goeie gewoontequote:
dankuquote:Op maandag 6 november 2006 02:50 schreef Janetje het volgende:
Nog even die discussie aanhouden..
Ja ik vind het kut als het dicht gaat..quote:Op maandag 6 november 2006 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
danku
maare discussie????
heeft blijkbaar weinig zin als het niemand een reet intereseert
dat het best gezellig was, naar mijn idee is de enige reden dat het minder gezellig werd, dat mensen mekaar zakten op te focken van: "ja ik vind het niet meer gezeliig hoor", "ja, nee dan ik ook niet meer"quote:Op maandag 6 november 2006 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja ik vind het kut als het dicht gaat..
Ik bedoel.. het loopt alweer een jaartje ofzo..
Maar, wat zou voor jou een reden zijn dat het open moet blijven dan?
de enige reden dat bef nu dood is is het negatieve gelul van veel vaste users.quote:Op maandag 6 november 2006 02:56 schreef Bizznitch het volgende:
Er valt niet meer te discussieren geloof ik. BeF heeft zijn beste tijd gehad.
Een van de betere reeksen, maar alles gaat een keer voorbij
.
[BeF] #806 Voor de meisjes die van paarden houden. En bier.quote:Op maandag 6 november 2006 02:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat het best gezellig was, naar mijn idee is de enige reden dat het minder gezellig werd, dat mensen mekaar zakten op te focken van: "ja ik vind het niet meer gezeliig hoor", "ja, nee dan ik ook niet meer"
blijkbaar kan het niemand wat schelen dus tyf er een slotje op en laat het weg rotten in het archiefquote:Op maandag 6 november 2006 02:59 schreef Janetje het volgende:
En ja.. ik heb ook liever dat het open blijft..
Maar niet zoals dit..
Wat Frank (m)oppert.quote:Op maandag 6 november 2006 03:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
blijkbaar kan het niemand wat schelen dus tyf er een slotje op en laat het weg rotten in het archief
tyf die hele OP gewoon wegquote:Op maandag 6 november 2006 03:03 schreef Janetje het volgende:
Stel dat BeF open zou blijven he?
Zouden mensen er dan moeite voor willen doen?
Niet meer alles doen wat de OP verboden heeft/verwelkomend zijn tov newbies..
Desnoods onder een andere naam?
Inderdaad, het kan mij iig niks meer schelen en het vorige topic lezende zijn er heel wat meer die er zo over denken.quote:Op maandag 6 november 2006 03:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
blijkbaar kan het niemand wat schelen dus tyf er een slotje op en laat het weg rotten in het archief
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 6 november 2006 03:04 schreef Janetje het volgende:
Negativiteit doodt reeksen..
BeF zat in een negatieve spiraal, wil men die doorbreken of niet?
Das de vraag.
Kán en wil.quote:Op maandag 6 november 2006 03:04 schreef Janetje het volgende:
Negativiteit doodt reeksen..
BeF zat in een negatieve spiraal, wil men die doorbreken of niet?
Das de vraag.
mijn punt is dus dat als iedereen continu nagatief blijft doen dat het dus idd saai is... oftewel doe niet zo negatief en het is best gezelligquote:Op maandag 6 november 2006 03:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan mij iig niks meer schelen en het vorige topic lezende zijn er heel wat meer die er zo over denken.
En dat Janet of ik of wie dan ook blauw zijn voegt niet toe dat we meer of minder te zeggen hebben over het sluiten van de reeks. Als BeF-user zeg ik dat het me niks meer kan schelen en het voor mijn part afzinkt. Openhouden voor die 3 users die er nog wel plezier in hebben gaat ook nergens over, lijkt me.
Ja maar dit is wél onzin dus what the fuck maakt het eigenlijk uit!?quote:Op maandag 6 november 2006 03:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan mij iig niks meer schelen en het vorige topic lezende zijn er heel wat meer die er zo over denken.
En dat Janet of ik of wie dan ook blauw zijn voegt niet toe dat we meer of minder te zeggen hebben over het sluiten van de reeks. Als BeF-user zeg ik dat het me niks meer kan schelen en het voor mijn part afzinkt. Openhouden voor die 3 users die er nog wel plezier in hebben gaat ook nergens over, lijkt me.
ik zou het echt supertof vinden als het open blijft maar de reacties meegerekent die ik het afgelopen halfuur gezien heb ben ik bang dat niemand er wat voor wil doenquote:Op maandag 6 november 2006 03:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Kán en wil.
Geen van beide, in mijn geval
"You're so pretty when yo're mad"quote:Op maandag 6 november 2006 03:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja maar dit is wél onzin dus what the fuck maakt het eigenlijk uit!?
good pointquote:Op maandag 6 november 2006 03:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja maar dit is wél onzin dus what the fuck maakt het eigenlijk uit!?
En daar ben ik het wel mee eens..quote:[Tal] bier en rockbandjes <3. zegt:
er moet ook gewoon geen onwijze OP meer zijn
[Tal] bier en rockbandjes <3. zegt:
met plaatjes en shit
gewoon leuk. zoals vroeger
zonder gedoe en hihi vaste klanten
Ik ben voor, maar ik ben zeker niet genoeg ingewijd in het topic?quote:Op maandag 6 november 2006 03:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zou het echt supertof vinden als het open blijft maar de reacties meegerekent die ik het afgelopen halfuur gezien heb ben ik bang dat niemand er wat voor wil doen
omdat blijkbaar iemand/een paar users het in hun kop gehaald hebben dat het dicht moetquote:Op maandag 6 november 2006 03:10 schreef Bizznitch het volgende:
Er zijn zoveel tyfus topics in ONZ en op Fok! wat maakt die reeks nou eigenlijk uit waarom zou die dan dicht moeten?
niemand verplicht je om te posten maar om er dan maar meteen een punt van te maken dat het dicht moet is ook weer overdreven vind je niet?quote:Op maandag 6 november 2006 03:10 schreef Litso het volgende:
Ok, dan houd ik op met negatief doen en blijf ik gewoon weg
Wat ik de afgelopen 2 maanden al deed, eigenlijk.
Maar als je kijkt naar hoe hard het tegenwoordig gaat is het duidelijk dat er dus ook gewoon ontzettend weinig animo voor is
Het kan wel..quote:Op maandag 6 november 2006 03:10 schreef Litso het volgende:
Ok, dan houd ik op met negatief doen en blijf ik gewoon weg
Wat ik de afgelopen 2 maanden al deed, eigenlijk.
Maar als je kijkt naar hoe hard het tegenwoordig gaat is het duidelijk dat er dus ook gewoon ontzettend weinig animo voor is
Niks moet, het algemene idee in het vorige topic was dat het niet erg zou zijn als dat het laatste deel was, die hebben we volgemaakt, klaar.quote:Op maandag 6 november 2006 03:10 schreef Bizznitch het volgende:
Er zijn zoveel tyfus topics in ONZ en op Fok! wat maakt die reeks nou eigenlijk uit waarom zou die dan dicht moeten?
Ja nou weet je ik heb geen zin in húúú maar hij dit of hij dat spelletjes.quote:Op maandag 6 november 2006 03:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
omdat blijkbaar iemand/een paar users het in hun kop gehaald hebben dat het dicht moet
Er wordt al 100 topics lang gezeurd dat BeF tegen z'n einde is, dat is écht niets nieuws hoor. Ik kan me een post van JD herinneren over of het nog maar de vraag was of we de 750 zouden halen.quote:Op maandag 6 november 2006 03:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
omdat blijkbaar iemand/een paar users het in hun kop gehaald hebben dat het dicht moet
Probleem is dat dat érg lastig is als je een vast kliek hebt die elkaar inmiddels ook IRL kent en bevriend is geraakt.quote:Op maandag 6 november 2006 03:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het kan wel..
Als het opener wordt..
Niet zo spastisch en angstig voor het nieuwe als BeF altijd was..
en dat negatieve gezeur heb ik dus een hekel aan. als iedereen zegt dat het saai en negatief is, ja dan word het dat vanzelf wel.quote:Op maandag 6 november 2006 03:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er wordt al 100 topics lang gezeurd dat BeF tegen z'n einde is, dat is écht niets nieuws hoor. Ik kan me een post van JD herinneren over of het nog maar de vraag was of we de 750 zouden halen.
Een eigen mening hebben is oké 14.gifquote:Op maandag 6 november 2006 03:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Niks moet, het algemene idee in het vorige topic was dat het niet erg zou zijn als dat het laatste deel was, die hebben we volgemaakt, klaar.
Dat ik dit topic sloot was alleen omdat het in eerste instantie als grapje bedoeld was. Sorry als ik me heb geprofileerd als degene die BeF wilde sluiten of sloot ofzo, ik ben het alleen eens met de anderen die zeiden dat het best dichtkon.
Het zal mij aan m'n reet roesten als het weer open gaat hoor, maar aangezien het erop leek dat iedereen er vrede mee had dat het af zou lopen wilde ik iig even aanwezig zijn in het afscheidstopic
Ik zou het zelf erg tof vinden, als BeF een doorstart maakt, al dan niet onder een andere naam.quote:Op maandag 6 november 2006 03:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zou het echt supertof vinden als het open blijft maar de reacties meegerekent die ik het afgelopen halfuur gezien heb ben ik bang dat niemand er wat voor wil doen
Klopt..quote:Op maandag 6 november 2006 03:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Probleem is dat dat érg lastig is als je een vast kliek hebt die elkaar inmiddels ook IRL kent en bevriend is geraakt.
Ja verdulle ik moet C ook nog ontmoetenquote:Op maandag 6 november 2006 03:15 schreef Petre het volgende:
Kap met BeF en zie vanzelf wat er opbloeid, dit was gewoon posten om het topic levend te houden, das ook niet de bedoeling, tis het homo-topic niet(nofi
)
Als nou bizz, KS, rpp en cerror ook crew worden gaan we gewoon achter de schermen verder
nah.. ach we zien vanzelf wel weer wat het wordt.. en anders moeten we maar gauw eens meeten, ik heb verdulleke cerror nog nooit in levende lijve meegemaakt
trusten( ja ik sliep al lang
maar dat kennen jullie wel van mij
)
Je kan ook roddels verzinnenquote:Op maandag 6 november 2006 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt..
Maar zoals het ging was het gewoon.. té..
Op een gegeven moment raak je uitgepraat.. nieuw vleesch is soms gewoon nodig voor de roddels![]()
En ik denk dat nieuw vlees niet te behalen is door een doorstart te maken, ook niet als je de naam van de reeks verandert en de teller op nul zet overigensquote:Op maandag 6 november 2006 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt..
Maar zoals het ging was het gewoon.. té..
Op een gegeven moment raak je uitgepraat.. nieuw vleesch is soms gewoon nodig voor de roddels![]()
Ja, of je werft wat nieuw kanonnenvoer in R&P SC. Heb je én nieuwe vuige roddels, én een batterij aan eigenaardigheden op de koop toe.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 03:19 schreef Litso het volgende:
[..]
ik wilde alleen bij de schijnbare dood van BeF aanwezig zijn geweest
Bio is cutequote:Op maandag 6 november 2006 03:19 schreef Petre het volgende:
[..]
Heb jij het nou alweer met een ander blauw typje gedaan? Eerst Bio en nu nosh?
Ik las konijnenvoer. verdorie nosj!quote:Op maandag 6 november 2006 03:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, of je werft wat nieuw kanonnenvoer in R&P SC. Heb je én nieuwe vuige roddels, én een batterij aan eigenaardigheden op de koop toe.![]()
ramptouristquote:Op maandag 6 november 2006 03:19 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik denk dat nieuw vlees niet te behalen is door een doorstart te maken, ook niet als je de naam van de reeks verandert en de teller op nul zet overigens
Maar nogmaals, ik vind het leuk om er over mee te discussieren maar zie het asjeblieft niet alsof ik persé BeF dicht wilde hebben of wat dan ook. Nogmaals, ik wilde alleen bij de schijnbare dood van BeF aanwezig zijn geweest
Lees de eerste delen van BeF maar na, dat heb ik ook altijd geroepen, maar na een tijdje krijg je toch wel die kliekvorming en er is altijd een moment dat er toch besloten wordt een OP te gebruikenquote:Op maandag 6 november 2006 03:18 schreef Petre het volgende:
vervangende reeks, ook aantrekkelijk voor nieuwelingen, lekker starten van vooraf, zonder vaste OP, niet afschrikkend. "vrolijk verder", "Nachtbar", "Nachtbagger" of "BeF" als namen zijn dus uitgeslotenof je moet de nachtbar weer open willen hebben, wel een leuke naam
Het is in het Engels. Dus dan moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 03:21 schreef Petre het volgende:
[..]
we can always try.. if it doesn't work out.. it doesn't work out.. but we can at least say we tried..
in de WFL-SC gaat het ook altijd over seksquote:Op maandag 6 november 2006 03:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, of je werft wat nieuw kanonnenvoer in R&P SC. Heb je én nieuwe vuige roddels, én een batterij aan eigenaardigheden op de koop toe.![]()
Nee joh..quote:Op maandag 6 november 2006 03:19 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik denk dat nieuw vlees niet te behalen is door een doorstart te maken, ook niet als je de naam van de reeks verandert en de teller op nul zet overigens
Maar nogmaals, ik vind het leuk om er over mee te discussieren maar zie het asjeblieft niet alsof ik persé BeF dicht wilde hebben of wat dan ook. Nogmaals, ik wilde alleen bij de schijnbare dood van BeF aanwezig zijn geweest
Nosh fucked Bizznitch.quote:Op maandag 6 november 2006 03:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is in het Engels. Dus dan moet het wel waar zijn.![]()
Helemaal gelijk!quote:Op maandag 6 november 2006 03:22 schreef Litso het volgende:
En ramtoerist, misschien wel ja maar vooral uit nostalgische overwegingen
Ik ben er tenslotte vanaf het begin bijgeweest, dan is het wel zo leuk om het afscheid mee te mogen maken
Ik was er in het begin ook veel vaker dan nu ( en sociaal en overdag presterende gezien maar beter ookquote:Op maandag 6 november 2006 03:22 schreef Litso het volgende:
En ramtoerist, misschien wel ja maar vooral uit nostalgische overwegingen
Ik ben er tenslotte vanaf het begin bijgeweest, dan is het wel zo leuk om het afscheid mee te mogen maken
Mwah, ik zie het eerder als:quote:Op maandag 6 november 2006 03:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh..
Ik sla zelf ook nogal om als een blad aan een boom..
Het is een leuke reeks, ik vind het leuk 'm te houden.. maar niet met deze houding..
Laten we het overlaten aan de ONZ mods..
Voor sluiting: de reeks is vrij negatief..
Tegen sluiting: users vinden het nog leuk en willen ook wel dat er wat verandert.
Godskolere wat een gedoe na zo'n lange dag..![]()
simpele oplossing: degene die het niet meer zien zitten in BeF posten niet meer, degene die het wel leuk vinden, posten nog wel. ziet iedereen vanzelf wat de beste keuze is..quote:Op maandag 6 november 2006 03:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het eerder als:
Voor sluiting: een deel ziet het niet meer zitten om door te gaan, de kliekvorming is te groot voor echt nieuw bloed, ergo: de reeks bloedt dood.
Tegen: een ander deel van de reeks heeft nog wél de zin en energie om door te gaan.
Het is mij om het even, maar ik gok dat het niet meer zo op zal leven als het is geweest
Het is zowaar logisch.quote:Op maandag 6 november 2006 03:27 schreef Petre het volgende:
[..]
simpele oplossing: degene die het niet meer zien zitten in BeF posten niet meer, degene die het wel leuk vinden, posten nog wel. ziet iedereen vanzelf wat de beste keuze is..
Was het de laatste tijd niet ook al zo? Of hebben mensen tegen hun zin zitten posten?quote:Op maandag 6 november 2006 03:27 schreef Petre het volgende:
[..]
simpele oplossing: degene die het niet meer zien zitten in BeF posten niet meer, degene die het wel leuk vinden, posten nog wel. ziet iedereen vanzelf wat de beste keuze is..
beetje opvulling geven wel lijkt me... als mensen dat gewoon niet meer doen.. dan zie je snel genoeg wat er van komt.. of nietquote:Op maandag 6 november 2006 03:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Was het de laatste tijd niet ook al zo? Of hebben mensen tegen hun zin zitten posten?
Mijn gok: over twee weken zitten we nog in het zelfde topicquote:Op maandag 6 november 2006 03:32 schreef Petre het volgende:
[..]
beetje opvulling geven wel lijkt me... als mensen dat gewoon niet meer doen.. dan zie je snel genoeg wat er van komt.. of niet
En voor hetzelfde geld blijkt er wél genoeg animo te zijn, en hebben we er in een week tijd 10 delen op zitten.quote:Op maandag 6 november 2006 03:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn gok: over twee weken zitten we nog in het zelfde topic
Draadloze netwerken zijn slecht beveiligd, zelfs als ze een password er op hebbenquote:Op maandag 6 november 2006 09:17 schreef Mokster het volgende:
Onder voorbehoud trouwens:
Als er in mijn tussendoorwoning (die ik vanaf komende zaterdag zal gaan bewonen) niemand zo dom is geweest om zijn draadloze netwerk niet te beveiligen, dan wordt het lastig zo niet onmogelijk om te internetten.
Maar in gedachten zal ik bij jullie zijn.
En op het werk. Stiekem. Tussendoor.
Hai!quote:Op maandag 6 november 2006 09:12 schreef Mokster het volgende:
Ja. Er moet gewoon veel meer ge-BeF-t worden!
Schande! Je gaat toch geenquote:Op maandag 6 november 2006 10:29 schreef JDude het volgende:
Sjonge, ik ben er ook eens een avondje niet. Prutsers.
Zo af en toe. Voor de afwisseling.quote:
Je doet zeker ook aan kerstquote:
Nu niet gaan overdrijven, bitte.quote:
Nee, daar moet je die modjes voor hebben, die slapen nogquote:Op maandag 6 november 2006 10:34 schreef JDude het volgende:
En kan iemand even een fatsoenlijke Hekjeachtnulzeven in de TT prutsen?
Zie ik eruit alsof ik blauw ben?quote:Op maandag 6 november 2006 10:34 schreef JDude het volgende:
En kan iemand even een fatsoenlijke Hekjeachtnulzeven in de TT prutsen?
Blauw van de kou, met van die stijve tepels?quote:
Heet jij 'iemand'?quote:
Verdomme, moet ik weer teruglezen?quote:Op maandag 6 november 2006 10:57 schreef Misstique het volgende:
Ik heb wat gemist vannacht zie ik.
Ik doe dat eerlijk gezegd al tijden niet meer, maar het was nu wel de moeite waard voor de verandering.quote:
Wat gefrustreerd zondagnachtgeouwehoer, niet teveel aandacht aan bestedenquote:Op maandag 6 november 2006 10:57 schreef Misstique het volgende:
Ik heb wat gemist vannacht zie ik.
Moeten er meer frituurplaatjes komen? Tempura in de frituur?quote:Op maandag 6 november 2006 11:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doe dat eerlijk gezegd al tijden niet meer, maar het was nu wel de moeite waard voor de verandering.
Het gaat over de teloorgang en wellicht de ondergang van BeF.
Neuh, er moet gewoon minder geGCSC'ed worden met al die klotequote:Op maandag 6 november 2006 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moeten er meer frituurplaatjes komen? Tempura in de frituur?
Ik doe alleen mijn hallo postquote:Op maandag 6 november 2006 11:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh, er moet gewoon minder geGCSC'ed worden met al die klote
hoi
doei![]()
posts.
Of de hele boel moet opgedoekt worden, er zit de laatste tijd gewoon geen pit meer in deze reeks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |