kleine spelfoutjes wordt meestel goedgerekendquote:
Eerder niet foutgerekend.quote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kleine spelfoutjes wordt meestel goedgerekend
fijnquote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
kleine spelfoutjes wordt meestel goedgerekend
quote:
In principe mag je alles vragenquote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef liefie_ het volgende:
mag ik iets vragen over tv series?
Jij mist gewoon het fingerspitzengefühl voor dat soort subtiliteiten.quote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Jouw glas is zeker altijd half-leeg?
Blijkbaar beschik ik daar JUIST over gezien het feit dat ik de subtiliteit opgemerkt heb en er ook nog eens een kwinkslag tegenaan gooiquote:Op zondag 5 november 2006 23:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij mist gewoon het fingerspitzengefühl voor dat soort subtiliteiten.
Nee, ik merkte de subtiliteit op, jij kwam daar met de botte bijl overheen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blijkbaar beschik ik daar JUIST over gezien het feit dat ik de subtiliteit opgemerkt heb en er ook nog eens een kwinkslag tegenaan gooi![]()
Tomeeto, tomahto...quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik merkte de subtiliteit op, jij kwam daar met de botte bijl overheen.
dan zou ik de vraag graag veranderen in: hoe heet mijn toekomstige vriendje (voor en achternaam) en wat is zijn adres en waar is hij morgen om 8 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |