Toegegeven, het zolderkamerniveau is niet op... niveau, op het moment.quote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
K
uitstekende materie voor een herfstmelancholiequote:Op zondag 5 november 2006 22:50 schreef tvlxd het volgende:
Nick Cave and the Bad Seeds. Best Of. Motherfucker, wat een goede CD is dat... Het zijn dan ook de beste van, zeg maar, maar toch...
Nope.quote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Toegegeven, het zolderkamerniveau is niet op... niveau, op het moment.
quote:Op zondag 5 november 2006 22:51 schreef Sidekick het volgende:
Jan Salie, is dat soms een halfbroer van Peter Selie?
Staat er ook op. Nu draait er overigens wat revolutionairs... fucking stelletje pokkecommunisten, maar goed, de muziek is wel aardig.quote:Op zondag 5 november 2006 22:53 schreef MrX1982 het volgende:
Duet met Kylie.
Johan. Ik dacht er nog aan, maar kwam tot de conclusie dat de grap niet leuk genoeg zou zijn. En dan jij toch.quote:
Proletarier aller Länder, vereinigt Euch!quote:Op zondag 5 november 2006 22:55 schreef tvlxd het volgende:
Staat er ook op. Nu draait er overigens wat revolutionairs... fucking stelletje pokkecommunisten, maar goed, de muziek is wel aardig.
Ik wilde eigenlijk The singing detective plaatsen.quote:Op zondag 5 november 2006 22:55 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Johan. Ik dacht er nog aan, maar kwam tot de conclusie dat de grap niet leuk genoeg zou zijn. En dan jij toch.
Off-topic.quote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef Aoristus het volgende:
1021. Jan Salie.
Onder een Jan Salie verstaat men een drogen, vervelenden, zoeten vent; een sukkel, iemand zonder energie. In 't algemeen ‘iemand, die alle energie en lust mist om iets goeds tot stand te brengen of iets kwaads te keeren. De naam is ontleend aan den flauwzoeten smaak van saliemelk’; Woordenschat, 507 en Zwolsche Herdr. no. 14-15, bl. 113. Reeds in de 17de eeuw was de naam Jan Salie voor een sukkel bekend, blijkens een klucht van dien naam door W.D. Hooft in 1622 uitgegeven 3) ; Ndl. Wdb. VII, 213-214. Zie no. 1014.
Spreuken 2.quote:Op zondag 5 november 2006 22:57 schreef Aoristus het volgende:
Bij welk hoofdstuk ben je , M?
ik weet het, we zouden een neger moeten introduceren, gewoon voor het decorquote:
gewoon, in z'n algemeenheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |