzuur en zink slikken (ja, de man ja). Er is een middel bij de apotheek dat heet Proxeed, speciaal om de kwaliteit (en kwantiteit te verhogen), ze hebben daar ook folders van. Verder natuurlijk het geeikte: geen strakke slips maar boxers, bij elke douchebeurt even de koude douche erop..

Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43738558
Dank dames!
E.T. er is natuurlijk gebeld nadat de duvels kwamen en daarop is er een nieuwe follikel-meting afspraak gemaakt, inderdaad de eerste afspraak erna.
Bij de inseminatie is helemaal niets gezegd over de kwaliteit. Normaal gesproken horen ze al van het lab bij de inseminatie als het slecht is. Er is nog speciaal navraag gedaan en daar kwam niets uit. We gingen er dus vanuit dat het goed was.

Foliumzuur en zink.. tja, dat zit al in voldoende mate in de multivitamine die ik slik. En inderdaad geen slips. Koude douche? brr.... maar inderdaad niet van die hete baden (hoe lekker die ook zijn) of sauna.
Wel heb ik een zittend beroep, waardoor het zaakje ook (te?) warm kan worden...
Ik zal eens wat informatie over dat Proxeed opzoeken. Bedankt voor de tip!

Zucht - dan krijgt het topic over 'Hoe zullen we het opa en oma vertellen' wel een hele andere lading, maar we hebben het natuurlijk wel direct gedaan, want uitstel maakt het alleen maar moeilijker.

edit: even wat info over Proxeed opgevraagd - 45 euro per halve maand, minimaal 3,5 maand te gebruiken. Wauw. En de ingredientenlijst stelt weinig voor... L-carnitine en Acetyl-L-carnitine. Even kijken of daar op een andere manier aan te komen is:
L-carnitine: 500mg per tablet , 120 tabletten (2 per dag): 29,95 euro. (Wordt ook gebruikt in afslankpreparaten )
Acetyl-L-carnitine: 500mg capsules, 100 stuks (2 per dag) $50
Zo kom ik op zo'n 42 euro per maand, de helft dus... Toch eens wat verder onderezoeken wat deze supplementen doen en wanneer ze nodig zijn.

[ Bericht 25% gewijzigd door Bright op 21-11-2006 08:28:37 ]
  dinsdag 21 november 2006 @ 09:12:36 #100
114177 Diaan73
pi_43739446
* komt even om hart onder de riem steken voor Bright en om de anderen ook heel veel succes te wensen. Dikke knuffel van mij en ik blijf wel een beetje meelezen hoor
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')