Tenerife, KLM-Pan-Amquote:Op maandag 6 november 2006 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
ff een makkeljke want dan kan ik naar bed
Wat is het ergste vliegtuig ongeluk ter wereld
Ik reken dit niet als een ongelukquote:Op maandag 6 november 2006 02:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
11 september 2001 - 2 toestellen in WTC.
Of valt dit niet onder ongeluk?
johquote:Op maandag 6 november 2006 02:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga tukken, en vanaf morgen niet al te veel grappen erover okay?
Geen flauw idee, maar ik bedoel natuurlijk de man op de voorgrond....quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 02:29 schreef Don_Tom het volgende:
(aan jou ga ik niet dezelfde vraag stellen als aan Tim, aangezien ik het antwoord al weet)
Bewijs zal hij zelf moeten leveren.... maar volgens mij issie al naar bed...quote:Op maandag 6 november 2006 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
okay ff reality check. Ik ben een half uur weg en het blijkt dat Hawaii_Tim, Tim Vicious is?
Ik wil bewijs
Morgen komt Supersheep nog vertellen dat hij één van de schaapje van Tik Tak was
Straks gaat Erkel nog beweren dat hij Arjan isquote:Op maandag 6 november 2006 02:32 schreef Nembrionic het volgende:
okay ff reality check. Ik ben een half uur weg en het blijkt dat Hawaii_Tim, Tim Vicious is?
Ik wil bewijs
Morgen komt Supersheep nog vertellen dat hij één van de schaapje van Tik Tak was
quote:Op maandag 6 november 2006 02:35 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Straks gaat Erkel nog beweren dat hij Arjan is
Zal ie leuk vindenquote:Op maandag 6 november 2006 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zet ik hier z'n filmpje neer
filmpje
Ach..die fanpage bestaat nog en het filmpje komt direct van RTL4....dus ik kan er weinig aan doenquote:
Wat een gast!!quote:Op maandag 6 november 2006 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dan zet ik hier z'n filmpje neer
filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |