Kan ik me wel in vinden. Ik vind dat er te vaak gedacht wordt dat het " sportief" is te stoppen als iemand door een pijntje even niet kan spelen. Als het door een overtreding is, dan moet er voor gefloten worden. is het geen overtreding - dikke vette jammer dan. Had zo iemand maar beter uit moeten kijken. Alleen als het gaat om direct noodzakelijk medisch hulp (iemand hersens liggen er half uit of zoiets) kan je de bal uitspelen maar al het andere anders is onderdeel van het spel.quote:Op zondag 5 november 2006 19:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Me reet.
Gewoon mee doorgaan.
Hoef niet sportief te spelen, als we maar winnen.
Maar dan moet je niet gaan huilen als het ook tegen je gebeurd.
Het ging niet om het feit dat ie scoorde, maar meer op de manier waarop hij dat vierde.quote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat een triest volk zeg , Danko uitfluiten omdat ie 1 keer tegenscoort![]()
En dan loopt er een '' feyenoorder '' met een Hofs shirtje aan en daaronder zoon vies lelijk nek shirt![]()
![]()
Maar gelukkig zijn jullien niet allemaal anti Danko , er stond er nog 1 met een feyenoord shirt met de naam van Danko achterop![]()
Hij liep naar Aad de Mos toe om dat doelpunt te vieren dus dan snap ik het niet zo goed , hij juichde niet provocerend .quote:Op zondag 5 november 2006 20:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Het ging niet om het feit dat ie scoorde, maar meer op de manier waarop hij dat vierde.
Och, hier deed ik ook aan mee. Puur om te kijken of hij zover gepushed kon worden zodat'ie over de zeik heen gingquote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, zoals ik al zei, een gedeelte van de supporters loopt hem het ene moment op te hemelen en zijn naam te scanderen, en het andere moment wordt hij uitgejoeld.
Was er daarom zoveel ME ofzo , of was Jorien vandaag in de kuipquote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef zevenkamp het volgende:
Opstelten ook nog op DHZ haha.
en dat is de volgende wedstrijd , Feyenoord - AZ stond al op het scorenbord vandaagquote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef TC03 het volgende:
Nog maar zes punten achterstand op AZ, valt mee!
was je er zo vroeg johquote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Was er daarom zoveel ME ofzo , of was Jorien vandaag in de kuip![]()
[..]
en dat is de volgende wedstrijd , Feyenoord - AZ stond al op het scorenbord vandaag, maar dat werd al vlug rechtgezet
![]()
Ach we hoefden dit keer geen vage route af te leggen , maar konden rechtstreeks naar De Kuip.quote:Op zondag 5 november 2006 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was je er zo vroeg joh
toen de warmin up afgelopen was, kwam ik aan gekakt
3 bussen en 60 man op E.V dus iets meer dan 200 man/vrouwquote:Op zondag 5 november 2006 20:39 schreef Erasmusch het volgende:
Hoeveel man hadden jullie mee
Volgende thuiswedstrijd is op zaterdag he. Ben je dan weer van de partij?quote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef koningdavid het volgende:
Hebben jullie een abonnement op de '2-1' ofzo?
Altijd he.quote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgende thuiswedstrijd is op zaterdag he. Ben je dan weer van de partij?
Whehehe, dat was wat. Paar gasten hem soss aanbieden.quote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef zevenkamp het volgende:
Opstelten ook nog op DHZ haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |