De foto was nogal bedekt. Ik herinner me blotere.quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En, gevonden wat je zocht?
Goedemorgen trouwens.
Hey Buurman,quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:45 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ow. Nou, mocht je ze alsnog tegenkomen, ik hou me aanbevolen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:45 schreef Dave het volgende:
[..]
De foto was nogal bedekt. Ik herinner me blotere.
Ben ik het helemaal mee eens. En acht voor een keertje....quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:19 schreef Dave het volgende:
Ach, 't is m'n type absoluut niet, maar goed, altijd leuk om te zien natuurlijk.
Fout!!!!!quote:
Goeiemoguh TW,quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:33 schreef Twoflower het volgende:
Zeg Sitethief, zullen we dit topic omdopen in "Goedemorgen Sitethief"? Dave blijft nogal weg...
Wie is TW? Ik ken wel TF...quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Goeiemoguh TW,.
En Sitethief.
Hij woont nog wel bij mij om de hoek...
Stimmtquote:
Jamaar, Jamaar, ik kan Dave toch niet vervangen?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goedemorgen Sitethief (bij gebrek aan Dave)
Niemand kan Dave vervangen. Je moet gewoon jezelf zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jamaar, Jamaar, ik kan Dave toch niet vervangen?.
Moguh TF,quote:Op woensdag 6 december 2006 13:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Niemand kan Dave vervangen. Je moet gewoon jezelf zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |