abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43279661
Vraagje... en toch maar in CUL...

Hoe houden jullie je firtuurpan zo optimaal mogelijk?

Heb net oude olie eruitgehaald... het mandje heeft inmiddels een koper/goud/vettig laagje gekregen... en ook de frituurbak (die ik kan verwijderen) is vies boven het niveau van waa normaal de olielaag staat... vet is aangekoekt, en is alleen met blote hand eraf te scrubben/rullen(afwasborstels en dreft helpen niet echt, en ook de afwasmachine kan dat er niet afkrijgen...)

Ben ik nou te schoonmakerig? of hebben jullie handige tips...
pi_43279745
Ik heb net een nieuwe dus nog niet schoongemaakt, weet nu zo ook nog geen handige tip voor je.. heeft je moeder geen handige tip? Moeders weten dat soort dingen vast wel.. succes!
Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
last.fm
pi_43279764
op 'n schoonmaaksite zeggen ze dat je de pan gewoon met water moet vullen tot de max/min-streep en er vervolgens een vaatwasmachinetabletje in moet doen. Vervolgens zet je de pan op 110 graden. Als de pan deze temperatuur bereikt heeft, laat je hem afkoelen en spoel je hem om met water.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43279802
damn das nog eens een goede tip
Drukqs gebruik wordt zo geromantiseerd
last.fm
pi_43279812
ik gebruik zelf geen frituurvet, maar zonnebloemolie.
de frituurpan zelf wordt minder vet, en het eten is ook gezonder (zeggen ze) en hij is zoiezo makkelijker schoon te maken.
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  maandag 6 november 2006 @ 00:34:14 #6
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43279817
Dreft, en heel heet water. Die tip van Jordy-B klinkt ook goed maar ik ben bang dat dat rotzooi bij de waterrand gaat opleveren, aangezien het water daar verdampt en het schoonmaakmiddel gelijk aan de pan vastbakt.
Vampire Romance O+
pi_43279823
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:31 schreef Jordy-B het volgende:
op 'n schoonmaaksite zeggen ze dat je de pan gewoon met water moet vullen tot de max/min-streep en er vervolgens een vaatwasmachinetabletje in moet doen. Vervolgens zet je de pan op 110 graden. Als de pan deze temperatuur bereikt heeft, laat je hem afkoelen en spoel je hem om met water.
Dat las ik laatst ook ergens. Heeft iemand deze tip ooit in de praktijk gebracht...., en werkt dat echt?
pi_43279861
Geen idee, nog niet geprobeerd...

je moet trouwens wel oppassen met de stoom die het water geeft, want daar kunnen de electrische elementen in de deksel niet goed tegen (ligt er ook aan wat voor frituurpan je hebt, natuurlijk)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_43279867
De aangekoekte troep krijg je er af door het een (paar) uur te laten weken in heet water met st.marc (jeweetwel, waar je ook behang mee afweekt) Daarna borstel/schraap je het er makkelijk af ben ik toevallig vorige week achtergekomen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_43279925
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:34 schreef MouseOver het volgende:
Dreft, en heel heet water. Die tip van Jordy-B klinkt ook goed maar ik ben bang dat dat rotzooi bij de waterrand gaat opleveren, aangezien het water daar verdampt en het schoonmaakmiddel gelijk aan de pan vastbakt.
De pan wordt toch niet heter dan het water? Da's tenminste behoorlijk onwaarschijnlijk bij frituurpannen die het verhittingselement in de olie hebben hangen, ipv onder de pan... en dat zijn de meeste. De pan kan dus niet veel heter worden dan honderd graden en zal er niets aan vastbakken (eigenlijk sowieso niet, omdat er een behoorlijke hoeveelheid stoom langs loopt)
pi_43279968
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:36 schreef Adfundum het volgende:
De aangekoekte troep krijg je er af door het een (paar) uur te laten weken in heet water met st.marc (jeweetwel, waar je ook behang mee afweekt) Daarna borstel/schraap je het er makkelijk af ben ik toevallig vorige week achtergekomen.
idd... maar dan kan je ook andere (super)ontvetters gebruiken. Bij st. marc heb ik het gevoel dat er een laagje achter blijft. Da's geen probleem als je het gebruikt op een te schilderen muurtje, maar het lijkt me een minder fijn idee bij een pan waar ik patat in ga bakken.
  maandag 6 november 2006 @ 00:42:02 #12
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_43279990
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:34 schreef Mirre het volgende:

[..]

Dat las ik laatst ook ergens. Heeft iemand deze tip ooit in de praktijk gebracht...., en werkt dat echt?
Ja op zich wel
Of uitkoken met soda werkt ook wel prettig.
Op tijd vet verversen dat scheelt ook aanbak resten etc.
Wat ik vaak doe mocht het een keer wat hardnekkig zijn, met zo'n staalwolletje en afwasmiddel die randen langs dan is het ook zo schoon.

Succes
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_43280001
Je kan ook even lekker de hogedrukspuit door je pan laten gieren.
  maandag 6 november 2006 @ 00:45:28 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43280059
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De pan wordt toch niet heter dan het water? Da's tenminste behoorlijk onwaarschijnlijk bij frituurpannen die het verhittingselement in de olie hebben hangen, ipv onder de pan... en dat zijn de meeste. De pan kan dus niet veel heter worden dan honderd graden en zal er niets aan vastbakken (eigenlijk sowieso niet, omdat er een behoorlijke hoeveelheid stoom langs loopt)
Nee, ik bedoel bij de rand van het waterpeil.. door de golfjes die tegen de rand aanklotsen en daar direct verdampen met achterlating van het opgeloste schoonmaakspul.
Vampire Romance O+
  maandag 6 november 2006 @ 00:46:42 #15
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43280132
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:45 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel bij de rand van het waterpeil.. door de golfjes die tegen de rand aanklotsen en daar direct verdampen met achterlating van het opgeloste schoonmaakspul.
Ja, maar je hebt een pan met kokend water die niet of nauwelijks warmer is dan de inhoud... Die golfjes krijgen helemaal niet de kans om droog te verdampen tegen de rand van de pan (het condenseert eerder dan het verdampt) vanwege de grote hoeveelheid stoom/damp die langs de rand blijft lopen. En het kookt niet lang genoeg om duidelijke strepen te zien (als je een pan water laat indampen, zie je pas in de buurt van de bodem dat er behoorlijk wat kalk wordt afgezet.. en da's dan met een pan die wèl warmer wordt dan de inhoud)

En dan nog... Je moet het naderhand toch afspoelen en/of naschrobben, dus zal het geen noemenswaardig probleem opleveren.
pi_43280149
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:42 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ja op zich wel
Of uitkoken met soda werkt ook wel prettig.
Op tijd vet verversen dat scheelt ook aanbak resten etc.
Wat ik vaak doe mocht het een keer wat hardnekkig zijn, met zo'n staalwolletje en afwasmiddel die randen langs dan is het ook zo schoon.

Succes
Bij mijn frituurpan is dat dus uit den boze... maag geen staalwol doen... beschadigt de pan...

Met dat blokje is overigen wel een puik idee, maar je moet wel voorzichtig zijn denk ik...

Overigens is de binnenkant van de deksel natuurlijk ook vies.. van het spetteren natuurlijk... maar na de eerste keer was dat al niet meer eraf te krijgen... Heb wel zo het gevoel dat velen het gewoon laten zitten...
pi_43280166
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:46 schreef gateway het volgende:
vaker schoonmaken werkt ook!
Hoe vaak maak jij 'm schoon? Na iedere bakbeurt toch niet?
pi_43280230
Die van ons is niet meer te redden, heb eens een half uur staan boenen met een schuurspons. Gewoon doorbakken en niet kijken waar je frieten vandaan komen is de oplossing.
  maandag 6 november 2006 @ 01:08:28 #20
67385 ROG
Go on, say it.
pi_43280468
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:54 schreef maka het volgende:
Die van ons is niet meer te redden, heb eens een half uur staan boenen met een schuurspons. Gewoon doorbakken en niet kijken waar je frieten vandaan komen is de oplossing.
En vervroegd de pijp uitgaan.
  maandag 6 november 2006 @ 11:43:10 #21
97348 Matness
Matt about you
pi_43286535
quote:

[..]

ja, perfecte tip
  maandag 6 november 2006 @ 11:56:25 #22
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_43286949
quote:

[..]

Van het weekend ook nog zo gedaan na een Google actie gevonden tip. Werkt opzich prima. Wel ff echt kokend water erbij flikkeren.

Als je een jaar je frituurpan niet schoongemaakt heb kan ik me voorstellen dat deze tip niet helemaal 100% het resultaat zal hebben wat je wou willen.
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 6 november 2006 @ 13:38:27 #23
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43289575
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:51 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Hoe vaak maak jij 'm schoon? Na iedere bakbeurt toch niet?
nee bij elke keer vet vernieuwen........ en dan gewoon even de binnenpan eruit, heet water erin, met de afwaskwast rond en klaar, en de deksel er af, en ook gewoon goed schoonmaken en laten drogen

Wordt ie best mooi van hoor evt op de buitenkant en de binnenkant van de deksel vetoplosser opspuiten, krijg je weer mooi pannetje hoor!

(of je koopt elk jaar of elke 2 jaar een nieuwe frituurpan)
  maandag 6 november 2006 @ 13:41:19 #24
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_43289662
Je kunt hem laten koken met een afwastabletje, zoals eerder gezegd.

Ik stop het mandje na elke frituurbeurt in de afwasmachine, dus daar komt geen laagje op. Om de zoveel tijd haal ik de pan helemaal uit elkaar en gaat ie in de vaatwasser. Kan met de mijne, heb ik hem op uitgezocht Daarna is hij weer helemaal fris.

Ik gebruik idd ook zonnebloem olie
Trotse mamma :)
pi_43290731
Als het met Dreft niet lukt moet je het met drift doen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_43292245
Vaatwastabletje of soda werkt inderdaad prima. En dan met het deksel erop, dan weekt de stoom die langs de deksel komt het vet los waardoor hij makkelijker schoon te maken is.
De rest even met vetweg inspuiten en afnemen.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 6 november 2006 @ 15:22:22 #27
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43292286
gewoon met goeie ouderwetsche dreft en een schuursponsje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_43293753
quote:
Op maandag 6 november 2006 15:22 schreef Klonk het volgende:
gewoon met goeie ouderwetsche dreft en een schuursponsje
Dat mag niet altijd... dan beschadig je de bak...

Heb de tablet in pan friteuze methode toegepast... minimumtemperatuur was 150 graden... maar dus optijd weer uitzetten... bak is superschoon... het mandje werd schoner nadat ik in dat ietwat afgekoelde maar toch nog vrij hete water voorzichtig met een afwasborstel het mandje ging boenen... 90% van het vet is eraf...
  maandag 6 november 2006 @ 16:20:09 #29
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43293964
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:54 schreef maka het volgende:
frituurpan weggooien en je patat gewoon bij de snackbar halen
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43294382
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:20 schreef RobinK het volgende:

[..]

Ja want het oude vet steeds weer gebruiken is niet goed... voorzover al niet ongezond is het oude vieze vet daarnaast kankerverwekkend..
  maandag 6 november 2006 @ 17:00:19 #31
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43295242
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:12 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Dat mag niet altijd... dan beschadig je de bak...

Heb de tablet in pan friteuze methode toegepast... minimumtemperatuur was 150 graden... maar dus optijd weer uitzetten... bak is superschoon... het mandje werd schoner nadat ik in dat ietwat afgekoelde maar toch nog vrij hete water voorzichtig met een afwasborstel het mandje ging boenen... 90% van het vet is eraf...
er is een verschil tussen een schuursponsje en zo'n brillo staalwolschuursponsje, ik bedoel zo'n roze, groen, blauw geel ding
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 6 november 2006 @ 17:06:08 #32
105460 DerBolle
Electro Native
pi_43295410
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:56 schreef Gunner het volgende:

[..]

Van het weekend ook nog zo gedaan na een Google actie gevonden tip. Werkt opzich prima. Wel ff echt kokend water erbij flikkeren.

Als je een jaar je frituurpan niet schoongemaakt heb kan ik me voorstellen dat deze tip niet helemaal 100% het resultaat zal hebben wat je wou willen.
je weet dat water bij 100 graden kookt he? en dus als je frituurpan op 110 graden staat, zie ik het nut er niet van?

maar zonnenbloemolie is dus beter als frituurvet?
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
  maandag 6 november 2006 @ 19:32:07 #33
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43300622
quote:
Op maandag 6 november 2006 00:31 schreef Jordy-B het volgende:
Maar dat mag weer niet als je een aluminium bak hebt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 6 november 2006 @ 19:40:55 #34
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43300979
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:20 schreef RobinK het volgende:

[..]

of patat die je kan maken in de oven
  maandag 6 november 2006 @ 22:33:36 #35
97348 Matness
Matt about you
pi_43308871
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:40 schreef gateway het volgende:

[..]

of patat die je kan maken in de oven
gatverm dat is altijd van die slappe patat.
pi_43322242
quote:

[..]

Ik maak mijn frituurpan al een aantal jaar met water en een vaatwasblokje schoon, werkt perfect. Ook het mandje ziet er dan weer uit als nieuw. Je moet dit wel regelmatig doen, anders komen er te veel aangekoekte resten in de pan en op het mandje te zitten die er lastiger af komen...
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:14:04 #37
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_43322372
Ik heb ooit het frituur-mandje bewerkt met mijn soldeerbrander. Er zater zóveel 'verlijmde' vetresten aan dat ik die eerst verbrand/verkoold heb en en daarna afgekrabt.
pi_43337379
ik gebruik altijd Muscle (een soort superontvetter) en laat dat dan veel te lang intrekken; daarna zéér grondig afspoelen. Maar het ruikt zo verschrikkelijk chemisch dat ik vrees dat het niet het gezondste middeltje is wat je binnen zou kunnen krijgen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:19:51 #39
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43338782
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef Isabeau het volgende:
ik gebruik altijd Muscle (een soort superontvetter) en laat dat dan veel te lang intrekken; daarna zéér grondig afspoelen. Maar het ruikt zo verschrikkelijk chemisch dat ik vrees dat het niet het gezondste middeltje is wat je binnen zou kunnen krijgen
mjah je leeft nog dus je spoelt goed na
pi_43339061
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef gateway het volgende:
mjah je leeft nog dus je spoelt goed na
Kanker kan best lang duren voor het zich ontwikkelt

Aan de ene kant denk ik dat het vreselijk ongezond is, maar aan de andere kant werkt het echt geweldig. Alleen moet je dat 10 seconden in laten trekken wat op de fles staat negeren. Ik doe minstens een minuut of 10.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43340190
soda erin werkt ook prima

maar vaatwastablet is ook uitstekend
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43606543
Begin inderdaad met water en een afwastablet. Dan is het grootste deel van de pan al schoon. Probleem blijft dan die rand net onder de waterlijn. Daar is ook een goede oplossing voor namelijk CIF keukenspray (die fluorecerend geel/groene fles). Even insprayen en het vet vliegt eraf.
pi_43623242
Ik doe het ook met soda, pan vol met water, brok soda erbij, dan pan op de hoogste stand, en ff een half uurtje laten doorkoken..

zo heb ik het eens op een site gelezen,e n voor mij werkt het wel goed... Alleen het bedieningspaneel wordt zo natuurlijk niet schoon, end ie blijft vettig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_43625069
vaatwastablet werkt idd goed met schoonmaken, alleen ik gebruikte hem amper, dus pas maar verkocht, eet toch haast nooit patat
pi_43625188
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
soda erin werkt ook prima

maar vaatwastablet is ook uitstekend
Uitkoken met soda vind ik het lekkerste gaan, een vaatwastablet is ook wel aardig inderdaad.

Meestal kook ik de pan uit met het mandje erin (mandje is dan ook weer mooi).
Sowieso altijd het mandje even in de vaatwasser na gebruik.
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:11:08 #46
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_43628936
als ie te goor is (na ongeveer 1 jaar) dan krijg ik het echt niet meer mooi schoon met dreft, flikker ik hem weg en koop weer een nieuwe voor ca 20 euro bij de blokker

Moet erbij zeggen dat ik hem schoonmaak bij elke verversings beurt
Drop you like an ill, bad habit
pi_43890595
het ergste vind ik echt bovenop die rand, de pan zelf kan makkelijk schoongemaakt worden, vind ik.
Maar daar langs dat rubberrandje blijft dat vet zitten en dat wordt dan later zo'n plastichtig laagje wat je alleen wegkrijgt met heel lang hard schrobben of met een aardappelschilmesje onder de rand frunniken. Lukt ook wel, maar misschien werkt soda ofzoiets ook wel, of is dat alleen iets voor de pan/binnenkant?
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
  zondag 26 november 2006 @ 21:23:13 #48
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43915292
ik kan de binnenpan eruit halen, de deksel eraf, en het afdichtingsrubber kan ook los....

Dus heet water en beetje zeepsop is genoeg
  donderdag 30 november 2006 @ 20:14:48 #49
112150 Trebweb
Started running again
pi_44034387
Ik heb het 1 keer gedaan met een vaatwastablet en het werkt prima :-)
pi_61667594
Flinke schop
Wat te doen met een oude frituurpan? Deze kan je niet zomaar bij het restafval zetten neem ik aan. Moet ik daarvoor naar de millieustraat?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 16 september 2008 @ 09:41:47 #51
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61667678
Hij is leeg neem ik aan?
pi_61667697
Geen idee, een huisgenoot heeft 'm in een vuilniszak gewikkeld. Ik denk van niet eigenlijk
Moet dat gescheiden worden in het geval dat ding nog vol zit?
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 16 september 2008 @ 09:45:51 #53
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61667744
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:42 schreef crossover het volgende:
Geen idee, een huisgenoot heeft 'm in een vuilniszak gewikkeld. Ik denk van niet eigenlijk
Moet dat gescheiden worden in het geval dat ding nog vol zit?
Je merkt toch wel aan het gewicht of ie leeg of vol is?

Iiig

pi_61668356
Hij is wel vol
Nou ja, ik denk dat ik binnenkort maar eens naar die chemokar ga. Dat is het makkelijkst
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:20:19 #55
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61668410
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef crossover het volgende:
Hij is wel vol
Nou ja, ik denk dat ik binnenkort maar eens naar die chemokar ga. Dat is het makkelijkst
Ding leeghalen, frituurvet/olie/meuk kun je tegenwoordig bij sommige supermarkten apart inleveren(hier iig wel) er wordt dan biodiesel van gemaakt
pi_61668446
Dat leeghalen zal nog een flink vieze klus worden, die frietpan stond er al jaren zo te zien.
Studentenhuis, do the math
pi_61668480
ik gebruik dasty, die gele van de wibra . Zal ook wel een lekker chemisch troepje zijn, maar het werkt wel. Mijn pan kan namelijk niet uit elkaar en ook niet in de vaatwasser (die ik trouwens toch niet heb). Dus lekker veel erop spuiten, laten intrekken (5, 10 min) en dan afvegen/beetje schrobben en schoon is ie!!
Lekker makkelijk, en daarna natuurlijk goed afspoelen.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:24:43 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61668496
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef crossover het volgende:
Dat leeghalen zal nog een flink vieze klus worden, die frietpan stond er al jaren zo te zien.
Studentenhuis, do the math
Ook vieze klussen moeten gedaan worden
  dinsdag 16 september 2008 @ 11:33:15 #59
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_61670089
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 09:37 schreef crossover het volgende:
Flinke schop
Wat te doen met een oude frituurpan? Deze kan je niet zomaar bij het restafval zetten neem ik aan. Moet ik daarvoor naar de millieustraat?
denk inderdaad de milieustraat
pi_61671145
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 11:33 schreef gateway het volgende:

[..]

denk inderdaad de milieustraat
milieustraat, idd.

Alle elektrische apparaten kan je gratis inleveren bij de milieustraat. Er zit ook best veel metaal in een frituurpan.
pi_61674834
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef crossover het volgende:
Hij is wel vol
Frituurolie hoeft niet bij de chemokar ingeleverd, maar kan gewoon bij het normale afval.
De frituurpan moet wel naar de gescheiden afvalverwerking, in te leveren bij de milieustraat. En ik denk niet dat ze hem vol hebben willen
pi_61774988
Even een tvp
pi_61948680
Is het niet zo dat de toko waar je een nieuwe koopt hem in moet nemen omdat je verwijderings bijdrage betaalt?
pi_84402980
Halen jullie het filter er uit bij het schoonmaken met een vaatwastablet?
pi_84404688
Oh hij is kapot gegaan met de watertruuc
pi_84415600
Iemand nog een tip hoe ik het voetpedaal van mijn Brabantia vuilisemmer er weer op krijg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')