Dat hebben ze gedaan, met die opnieuw opgenomen verzamelaar, waar ze zelf nog heel trots op waren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:38 schreef bukgeit het volgende:
Epitaph wilde oude restjes opwarmen voor de buitenlandse markt maar dat wilden de roosjes niet?
Ja, klopt met een opmerkelijke producer. Ze hadden hem als geintje aangeschreven, maar het leek hem een heel goed idee om samen een plaat te maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:39 schreef bigshadow het volgende:
Over roosjes gesproken, ze zijn nu in amerika aan het werk aan een nieuw album. Aldus mijn zusje, die daar een kleine rondreis aan het maken is.
quote:Daar nemen we de nieuwe plaat op met producer Cameron Webb. Hij deed eerder al prima werk voor bands als Ignite, Social Distortion, Motorhead, Sum41.
Wilden ze worst en kaas bij de single doen, maar mocht dat niet van de amerikaanse keuringsdienst van waren?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:40 schreef belsen het volgende:
Het ging om de uitgave van de single Wurst & Käse (als ik het nog goed heb).
Nee, het ging om de single uitgave zelf.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Wilden ze worst en kaas bij de single doen, maar mocht dat niet van de amerikaanse keuringsdienst van waren?
Nee, het gaat om het concept single.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:46 schreef Mark het volgende:
Ze wilden een Engelstalige uitvoering uitbrengen?
Nee, ze hadden een andere opvatting van wat een (CD)single inhoudt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:50 schreef bukgeit het volgende:
De roosjes wilden vinyl, maar Epitaph digitaal?
Nee, maar 5 en bij Epitaph hield een CD-single op bij 4, daarna werd het een EP tegen EP prijs.quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:29 schreef Gambolputty het volgende:
Zij wilden 15 nummers ofzo op een cd-single zetten?
ofquote:Würst & Käse
1997 - Play It Again Sam (PIAS)
Tracklist
01 - Würst & Käse
02 - Ich liebe Ulrike (cover van Mort Subite 1980)
03 - Kutlied
04 - Livin' in the city (cover van FEAR)
04 - Klapvee (Joekskapel uitvoering)
Twee nummers op 1 track dus, dan was er niets aan de had. Ik snap alleen dat PIAS niet, want volgens mij was dit het begin van de Epitaph-tijd en in hun PIAS-tijd hadden ze ook al langere singles.quote:Fistfuckparty at 701
1998 - Play It Again Sam (PIAS)
Tracklist
01 - Fistfuckparty at 701
02 - Break the public peace (Live at VPRO Radio)
03 - Niks te doon
03 - Sit back, zapp, grow fat & die! (cover van Brezhnev)
04 - Western Civilization (techno mix)
Nee, Epitaph heeft een eigen distributiecentrum in Amsterdam. Daar werkt een vriend van me.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:55 schreef ranja het volgende:
is PIAS niet alleen de distributeur?
Sorry. Servercrash.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:01 schreef cafca het volgende:
Stone Roses?
Happy Mondaysquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:20 schreef cafca het volgende:
Ik was wel een beetje geconfuseerd door de donkere meneer.....
Welke Band:
[afbeelding]
Ja dat vond ik ook vreemd. Maar de onderste en rechtse heren herkende ik toch wel als Stone Rosesquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:22 schreef Z het volgende:
Dat zijn echt de Stoneroses niet, alleen de zanger staat er volgens mij op. Er zat toch heel geen negert in de Stoneroses?
Nee, dat zijn absoluut zeker niet de Stone Roses. Oasis was als antwoord even goed geweestquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:22 schreef Z het volgende:
Dat zijn echt de Stoneroses niet, alleen de zanger staat er volgens mij op. Er zat toch heel geen negert in de Stoneroses?
bukgeit +1quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:28 schreef bukgeit het volgende:
De zanggroep van Cor Bakker.
De uitspraak werd in het Engels gedaan door een Engelse artiest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:38 schreef peaceman het volgende:
Herman Brood?
Bijna. Niet zó bijna, maar toch bijna.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:40 schreef peaceman het volgende:
Noel Gallagher?
Normaal gesproken zou ik zeggen: nee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:45 schreef peaceman het volgende:
We moeten het dus zoeken in de oasishoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |