Ben ik oom ¤ dagobert ¤quote:
Het wachten is nog op Katrien; maar als ik als Guus Geluk door het leven moet dan moet dat maar...quote:
quote:
Nou voel ik me Guus Gelukquote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef neferhone het volgende:
katrien
Das lekker...kan ik gelijk mijn naam als mazzelpik niet meer waarmaken...quote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef neferhone het volgende:
katrien
Eend wil vast niet dat ik Katrien benquote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het wachten is nog op Katrien; maar als ik als Guus Geluk door het leven moet dan moet dat maar...![]()
...dan ben ik wel braaf 1 van de 3 nichtjes... hoe heten die meiden eigenlijkquote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het wachten is nog op Katrien; maar als ik als Guus Geluk door het leven moet dan moet dat maar...![]()
lizzy juultje en babetjequote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dan ben ik wel braaf 1 van de 3 nichtjes... hoe heten die meiden eigenlijk
heb je een cristallen bol?quote:Op zondag 5 november 2006 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eend wil vast niet dat ik Katrien ben![]()
dus doe mij madam mikmak maar...![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Inodder het volgende:
dat Turbo McKwek nog niet opgeeist is
én een bezem..quote:
zégquote:
okee dan ben ik Babetjequote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lizzy juultje en babetje
doe ik ook wel een van die drie.ik was al mikmak. talitha kan wel. als Gladys ook meedoet zijn we compleet...![]()
slaap lekker buuf madam mikmakquote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik ga nu lekker tukken...![]()
welterusten vriendjes en vriendinnetjes....![]()
![]()
Truste madam mikmakquote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Misschien dat ik me daarom zo voel?quote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee Donaldvoor een keer in je leven schijn jij een keer het geluk aan je zijde te hebben...
![]()
slaap lekker ik neem de bol wel overquote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
gelukkig dat er voor mij niks meer overblijftquote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
Vooruit dan, even een overzichtje![]()
PC eend - Donald Duck
HiDiHo - Oom Dagobert
Jappie - guus geluk
Inodder - willy wortel
neferhone - katrien
debuurvrouw - madam mikmak
Puntoortje - Babetje
Bommels - Turbo McKwek
Gladys - oma duck
dat marlies een heks is betekent nog niet dat elke heks een marlies is...quote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan moet je niet over bezems beginnen
![]()
truste buufquote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Krijgen we nu allemaal een crew naam ?quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gelukkig dat er voor mij niks meer overblijft![]()
goofy ?quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
moet iemand je komen opwarmenquote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Gladys het volgende:
ik heb het kouden ben te lui om een trui te pakken
Zit oma weer in haar nakie?quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Gladys het volgende:
ik heb het kouden ben te lui om een trui te pakken
lichamelijk wel jaquote:
karel paardepoot? Gijs Gans?quote:Op zondag 5 november 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
een trui of deken brengen mag ookquote:
Goofy vond ik toch beterquote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
karel paardepoot? Gijs Gans?![]()
* hard wegrent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |