De foto was nogal bedekt. Ik herinner me blotere.quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En, gevonden wat je zocht?
Goedemorgen trouwens.
Hey Buurman,quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:45 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ow. Nou, mocht je ze alsnog tegenkomen, ik hou me aanbevolen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:45 schreef Dave het volgende:
[..]
De foto was nogal bedekt. Ik herinner me blotere.
Ben ik het helemaal mee eens. En acht voor een keertje....quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:19 schreef Dave het volgende:
Ach, 't is m'n type absoluut niet, maar goed, altijd leuk om te zien natuurlijk.
Fout!!!!!quote:
Goeiemoguh TW,quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:33 schreef Twoflower het volgende:
Zeg Sitethief, zullen we dit topic omdopen in "Goedemorgen Sitethief"? Dave blijft nogal weg...
Wie is TW? Ik ken wel TF...quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Goeiemoguh TW,.
En Sitethief.
Hij woont nog wel bij mij om de hoek...
Stimmtquote:
Jamaar, Jamaar, ik kan Dave toch niet vervangen?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goedemorgen Sitethief (bij gebrek aan Dave)
Niemand kan Dave vervangen. Je moet gewoon jezelf zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jamaar, Jamaar, ik kan Dave toch niet vervangen?.
Moguh TF,quote:Op woensdag 6 december 2006 13:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Niemand kan Dave vervangen. Je moet gewoon jezelf zijn.
Moguh Dave,quote:Op maandag 11 december 2006 08:14 schreef Dave het volgende:
Ja, hallo, ik ben er weer hoor. Geen vakantie, wel druk, druk, druk. Soms heb je dat hč?
Gelukkig hoef ik dat de komende 3 weken niet te doen. Heerlijk, zo'n vakantie.quote:Op maandag 18 december 2006 08:13 schreef Sitethief het volgende:
Moguh Dave,.
Volgens mij is Dave het ijs van zijn Peugot af aan het kraben,.
Gisteren toch al? Al moet je volgens de kalender nog een paar dagen wachten...quote:Op maandag 18 december 2006 09:10 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen!. Gaat de winter nu echt beginnen?
Ik zat er op te wachten...quote:Op maandag 1 januari 2007 12:38 schreef Q. het volgende:
Dat is geen dagdeel.
Mij natuurlijk! Voor het feit dat ik je nooit verkeerde adviezen heb gegeven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:11 schreef Amber_Forrester het volgende:
Ik denk echt dat ik een Academy® Award ga winnen voor mijn rol als Amanda in Saw III, ik was echt ZO goed! Ik weet het gewoon zeker!!!
Nu nog bedenken wie ik moet bedanken in mijn acceptance speech. Hmmm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |