Had ook geen zin om een nieuwe te openen. Eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:59 schreef Nosh het volgende:
De naam doet me niet veel. Eigenlijk.
Zal ik er dan maar wat van proberen te maken?quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Had ook geen zin om een nieuwe te openen. Eigenlijk.
Doen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar wat van proberen te maken?
graag, ik ben ook hartstikke moe, sorryquote:Op zaterdag 4 november 2006 04:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar wat van proberen te maken?
geen wonder dat het zo stil is hierquote:Op zaterdag 4 november 2006 04:19 schreef fraubitch het volgende:
wat een kut TT
Nogal.quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:19 schreef fraubitch het volgende:
wat een kut TT
Ja, dat zal vast de enige reden zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:20 schreef fraubitch het volgende:
[..]
geen wonder dat het zo stil is hier
Waar komt je drang naar paarden vandaan dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:20 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nogal.
Mijn referentiekader om 4 uur 's nachts is nogal beperkt, dus het gaat niet veel verder dan paarden, bier, en meisjes in combinatie met paarden en bier.
Tijd voor pils, iemand anders nog iets?quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:03 schreef Zrtlrnc het volgende:
TVT
Ik mocht geen huisdier, toen ik een kleine Nosh was.quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Waar komt je drang naar paarden vandaan dan?
Weet je Nosh,quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik mocht geen huisdier, toen ik een kleine Nosh was.
En iedere keer als ik zei dat ik een paard wilde, dan keek mijn vader me heel erg teleurgesteld aan.
Sterker nog, dan kocht hij een complete Playmobiel Cowboy-en-Indianen set voor me, en ik had alleen aandacht voor de paarden, die ik die malle cowboys liet doodmaken, want zo zouden hun voorouders het gewilt hebben.
En dan zag mijn vader dat, en dan dacht hij over de toekomstdromen die hij had, en welden er tranen op in zijn ogen, en sloot hij zichzelf op in zijn 'werkkamer'.
En dat beviel mij, en daarom paarden.
Ik weet dat smilieposts niet mogen, maar:quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:42 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Weet je Nosh,
Ik mag je wel.
En dat is een heus compliment, want meestal zeg ik dat ik ze wil neuken en daar meen ik nooit niks van.
Dit meen ik wel.
Wacht nog ff tot morgen daarmee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat ik langzaam afsterf. Het was leuk jullie gekend te hebben.
True. Er staat geen bier in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 08:08 schreef Misstique het volgende:
Wat een kutTT trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |