quote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Inodder het volgende:
dat Turbo McKwek nog niet opgeeist is
én een bezem..quote:
zégquote:
okee dan ben ik Babetjequote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lizzy juultje en babetje
doe ik ook wel een van die drie.ik was al mikmak. talitha kan wel. als Gladys ook meedoet zijn we compleet...![]()
slaap lekker buuf madam mikmakquote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik ga nu lekker tukken...![]()
welterusten vriendjes en vriendinnetjes....![]()
![]()
Truste madam mikmakquote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Misschien dat ik me daarom zo voel?quote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee Donaldvoor een keer in je leven schijn jij een keer het geluk aan je zijde te hebben...
![]()
slaap lekker ik neem de bol wel overquote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
gelukkig dat er voor mij niks meer overblijftquote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
Vooruit dan, even een overzichtje![]()
PC eend - Donald Duck
HiDiHo - Oom Dagobert
Jappie - guus geluk
Inodder - willy wortel
neferhone - katrien
debuurvrouw - madam mikmak
Puntoortje - Babetje
Bommels - Turbo McKwek
Gladys - oma duck
dat marlies een heks is betekent nog niet dat elke heks een marlies is...quote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan moet je niet over bezems beginnen
![]()
truste buufquote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |