Toegegeven, het zolderkamerniveau is niet op... niveau, op het moment.quote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
K
uitstekende materie voor een herfstmelancholiequote:Op zondag 5 november 2006 22:50 schreef tvlxd het volgende:
Nick Cave and the Bad Seeds. Best Of. Motherfucker, wat een goede CD is dat... Het zijn dan ook de beste van, zeg maar, maar toch...
Nope.quote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Toegegeven, het zolderkamerniveau is niet op... niveau, op het moment.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef Sidekick het volgende:
Jan Salie, is dat soms een halfbroer van Peter Selie?
Staat er ook op. Nu draait er overigens wat revolutionairs... fucking stelletje pokkecommunisten, maar goed, de muziek is wel aardig.quote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef MrX1982 het volgende:
Duet met Kylie.
Johan. Ik dacht er nog aan, maar kwam tot de conclusie dat de grap niet leuk genoeg zou zijn. En dan jij toch.quote:
Proletarier aller Länder, vereinigt Euch!quote:Op zondag 5 november 2006 22:55 schreef tvlxd het volgende:
Staat er ook op. Nu draait er overigens wat revolutionairs... fucking stelletje pokkecommunisten, maar goed, de muziek is wel aardig.
Ik wilde eigenlijk The singing detective plaatsen.quote:Op zondag 5 november 2006 22:55 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Johan. Ik dacht er nog aan, maar kwam tot de conclusie dat de grap niet leuk genoeg zou zijn. En dan jij toch.
Off-topic.quote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef Aoristus het volgende:
1021. Jan Salie.
Onder een Jan Salie verstaat men een drogen, vervelenden, zoeten vent; een sukkel, iemand zonder energie. In 't algemeen ‘iemand, die alle energie en lust mist om iets goeds tot stand te brengen of iets kwaads te keeren. De naam is ontleend aan den flauwzoeten smaak van saliemelk’; Woordenschat, 507 en Zwolsche Herdr. no. 14-15, bl. 113. Reeds in de 17de eeuw was de naam Jan Salie voor een sukkel bekend, blijkens een klucht van dien naam door W.D. Hooft in 1622 uitgegeven 3) ; Ndl. Wdb. VII, 213-214. Zie no. 1014.
Spreuken 2.quote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef Aoristus het volgende:
Bij welk hoofdstuk ben je , M?
ik weet het, we zouden een neger moeten introduceren, gewoon voor het decorquote:
gewoon, in z'n algemeenheidquote:
Mis het enorme markt-momentum niet!quote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef MrX1982 het volgende:
Hotmail zit altijd vol verrassingen aangaande ontvangen mails.
I wanna be your f#ck buddy
Ik kreeg gister een invite van een of andere Roemeense op skype .. zomaar.. out of the bluequote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef MrX1982 het volgende:
Hotmail zit altijd vol verrassingen aangaande ontvangen mails.
I wanna be your f#ck buddy
Ik lees nu Vrouwen van Charles Bukowski. Hoofdstuk 30 ofzo.quote:Op zondag 5 november 2006 23:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gewoon, in z'n algemeenheid
Hier zitten we, mannen in de kracht van ons leven en we vervelen ons collectief de tyfus. Dat zou elk mens buiten de kring toch een glimlach moeten bezorgen als hij / zij dit zou weten
Dat kan geen zuivere koffie zijn. Geaccepteerd?quote:Op zondag 5 november 2006 23:11 schreef Aoristus het volgende:
Ik kreeg gister een invite van een of andere Roemeense op skype .. zomaar.. out of the blue
quote:He's just the kind of man
You hear about
Who leaves his family
For an easy out
They never saw the signs
He never said a word
He couldn't take another day
Carry me to the shoreline
Bury me in the sand
Walk me across the water
And maybe you'll understand
Once the stone
You're crawling under
Is lifted off your shoulders
Once the cloud that's raining
Over your head disappears
The noise that you'll hear
Is the crashing down of hollow years
She's not the kind of girl
You hear about
She'll never want another
She'll never be without
She'll give you all the signs
She'll tell you everything
Then turn around and walk away
Bury me in the sand
Walk me across the water
Once the stone
You're crawling under
Bury me in the sand
Walk me across the water
Once the stone
You're crawling under
Once the stone
You're crawling under...
Pics!quote:Op zondag 5 november 2006 23:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kan geen zuivere koffie zijn. Geaccepteerd?![]()
vind je der van?quote:Op zondag 5 november 2006 23:11 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ik lees nu Vrouwen van Charles Bukowski. Hoofdstuk 30 ofzo.
Ga je dan echt alle Joden uit de tijd van Jezus uit elkaar laten spattenquote:
nee, ik ken geen roemeens en ze wil vast een man voor het eggiequote:Op zondag 5 november 2006 23:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kan geen zuivere koffie zijn. Geaccepteerd?![]()
Bukowski -en met hem zijn literaire personage- is mijn held. De god van M., de... nou ja, een beetje dan. Zoveel oppervlakkigheid zou ik nooit aankunnen. Leuk boek, dat wel.quote:
Ze gokt op een generaal pardon. Heb je de poster al voor het raam hangen?quote:Op zondag 5 november 2006 23:22 schreef Aoristus het volgende:
nee, ik ken geen roemeens en ze wil vast een man voor het eggie
Is dat een van zijn standpunten?quote:Op zondag 5 november 2006 23:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ga je dan echt alle Joden uit de tijd van Jezus uit elkaar laten spatten?
Met uitzondering van Jezus en diens moeder, natuurlijk.
Sylvester Stallone. Dat is toch een geweldige acteur! Arnoudt de Zwarte Neger evenzo!quote:Op zondag 5 november 2006 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
Sylvester Stallone stopt met acteren
Ik wist niet dat hij überhaupt ooit was begonnen met acteren.
Hij is uberhaupt 2x zo oud geworden als dat je in alle medelijden aan hem zou gunnenquote:Op zondag 5 november 2006 23:23 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Bukowski -en met hem zijn literaire personage- is mijn held. De god van M., de... nou ja, een beetje dan. Zoveel oppervlakkigheid zou ik nooit aankunnen. Leuk boek, dat wel.
welke posterquote:Op zondag 5 november 2006 23:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze gokt op een generaal pardon. Heb je de poster al voor het raam hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |