4 voor mij.quote:Op maandag 13 november 2006 07:28 schreef Sitethief het volgende:
En we zijn weer live aanwezig voor 5 dagen............
Moguh Dave,.
Ik zeg niet dat 'ie goed IS, ik WENS je een goedemorgen TOE.quote:Op maandag 13 november 2006 08:17 schreef Q. het volgende:
Wat is er goed aan?
Misschien moet je es in bed gaan liggen ipv op de bank in slaap te vallen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:25 schreef Q. het volgende:
Echte klote geslapen mên!
Je bedoelt niet de backslash maar de slash.quote:Op woensdag 15 november 2006 08:57 schreef Dave het volgende:
[backslash me] werkt.
Goedemorgen Dave! Bijna weekend!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 06:47 schreef Dave het volgende:
Ik bedoel de slash. Over.
Goedemorgen!.
Je bent mij in Amersfoort pas 2 keer tegengekomen!quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:55 schreef Q. het volgende:
Ik kom continue mensen uit dit topic tegen in Het Wild. The horror.
Mijne welquote:Op donderdag 23 november 2006 08:08 schreef Twoflower het volgende:
Mogguh Dave! Heeft je partij het een beetje goed gedaan?
Nopes. Desondanks een goedemorgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 08:08 schreef Twoflower het volgende:
Mogguh Dave! Heeft je partij het een beetje goed gedaan?
Verkeerd dus Dennis.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:37 schreef DennisMoore het volgende:
Dave lijkt me wel een Dave66-type.
't Was leuk, 't was prettig, 't was fijn,quote:Op maandag 27 november 2006 06:37 schreef Twoflower het volgende:
Goedemorgen Dave! Goed weekend gehad?
Je kunt er hier één vinden.quote:Op maandag 27 november 2006 08:54 schreef Dave het volgende:
Ik kan die Thermos foto's van Ron Link dus nergens meer vinden.
quote:
Klinkt veelbelovend!quote:The URL http://www.gay.eu/artikel.html?documentid=1359 that your are trying to see is not related to business, its content may be offensive and the policy prevents you from accessing the site.
Lang leve Firefox.quote:Op maandag 27 november 2006 15:20 schreef DennisMoore het volgende:
Hier werd laatst eens de Active-Topics geweigerd door 't webfilter. Blijkbaar stonden er wat TT's in met vieze woordjes..
Gay.euh doet het wel gewoon. 'k Heb wel de ero-banners verborgen natuurlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |