Tis idd een beetje wazig, kom op vertelquote:Op zondag 5 november 2006 17:29 schreef eer-ik het volgende:
waarom zou hij gaan slaan?
waar doet ie moeilijk over?
Het beste is om hem keihard in z'n reet te neuken. Als hij dan nog doorgaat zeg je dat je aids hebt.quote:Op zondag 5 november 2006 17:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn boven buurman is een onwijze hypocriet kankeraap aan het uit hangen, dus wat nu te doen?, het zit nog net niet op het punt om de politie te bellen, maar ik heb het idee dat ie volgende keer wilt gaan slaan, dus wat te doen want ik ga niet mn buren mijn leven laten dicteren.
Ik woon in het statenkwartier een van de duurste buurten van Den Haag met een goede groep mensen die niet aso of kakker zijn, behalve de bovengenoemde klerelijer van een buurman.quote:Op zondag 5 november 2006 17:35 schreef gelly het volgende:
Je bent zo te lezen prima op je plaats in een achterbuurt.
Heb je zelf door dat je nu allemaal dezelfde punten opschrijft in slechts andere bewording?quote:Op zondag 5 november 2006 17:38 schreef OFfSprngr het volgende:
K, simpele versie:
Buurman gaat gelijk schelden in plaats van dingen vragen waarmee ie zichzelf hypocriet op stelt aangezien ie zelf niet wilt dat ik met kanker scheld.
Buurman heeft geen kijk op wat ik doe.
Buurman denkt zodra ik iets aan hem vraag dat ik tegen hem loop te "kankeren".
Buurman is aggresief.
Buurman is hypocriet.
Buurman denkt alles te weten.
Buurman heeft niets te eisen.
Buurman zou eens iets moeten vragen zonder gelijk boos te moeten worden.
Buurman hoeft niets meer te vragen want buurman kan de kankertiefus krijgen.
Dag buurman.
Rijke Stinkerd...quote:Op zondag 5 november 2006 17:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik woon in het statenkwartier een van de duurste buurten van Den Haag met een goede groep mensen die niet aso of kakker zijn, behalve de bovengenoemde klerelijer van een buurman.
Dat was de vraag.quote:Op zondag 5 november 2006 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je zelf door dat je nu allemaal dezelfde punten opschrijft in slechts andere bewording?
Tis het huis van mn ouders wat leeg stond.quote:
En wat is de reden dat je buurman zo is?quote:
Zo irritant van die mensen die met een grote groep genoeg bij elkaar kunnen schrapen om de goede buurt te komen verpesten.quote:Op zondag 5 november 2006 17:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik woon in het statenkwartier een van de duurste buurten van Den Haag met een goede groep mensen die niet aso of kakker zijn, behalve de bovengenoemde klerelijer van een buurman.
Omdat de buurman hypocriet is denk ik.quote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
[..]
En wat is de reden dat je buurman zo is?
Ik woon in mn eentje, met een goede groep mensen doelde ik op de mensen in de wijk die verder wel cool zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 17:45 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Zo irritant van die mensen die met een grote groep genoeg bij elkaar kunnen schrapen om de goede buurt te komen verpesten.
Hoe kun je dan een bovenbuurman hebben? en het is het huis van je ouders?quote:Op zondag 5 november 2006 17:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik woon in mn eentje, met een groede groep mensen doelde ik op de mensen in de wijk die verder wel cool zijn.
quote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef moelan0e het volgende:
Maar alle mensen in Den Haag zijn toch aso?
Ik was eens bij iemand thuis en ik kreeg thee aangeboden.
"Wil je een kopje thee, meisje?"
"Nou lekk..."
"HEY GODVERDOMME GEITENKUT HOUD JE BEK DICHT!" riep ze naar buiten tegen de buurvrouw.
"...er"
"Wil je er suiker in? KANKERLIJERS!"
"Nee, be..."
"HOER KANKER KUT" enzenz.
"...dankt."
"Wil je er een lekker koekje bij?"
Ik heb mn sleutelbeen gebroken, hij is groter en dan ga ik zometeen de bak in..quote:Op zondag 5 november 2006 18:19 schreef skippy22 het volgende:
Ros de buurman helemaal inelkaar Dat zal hem leren de vuige vlerk![]()
Honkbal knuppel kun je ook met een arm gebruikenquote:Op zondag 5 november 2006 18:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb mn sleutelbeen gebroken, hij is groter en dan ga ik zometeen de bak in..
Gewoon negeren. Anders wordt het van kwaad tot erger.quote:Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Omdat ik pissed ben dat hij niet gewoon ff normaal kan doen.
Ik heb jaren vechtsporten gedaan, maar tegen iemand die groter is en dan met 1 arm vechten is gewoon onmogenlijk, 1 klap op mn schouder en die is weer gebroken.quote:Op zondag 5 november 2006 18:38 schreef Originele_Naam het volgende:
op een vechtsport gaan en hem de hersens inslaan
Ik ben geen kakker en niemand heeft geslagen en dat probeer ik ook te verkomen.quote:Op zondag 5 november 2006 18:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Terug slaan, kakkerd.
quote:Op zondag 5 november 2006 18:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Terug slaan, kakkerd.
dat was een hele domme, lachwekkende volhoudende kloon jaquote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Was dat niet die hele slechte relkloon?
Waarom ben je nou zonder reden aan het trollen?quote:Op zondag 5 november 2006 20:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik zou je ook maar een irritant buurmannetje gaan vinden als je mij kwam vragen om een spaarlamp in een gezamelijke hal op te hangen om het millieu minder te belasten.
Als je het millieu wil besparen ga je maar kaarsen aansteken en stop je met computeren en TV kijken.
Waarom laat je me niet lekker zeiken en ga je niet terug naar je WoW?quote:Op zondag 5 november 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom ben je nou zonder reden aan het trollen?
Ik zie hier best een paar overeenkomsten. Dat jullie het niet goed met elkaar kunnen vinden!quote:Op zondag 5 november 2006 17:38 schreef OFfSprngr het volgende:
K, simpele versie:
Buurman gaat gelijk schelden in plaats van dingen vragen waarmee ie zichzelf hypocriet op stelt aangezien ie zelf niet wilt dat ik met kanker scheld.
Buurman heeft geen kijk op wat ik doe.
Buurman denkt zodra ik iets aan hem vraag dat ik tegen hem loop te "kankeren".
Buurman is aggresief.
Buurman is hypocriet.
Buurman denkt alles te weten.
Buurman heeft niets te eisen.
Buurman zou eens iets moeten vragen zonder gelijk boos te moeten worden.
Buurman hoeft niets meer te vragen want buurman kan de kankertiefus krijgen.
Dat speel ik niet eensquote:Op zondag 5 november 2006 20:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Waarom laat je me niet lekker zeiken en ga je niet terug naar je WoW?
Goed voor natuur en milieu?quote:Op zondag 5 november 2006 20:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is een gedeelde hal, ik vraag of hij of ik een spaarlamp wilt ophangen aangezien ik zoveel mogenlijk het millieu probeer niet te misbruiken, dus als ik er een spaarlamp op wil hangen dan kan ik er een spaarlamp op hangen maar is dat nou werkelijk volgens jou perceptie het grote probleem in het topic?
Inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 00:56 schreef crackhead het volgende:
Als mijn buurman hier aan de deur komt zeiken over mijn energieverbruik zou ik ook agressief worden.
Neuh...dan vul ik wel een topic report inquote:Op maandag 6 november 2006 07:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je met mij als user een probleem hebt, open dan lekker je eigen topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |