Je merkt toch wel aan het gewicht of ie leeg of vol is?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:42 schreef crossover het volgende:
Geen idee, een huisgenoot heeft 'm in een vuilniszak gewikkeld. Ik denk van niet eigenlijk
Moet dat gescheiden worden in het geval dat ding nog vol zit?
Ding leeghalen, frituurvet/olie/meuk kun je tegenwoordig bij sommige supermarkten apart inleveren(hier iig wel) er wordt dan biodiesel van gemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef crossover het volgende:
Hij is wel vol
Nou ja, ik denk dat ik binnenkort maar eens naar die chemokar ga. Dat is het makkelijkst
Ook vieze klussen moeten gedaan wordenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:22 schreef crossover het volgende:
Dat leeghalen zal nog een flink vieze klus worden, die frietpan stond er al jaren zo te zien.
Studentenhuis, do the math
denk inderdaad de milieustraatquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:37 schreef crossover het volgende:
Flinke schop
Wat te doen met een oude frituurpan? Deze kan je niet zomaar bij het restafval zetten neem ik aan. Moet ik daarvoor naar de millieustraat?
milieustraat, idd.quote:
Frituurolie hoeft niet bij de chemokar ingeleverd, maar kan gewoon bij het normale afval.quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef crossover het volgende:
Hij is wel vol
Nou ja, ik denk dat ik binnenkort maar eens naar die chemokar ga. Dat is het makkelijkst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |