abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43336069
quote:
Suárez en Jans in Voetbal International

Spits Luis Suárez en trainer Ron Jans staan in de VI van deze week. Ron Jans komt aan bod in de rubriek ‘Tien vragen aan’ en met Suárez is een interview van twee pagina’s te lezen in het voetbalweekblad. Hij werd overigens ook verkozen tot Man of the Match in het duel met Roda JC.

Redacteur David de Vries liet uit de mond van Jans optekenen: “Fantastisch is het. Bijna iedereen die ik erover spreek, heeft het erover. Toen we in de slotfase tegen Vitesse op de valreep nog wonnen, ging het dak eraf en tegen Roda JC was het ook weer feest. We zijn inmiddels 21 competitiewedstrijden op rij ongeslagen en hoewel ik ervan overtuigd ben dat er ooit een nederlaag komt, mag deze reeks nog wel even zo doorgaan. Tegen Heracles Almelo en Excelsior was het misschien niet al te sensationeel, maar saai is het hier nooit. Wedstrijden in De Euroborg staan met de hele ambiance eromheen garant voor spektakel en entertainment. Het stadion is zelfs al bijna te klein. Van veel mensen hoor ik dat ze de ervaring in De Euroborg een keer willen beleven. Schitterend toch?"

Geert-Jan Jakobs interviewde Luis Suárez, die onder meer het volgende vertelde: “ ‘Ik hoefde geen honger te lijden, maar van enige luxe was geen sprake. Soms hadden we zware periodes. Dan was er bijvoorbeeld geen geld om schoenen te kopen.’ Hij ging voetballen bij amateurclub Urreta FC, waar hij de beslommeringen en het gemis van zijn ouders kon verzachten. Maar na een tijdje dreigde Suárez slachtoffer te worden van de lege portemonnee van zijn oma. ‘Ik had geen voetbalschoenen en kon ook de contributie niet meer betalen. Mijn moeder vertelde me dat er voor mij niets anders op zat dan stoppen met voetballen. Ik had me daar al bijna bij neergelegd, toen de club zich ermee ging bemoeien. Zij zouden alles betalen, als ik maar voor hen bleef spelen. Dat was mijn redding.’”

De nieuwe VI ligt vanaf woensdag in de winkels.

Bron: FC Groningen
Trouwens,
Volgens Talpa volgt PSV Lindgren..

[ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 07-11-2006 21:01:35 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43342204
Gatver
Weer uit het bekertoernooi gewipt.
Niet echt ons ding lijkt het wel.

Niet te lang bij stil blijven staan, alles op de competitie richten nu!

Lovre speelde een prima partij imo, die mag wat mij betreft in de basis beginnen tegen Twente.!
Leonardo heeft ons er 'gewoon' uitgewipt, dat 2e doelpunt van Nac was gewoon mazzel.
Achterin hebben we veel problemen met snelle spelers.
Suarez behoorlijk onzichtbaar deze wedstrijd.

Maar zoals gezegd melde Talpa dat PSV Lindgren volgt, die wil ik toch echt bij Grunn houden eig..!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:49:54 #53
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_43342868
Wat me trouwens opviel, was dat een aantal Groningers zich regelmatig erg makkelijk laten vallen in het strafschopgebied is dat altijd zo, of alleen deze wedstrijd?
pi_43343695
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef Eilanden het volgende:
Wat me trouwens opviel, was dat een aantal Groningers zich regelmatig erg makkelijk laten vallen in het strafschopgebied is dat altijd zo, of alleen deze wedstrijd?
Dat is altijd zo, in elke wedstrijd van elke club....
Ik vond het wel meevallen. Nevland overdreef inderdaad, wat helemaal niet bij hem past, maar verder viel het wel mee volgens mij.
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:11:47 #55
26251 Eilanden
pi_43344062
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Dat is altijd zo, in elke wedstrijd van elke club....
Dat is onzin, anders valt het niemand op
quote:
Ik vond het wel meevallen. Nevland overdreef inderdaad, wat helemaal niet bij hem past, maar verder viel het wel mee volgens mij.
Ik vond het niet meevallen en als je in het live topic kijkt, ben ik niet de enige die het opviel .. daarom vroeg ik ook of dat altijd zo is
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:12:21 #56
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_43344089
FC Groningen - Alle ballen op Leonardo Combinatie

1-3

gatverdamme
pi_43345299
Tja, niet te lang bij stil blijven staan zeg ik. Jammer, maar liever in de beker dan in de competitie, daar blijf ik liever ongeslagen. Kan niet altijd feest zijn.

Naar mannetje, Leonardo. Scheids was niet best, maar boeien. Wat Ron ook zei op de persconferentie, als je het niet afmaakt dan krijg je een keer de deksel op de neus.

Op naar zondag
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 8 november 2006 @ 00:00:19 #58
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_43345872
Jammer dat Bassie bij de 1-3 weer eens stond te twijfelen. Uitkomen, nee niet, jawel toch wel en dus TE LAAT!

Hoewel ik betwijfel of we überhaupt nog 2-2 hadden gemaakt maar bij 1-3 was het deze keer helaas over...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_43345954
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:13 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Trouwens,
Volgens Talpa volgt PSV Lindgren..
Whehe, weer een Ajacied naar Eindhoven
pi_43345969
Wat vonden jullie van Lovre?

Ik vond hem namelijk één van de betere en vind dat hij zondag tegen Twente in de basis moet beginnen.
pi_43346060
Ja, Bas ging weer de fout in.

Lovre, jazeker was hij goed. Die moet in de basis zondag, maar ik neem aan dat Ron dat ook wel gezien heeft.
pi_43346069
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Whehe, weer een Ajacied naar Eindhoven
Ja wat doen ze toch verkeerd daar in Amsterdam?

Lovre vond ik inderdaad een goede eerste helft spelen, had 2 behoorlijke kansen en was een lekker koppel met Levchenko.
Na die beuk was het wat minder, maar hij liet al beter spel zien dan Seedorf.
pi_43346334
Het zat ook niet mee trouwens, 1ste helft 2 goede reddingen van de keepert van NAC, en ook nog 1 bal op de paal. Verder is het jammer dat die omhaal van Suarez er niet in vloog.

Die hoofdwond van Lovre heeft overigens nog een beste tijd lopen bloeden..
pi_43346785
Wel jammer dat nu ze live op tv zijn het minder is dan anders. Kan toch mooie publiciteit zijn.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_43346800
quote:
Jans: "Auto niet op de vaste parkeerplaats"

Niet de verloren toss, niet het bekertoernooi, maar een ander bijgevolig aspect was volgens trainer Ron Jans de oorzaak van de uitschakeling: "Er stond een andere auto op mijn vaste parkeerplaats!" Beide trainers gaven ook nog hun serieuze visie op het duel Groningen-NAC.

Ernie Brandts om te beginnen: “We begonnen met een 4-4-2-opstelling omdat we zo tegen PSV zijn begonnen en omdat Mtiliga en Pinas nog niet fit waren. Dat was wellicht de oorzaak van ons slechte begin. We kwamen wel op 0-1 door een goede actie van Leonardo. In de eerdere wedstrijden haalden we nog wel eens te weinig rendement uit de kansen. Dat was nu beter verzorgd. Na de omzetting van 4-4-2 naar 3-4-3 kregen we meer controle op de wedstrijd. Na de 1-2 wisten we dat Groningen zou moeten komen en dat deden ze ook. Ik heb in de rust gezegd ‘laat je niet gek maken’ en we zouden proberen uit te lopen naar 1-3 en 1-4. Als we Groningen tenminste van scoren zouden afhouden. En dat is gelukt want we hebben weinig weggegeven.”

Ron Jans vervolgens: “We hebben een uitstekende eerste helft gespeeld. Maar we hebben dat helaas niet in de stand tot uitdrukking kunnen laten komen. We hadden meer moeten scoren. De counter lag op de loer en Leonardo glipte er bij ons zo buitenom. Ik moet mijn ploeg een compliment geven dat we daarna zijn blijven doorvoetballen. Zoetebier heeft zijn ploeg op de been gehouden. En het was toch wel een teken dat we vandaag een strafschop nodig hadden om nog tot scoren te komen. Vervolgens gebeurde iets waar ik heel erg van baal en dat was een concentratieverlies voor rust. Sankoh moet leren van dit soort situaties en mag nooit in problemen komen op de manier zoals gebeurde vlak voor de 1-2. De bal ging van dertig meter door de muur en was voor de keeper dus laat te zien. De muur stond daar laf. Misschien doet het even zeer als je de bal tegen je aan krijgt, maar dat gaat wel weer over.
In de kleedkamer was iedereen kwaad dat de 1-2 achter stonden. We hebben vanaf het begin druk gezet op NAC Breda en de goede wil getoond, maar hadden toch moeite met hun 3-4-4. We hebben in de tweede helft te weinig gecreëerd. Zij spelen een counter uit, omdat we ‘half’ op buitenspel stonden. En daarna had ik eigenlijk niet het gevoel dat er een Vitesse- of Roda-scenario in zou zitten. We probeerden nog wel aan te vallen, maar het was meer ‘god zegen de greep’. Een oorzaak? Er stond vanavond voor het eerst in Euroborg een andere auto op mijn vaste parkeerplaats…”

Bron: FC Groningen
Welke klootzak zet zijn auto daar dan ook neer!!
pi_43347942
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel jammer dat nu ze live op tv zijn het minder is dan anders. Kan toch mooie publiciteit zijn.
Zo slecht was het niet. Dat Mulder na afloop concludeert dat nak verdiende te winnen is onzin. Wat een anti voetbal spelen zij zeg, met die kutkakkerlak voorin. Eerste helft was vooral aanvallend goed, met een uitblinkende Lovre...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 8 november 2006 @ 07:55:09 #67
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43349383
Die Suarez Had die jongen niet gewoon kunnen doen waar die goed in is? Voetballen dus!

Ontsnapt aan direct rood (natrappen) en had paar keer 2de geel kunnen krijgen voor zijn schwalbe's...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43349763
quote:
Op woensdag 8 november 2006 07:55 schreef DarkShine het volgende:
Die Suarez Had die jongen niet gewoon kunnen doen waar die goed in is? Voetballen dus!

Ontsnapt aan direct rood (natrappen) en had paar keer 2de geel kunnen krijgen voor zijn schwalbe's...
Ach Mathijssen liet zich anders ook niet van zijn beste kant zien. Ze hadden er eigenlijk beide af gemoeten....
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_43352202
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:35 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Ach Mathijssen liet zich anders ook niet van zijn beste kant zien. Ze hadden er eigenlijk beide af gemoeten....
of penders die ook behoorlijk vervelend deed richting Suarez en een elleboog uitdeelde aan Nevland
pi_43352291
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zo slecht was het niet. Dat Mulder na afloop concludeert dat nak verdiende te winnen is onzin. Wat een anti voetbal spelen zij zeg, met die kutkakkerlak voorin. Eerste helft was vooral aanvallend goed, met een uitblinkende Lovre...
Eens, eerste helft was gewoon goed, dat Nak dan uit één countertje direct scoort is gewoon klote. Maar met een beetje meer geluk had het gewoon 2 of 3-1 gestaan voor rust. Jammer dat ze dat spel niet konden brengen in de 2e helft. die 3e goal van Nak kwam hard aan.!
  woensdag 8 november 2006 @ 11:49:48 #71
82589 S-Two
barba macacu
pi_43353634
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:06 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ja wat doen ze toch verkeerd daar in Amsterdam?

Ik denk trouwens dat Lindgren niet goed genoeg is voor PSV.

Heb gister alleen de tweede helft gezien, en dat was niet best. Maar ach, het is de beker maar.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_43353770
quote:
Op woensdag 8 november 2006 01:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat ben je ook een sukkel hč
  woensdag 8 november 2006 @ 12:01:09 #73
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43353945
Het was duidelijk minder qua sfeer gisteren, het was niet eens uitverkocht en dat was te merken. We deden ons best om te zingen, maar lang niet iedereen deed mee en ik had toch het idee dat dat het ontbrekende steuntje in de rug was van de jongens.
Jammer dat we hebben verloren, het is 'maar' de beker en in de competitie moeten we maar laten zien waartoe we in staat zijn .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_43354919
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat Lindgren niet goed genoeg is voor PSV.

Heb gister alleen de tweede helft gezien, en dat was niet best. Maar ach, het is de beker maar.
Vond dit ook zeker een van de minste wedstrijden van Lindgren. Leed veel onnodig balverlies.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_43355027
interview met Jans

Interview met Levchenko

Interview met Kruiswijk

[ Bericht 16% gewijzigd door venomsnake op 08-11-2006 12:43:26 ]
pi_43355303
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:54 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat ben je ook een sukkel hč
Dank je .
In Southern Sun
  woensdag 8 november 2006 @ 13:03:26 #77
26251 Eilanden
pi_43355797
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het was duidelijk minder qua sfeer gisteren, het was niet eens uitverkocht en dat was te merken. We deden ons best om te zingen, maar lang niet iedereen deed mee en ik had toch het idee dat dat het ontbrekende steuntje in de rug was van de jongens.
Dat viel via de TV ook al op ... soms was het zo stil dat je gewoon de aanwijzingen van spelers of coaches kon horen
pi_43360705
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:03 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Dat viel via de TV ook al op ... soms was het zo stil dat je gewoon de aanwijzingen van spelers of coaches kon horen
Het is absoluut de grootste misvatting dat dat ook maar ergens in Nederland nooit voorkomt. Groningen heeft een goede sfeer, geen buitenproportionele en benamingen als 'de groene hel' zijn wat overdreven en komen slechts af en toe echt tot uiting.
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat de Galgenwaard zo stil was als een kerkhof, maar er komen eveneens momenten voorbij dat het hele stadion erachter gaat staan. Net zoals gisteren in de Euroborg. Die 'pauzes' tussen het gezang door heb je werkelijk overal. Ook bij de notoire 'zangtoppers' als NAC, Utrecht en Twente. In dat rijtje wordt Groningen de laatste tijd ook gezet en terecht, want ik ben echt in meer stadions geweest waar het overduidelijk stiller was dan in de Euroborg van gisteravond dan waar er meer lawaai hing.
Jij zal er wel extra op letten doordat de media steeds met 'dat goede publiek' aan de haal gaan. Begrijpelijk, maar dat het opmerkelijk stil was in Groningen is echt gewoon onzin als de Nederlandse stadions als maatstaf neemt.

Een andere misvatting is trouwens dat die maatstaf in Europa een ondergeschoven kindje is. Ik denk dat er over het algemeen meer geluid wordt geproduceerd in de eredivisie dan in de Premier League bijvoorbeeld.
  woensdag 8 november 2006 @ 15:40:08 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43360825
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:36 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Een andere misvatting is trouwens dat die maatstaf in Europa een ondergeschoven kindje is. Ik denk dat er over het algemeen meer geluid wordt geproduceerd in de eredivisie dan in de Premier League bijvoorbeeld.

Zo slecht is het hier niet, maar als iedereen (inclusief de media!) maar 'Engels stadion' & 'Engels sfeertje' enz enz bezig blijft...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43361241
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:40 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Zo slecht is het hier niet, maar als iedereen (inclusief de media!) maar 'Engels stadion' & 'Engels sfeertje' enz enz bezig blijft...
Ik kom weleens op een Engels voetbalforum en daar waren een paar Man Utd fans naar het Amsterdam Tournament geweest. Daar vonden ze de sfeer al fantastisch.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43364569
Heb net de VI even gelezen, mooi stuk over Suarez en een leuk interview met Jans..
pi_43364890
klote wedstrijd gister
  woensdag 8 november 2006 @ 18:16:11 #83
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43366194
'Binnenkort laat ik het logo van FC Groningen op mijn borstkas zetten'
Luis Suárez voelt zich al helemaal thuis bij FC Groningen (Voetbal International)
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 9 november 2006 @ 00:24:59 #84
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_43381877
Eerste helft niet gezien en de tweede helft was vrij doods.

Boeiend, het is toch maar de beker

Goede wissels, de spelers Sankoh en Lindgren laten sparen voor Twente en behouden van een gele kaart.
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  donderdag 9 november 2006 @ 22:43:16 #85
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_43413401
Net 4 in het Land ( ) gekeken, hadden een item over het Oosterpark.
Het blijft toch triest om te zien hoe die kraan het ouwe Oosterpark vernielt
  donderdag 9 november 2006 @ 22:49:52 #86
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_43413653
Sankoh speelde slecht. Nochalant in balbezit en ongeconcentreerd in het verdedigen. Ik heb me geërgerd in de Euroborg, aan de spelers én de scheids!
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_43415685
Sankoh werd inderdaad ook gewoon gewisseld omdat hij beroerd speelde en het waarschijnlijk toch niet veel slechter kon worden als hij eruit gehaald werd.
pi_43427424
quote:
GRONINGEN - Trainer Ron Jans heeft de opstelling van FC Groningen niet gewijzigd na de 3-1 nederlaag in de bekerwedstrijd tegen NAC.

Nog altijd zijn Paul Matthijs, Koen van de Laak en Mark-Jan Fledderus niet beschikbaar wegens blessures.

De opstelling:
In het doel Roorda. Verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Cornelisse, Lindgren, Lovre en Levchenko. De spitsen zijn Suárez en Nevland.
Bron: RTV Noord
Terecht, Lovre weer in de basis.
pi_43428814
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:43 schreef RedFever007 het volgende:
Net 4 in het Land ( ) gekeken, hadden een item over het Oosterpark.
Het blijft toch triest om te zien hoe die kraan het ouwe Oosterpark vernielt

pi_43430347
Die laatste foto is wel mooi symbolisch
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_43443057
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:53 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Terecht, Lovre weer in de basis.
Inderdaad, die speelde een goede eerste helft. 10x beter dan Seedorf.
pi_43445550
Tweede helft was iets minder...maar toen had ie die knal al gehad. En draaide iedereen minder..dus ja, zwaar terecht, imo.
pi_43449638
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:47 schreef Prosac het volgende:

[..]

10x beter dan Seedorf.
Je lijkt Van Basten wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43467443
Slapen en dan morgenochtend op tijd bij de Euroborg en richting Enschedeeeeeeee. Ben benieuwd.
pi_43470071
Wij vertrekken nu richting Groningen. Op naar de bussen, op naar Enschede.. jeuj!
pi_43479427
  zondag 12 november 2006 @ 16:25:06 #97
82589 S-Two
barba macacu
pi_43479501
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:22 schreef savelkoul het volgende:
De uitslag is niet best nee. Het spel ook bedroevend?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_43479507
. Oei.
In Southern Sun
pi_43479543
Uno, dos, tres, cuatro, cinco, seis, siete