Nee hoor, niet dubbel. Deze gaat namelijk écht door.... En deze is ook niet in Amsterdam maar Den Bosch. Day en ik zijn er sowieso. TL als het goed is ook en ik geloof zelfs dat Yvonne nog e.e.a. met Day af wilde lebberenquote:Op zondag 5 november 2006 17:50 schreef PC eend het volgende:
Dubbeltopic BB6 2006 - Meeting!
Bovendien krijg je veel meer reply's als je zegt dat het Amsterdam is
Sowieso eten een borrel, ik gok dat we 's middags al wel beginnen met de pre-meet (én omdat ik nog wat spulletjes bij Lush wil kopenquote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
Hoelaat?
Ja, TL woon ergens vlakbij Luxemburgquote:Op zondag 5 november 2006 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Den Bosch
Lekker midden in het land voor de rest
Ik snapquote:Op zondag 5 november 2006 18:01 schreef flugeltje het volgende:
Ja, TL woon ergens vlakbij Luxemburg
Vandaar dus Den Bosch, dat is voor Day en TL vrijwel even ver rijden(voor mij iets korter)
En Den Bosch heeft goede verbindingen
* Wijstquote:
Als TL toch niet komt zijn Breda en Dordrecht véél centraler.quote:
Zullen we afspreken bij het Interpolis gebouw?quote:
*proest*quote:Op zondag 5 november 2006 19:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zullen we afspreken bij het Interpolis gebouw?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 19:38 schreef streamverslag het volgende:
Ik wil wel, maar ik moet om 12 uur thuis zijn.
quote:Op zondag 5 november 2006 19:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zullen we afspreken bij het Interpolis gebouw?![]()
Dan ben je te ver ja!!!quote:
ik ben benadert door een ander forum, krijg een mooie avotar èn mijn eigen sluitknopjes als ik overstap.quote:
Als een meet met alleen je collega's echt zo ondraaglijk is wil ik me wel opofferen om je gezelschap te houden hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 19:56 schreef Day het volgende:
Dus we zijn maar met z'n 3-en?![]()
Nou, gezelllig!![]()
yvonne ook toch?quote:Op zondag 5 november 2006 19:56 schreef Day het volgende:
Dus we zijn maar met z'n 3-en?![]()
Nou, gezelllig!![]()
Zo komt het wel over hè?quote:Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als een meet met alleen je collega's echt zo ondraaglijk is wil ik me wel opofferen om je gezelschap te houden hoor.
Nee, dat is goeie reclame.quote:
die durft gewoon niet johquote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Waar blijft de aanmelding van Bommie eigenlijk? [afbeelding]
Utrechtquote:Op zondag 5 november 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
We blijven een beetje iedere keer naar Utrecht karren
Teruglezenquote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
Waar blijft de aanmelding van Bommie eigenlijk? [afbeelding]
quote:Op zondag 5 november 2006 12:50 schreef versabommie het volgende:
Kep geen zin meer. Doei!
Nee, zo bedoelde ik het niet!quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 20:55 schreef Day het volgende:
[..]
Een vrouwenmeet dan? Met TL als stralende middelpunt?
quote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef PC eend het volgende:
Zijn jullie zo desperate dat je zijn groupies willen lokken?
quote:Op zondag 5 november 2006 20:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet!![]()
Maar ik had wel verwacht dat al die stoere mannen hier zich per direct aan zouden melden.![]()
Een vrouwenmeet dan? Met TL als stralende middelpunt?
Mooi, dan kan ik thuis blljven. Die adhd'er kan in zn eentje die hele meet wel vullen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:59 schreef Day het volgende:
=====================MEDEDELING=======================
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de leukste, knapste en meest sexy man van het BB-forum: VERSABOMMIE ook naar de BB-meet komt!
=====================EINDE MEDEDELING==================
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 00:13 schreef PC eend het volgende:
Zijn jullie zo desperate dat je zijn groupies willen lokken?
wat zei ik nou?!quote:Op zondag 5 november 2006 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Den Bosch?!![]()
weet je hoever dat is?! 212,1 km... volgens routenet...
dus ik kom niet..![]()
![]()
![]()
Precies. sorry hoor maar lekker asoquote:Op zondag 5 november 2006 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Den Bosch
Lekker midden in het land voor de rest
quote:Op zondag 5 november 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
Nou, we hebben nu in ieder geval een BBcrewmeet
Nu nog kijken of er meer mensen meewillen
quote:
Nu neem ik het ook in overwegingquote:Op maandag 6 november 2006 14:41 schreef luciano het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dus de BB meeting wordt afgestemd op de REISAFSTAND van 3 MODS !!! ??? De users komen op de 2e plaats .......
Interessant ............. maar ik denk toch echt wel dat ik ga komen hoor ........ huur maar beveiliging als ik niet welkom ben![]()
ik wil nou wel eens bepaalde personen recht in de ogen in REAL LIFE zien of het net zulke etterbakken eikels lamstralen zeikerds etc aardige mensen zijn als op het net !![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu neem ik het ook in overweging![]()
zullen wel nog meer mensen gaan afzeggen nu
quote:Op maandag 6 november 2006 14:14 schreef BB6kijker het volgende:
Kijk aan, de mods zijn bezig met het organiseren van reisjes. Vandaar dat ze niets meer doen hier. Maar goed, het is me nu duidelijk. Succes met de organisatie, ik sla een keertje over.
Ik heb begrip voor het feit dat niet iedereen mobiel genoeg is , of wil gaan zijn om meer dan 100km te rijden , enz enz , maar ik kan niet ontkennen dat de formulering van Flugeltje m.b.t. haar opmerking : Waar?: Den Bosch, omdat dit in het midden is vanuit de mods gezien ... Goede OV + auto aansluitingen hebben we in alle grote plaatsen namelijk ...wat ongelukkin is gekozen .quote:Op maandag 6 november 2006 16:28 schreef Gert het volgende:
Er is wel veel veranderd. Vroeger zouden mensen zich bij bosjes hebben aangemeld, om 43 kutsmoezen later uiteindelijk met z'n viertjes over te blijven. Tegenwoordig nemen mensen zelfs niet meer de moeite om te doen alsof ze komen.![]()
Gaan we in dezelfde treinquote:Op maandag 6 november 2006 17:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Retourtje NS ¤ 14,90 is nog te doen.
Was een globale schatting. Ik weet niet eens welke Den Bosch, kan ook die andere zijn en misschien kom ik niet eens. Wat Gert zei... Meestal heb je allemaal "ja-knikkers" en uiteindelijk komt er 90% niet.quote:Op maandag 6 november 2006 17:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaan we in dezelfde trein![]()
LS stalken![]()
Welke trein trouwens?quote:Op maandag 6 november 2006 17:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaan we in dezelfde trein![]()
LS stalken![]()
Als we naar Den Bosch moeten is het de trein naar Roosendaal. Die vertrekt vanuit Zwolle en gaat via Zutphen en Nijmegenquote:Op maandag 6 november 2006 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welke trein trouwens?
Ik heb alleen maar van woonplaats naar woonplaats gekeken. En jij komt niet uit Zutphen.
BB6 2006 - Meeting!quote:Op zondag 5 november 2006 17:53 schreef flugeltje het volgende:
De grote BB-meet (dit keer echt)
Deze meet gaat wél door
Zó bewoond dat je er onmogelijk kan parkeren. En stinken die grachten nog steeds zo erg?quote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
BB6 2006 - Meeting!
Deze meet is wèl in de bewoonde wereld!
Dat zullen we nog wel zien Flugel! Ik ga me de hele dag voordoen als Inodder puur om jou te jennen!quote:Op zondag 5 november 2006 17:41 schreef flugeltje het volgende:
Ja hoi,
We gaan meeten! En dit keer écht
Wanneer?: Voorstel is zaterdag 2 december. (evt zaterdag 9 december)
Waar?: Den Bosch, omdat dit in het midden is vanuit de mods gezien + goede aansluitingen voor OV en auto.
Wie?: Op dit moment zéker Day en Flugel.
En verder iedereen die natuurlijk wíl komen, geef jezelf in dit topic op. Ik ga over een weekje of twee/drie reserveren.
O en Bommie... Jij MOET dus komen dit keer![]()
De "ik kom ook" lijst:Day Flugel TL Bommie
De reacties hier zijn igg wel net zo sneu als elke pogingquote:Op maandag 6 november 2006 16:28 schreef Gert het volgende:
Er is wel veel veranderd. Vroeger zouden mensen zich bij bosjes hebben aangemeld, om 43 kutsmoezen later uiteindelijk met z'n viertjes over te blijven. Tegenwoordig nemen mensen zelfs niet meer de moeite om te doen alsof ze komen.![]()
quote:
MISSCHIEN hequote:
lekker met het OV te bereiken hequote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef Inodder het volgende:
ik ga al niet naar ons personeelsfeest omdat ik t niet op de fiets af kan dusss
hou t hier , hier of hier en ik ben van de party
lopen zelfs speciale GRATIS bussen naar toequote:
je denkt dat ik eerst ga treinen en dan nog in een bus stap ?quote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
lopen zelfs speciale bussen naar toe![]()
trein naar enschede 10 - 15min met de bus wordt je voor de deur afgezetquote:Op maandag 6 november 2006 23:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
je denkt dat ik eerst ga treinen en dan nog in een bus stap ?![]()
naar enschede is fokking 3 en half uur met de trein voor mijquote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
trein naar enschede 10 - 15min met de bus wordt je voor de deur afgezet
vanaf zuthpen 30 min
duh en voor mij de andere kant op is minder verquote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef Gladys het volgende:
[..]
naar enschede is fokking 3 en half uur met de trein voor mij![]()
Wees een vent en kom gewoon naar den bosch... tis niet iets wat je elke week doet zo'n meet! Ik ga ook liever lopend op stap, maar voor deze ene keer maak ik ook een uitzonderingquote:Op maandag 6 november 2006 23:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
trein naar enschede 10 - 15min met de bus wordt je voor de deur afgezet
vanaf zuthpen 30 min
ik kijk wel uitquote:Op maandag 6 november 2006 23:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
duh en voor mij de andere kant op is minder ver![]()
maar jij kwam toch hier wonen dus kun je gewoon mee op de fiets
Kamers worden verhuurd aan een redelijke prijs.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:15 schreef versabommie het volgende:
rare lokatie?
http://www.touch-me-now.nl/index2.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |